Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
Iedereen een fijne, gezegende ramadanquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Haaahahaha.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die dag dat je zocht, had ik ook even gekeken. Krijg nog steeds advertenties over maxirokken op Facebook.![]()
Ik wilde kijken of ik easy chocolate mousse voor dummies kon maken, maar die recepten blijven nog iets moeilijk helaas.
Deze...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haaahahaha.Typisch he.
Laat eens een van die recepten zien. Vraag me af wat je er precies moeilijk aan vindt.
Ik gebruik nooit gelatine in choco mousse. Maak het altijd met marshmallows (meest easy recept ooit, google/youtube maar), met ei of deze:quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Deze...
Op zich niet heel ingewikkeld, volgens mij, maar moet dan gelatinepoeder enzo halen. En ik weet niet of ze dat ook hebben uitsluitend gewonnen uit rund.
Jaaa Niginaaaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Borte, ik luister trouwens soms nog steeds naar dit nummer...
Als je meer soortgelijke nummers weet (uit Centraal-Azië), mag je delen.
Is wel de bedoeling dat ik mijn innerlijk mee moet verbeteren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Helpt dat ook tegen je verrotte innerlijk.
Glapje.
Hierbij moet je suiker karameliseren enzo. Ik vond die link van mij eenvoudig omdat je alleen je magnetron en keukenrobot nodig hebt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit gelatine in choco mousse. Maak het altijd met marshmallows (meest easy recept ooit, google/youtube maar), met ei of deze:
http://www.pastrypal.com/2009/08/hello-again-chocolate-mousse/
Lijkt moeilijk op het eerste gezicht door de caramel enzo maar dat is het niet. Tryy it.
Maar het is echt easyy, TM. Je doet alleen dingen smelten en dan bij elkaar mixen. Doe nouuuquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hierbij moet je suiker karameliseren enzo. Ik vond die link van mij eenvoudig omdat je alleen je magnetron en keukenrobot nodig hebt.Anyway, ik kijk even verder wat ik nog zou kunnen maken...
Ik zal het recept eens doorlezen en als ik genoeg moed weet te verzamelen, misschien waag ik me er dan wel aan...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar het is echt easyy, TM. Je doet alleen dingen smelten en dan bij elkaar mixen. Doe nouuu
TM, pics van schort posten hequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zal het recept eens doorlezen en als ik genoeg moed weet te verzamelen, misschien waag ik me er dan wel aan...
Is echt makkelijk. Je moet alleen zorgen dat je een pan met een redelijk dikke bodem gebruikt en de suiker regelmatig verdeeld. Daarna kijk je welke stukken het snelst smelten zodat je de rest van de suiker beter kan verdelen (stukken waar de suiker sneller carameliseert meer op doen natuurlijk). En in het begin lijkt het wss ook alsof de suiker niet wil smelten, maar je moet gewoon geduld hebben.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zal het recept eens doorlezen en als ik genoeg moed weet te verzamelen, misschien waag ik me er dan wel aan...
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
TM, pics van schort posten he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mijn Looney Tunes schort is geweldig.tuurlijk, tuurlijk, geef de nichtjes schuld van je obsessieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn moeder dwingt mij ook altijd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:11 schreef Stimorol- het volgende:
Mensen die werken met schort. Jullie zn apart.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
tuurlijk, tuurlijk, geef de nichtjes schuld van je obsessie
Het hangt een beetje af van de kleren die op dat moment aan heb. Ik ben te lui om me om te kleden wanneer ik in de keuken aan de slag ga.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:11 schreef Stimorol- het volgende:
Mensen die werken met schort. Jullie zn apart.
Welke room gebruik jij hiervoor? Ik zie dat we het niet in huis hebben.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is echt makkelijk. Je moet alleen zorgen dat je een pan met een redelijk dikke bodem gebruikt en de suiker regelmatig verdeeld. Daarna kijk je welke stukken het snelst smelten zodat je de rest van de suiker beter kan verdelen (stukken waar de suiker sneller carameliseert meer op doen natuurlijk). En in het begin lijkt het wss ook alsof de suiker niet wil smelten, maar je moet gewoon geduld hebben.
Vind dat zo raarquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn moeder dwingt mij ook altijd.
Nu ze er niet is heb ik dat ding niet een keer aangeraakt, ha!
Gewoon nog een keer proberen als het mislukt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Oké, ik ga zo naar de super en ga het gewoon proberen. Fuck it als het mislukt.
Ja want wij kookten vanaf het begin al foutloos.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Oké, ik ga zo naar de super en ga het gewoon proberen. Fuck it als het mislukt.
Ik bedoelde het ook in die zin van, het maakt niet uit als het mislukt. Ik snap ook wel dat je in het begin fouten maakt, duh...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja want wij kookten vanaf het begin al foutloos.
Hoe kom je daarbij?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:26 schreef Crip het volgende:
Borte in dat cheesecake recept wat jij gaf staat er veeel minder roomkaas in dan jij zei dat je had gebruikt. Heb je het recept verdubbeld?
Heb al heel lang geen kippensoep gemaakt maar de laatste keer had ik een halve gebruikt en heb die toen misschien 40 min. gekookt. Gewoon koken tot je de kip makkelijk van het bot af kan pullen zeg maar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vind dat zo raar
Ik ga zo kippesoep maken. Hoelang kook jij een kip? Ik doe een uur maar mn moeder vind dat te weinig.
Successsquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook in die zin van, het maakt niet uit als het mislukt. Ik snap ook wel dat je in het begin fouten maakt, duh...
Jihadwond.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:59 schreef Crip het volgende:
Trouwens ik heb mijn vinger gekneusd ofzo tijdens het bidden.
Ís het gelukt!?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Damn, die geur wanneer je karamel en choco samenvoegt...De smaak en structuur is ook perfect. Nu wat af laten koelen en slagroom toevoegen.
Ik geloof van wel. Ik heb alle stappen in dat recept van Borte in ieder geval precies opgevolgd en de structuur kwam iedere keer redelijk overheen met die in de beschrijving en de foto's. Alleen op het allerlaatst was die van mij ietsjes dunner dan die van het recept, maar ik denk dat het komt doordat ik de choco-karamelmix nog iets langer had moeten laten afkoelen voor het toevoegen van de slagroom.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu moeten ze nog iets van 3,5 uur in de koelkast wachten. Ik ben benieuwd. Tussendoor even geproefd en de smaak was erg goed in ieder geval.
[ Bericht 1% gewijzigd door TheMagnificent op 02-08-2014 22:02:11 ]
Ik heb anderhalve glas gebruikt, zoals in het recept staat, maar heb niet op de precieze ounce gelet. Maakt dat een groot verschil? Ik heb alleen de chocolade afgewogen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:32 schreef Bortecinem het volgende:
Wow goedzo TM! Ziet er goed uit. Ben benieuwd naar hoe die smaakt.
Heb je maybe niet te veel slagroom gebruikt?
Hij lijkt iets lichter van kleur, vandaar dat ik het mij afvroeg. Maar ik weet niet hoeveel ml jouw glas is, dus dunnow. Ik doe meestal wel precies afmeten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb anderhalve glas gebruikt, zoals in het recept staat, maar heb niet op de precieze ounce gelet. Maakt dat een groot verschil? Ik heb alleen de chocolade afgewogen.
Ik zie dat ze er op de foto inderdaad wat licht uitzien, maar in het echt zijn ze wat donkerder van kleur. Ik heb ook geproefd voor het toevoegen van de room en het smaakte echt goed.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij lijkt iets lichter van kleur, vandaar dat ik het mij afvroeg. Maar ik weet niet hoeveel ml jouw glas is, dus dunnow. Ik doe meestal wel precies afmeten.
Niet vasten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:01 schreef AbdulMalik het volgende:
Hoofdpijn tijdens het vasten altijd. Iemand hier een middeltje tegen? Of een preventieve oplossing?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet de perfecte moussestructuur met luchtbelletjes, maar wel stevig en smaakvol. Ik ben tevreden voor een eerste poging.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Dikke faal man. Zelfs de kleur is onaantrekkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet de perfecte moussestructuur met luchtbelletjes, maar wel stevig en smaakvol. Ik ben tevreden voor een eerste poging.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:37 schreef Santello het volgende:
[..]
Dikke faal man. Zelfs de kleur is onaantrekkelijk.
Dankjewel, Crip.quote:
Inderdaad, de volgende keer zal ik de exacte maten aanhouden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:47 schreef Bortecinem het volgende:
Wat is er mis met de kleur? Het is een caramel-chocolademousse en die foto is overduidelijk genomen in slecht licht. Maar zelfs in slecht licht lijkt het gewoon op een caramel-chocolademousse.
TM, jammer van de ontbrekende bubbels, misschien de volgende keer de maten beter afmeten? Maar als de smaak goed is lijkt het mij verder geen probleem.
Grapjeeeeee. Goed gedaan hoor.quote:
Nee, slagroom beetje bij beetje toegevoegd aan de mengsel, zoals in het recept staat. Maar misschien was de slagroom niet goed genoeg opgeklopt ofzo? Ik kon de automatische klopper niet vinden, dus moest het met de hand doen. Hoewel het niet meer waterig was in ieder geval.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:34 schreef Bortecinem het volgende:
Btw TM, heb je misschien de choco/caramel mengsel bij de slagroom gedaan ipv andersom?
Nee, gekneusd toen ik was aan het bidden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:47 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Leunde je erop toen je wilde opstaan?
Hoe dan. Situatieschets svp.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, gekneusd toen ik was aan het bidden.
Het is niet de bedoeling dat je een handstand maakt tijdens de sajda, hè; handen gewoon losjes naast je hoofd leggen.quote:
Dit dus.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je een handstand maakt tijdens de sajda, hè; handen gewoon losjes naast je hoofd leggen.
Ik was mijn sura's aan het opzeggen. Natuurlijk begonnen met Al-Fatiha. Dus zo gezegd zo gedaan maakte Crip haar eerste buiging.. ''Allahu Akbar, subhanallah rabi al3adeem x3''quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je een handstand maakt tijdens de sajda, hè; handen gewoon losjes naast je hoofd leggen.
We hebben nog 11 uurtjesquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oei, net op tijd om afscheid te nemen.
DOEEEI TOT VOLGENd JAAR.
Jij bent aardig wat miles aan het sparen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik niet, ga zo weer vliegen.
Ik spaar ze niet helaas.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij bent aardig wat miles aan het sparen.
Hoop dat je een goede reis hebt gehad/hebt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik niet, ga zo weer vliegen.
know that feeling, sis.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:18 schreef Crip het volgende:
Er is bezoek beneden, ik durf niet naar beneden.
Ik heb nu buikpijn van de zenuwen. Srsly. Ik ben als de dood hier voor, ik trek dat niet.quote:
Zo erg omg. Ik vind het gewoon irritant dat ik niet naar beneden kan, maar zenuwen? Nah. Maar goed ik hoef dan ook niet naar beneden te komen van mijn moeder. Ze heeft de hoop opgegeven.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb nu buikpijn van de zenuwen. Srsly. Ik ben als de dood hier voor, ik trek dat niet.
En ik weet dat mijn moeder me zo gaat roepen.
Het is bezoek uit Frankrijk en ze blijven overnachten dus ik moet wel deze keer. FMLquote:Op zondag 3 augustus 2014 17:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zo erg omg. Ik vind het gewoon irritant dat ik niet naar beneden kan, maar zenuwen? Nah. Maar goed ik hoef dan ook niet naar beneden te komen van mijn moeder. Ze heeft de hoop opgegeven.
O reallyy? Wat doen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:22 schreef Bortecinem het volgende:
Btw Crip, was vandaag bij jou in de buurt weer.
Oha. Ja, dan zou ik ze wel even welkom heten ja.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Het is bezoek uit Frankrijk en ze blijven overnachten dus ik moet wel deze keer. FML
Normaal kom ik ook niet naar beneden![]()
Roermond. Winkelen. Mezelf troosten.quote:O reallyy? Wat doen.
Abdu komt je hand vragen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb nu buikpijn van de zenuwen. Srsly. Ik ben als de dood hier voor, ik trek dat niet.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:20 schreef Crip het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas. Dat is al 15 jaar aan de orde van de dag. Ik maakte mij er ook druk om, maar nu niet meer. Een stukje verspilde energie. Als er echt stront is aan de knikker, dan kan je nog het best als verenigde Islamitische organisaties (in een verbond) een signaal laten uitgaan en hopen dat de hypocriete massamedia die xenofobie voeden door eenzijdig riooljournalistiek dit ook op pikkenquote:Op zondag 3 augustus 2014 17:44 schreef Bortecinem het volgende:
Islamitische Staat uitgeroepen in Den Haag
Wat een cheap shot weer.Er hoeft ergens maar het woord 'Islam' in voor te komen en het wordt klakkeloos overgenomen en wijd en breed uitgemeten in de media. Om ziek van te worden. Een paar klapjosti's hebben een sharia staat uitgeroepen in Nederland waar ze zelf de regels bepalen en hanteren, en dit klopt want het staat op facebook. Gtfooo. Ik word schijtziek van dit land en de journalistiek hier. Makkelijk cashen en tegelijkertijd de al heersende xenofobie voeden en het leven voor de moslims in NL een beetje bij beetje steeds ondraaglijker maken. Dit soort berichten zijn vast de hoogtepunten voor de riooljournalisten in dit land. Win win win situaties zonder ook maar een poot uit te steken.
hjb Noraquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:10 schreef Crip het volgende:
Ik maak me al lang niet meer druk over hoe ze over ons denken. Fuck dat, ik leef niet voor hun.
Er zullen altijd wel rotte appels tussen iedere groep zitten. Maar dat neemt niet weg dat de Westerse media letterlijk bezig is met het voeren van een oorlog tegen de moslims. En al helemaal in het geval van dit bericht. Was het zo geweest dat die paar 'klapjosti's' de straat op waren gegaan en de mensen letterlijk hadden gedwongen - op welke manier dan ook - om zich aan de 'sharia' te houden, dan was een nieuwsbericht misschien nog op zijn plaats geweest. Maar wij hebben het hier over een facebook pagina waarvan niemand uberhaupt weet wie hier achter zit. En verder zijn er uberhaupt geen waarnemingen van deze 'staat' gevonden behalve die vage facebook pagina. Voor hetzelfde geld is het een of andere troll actie.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:41 schreef Peunage het volgende:
Het probleem is niet dat de media dit toont. Het probleem is, helaas moet dit ook gezegd worden, dat een aanzienlijk deel van de moslimgemeenschap hier achter staat. Het zijn misschien 4 of 5 klapjostis die zo'n staat uitroepen, maar het zijn er veel meer die dit steunen. En wat voor mensen![]()
Check hun facebookpagina, allemaal van die heuptasjes en bontkraagjes mashallah
En nieuwe bekeerlingen
is dat het enige wat ze van je kennen?quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Houd zelf je bek. Denk je dat niemand hier mijn naam kent ofzo?
Nee, er zijn hier zelfs mensen die mijn adres hebben. Dus je mag met je klapjosti gedrag ergens anders stoer gaan doen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
is dat het enige wat ze van je kennen?
Het wordt je soms wel heel moeilijk gemaakt om er geen fuck om te geven, en al helemaal wanneer je actief wilt participeren in de samenleving.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:10 schreef Crip het volgende:
Ik maak me al lang niet meer druk over hoe ze over ons denken. Fuck dat, ik leef niet voor hun.
Nora, tochquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, er zijn hier zelfs mensen die mijn adres hebben. Dus je mag met je klapjosti gedrag ergens anders stoer gaan doen.
Daar heb je gelijk in. Het blijft moeilijk, maar ik heb het geaccepteerd.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het wordt je soms wel heel moeilijk gemaakt om er geen fuck om te geven, en al helemaal wanneer je actief wilt participeren in de samenleving.
Oki.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Je bent zelf een verkeerde interpunctie.
Bij het zoeken naar een baan en dergelijke of hoe precies?quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het wordt je soms wel heel moeilijk gemaakt om er geen fuck om te geven, en al helemaal wanneer je actief wilt participeren in de samenleving.
Dat ook. Maar ook gewoon het dagelijkse contact met Nederlanders. Werk, school, buiten. Ik wil mij niet de hele tijd hoeven te verantwoorden. Ik wil niet steeds zeggen 'ik ben moslim.. maar'.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bij het zoeken naar een baan en dergelijke of hoe precies?
Je bent zelf een stalker.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Je bent zelf een verkeerde interpunctie.
Kssht scheer je weg.quote:
Wie ben jij?quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:32 schreef darkmond het volgende:
Gaan jullie me missen als deze topic reeks stopt?
Meer dan alleen ik?quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, er zijn hier zelfs mensen die mijn adres hebben. Dus je mag met je klapjosti gedrag ergens anders stoer gaan doen.
Dat moet iedere buitenlander sowieso. Maar goed, wij moeten gewoon vaker dealen met 'gggrrrshsjsksk' momenten. Sabr. Komt goed. Of zo.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:26 schreef Vergo het volgende:
We zijn niet met handen en voeten gebonden aan NL. We moeten onze blik verruimen. Uiteraard is dat heel makkelijk praten, maar dat is de eenvoud van hoe ik het zie.
Wel eerst je diploma pakken he.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:33 schreef AbdulMalik het volgende:
Mijn moeder gaat over paar jaar terug hijra naar Turkije. Ik blijf hier sowieso ook niet plakken
Ga naar Iraq en wordt verkracht ja.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:26 schreef De_Ilias het volgende:
Nederland is voor moslims steeds slechter, ik raad al mijn broeders en zusters aan om te investeren in een toekomst buiten Nederland. Denk maar niet dat het in Nederland beter gaat worden, het zal slechter worden en uiteindelijk zullen er rellen uitbreken, daar ben ik heilig van overtuigd. Investeer nu nog in een toekomst buiten Nederland want je zult er geen spijt van krijgen.
Mij niet kennenquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Kssht scheer je weg.
[..]
Wie ben jij?
Nope, zie je voor het eerst posten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:35 schreef darkmond het volgende:
[..]
Mij niet kennenBen je mede sjiiet broeder jeweetog broo
Jij stinkt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga naar Iraq en wordt verkracht ja.
Ik blijf liever hier. Rot jij maar op als NL zo slecht voor je is. Die rellen zijn er overal. Clash of civilisation.
Doe ik ook niet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:36 schreef De_Ilias het volgende:
Nederland kan je goed gebruiken voor Studie, je neemt de kennis gewoon die je in Nederland krijgt en je kan gewoon naar een ander land gaan. Je bent niet verplicht om in Nederland te blijven.
Arabische humor is altijd al slecht geweest. Mijne ma ook altijd met haar "iza m7ashish..." moppenquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:37 schreef Peunage het volgende:
Ik wil sowieso gaan reizen en wat van de wereld zien. Bovendien is de algehele
[..]
Nope, zie je voor het eerst posten.
Inderdaad, men is vaak bang om die stap te nemen. Terwijl die angst nergens voor nodig is.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:37 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Doe ik ook niet.
Kan ook Fokken vanuit het buitenland dus.
Aferim. Zo moet het.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:35 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ja en nog een vrouw erbij.en dan wegwezen.
Ik ken een paar hier die ik gewoon al in real ken. Zijn niet vaak actief tho en die kende ik al voor FOK!quote:
Achievement unlocked: first Turk met Nora's adress.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ken een paar hier die ik gewoon al in real ken. Zijn niet vaak actief tho en die kende ik al voor FOK!
Jij bent wel de eerste uit deze reeks.![]()
Ik denk hier hetzelfde over als Crip en voel me echt niet in een positie om me over iets te willen verantwoorden aan iemand. Ja, er zijn altijd mensen die zoiets van je lijken te verwachten of er zijn moeilijkheden op de arbeidsmarkt, maar ik negeer dit voorlopig.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat ook. Maar ook gewoon het dagelijkse contact met Nederlanders. Werk, school, buiten. Ik wil mij niet de hele tijd hoeven te verantwoorden. Ik wil niet steeds zeggen 'ik ben moslim.. maar'.
Nederland gaat op veel vlakken achteruit en Turkije schijnt toch erg vooruit te gaan.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Aferim. Zo moet het.
De slimme het land uit, terwijl de klapjosti's hier blijven.
Lekker voor ze.
Ik ken Marokkanen die verhuisd zijn uit de Islamitische Staat in Schilderswijk (hey, ook ISISquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:41 schreef De_Ilias het volgende:
Ik ken Marokkanen die zich nu in Turkije hebben gevestigd (istanbul).
Ha, daar lijkt het wel veel op. Maar valt reuze mee ook door het toerisme dat superveel gegroeid is.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die haten buitenlanders meer dan Nederlanders.
Hhhhquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:42 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Land van de blote benen. Ik zou het daar niet trekken.
Ik woon m'n hele leven al in de polder.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ken Marokkanen die verhuisd zijn uit de Islamitische Staat in Schilderswijk (hey, ook ISIS) naar de polder. Zijn meer koeien te vinden.
Korea is ook leuk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:42 schreef darkmond het volgende:
[..]
Mijn zus van 21 naar Zuid-Korea__!!!
In Turkije heerst er op bepaalde vlakken net zo goed een wij-en-zij-denken waar je niet goed van wordt. En met oorlog en terrorisme aan de zuidgrens is er ook geen garantie dat zoiets binnen afzienbare tijd niet overspringt naar Turkije.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:40 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Nederland gaat op veel vlakken achteruit en Turkije schijnt toch erg vooruit te gaan.
True true true. Maar dan heb je op zijn minst wel goed weer!quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
In Turkije heerst er op bepaalde vlakken net zo goed een wij-en-zij-denken waar je niet goed van wordt. En met oorlog en terrorisme aan de zuidgrens is er ook geen garantie dat zoiets binnen niet afzienbare tijd overspringt naar Turkije.
Dude...quote:
Tenminste hoef je voor cosplay het land niet te verlaten. Wel een plusje.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:44 schreef De_Ilias het volgende:
Japan is een hel voor moslims, ik had daar contact met turkse moslims (de grootste groep moslims daar denk ik) en die vinden het een klote land, nergens halal vlees te vinden en Japanners zijn zou racistisch als wat.
Vis is goed genoeg voor mij.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:44 schreef De_Ilias het volgende:
Japan is een hel voor moslims, ik had daar contact met turkse moslims (de grootste groep moslims daar denk ik) en die vinden het een klote land, nergens halal vlees te vinden en Japanners zijn zou racistisch als wat.
Ik had eigenlijk nooit de indruk dat jij je hiervan iets aantrok. En participeren aan de samenleving, zoals je het noemt, heb je volgens mij ook geen problemen mee.quote:
Want Iliasquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Vis is goed genoeg voor mij.
Waarom generaliseer jij een heel land? Ik ken veel aziaten, kei lieve mensen.
Scheer jezelf, baardaapquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Kssht scheer je weg.
[..]
Wie ben jij?
Aziaten zijn over het algemeen lieve mensen, maar Japanners hebben het niet zo met buitenlanders.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Vis is goed genoeg voor mij.
Waarom generaliseer jij een heel land? Ik ken veel aziaten, kei lieve mensen.
Nee niet alle sjiieten maar de 12vers zijn ketters, geen twijfel aan mogelijk. Veel 12vers zijn wel misleid door hun ayatollahs. Alevieten eten en drinken met ramadan en bidden niet eens, do i need to say more? Jappaners zijn raar en racistisch, dat is algemeen bekend.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Want Ilias
Sjiieten zijn ketters, Alevieten zijn gek, Japanners zijn racisten.
Ik ben in ieder geval echt niet optimistisch over de staat van de islamitische wereld en hoe Turkije niet veel later ook wel eens bij het conflict of sektarisme in het algemeen betrokken kan raken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:44 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
True true true. Maar dan heb je op zijn minst wel goed weer!
Ga wegquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:52 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Nee niet alle sjiieten maar de 12vers zijn ketters, geen twijfel aan mogelijk. Veel 12vers zijn wel misleid door hun ayatollahs. Alevieten eten en drinken met ramadan en bidden niet eens, do i need to say more? Jappaners zijn raar en racistisch, dat is algemeen bekend.
Of als het keihard regent buiten en je gezellig binnen zit. En dan doe je raam open en ruik je de geur van regenquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:45 schreef Bortecinem het volgende:
Dit weeeeer. I loveee it. Half stormachtig en donker.
Maakt me zooo gelukkig.
Je kan makkelijk aan de slag als leraar engels, maar dan moet je wel native speaker zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:53 schreef AbdulMalik het volgende:
Werk vinden is idd moeilijk in Japan. Erg bekrompen mensen op de werkplek.
Docent.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:53 schreef AbdulMalik het volgende:
Werk vinden is idd moeilijk in Japan. Erg bekrompen mensen op de werkplek.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:55 schreef darkmond het volgende:
[..]
Of als het keihard regent buiten en je gezellig binnen zit. En dan doe je raam open en ruik je de geur van regen
Je hebt een diploma daar nodig ja daarvoor, een vriend van me deed dat. Is daar toen ook aan een vrouw gekomen, terug gemigreerd naar Nederland want was daar uiteindelijk toch niks.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:55 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Je kan makkelijk aan de slag als leraar engels, maar dan moet je wel native speaker zijn.
Mag ik doorgaan?quote:
's nachts lopen er allemaal krabben over het strand.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:59 schreef darkmond het volgende:
[..]
Mag ik doorgaan?
Of 's nachts op het strand liggen en met mooie muziek naar de sterren staren![]()
Ligt wel aan welk strand.
Danke bruder.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:00 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moge Allah je bijstaan in deze grote fitna. Ameen
Ik ga zo durum/kiptantuni eten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:03 schreef TheMagnificent het volgende:
Nog een hele pizza pollo over van gister.
Ben je weer thuuusssquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn anti-shia-posts-radar ging af.
Skkls ga aan jezelf werken voor je anderen zwart gaat maken.
Jij verklapt al onze geheimen. Ik ga maar even overleggen of we jou er nog wel bij willen hebben...quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn anti-shia-posts-radar ging af.
Skkls ga aan jezelf werken voor je anderen zwart gaat maken.
Oh lol ik dacht dat je terug naar NL kwam.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee, tenzij tehran mn nieuwe thuis is
nee neee pliesss laat me, vergeef me deze foutquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:07 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij verklapt al onze geheimen. Ik ga maar even overleggen of we jou er nog wel bij willen hebben...
Oke. Niet over de superLaserrrrrrrrr....beam beginnen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee neee pliesss laat me, vergeef me deze fout
Niet op Brighton strand want steen. Was heerlijk gevoel daar. Gewoon een vredig gevoel alsof je ter plekke nog met een glimlach zou sterven.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
's nachts lopen er allemaal krabben over het strand.
Heb zo'n mooi uitzicht nu. Lig op bed, raam open en heeel veel regen. <3 <3
Als er meer gekken zoals jij in Nederland wonen, dan kan ik me heel goed voorstellen dat het ooit uit de hand zal lopen. Dus hup, ga maar naar het buitenland!quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:26 schreef De_Ilias het volgende:
Nederland is voor moslims steeds slechter, ik raad al mijn broeders en zusters aan om te investeren in een toekomst buiten Nederland. Denk maar niet dat het in Nederland beter gaat worden, het zal slechter worden en uiteindelijk zullen er rellen uitbreken, daar ben ik heilig van overtuigd. Investeer nu nog in een toekomst buiten Nederland want je zult er geen spijt van krijgen.
TFOE!!! WAT DOE JIJ IN AUTOCHTONE BUURT!quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:17 schreef De_Ilias het volgende:
Ik heb een klacht, buren die aan het barbecueën zijn met varkensvlees..... Altijd elke zomer vind ik dat klote, ik heb mijn raam open staan komt er van die vieze varkenslucht binnen. TFOE!
Ga dan in een allochtonenbuurt wonen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:17 schreef De_Ilias het volgende:
Ik heb een klacht, buren die aan het barbecueën zijn met varkensvlees..... Altijd elke zomer vind ik dat klote, ik heb mijn raam open staan komt er van die vieze varkenslucht binnen. TFOE!
Waarom zou ik gek zijn?quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als er meer gekken zoals jij in Nederland wonen, dan kan ik me heel goed voorstellen dat het ooit uit de hand zal lopen. Dus hup, ga maar naar het buitenland!
Moet je aan m'n ouders vragen, als het aan mij lag woonden we wel in een stad.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:18 schreef darkmond het volgende:
[..]
TFOE!!! WAT DOE JIJ IN AUTOCHTONE BUURT!
quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:17 schreef De_Ilias het volgende:
Je lijkt mijn broer wel. Altijd shit slopen als ie 'helpt'quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:20 schreef darkmond het volgende:
M'n moeder zit haar bed weer in elkaar te knutselen omdat appel. Dus ze vraagt me om hulp dus ik uiteraard helpen. Begint ze gelijk met haar gezeur dat ik niks kan en dat ik weer mag opflikkerenRoept ze m'n zussen die allemaal geen zin hebben alsof ik iets fout deed of zo
![]()
Nu belt ze met iemand en vertelt ze dat niemand haar wil helpen met haar bed... terwijl ik net wilde helpen![]()
Altijd he...
Wat moet ik dan zeggen...quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat klinkt voor geen meter.![]()
Schelden en vloeken in het Turks...
Nee, je moet zeggen;quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:21 schreef darkmond het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen...
Lak ay bacteria da7ashet 7ala brassak ya 7mar
Dit soort filmpjes geven weer aan waarom Arabieren zo achterlijk zijn over het algemeen.quote:
Gister moest ook een kleding kast naar boven. Nou ben ik niet de slapste want trainen en zo. Dus ze vroeg of ik kon helpen met 'm verplaatsen. Dus ik samen met haar langzaam dat ding door de gang bewegen. Duwt ze me 5sec later weg en zegt ze ridjes 3al fadde (=man voor niks)... Dus zij stoer die kast binnen 2sec de hele gang door duwen. Daar gaan al die spijkers en daar gaat 't hout wat nu helemaal verkloot isquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je lijkt mijn broer wel. Altijd shit slopen als ie 'helpt'
quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:24 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Dit soort filmpjes geven weer aan waarom Arabieren zo achterlijk zijn over het algemeen.
Schiet dan ook opquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:24 schreef darkmond het volgende:
[..]
Gister moest ook een kleding kast naar boven. Nou ben ik niet de slapste want trainen en zo. Dus ze vroeg of ik kon helpen met 'm verplaatsen. Dus ik samen met haar langzaam dat ding door de gang bewegen. Duwt ze me 5sec later weg en zegt ze ridjes 3al fadde (=man voor niks)... Dus zij stoer die kast binnen 2sec de hele gang door duwen. Daar gaan al die spijkers en daar gaat 't hout wat nu helemaal verkloot isIk doe alles gewoon rustig zodat 't niet stuk gaat, zij gelijk duwen en zo. En dan mij weg willen omdat ik er te lang over doe.
Gewoon demonteren, verplaatsen en weer opbouwen. Luilak.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:24 schreef darkmond het volgende:
[..]
Gister moest ook een kleding kast naar boven. Nou ben ik niet de slapste want trainen en zo. Dus ze vroeg of ik kon helpen met 'm verplaatsen. Dus ik samen met haar langzaam dat ding door de gang bewegen. Duwt ze me 5sec later weg en zegt ze ridjes 3al fadde (=man voor niks)... Dus zij stoer die kast binnen 2sec de hele gang door duwen. Daar gaan al die spijkers en daar gaat 't hout wat nu helemaal verkloot isIk doe alles gewoon rustig zodat 't niet stuk gaat, zij gelijk duwen en zo. En dan mij weg willen omdat ik er te lang over doe.
Nee want dat hout gaat er dan aanquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon demonteren, verplaatsen en weer opbouwen. Luilak.
Wat is dat voor goedkoop spul?quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:28 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nee want dat hout gaat er dan aanHet is een soort hout wat niet gemaakt is om te demonteren en zo. Gewoon langzaam verplaatsen en dan de trap optillen met z'n 2en.
Dat liedje associeer ik sowieso met het woord 7marquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja dit liedje associeer ik nu met broeder Ilias.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat is dat voor goedkoop spul?Tja, ben niet degene die 't heeft gekocht he. Alleen deuren eruit en lades en dan verplaatsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
الحمار هو الذي يشهد مثل هذه المقاطع.......quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja dit liedje associeer ik nu met broeder Ilias.
hihihi neee ik blijf hier lekkerrrr (voorlopig nog even)quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh lol ik dacht dat je terug naar NL kwam.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oke. Niet over de superLaserrrrrrrrr....beam beginnen.
enjoy!quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hihihi neee ik blijf hier lekkerrrr (voorlopig nog even)
Hoe lang noggggquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hihihi neee ik blijf hier lekkerrrr (voorlopig nog even)
[..]
thanksquote:
nog een week en nog wat daagjesquote:
doe gwn walterkapsel, yoloquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik wil mijn hoofd bewerken met de laagste stand van de tondeuse (dus zonder opzetkam). Heb me altijd afgevraagd hoe dat er uit zou zien en het is nu toch vakantie.
Staat jou goed! Doen!quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik wil mijn hoofd bewerken met de laagste stand van de tondeuse (dus zonder opzetkam). Heb me altijd afgevraagd hoe dat er uit zou zien en het is nu toch vakantie.
Ben benieuwd naar het resultaat TM...quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Je mag wel durum komen eten als je willl. Zelf gemaakt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:39 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Mijn ma kookt en als ik vraag altijd wat maak je zegt ze "biseler yapiyorum"
picsssquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Dagje langskomen met TM, kan je ons de hele dag voederen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je mag wel durum komen eten als je willl. Zelf gemaakt.
geen halal vlees though
Kom dannnnn.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:43 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Dagje langskomen met TM, kan je ons de hele dag voederen.
Wassen wij wel af 's avonds
Ik eerst sws. Borte is mn feeder.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:43 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Dagje langskomen met TM, kan je ons de hele dag voederen.
Wassen wij wel af 's avonds
Inbeeldingsvermogen, jij hebt de juiste hoofdvorm.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dan? Heb het nog nooit gedaan...
Ziet er goed uit.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:43 schreef Crip het volgende:
Ik weet nog steeds niet welke cheesecake ik ga maken. Ik wil de ultimate newyork style cheesecake ; ( zo veel recepten
Nemen we Crip onderweg mee.quote:
Wow ik wou je net gaan vragen of je die cheesecake al had gemaakt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:43 schreef Crip het volgende:
Ik weet nog steeds niet welke cheesecake ik ga maken. Ik wil de ultimate newyork style cheesecake ; ( zo veel recepten
Ben aan het twijfelen. Bij die reacties las ik dat hij best zacht was niet zo "dense" als normale ny cheesecake. Hoe was die jou bevallen van alle cheesecakes die je hebt gemaakt? En hoe groot was jouw bakvorm?quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wow ik wou je net gaan vragen of je die cheesecake al had gemaakt.
Waarom probeer je dat ene recept niet?
Dit klinkt zoooo verkeerd.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:48 schreef AbdulMalik het volgende:
En dan met zijn drieëen aan Borte's bed zitten 's nachts en een triootje voor ASMR uitproberen
Hihiquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die anderen krijgen pas wanneer jij vol zit habibtii.
Wat je zegt ben je zelf!quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:32 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
الحمار هو الذي يشهد مثل هذه المقاطع.......
Waterbad hoeft absoluut niet bij die cheesecake. Daarom bak je hem ook zo lang op een laag temperatuur.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben aan het twijfelen. Bij die reacties las ik dat hij best zacht was niet zo "dense" als normale ny cheesecake. Hoe was die jou bevallen van alle cheesecakes die je hebt gemaakt? En hoe groot was jouw bakvorm?
En ik twijfel nog over waterbad of not.
Zo veel twijfels
Ja liegen is natuurlijk normaal voor sjiieten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf!
Btw er staat 'death to america' mods.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:56 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ja liegen is natuurlijk normaal voor sjiieten.
zeg je nou dat ik dik ben?quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:55 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Jij wilt er ook tussen? Weet niet of Borte wel zoveel plek heeft bij haar bed...
In het echte leven zou ik jou met lieve woorden aanspreken en met 7ikmah uitnodigen naar de islam.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij gaan nooit echt vrienden worden he? In het echte leven zouden we altijd ruzie maken
Thanks, but no thanks.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:58 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
In het echte leven zou ik jou met lieve woorden aanspreken en met 7ikmah uitnodigen naar de islam.
Dan ga ik die maken. Overmorgen denk ik :3quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waterbad hoeft absoluut niet bij die cheesecake. Daarom bak je hem ook zo lang op een laag temperatuur.
Hij is inderdaad niet dense maar compact. Though, het is zeker mijn favo cheesecake recept. Heb er wel een zure room laagje opgedaan, net als bij echte NYS cheesecake.
Mijn bakvorm was 26 cm volgens mij, cheesecake was dan ook dunner dan op de foto bij dat recept.
Maar onder je anonimiteit laat je je ware aard zien?quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:58 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
In het echte leven zou ik jou met lieve woorden aanspreken en met 7ikmah uitnodigen naar de islam.
huh? Ibn abdelwahab leeft al 200 jaar niet meer.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:00 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Maar onder je anonimiteit laat je je ware aard zien?
Is ibn abdul wahhab jouw sheikh?
no shizzle, dat is een ja dus.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:00 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
huh? Ibn abdelwahab leeft al 200 jaar niet meer.
Midden augustus ben ik weer in Nederland. Ze zijn nu aan het plannen wat we komende dagen gaan doen/bezoeken etc.quote:
Vraag dan: "Respecteer jij ibn abdelwahab?"quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:02 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Vraag dan: "Respecteer jij ibn abdelwahab?"
Dan zeg ik:
Ja ik respecteer hem als een grote belangrijke shaeik.
Waarom zo boos? Ik wil best in jouw plaats gaan, hoor. Lekker, een maandje Iran.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Midden augustus ben ik weer in Nederland. Ze zijn nu aan het plannen wat we komende dagen gaan doen/bezoeken etc.
Mooi man. Was net bezig met een document over zijn aantijgingen van het Ottomaans khalifaat. Ik zou hem niet laten leven als ik in zijn tijdperk leefde.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:02 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Vraag dan: "Respecteer jij ibn abdelwahab?"
Dan zeg ik:
Ja ik respecteer hem als een grote belangrijke shaeik.
Er wordt veel over hem gelogen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:04 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Mooi man. Was net bezig met een document over zijn aantijgingen van het Ottomaans khalifaat. Ik zou hem niet laten leven als ik in zijn tijdperk leefde.
oh, ben altijd boos toch! vraag peunagequote:Op zondag 3 augustus 2014 21:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waarom zo boos? Ik wil best in jouw plaats gaan, hoor. Lekker, een maandje Iran.
Ook door de salafi's zelf? We weten allemaal dat hij trouwde met de dochter van Ibn Saud en wat dat voortbracht op het Arabisch schiereiland. Hem trouw zweren is verraad aan de ummah. Zelfde voor de Saudische koning.quote:
Iraqis be likequote:Op zondag 3 augustus 2014 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh, ben altijd boos toch! vraag peunage
en de vakantie gaat nu opeens heel snel, terwijl de dagen op zich heeeel lang zijn hier heb ik soms het idee
Wat maakt het uit? Dankzij hem is KSA een land waarin je geen afgoderij vindt, in turkije en marokko kom je in elke dorp of stad wel tombes tegen waarin shirk wordt gepleegd.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:07 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ook door de salafi's zelf? We weten allemaal dat hij trouwde met de dochter van Ibn Saud en wat dat voortbracht op het Arabisch schiereiland. Hem trouw zweren is verraad aan de ummah. Zelfde voor de Saudische koning.
Niet zo'n heel groot verschil lijkt me.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Dan ga ik die maken. Overmorgen denk ik :3
Denk je dat die extra roomkaas verschil heeft gemaakt? Of gewoon het recept aanhouden?
Ik heb ene van 23 volgensmij dus zal wel goed zijn. Als die hem maar redelijk vult.
Moslims die moslims bevechten, verraad plegen aan het khalifaat, alleen maar omdat jij een beperkte visie hebt van wat tawheed inhoudt? Hij veroordeelde velen op basis van tawasul terwijl vele grote 3alim verdicten hebben uitgevaardigd dat het is toegestaan. Ik stel voor dat salafi's dan ook niks nemen van de geleerden die het toestaan en zodoende dus ook zonder enige geloofsboeken komen te zitten. Ga maar lekker een eigen geloof verzinnen, maar poog de onze niet te veranderen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:08 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Dankzij hem is KSA een land waarin je geen afgoderij vindt, in turkije en marokko kom je in elke dorp of stad wel tombes tegen waarin shirk wordt gepleegd.
Ik hou ook van mijquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:11 schreef Crip het volgende:
Soms moet ik gewoon zeggen dat ik van jullie hou.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:11 schreef Crip het volgende:
Soms moet ik gewoon zeggen dat ik van jullie hou.
Omdat er geleerden zijn die tawasul hebben toegestaan betekent niet dat het klopt, er zijn "geleerden| " die varkensvlees toestaan, er zijn geleerden die "muta" toestaan.... Het gaat om de waarheid!quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:11 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Moslims die moslims bevechten, verraad plegen aan het khalifaat, alleen maar omdat jij een beperkte visie hebt van wat tawheed inhoudt? Hij veroordeelde velen op basis van tawasul terwijl vele grote 3alim verdicten hebben uitgevaardigd dat het is toegestaan. Ik stel voor dat salafi's dan ook niks nemen van de geleerden die het toestaan en zodoende dus ook zonder enige geloofsboeken komen te zitten. Ga maar lekker een eigen geloof verzinnen, maar poog de onze niet te veranderen.
"er geleerden zijn",quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:13 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Omdat er geleerden zijn die tawasul hebben toegestaan betekent niet dat het klopt, er zijn "geleerden| " die varkensvlees toestaan, er zijn geleerden die "muta" toestaan.... Het gaat om de waarheid!
Tawasul zoals wordt begrepen door de soefies is shirk (afgoderij) en het maakt je een ongelovige. KLAAR!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |