ja ik weet niet of ik dat durfquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
![]()
Al is Riga wel wat klein voor 2 weken ook. Hadden jullie mogelijk willen doortrekken door de Baltische staten?
[..]
Dat kan altijd nog. Al is het maar een stedentrip in je eentje.
Nee, dat kan ik me ook niet voorstellen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Word niet weer 5-1 hoor.
Anders is het echt
Ajax verzwakt?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zit er dik in. Maar ja, dat was vorige keer ook zo. Zowel PEC als Ajax is flink verzwakt vergeleken met toen. Wordt volgens mij best een leuke wedstrijd.
Die 5-1 of subtiele verwijzingen daarnaar ga ik voor de rest van mijn leven moeten aanhoren.quote:
We zijn Siem kwijtquote:
Ik zit ook binnen te chillen. Maar toch.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:18 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon binnen zitten lekker rustig aan niks doen en geen interpunctie gebruiken want dat kost te veel moeite
Blind, De Jong, Cillessen en Bojan doen niet mee. Niet dat Ajax daarmee een B-elftal heeft, maar toch goede spelers.quote:
ik heb zes dagen gewerkt 37 uur ik ben dood en heb hoofdpijnquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We zijn Siem kwijt
[..]
Ik zit ook binnen te chillen. Maar toch.
Hoofdpijn van de warmte.
PEC heeft sowieso maar één keer met 5-1 gewonnen van een Eredivisieploeg volgens mij.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
PEC wint met 5-1
hahaha dat kan nooit
Ik vind het vermoeiend dat Jans de prijs blijft bagatelliseren. Dit is hoe je het ook wendt of keert een unieke kans. Houd je gezeur lekker binnenskamers.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Blind, De Jong, Cillessen en Bojan doen niet mee. Niet dat Ajax daarmee een B-elftal heeft, maar toch goede spelers.
Pfoe. Sterkte daarmee.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb zes dagen gewerkt 37 uur ik ben dood en heb hoofdpijn
De Jong kan er geen kut van, blij dat hij niet mee doet. Bojan was ook niks vorig jaar. En Blind en Cillessen missen we, maar nu wel betere aanval.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Blind, De Jong, Cillessen en Bojan doen niet mee. Niet dat Ajax daarmee een B-elftal heeft, maar toch goede spelers.
Ron Jansgodquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het vermoeiend dat Jans de prijs blijft bagatelliseren. Dit is hoe je het ook wendt of keert een unieke kans. Houd je gezeur lekker binnenskamers.
Ik heb overigens een gepassioneerde hekel aan Ron Jans.
Oh, waar doet hij dat? Niet als jij-bak bedoelt trouwens, maar ik vind het sowieso vermoeiend dat iedereen maar blijft zeuren dat de JC-schaal niets voorstelt terwijl Ajax en PEC hem dolgraag zouden willen winnen. Het is gewoon indekken voor als je verliest.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het vermoeiend dat Jans de prijs blijft bagatelliseren. Dit is hoe je het ook wendt of keert een unieke kans. Houd je gezeur lekker binnenskamers.
Ik heb overigens een gepassioneerde hekel aan Ron Jans.
Pleb.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahahaha. Daardoor zijn we juist beter geworden
De Jong kwam zwaar tekort voor Ajax. Mist elke techniek en het enige wat hij doet is wijzen dat die andere druk moeten zetten, want meneer de Jong voelt zichzelf daar te groot voor. Laat ook elke bal van zijn voet stuiteren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pleb.
De Jong was te goed voor Ajax. Je zag aan alles dat zijn medespelers hem niet bij konden houden qua denkvermogen en positionering. Van die mongooltjes als van Rhijn hebben we er al voldoende.
Dit soort teksten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, waar doet hij dat? Niet als jij-bak bedoelt trouwens, maar ik vind het sowieso vermoeiend dat iedereen maar blijft zeuren dat de JC-schaal niets voorstelt terwijl Ajax en PEC hem dolgraag zouden willen winnen. Het is gewoon indekken voor als je verliest.
Ik ben trouwens enorm fan van Jans. Al sinds zijn Groningen-tijd. Wat een baas.
quote:"Voor ons is dit een heel mooie prijs", sprak Van Polen vrijdag. "Als speler van PEC kom je niet vaak in de positie om prijzen te pakken. Als die zich dan voordoet, moet je ervoor gaan ook."
Jans dacht er iets anders over. "Zonder de Johan Cruijff Schaal naar beneden te halen en Bram boos te maken, vind ik de wedstrijd tegen FC Utrecht belangrijker."
Echt? Wat een theatraal weinig oprecht mannetje is dat.quote:
El Ghaziquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:25 schreef Tchock het volgende:
Maar ik las dat er morgen iemand debuteert bij Ajax dus die zal wel weer de drie beslissende goals maken in tien minuten.
Jij hebt er duidelijk geen kaas van gegeten. Dat is niet erg. Iedereen is dat op een punt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Jong kwam zwaar tekort voor Ajax. Mist elke techniek en het enige wat hij doet is wijzen dat die andere druk moeten zetten, want meneer de Jong voelt zichzelf daar te groot voor. Laat ook elke bal van zijn voet stuiteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |