hoi appelenquote:
Had mij wel leuk geleken, maar we hadden geen budget voor twee weken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
![]()
Al is Riga wel wat klein voor 2 weken ook. Hadden jullie mogelijk willen doortrekken door de Baltische staten?
[..]
Dat kan altijd nog. Al is het maar een stedentrip in je eentje.
Wat vervelend.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:17 schreef wietparkiet het volgende:
hoi ik ben zojuist doorweekt
ging even naar de winkel fietsen en was redelijk droog toen ik wegging en toen was ik net het dorp uit en toen ging het opeens stormen
en in de jumbo stond iedereen te wachten en ik kwam daar doorweekt binnenlopen en ze bleven daar gewoon wachten en dit was mijn verhaal ik hoop dat jullie er van genoten hebben iemand nog vragen of opmerkingen?
jij houdt het wel vaker droog hèquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vervelend.
Ik heb een uurtje buiten gefietst en het droog gehouden.
Jouw matras zelden xd xdquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jij houdt het wel vaker droog hè
hahahahahhahahaha xd
coke?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
heb je wel genoten van het witte goud?
xdquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jouw matras zelden xd xd
Ik heb een paar flinke teugen genomen voordat ik begon met tegen de polderwind in beuken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
heb je wel genoten van het witte goud?
dat zendt mijn tv niet uitquote:
Ik Vertrekquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat zendt mijn tv niet uit
Inderdaad.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gornik Zabrze, die moet je kunnen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |