Mja, mja. Het is eerder realistisch denk ik - punten tegen Utrecht kunnen aan het eind van de rit een stuk waardevoller zijn dan die schaal. Maar ik weet ook dat Jans door het dolle gaat als hij wint, misschien beetje stoerdoenerij.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit soort teksten.
[..]
[..]
Echt? Wat een theatraal weinig oprecht mannetje is dat.
Ok.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt er duidelijk geen kaas van gegeten. Dat is niet erg. Iedereen is dat op een punt.
Jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
PEC over paar weken ook Europees, genieten zeg
Tegen een geplaatst team.quote:
Vanuit PEC bezien is het spelen voor de JCS inderdaad iets bijzonders. Ondanks dat het geen grootse prijs is. Normaal gesproken gaan ze deze wedstrijd voorlopig even niet meemaken. Ajax kijkt daar anders tegenaan. Die houden het diplomatiek vaak op 'het is een prijs, dus die willen we winnen' om vervolgens wat jongens uit te proberen in het veld.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het vermoeiend dat Jans de prijs blijft bagatelliseren. Dit is hoe je het ook wendt of keert een unieke kans. Houd je gezeur lekker binnenskamers.
Ik heb overigens een gepassioneerde hekel aan Ron Jans.
Niet helemaal mee eens. Ik heb juist altijd het idee dat Ajax als enige grote club de JC-schaal wel redelijk serieus neemt. Misschien om de naam en de locatie, maar toch.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:31 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Vanuit PEC bezien is het spelen voor de JCS inderdaad iets bijzonders. Ondanks dat het geen grootse prijs is. Normaal gesproken gaan ze deze wedstrijd voorlopig even niet meemaken. Ajax kijkt daar anders tegenaan. Die houden het diplomatiek vaak op 'het is een prijs, dus die willen we winnen' om vervolgens wat jongens uit te proberen in het veld.
En omdat je als topclub gewoon elke prijs moet winnen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. Ik heb juist altijd het idee dat Ajax als enige grote club de JC-schaal wel redelijk serieus neemt. Misschien om de naam en de locatie, maar toch.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
PEC moet sowieso voor de winst gaan. In de competitie kunnen ze het later altijd nog goedmaken.
Beide volledig eens.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En omdat je als topclub gewoon elke prijs moet winnen.
Sof is juist iemand op wie het licht is gericht op feestjesquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee jij bent het licht op dit feestje
Nee. Duur grapje, geen zin om weer de hele dag in de bus te zitten, sowieso niemand om mee te gaan. En het wordt toch niet zo mooi als de vorige keer.quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Duur grapje, geen zin om weer de hele dag in de bus te zitten, sowieso niemand om mee te gaan. En het wordt toch niet zo mooi als de vorige keer.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sof is juist iemand op wie het licht is gericht op feestjes![]()
ja hequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sof is juist iemand op wie het licht is gericht op feestjes![]()
Wellicht komt mijn interpretatie van de afgelopen 4 edities. Ajax verloor daarin 3x. De keer waarin Ajax wel won, tegen AZ vorig jaar (wnv), speelde het in mijn ogen op de sterkst mogelijke opstelling. Als ik de opstelling van de edities daarvoor bekijk dan denk ik dat op enkele posities geëxperimenteerd werd. Zowel onder Jol als onder De Boer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. Ik heb juist altijd het idee dat Ajax als enige grote club de JC-schaal wel redelijk serieus neemt. Misschien om de naam en de locatie, maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |