abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142987578

Vanaf 28 Juni 2014 is het weer zover, Ramadan, vastenmaand van de moslims is dan weer begonnen.

Ramewhattewatdan?!

- Moslims vasten dan van zonsopkomst tot iets na zonsondergang, en mogen dan niet eten, drinken, seks hebben en moeten zich van allerlei soorten fysieke lusten onthouden.

Waarom dan?!

- Meestal krijgt men het antwoord dat de moslims het doen om te weten hoe het is om arm te zijn en met ze mee te leven, dit is één van de vele redenen, maar niet DE reden.

Het vasten in de Islam is een voortzetting van het vasten net zoals in de andere Abrahamitische godsdiensten, alleen dan dat er concretere regels zijn waarvan niet afgeweken mag worden, gedurende een maand:

Vers van de Koran:

quote:
O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was

voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
Hadith over het vasten:
quote:
"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Iedereen een fijne, gezegende ramadan O+

Dit topic is niet een:

- Bashtopic
- Discussietopic
- Zeur topic.

Maar een plek voor vastende, geïnteresseerden en alle anderen soorten betrokkenen samenkomen om er over te kletsen.
pi_142987614
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 13:11 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Die dag dat je zocht, had ik ook even gekeken. Krijg nog steeds advertenties over maxirokken op Facebook. :')

Ik wilde kijken of ik easy chocolate mousse voor dummies kon maken, maar die recepten blijven nog iets moeilijk helaas. ;(
Haaahahaha. :D Typisch he.

Laat eens een van die recepten zien. Vraag me af wat je er precies moeilijk aan vindt.
pi_142987686
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 13:39 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Haaahahaha. :D Typisch he.

Laat eens een van die recepten zien. Vraag me af wat je er precies moeilijk aan vindt.
Deze...

Op zich niet heel ingewikkeld, volgens mij, maar moet dan gelatinepoeder enzo halen. En ik weet niet of ze dat ook hebben uitsluitend gewonnen uit rund.
pi_142987720
Borte, ik luister trouwens soms nog steeds naar dit nummer...

Als je meer soortgelijke nummers weet (uit Centraal-Azië), mag je delen.
pi_142987806
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 13:42 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Deze...

Op zich niet heel ingewikkeld, volgens mij, maar moet dan gelatinepoeder enzo halen. En ik weet niet of ze dat ook hebben uitsluitend gewonnen uit rund.
Ik gebruik nooit gelatine in choco mousse. Maak het altijd met marshmallows (meest easy recept ooit, google/youtube maar), met ei of deze:

http://www.pastrypal.com/2009/08/hello-again-chocolate-mousse/

Lijkt moeilijk op het eerste gezicht door de caramel enzo maar dat is het niet. Tryy it.
pi_142987845
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 13:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Borte, ik luister trouwens soms nog steeds naar dit nummer...

Als je meer soortgelijke nummers weet (uit Centraal-Azië), mag je delen.
Jaaa Niginaaa
pi_142987904
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 13:00 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Helpt dat ook tegen je verrotte innerlijk.

Glapje.
Is wel de bedoeling dat ik mijn innerlijk mee moet verbeteren.
pi_142987980
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 13:47 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik gebruik nooit gelatine in choco mousse. Maak het altijd met marshmallows (meest easy recept ooit, google/youtube maar), met ei of deze:

http://www.pastrypal.com/2009/08/hello-again-chocolate-mousse/

Lijkt moeilijk op het eerste gezicht door de caramel enzo maar dat is het niet. Tryy it.
Hierbij moet je suiker karameliseren enzo. Ik vond die link van mij eenvoudig omdat je alleen je magnetron en keukenrobot nodig hebt. :P Anyway, ik kijk even verder wat ik nog zou kunnen maken...
pi_142988013
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 13:54 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Hierbij moet je suiker karameliseren enzo. Ik vond die link van mij eenvoudig omdat je alleen je magnetron en keukenrobot nodig hebt. :P Anyway, ik kijk even verder wat ik nog zou kunnen maken...
Maar het is echt easyy, TM. Je doet alleen dingen smelten en dan bij elkaar mixen. Doe nouuu
pi_142988025
Hatta ik ga dat recept maken vandaag. :9
pi_142988128
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 13:56 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Maar het is echt easyy, TM. Je doet alleen dingen smelten en dan bij elkaar mixen. Doe nouuu
Ik zal het recept eens doorlezen en als ik genoeg moed weet te verzamelen, misschien waag ik me er dan wel aan...
pi_142988214
quote:
9s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 14:01 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik zal het recept eens doorlezen en als ik genoeg moed weet te verzamelen, misschien waag ik me er dan wel aan...
TM, pics van schort posten he :{w
pi_142988274
quote:
9s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 14:01 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Is echt makkelijk. Je moet alleen zorgen dat je een pan met een redelijk dikke bodem gebruikt en de suiker regelmatig verdeeld. Daarna kijk je welke stukken het snelst smelten zodat je de rest van de suiker beter kan verdelen (stukken waar de suiker sneller carameliseert meer op doen natuurlijk). En in het begin lijkt het wss ook alsof de suiker niet wil smelten, maar je moet gewoon geduld hebben.
pi_142988277
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 14:04 schreef Triggershot het volgende:

[..]

TM, pics van schort posten he :{w
:D

Mijn Looney Tunes schort is geweldig. :9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_142988312
En foto's van eindresultaat. Good or bad. Maak ook foto's waar je denkt dat het mis is gegaan voor feedback.

pi_142988319
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 14:07 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Mijn Looney Tunes schort is geweldig. :9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tuurlijk, tuurlijk, geef de nichtjes schuld van je obsessie :{w
pi_142988414
Mensen die werken met schort. Jullie zn apart.
pi_142988447
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 14:11 schreef Stimorol- het volgende:
Mijn moeder dwingt mij ook altijd.

Nu ze er niet is heb ik dat ding niet een keer aangeraakt, ha!
pi_142988531
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 14:08 schreef Triggershot het volgende:

[..]

tuurlijk, tuurlijk, geef de nichtjes schuld van je obsessie :{w
O-)

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 14:11 schreef Stimorol- het volgende:
Het hangt een beetje af van de kleren die op dat moment aan heb. Ik ben te lui om me om te kleden wanneer ik in de keuken aan de slag ga. :D
pi_142988702
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 14:07 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Is echt makkelijk. Je moet alleen zorgen dat je een pan met een redelijk dikke bodem gebruikt en de suiker regelmatig verdeeld. Daarna kijk je welke stukken het snelst smelten zodat je de rest van de suiker beter kan verdelen (stukken waar de suiker sneller carameliseert meer op doen natuurlijk). En in het begin lijkt het wss ook alsof de suiker niet wil smelten, maar je moet gewoon geduld hebben.
Welke room gebruik jij hiervoor? Ik zie dat we het niet in huis hebben.
pi_142988855
Slagroom (35%). Die bekertjes in de koeling bij de supermarkt.

Heavy cream (60%) hebben we hier niet.
pi_142988999
quote:
8s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 14:13 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Mijn moeder dwingt mij ook altijd.

Nu ze er niet is heb ik dat ding niet een keer aangeraakt, ha!
Vind dat zo raar :')

Ik ga zo kippesoep maken. Hoelang kook jij een kip? Ik doe een uur maar mn moeder vind dat te weinig.
pi_142989026
Oké, ik ga zo naar de super en ga het gewoon proberen. Fuck it als het mislukt.
pi_142989103
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 14:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Gewoon nog een keer proberen als het mislukt. :)
pi_142989143
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 14:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja want wij kookten vanaf het begin al foutloos.
pi_142990355
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 14:37 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ja want wij kookten vanaf het begin al foutloos.
Ik bedoelde het ook in die zin van, het maakt niet uit als het mislukt. Ik snap ook wel dat je in het begin fouten maakt, duh...
pi_142990526
Borte in dat cheesecake recept wat jij gaf staat er veeel minder roomkaas in dan jij zei dat je had gebruikt. Heb je het recept verdubbeld?
pi_142990637
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 15:26 schreef Crip het volgende:
Borte in dat cheesecake recept wat jij gaf staat er veeel minder roomkaas in dan jij zei dat je had gebruikt. Heb je het recept verdubbeld?
Hoe kom je daarbij?

5 x 8 oz roomkaas = 1130 gram roomkaas. Meer dan een kilo. :D

Ik heb gebruikt drie pakjes philadelphia + 1 pakje mon chou.

3 x 185 = 555 + 100 gram = 655.

Ik heb dus 100 gram meer gebruikt. (wel eerst het recept gehalveerd)

[ Bericht 1% gewijzigd door Bortecinem op 02-08-2014 16:30:15 ]
pi_142990670
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 14:31 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Vind dat zo raar :')

Ik ga zo kippesoep maken. Hoelang kook jij een kip? Ik doe een uur maar mn moeder vind dat te weinig.
Heb al heel lang geen kippensoep gemaakt maar de laatste keer had ik een halve gebruikt en heb die toen misschien 40 min. gekookt. Gewoon koken tot je de kip makkelijk van het bot af kan pullen zeg maar.
pi_142990678
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 15:18 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik bedoelde het ook in die zin van, het maakt niet uit als het mislukt. Ik snap ook wel dat je in het begin fouten maakt, duh...
Successs
pi_142994087
Borte verkeerd gelezen. Ik dacht aleen 8 OZ aan roomkaas. :D
Ik ga hem deze week denk ik maken heb er echt zin in. Ik zoek de ultimate cheesecake :9
pi_142994095
Trouwens ik heb mijn vinger gekneusd ofzo tijdens het bidden. :')
pi_142994185
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 17:59 schreef Crip het volgende:
Trouwens ik heb mijn vinger gekneusd ofzo tijdens het bidden. :')
Jihadwond.
pi_142994487
quote:
9s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 18:04 schreef Peunage het volgende:

[..]

Jihadwond.
:D.
pi_142994507
Damn, die geur wanneer je karamel en choco samenvoegt... :9 De smaak en structuur is ook perfect. Nu wat af laten koelen en slagroom toevoegen.
pi_142994856
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 18:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Damn, die geur wanneer je karamel en choco samenvoegt... :9 De smaak en structuur is ook perfect. Nu wat af laten koelen en slagroom toevoegen.
Ís het gelukt!?
pi_142995568
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 18:32 schreef Crip het volgende:

[..]

Ís het gelukt!?
Ik geloof van wel. Ik heb alle stappen in dat recept van Borte in ieder geval precies opgevolgd en de structuur kwam iedere keer redelijk overheen met die in de beschrijving en de foto's. Alleen op het allerlaatst was die van mij ietsjes dunner dan die van het recept, maar ik denk dat het komt doordat ik de choco-karamelmix nog iets langer had moeten laten afkoelen voor het toevoegen van de slagroom.

Ik heb mijn eerste kopje suiker trouwens laten aanbranden, omdat het vuur iets te hoog stond volgens mij, dus bij mijn tweede poging dat iets lager gezet. :D Daarna wilde ik het nog bijna opgeven bij het kloppen van de slagroom; wat een pokkewerk is dat, zeg... :D

SPOILER
Nu moeten ze nog iets van 3,5 uur in de koelkast wachten. Ik ben benieuwd. Tussendoor even geproefd en de smaak was erg goed in ieder geval. :9

[ Bericht 1% gewijzigd door TheMagnificent op 02-08-2014 22:02:11 ]
pi_142996274
Wow goedzo TM! Ziet er goed uit. Ben benieuwd naar hoe die smaakt. :9

Heb je maybe niet te veel slagroom gebruikt?
pi_142996669
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:32 schreef Bortecinem het volgende:
Wow goedzo TM! Ziet er goed uit. Ben benieuwd naar hoe die smaakt. :9

Heb je maybe niet te veel slagroom gebruikt?
Ik heb anderhalve glas gebruikt, zoals in het recept staat, maar heb niet op de precieze ounce gelet. Maakt dat een groot verschil? Ik heb alleen de chocolade afgewogen.
pi_142996854
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:48 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik heb anderhalve glas gebruikt, zoals in het recept staat, maar heb niet op de precieze ounce gelet. Maakt dat een groot verschil? Ik heb alleen de chocolade afgewogen.
Hij lijkt iets lichter van kleur, vandaar dat ik het mij afvroeg. Maar ik weet niet hoeveel ml jouw glas is, dus dunnow. Ik doe meestal wel precies afmeten. :@
pi_142996971
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:55 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Hij lijkt iets lichter van kleur, vandaar dat ik het mij afvroeg. Maar ik weet niet hoeveel ml jouw glas is, dus dunnow. Ik doe meestal wel precies afmeten. :@
Ik zie dat ze er op de foto inderdaad wat licht uitzien, maar in het echt zijn ze wat donkerder van kleur. Ik heb ook geproefd voor het toevoegen van de room en het smaakte echt goed. :9
pi_142998054
Ik ga die dadelijk ook maken denk ik. *O* Heb het al zeker 1.5 jaar ofzo niet gehad.
pi_143002801
Hoofdpijn tijdens het vasten altijd. Iemand hier een middeltje tegen? Of een preventieve oplossing?
pi_143002902
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:01 schreef AbdulMalik het volgende:
Hoofdpijn tijdens het vasten altijd. Iemand hier een middeltje tegen? Of een preventieve oplossing?
Niet vasten.
pi_143003331
SPOILER
Niet de perfecte moussestructuur met luchtbelletjes, maar wel stevig en smaakvol. Ik ben tevreden voor een eerste poging.
pi_143003391
Yumm ziet lekker uit TM :9
pi_143004276
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:05 schreef Visne het volgende:

[..]

Niet vasten.
Ik heb zin in visne nu.

#oudegrappen
pi_143005778
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:21 schreef TheMagnificent het volgende:
SPOILER
Niet de perfecte moussestructuur met luchtbelletjes, maar wel stevig en smaakvol. Ik ben tevreden voor een eerste poging.
Dikke faal man. Zelfs de kleur is onaantrekkelijk.
pi_143005990
Wat is er mis met de kleur? Het is een caramel-chocolademousse en die foto is overduidelijk genomen in slecht licht. Maar zelfs in slecht licht lijkt het gewoon op een caramel-chocolademousse. :')

TM, jammer van de ontbrekende bubbels, misschien de volgende keer de maten beter afmeten? Maar als de smaak goed is lijkt het mij verder geen probleem. :9
pi_143006132
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 00:37 schreef Santello het volgende:

[..]

Dikke faal man. Zelfs de kleur is onaantrekkelijk.
pi_143006208
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:23 schreef Crip het volgende:
Yumm ziet lekker uit TM :9
Dankjewel, Crip.

quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 00:47 schreef Bortecinem het volgende:
Wat is er mis met de kleur? Het is een caramel-chocolademousse en die foto is overduidelijk genomen in slecht licht. Maar zelfs in slecht licht lijkt het gewoon op een caramel-chocolademousse. :')

TM, jammer van de ontbrekende bubbels, misschien de volgende keer de maten beter afmeten? Maar als de smaak goed is lijkt het mij verder geen probleem. :9
Inderdaad, de volgende keer zal ik de exacte maten aanhouden.
pi_143006430
quote:
7s.gif Op zondag 3 augustus 2014 00:53 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Grapjeeeeee. Goed gedaan hoor.

Ik kan alleen een simpele variant. Een bastogne koek taart achtig iets :P
pi_143006471
Ziet er goed uit
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_143006891
Btw TM, heb je misschien de choco/caramel mengsel bij de slagroom gedaan ipv andersom?
pi_143007084
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 01:34 schreef Bortecinem het volgende:
Btw TM, heb je misschien de choco/caramel mengsel bij de slagroom gedaan ipv andersom?
Nee, slagroom beetje bij beetje toegevoegd aan de mengsel, zoals in het recept staat. Maar misschien was de slagroom niet goed genoeg opgeklopt ofzo? Ik kon de automatische klopper niet vinden, dus moest het met de hand doen. Hoewel het niet meer waterig was in ieder geval.
pi_143007126
Hmm dan weet ik het niet. Ik heb dit ooit ook zo gehad maar dat was omdat ik de chocolade bij de slagroom had gedaan ipv andersom. Neyseee
pi_143007194
Neyse ja, volgende keer beter. :P
pi_143011011
Mijn vinger damnnnnnnnnnnnn
pi_143012698
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 11:24 schreef Crip het volgende:
Leunde je erop toen je wilde opstaan?
pi_143012814
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 12:47 schreef AbdulMalik het volgende:

[..]

Leunde je erop toen je wilde opstaan?
Nee, gekneusd toen ik was aan het bidden.
pi_143012860
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 12:51 schreef Crip het volgende:

[..]

Nee, gekneusd toen ik was aan het bidden.
Hoe dan. Situatieschets svp.
pi_143012888
probleem bulgur opgelost *O*
Werewolf
pi_143012942
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 11:24 schreef Crip het volgende:
Het is niet de bedoeling dat je een handstand maakt tijdens de sajda, hè; handen gewoon losjes naast je hoofd leggen.
pi_143012967
quote:
10s.gif Op zondag 3 augustus 2014 12:56 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Het is niet de bedoeling dat je een handstand maakt tijdens de sajda, hè; handen gewoon losjes naast je hoofd leggen.
Dit dus.
pi_143013006
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 12:53 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hoe dan. Situatieschets svp.
Ik was mijn sura's aan het opzeggen. Natuurlijk begonnen met Al-Fatiha. Dus zo gezegd zo gedaan maakte Crip haar eerste buiging.. ''Allahu Akbar, subhanallah rabi al3adeem x3''
Kwam weer overeind met ''Alahu Akbar''
Klaar aan het maken voor de grand finale de diepe buiging (op de grond). Dus daar ging ik:

ALLAHU AKBAR.. *bukt* *KRAK* hand niet goed genoeg geplaatst. *onderdrukt een gil en gaat verder bidden like a boss*

Nu is hij dik en opgezwollen en kan hem ook niet meer bewegen.

Einde.
pi_143013027
quote:
10s.gif Op zondag 3 augustus 2014 12:56 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

_O- , ik ging gewoon rustig naar beneden. Alleen ongunstige plaatsing van mijn hand.
pi_143013057
Lang laten weken in koud water. ;)
pi_143013159
Oei, net op tijd om afscheid te nemen.

DOEEEI TOT VOLGENd JAAR. >:O
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_143013175
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 13:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oei, net op tijd om afscheid te nemen.

DOEEEI TOT VOLGENd JAAR. >:O
We hebben nog 11 uurtjes ;)
pi_143013228
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 13:05 schreef AbdulMalik het volgende:

[..]

We hebben nog 11 uurtjes ;)
Ik niet, ga zo weer vliegen.
LEAVE KB ALONE.
pi_143013549
quote:
10s.gif Op zondag 3 augustus 2014 13:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Jij bent aardig wat miles aan het sparen. *O*
pi_143013583
quote:
14s.gif Op zondag 3 augustus 2014 13:20 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Jij bent aardig wat miles aan het sparen. *O*
Ik spaar ze niet helaas. ;(
LEAVE KB ALONE.
pi_143013620
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 13:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Ik spaar ze niet helaas. ;(
Gemiste kans. Als frequent flyer zou je misschien nog een leuke upgrade kunnen krijgen. :P
pi_143014200
Doei.
  zondag 3 augustus 2014 @ 14:07:39 #76
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_143014916
Aan alles komt een eind. Ciaoo
pi_143015606
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 14:07 schreef Che_ het volgende:
Gecmislerin ruhuna al fatiha!
pi_143016406
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 14:07 schreef Che_ het volgende:
Diep man. Zelf bedacht zeker.
pi_143016516
:W
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_143019713
Starbucks chocolademelk met hazelnootsmaak :9
pi_143019721
quote:
10s.gif Op zondag 3 augustus 2014 13:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Hoop dat je een goede reis hebt gehad/hebt.
pi_143019740
Er is bezoek beneden, ik durf niet naar beneden. ;(
pi_143019768
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 17:18 schreef Crip het volgende:
Er is bezoek beneden, ik durf niet naar beneden. ;(
know that feeling, sis.
pi_143019788
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 17:19 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

know that feeling, sis.
Ik heb nu buikpijn van de zenuwen. Srsly. Ik ben als de dood hier voor, ik trek dat niet.
En ik weet dat mijn moeder me zo gaat roepen.
pi_143019807
Waarom zou je bang zijn om naar beneden te gaan als er bezoek is?
pi_143019818
quote:
9s.gif Op zondag 3 augustus 2014 17:20 schreef Crip het volgende:

[..]

Ik heb nu buikpijn van de zenuwen. Srsly. Ik ben als de dood hier voor, ik trek dat niet.
Zo erg omg. Ik vind het gewoon irritant dat ik niet naar beneden kan, maar zenuwen? Nah. Maar goed ik hoef dan ook niet naar beneden te komen van mijn moeder. Ze heeft de hoop opgegeven. :@
pi_143019825
Btw Crip, was vandaag bij jou in de buurt weer. :@
pi_143019847
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 17:22 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Zo erg omg. Ik vind het gewoon irritant dat ik niet naar beneden kan, maar zenuwen? Nah. Maar goed ik hoef dan ook niet naar beneden te komen van mijn moeder. Ze heeft de hoop opgegeven. :@
Het is bezoek uit Frankrijk en ze blijven overnachten dus ik moet wel deze keer. FML
Normaal kom ik ook niet naar beneden :@
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 17:22 schreef Bortecinem het volgende:
Btw Crip, was vandaag bij jou in de buurt weer. :@
O reallyy? Wat doen. :D
pi_143019879
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 17:23 schreef Crip het volgende:

[..]

Het is bezoek uit Frankrijk en ze blijven overnachten dus ik moet wel deze keer. FML
Normaal kom ik ook niet naar beneden :@
Oha. Ja, dan zou ik ze wel even welkom heten ja. :') _O-

Sterkte verder.

quote:
O reallyy? Wat doen. :D
Roermond. Winkelen. Mezelf troosten. :@
pi_143019938
quote:

[..]

Abdu komt je hand vragen.
pi_143020303
Bang voor familie. :7 Gewoon naar beneden gaan en ze welkom heten. Even spannend, maar na 10 seconden weet je niet meer beter.
pi_143020313
quote:

[..]

SPOILER
pi_143020403
Islamitische Staat uitgeroepen in Den Haag

Wat een cheap shot weer. :r Er hoeft ergens maar het woord 'Islam' in voor te komen en het wordt klakkeloos overgenomen en wijd en breed uitgemeten in de media. Om ziek van te worden. Een paar klapjosti's hebben een sharia staat uitgeroepen in Nederland waar ze zelf de regels bepalen en hanteren, en dit klopt want het staat op facebook. Gtfooo. Ik word schijtziek van dit land en de journalistiek hier. Makkelijk cashen en tegelijkertijd de al heersende xenofobie voeden en het leven voor de moslims in NL een beetje bij beetje steeds ondraaglijker maken. Dit soort berichten zijn vast de hoogtepunten voor de riooljournalisten in dit land. Win win win situaties zonder ook maar een poot uit te steken.
pi_143020767
quote:
13s.gif Op zondag 3 augustus 2014 17:44 schreef Bortecinem het volgende:
Islamitische Staat uitgeroepen in Den Haag

Wat een cheap shot weer. :r Er hoeft ergens maar het woord 'Islam' in voor te komen en het wordt klakkeloos overgenomen en wijd en breed uitgemeten in de media. Om ziek van te worden. Een paar klapjosti's hebben een sharia staat uitgeroepen in Nederland waar ze zelf de regels bepalen en hanteren, en dit klopt want het staat op facebook. Gtfooo. Ik word schijtziek van dit land en de journalistiek hier. Makkelijk cashen en tegelijkertijd de al heersende xenofobie voeden en het leven voor de moslims in NL een beetje bij beetje steeds ondraaglijker maken. Dit soort berichten zijn vast de hoogtepunten voor de riooljournalisten in dit land. Win win win situaties zonder ook maar een poot uit te steken.
Helaas. Dat is al 15 jaar aan de orde van de dag. Ik maakte mij er ook druk om, maar nu niet meer. Een stukje verspilde energie. Als er echt stront is aan de knikker, dan kan je nog het best als verenigde Islamitische organisaties (in een verbond) een signaal laten uitgaan en hopen dat de hypocriete massamedia die xenofobie voeden door eenzijdig riooljournalistiek dit ook op pikken
pi_143021838
Als we Nederland verklaren hoe lang zal het duren voordat ze onze landen binnendringen met hun politiek geneuzel. FOK! is een broeikas voor onzin, kleinschalig denken en ik zie het liefst ook de servers een lange tijd zonder stroom zitten als dit de manier is hoe ze met andere gemeenschappen omgaan.
pi_143022079
Het probleem is niet dat de media dit toont. Het probleem is, helaas moet dit ook gezegd worden, dat een aanzienlijk deel van de moslimgemeenschap hier achter staat. Het zijn misschien 4 of 5 klapjostis die zo'n staat uitroepen, maar het zijn er veel meer die dit steunen. En wat voor mensen :')

Check hun facebookpagina, allemaal van die heuptasjes en bontkraagjes mashallah :')

En nieuwe bekeerlingen :')
pi_143022535
Ik heb de hoop om iemand iets uit leggen allang opgegeven. Dit beeld van moslims die de wereld willen overnemen heeft altijd al bestaan in het onderbewustzijn hier in het Westen, bij tijd alleen wat meer aan het oppervlak verschijnend, zoals de laatste jaren. Moslims die dit beeld ondersteunen hebben natuurlijk bij de media altijd al in de spotlights gestaan, dus een kleine groep die hieraan voldoet, is genoeg om het onderwerp van gesprek in de media en onder het volk te bepalen. Zoals Peunage ook zegt, is er ook een minder opvallende groep moslims die hier ook gewoon aan bijdragen met hun steun, dus in je eentje is het vechten tegen de windmolens in.
pi_143023113
Ik maak me al lang niet meer druk over hoe ze over ons denken. Fuck dat, ik leef niet voor hun.
  zondag 3 augustus 2014 @ 19:17:29 #99
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143023491
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:10 schreef Crip het volgende:
Ik maak me al lang niet meer druk over hoe ze over ons denken. Fuck dat, ik leef niet voor hun.
hjb Nora
pi_143023532
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:17 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

hjb Nora
Houd zelf je bek. Denk je dat niemand hier mijn naam kent ofzo? :')
pi_143023533
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 18:41 schreef Peunage het volgende:
Het probleem is niet dat de media dit toont. Het probleem is, helaas moet dit ook gezegd worden, dat een aanzienlijk deel van de moslimgemeenschap hier achter staat. Het zijn misschien 4 of 5 klapjostis die zo'n staat uitroepen, maar het zijn er veel meer die dit steunen. En wat voor mensen :')

Check hun facebookpagina, allemaal van die heuptasjes en bontkraagjes mashallah :')

En nieuwe bekeerlingen :')
Er zullen altijd wel rotte appels tussen iedere groep zitten. Maar dat neemt niet weg dat de Westerse media letterlijk bezig is met het voeren van een oorlog tegen de moslims. En al helemaal in het geval van dit bericht. Was het zo geweest dat die paar 'klapjosti's' de straat op waren gegaan en de mensen letterlijk hadden gedwongen - op welke manier dan ook - om zich aan de 'sharia' te houden, dan was een nieuwsbericht misschien nog op zijn plaats geweest. Maar wij hebben het hier over een facebook pagina waarvan niemand uberhaupt weet wie hier achter zit. En verder zijn er uberhaupt geen waarnemingen van deze 'staat' gevonden behalve die vage facebook pagina. Voor hetzelfde geld is het een of andere troll actie.
  zondag 3 augustus 2014 @ 19:18:37 #102
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143023554
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:18 schreef Crip het volgende:

[..]

Houd zelf je bek. Denk je dat niemand hier mijn naam kent ofzo? :')
is dat het enige wat ze van je kennen?

;)
pi_143023611
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:18 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

is dat het enige wat ze van je kennen?

;)
Nee, er zijn hier zelfs mensen die mijn adres hebben. Dus je mag met je klapjosti gedrag ergens anders stoer gaan doen. :')
pi_143023709
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:10 schreef Crip het volgende:
Het wordt je soms wel heel moeilijk gemaakt om er geen fuck om te geven, en al helemaal wanneer je actief wilt participeren in de samenleving.
  zondag 3 augustus 2014 @ 19:22:02 #105
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143023721
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:19 schreef Crip het volgende:

[..]

Nee, er zijn hier zelfs mensen die mijn adres hebben. Dus je mag met je klapjosti gedrag ergens anders stoer gaan doen. :')
Nora, toch ;)
pi_143023736
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:21 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Het wordt je soms wel heel moeilijk gemaakt om er geen fuck om te geven, en al helemaal wanneer je actief wilt participeren in de samenleving.
Daar heb je gelijk in. Het blijft moeilijk, maar ik heb het geaccepteerd.
pi_143023790
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:22 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Nora, toch ;)
Verkeerde interpunctie.
  zondag 3 augustus 2014 @ 19:24:02 #108
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143023825
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:23 schreef Crip het volgende:

[..]

Verkeerde interpunctie.
Je bent zelf een verkeerde interpunctie.
pi_143023843
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:24 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Oki.
pi_143023846
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:21 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Bij het zoeken naar een baan en dergelijke of hoe precies?
pi_143023939
We zijn niet met handen en voeten gebonden aan NL. We moeten onze blik verruimen. Uiteraard is dat heel makkelijk praten, maar dat is de eenvoud van hoe ik het zie.
pi_143023940
Nederland is voor moslims steeds slechter, ik raad al mijn broeders en zusters aan om te investeren in een toekomst buiten Nederland. Denk maar niet dat het in Nederland beter gaat worden, het zal slechter worden en uiteindelijk zullen er rellen uitbreken, daar ben ik heilig van overtuigd. Investeer nu nog in een toekomst buiten Nederland want je zult er geen spijt van krijgen.
pi_143024042
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:24 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Bij het zoeken naar een baan en dergelijke of hoe precies?
Dat ook. Maar ook gewoon het dagelijkse contact met Nederlanders. Werk, school, buiten. Ik wil mij niet de hele tijd hoeven te verantwoorden. Ik wil niet steeds zeggen 'ik ben moslim.. maar'.
pi_143024118
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:24 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Je bent zelf een stalker.
  zondag 3 augustus 2014 @ 19:30:38 #115
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143024135
quote:
10s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:30 schreef Peunage het volgende:

[..]

Je bent zelf een stalker.
Je bent zelf een zelf.
  zondag 3 augustus 2014 @ 19:32:35 #116
402754 darkmond
-Ondertitel-
pi_143024233
Gaan jullie me missen als deze topic reeks stopt? :@

:')
Poll: Ben ik een kwaliteits-user? Ja -- Soms -- Nee -- Ken ik jou...? ------- Tussenstand
pi_143024234
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:30 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Je bent zelf een zelf.
Kssht scheer je weg.

quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:32 schreef darkmond het volgende:
Gaan jullie me missen als deze topic reeks stopt? :@

Wie ben jij?
pi_143024242
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:19 schreef Crip het volgende:

[..]

Meer dan alleen ik?

:'(
pi_143024248
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:26 schreef Vergo het volgende:
We zijn niet met handen en voeten gebonden aan NL. We moeten onze blik verruimen. Uiteraard is dat heel makkelijk praten, maar dat is de eenvoud van hoe ik het zie.
Dat moet iedere buitenlander sowieso. Maar goed, wij moeten gewoon vaker dealen met 'gggrrrshsjsksk' momenten. Sabr. Komt goed. Of zo.
pi_143024270
Mijn moeder gaat over paar jaar terug hijra naar Turkije. Ik blijf hier sowieso ook niet plakken :*
pi_143024297
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:33 schreef AbdulMalik het volgende:
Mijn moeder gaat over paar jaar terug hijra naar Turkije. Ik blijf hier sowieso ook niet plakken :*
Wel eerst je diploma pakken he.
pi_143024331
quote:
10s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:34 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Wel eerst je diploma pakken he.
Ja en nog een vrouw erbij. :@ en dan wegwezen.
pi_143024335
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:26 schreef De_Ilias het volgende:
Nederland is voor moslims steeds slechter, ik raad al mijn broeders en zusters aan om te investeren in een toekomst buiten Nederland. Denk maar niet dat het in Nederland beter gaat worden, het zal slechter worden en uiteindelijk zullen er rellen uitbreken, daar ben ik heilig van overtuigd. Investeer nu nog in een toekomst buiten Nederland want je zult er geen spijt van krijgen.
Ga naar Iraq en wordt verkracht ja.

Ik blijf liever hier. Rot jij maar op als NL zo slecht voor je is. Die rellen zijn er overal. Clash of civilisation.
  zondag 3 augustus 2014 @ 19:35:22 #124
402754 darkmond
-Ondertitel-
pi_143024340
quote:
8s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:32 schreef Peunage het volgende:

[..]

Kssht scheer je weg.

[..]

Wie ben jij?
Mij niet kennen :') Ben je mede sjiiet broeder jeweetog broo
Poll: Ben ik een kwaliteits-user? Ja -- Soms -- Nee -- Ken ik jou...? ------- Tussenstand
pi_143024403
Nederland kan je goed gebruiken voor Studie, je neemt de kennis gewoon die je in Nederland krijgt en je kan gewoon naar een ander land gaan. Je bent niet verplicht om in Nederland te blijven.
pi_143024415
Ik wil sowieso gaan reizen en wat van de wereld zien. Bovendien is de algehele sfeer hier giftig, over een paar jaar verstikkend.
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:35 schreef darkmond het volgende:

[..]

Mij niet kennen :') Ben je mede sjiiet broeder jeweetog broo
Nope, zie je voor het eerst posten.
pi_143024417
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:35 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ga naar Iraq en wordt verkracht ja.

Ik blijf liever hier. Rot jij maar op als NL zo slecht voor je is. Die rellen zijn er overal. Clash of civilisation.
Jij stinkt.
pi_143024434
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:36 schreef De_Ilias het volgende:
Nederland kan je goed gebruiken voor Studie, je neemt de kennis gewoon die je in Nederland krijgt en je kan gewoon naar een ander land gaan. Je bent niet verplicht om in Nederland te blijven.
Doe ik ook niet.

Kan ook Fokken vanuit het buitenland dus.
  zondag 3 augustus 2014 @ 19:37:59 #129
402754 darkmond
-Ondertitel-
pi_143024456
quote:
10s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:37 schreef Peunage het volgende:
Ik wil sowieso gaan reizen en wat van de wereld zien. Bovendien is de algehele

[..]

Nope, zie je voor het eerst posten.
Arabische humor is altijd al slecht geweest. Mijne ma ook altijd met haar "iza m7ashish..." moppen :')
pi_143024476
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:37 schreef AbdulMalik het volgende:

[..]

Doe ik ook niet.

Kan ook Fokken vanuit het buitenland dus.
Inderdaad, men is vaak bang om die stap te nemen. Terwijl die angst nergens voor nodig is.
pi_143024490
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:35 schreef AbdulMalik het volgende:

[..]

Ja en nog een vrouw erbij. :@ en dan wegwezen.
Aferim. Zo moet het.

De slimme het land uit, terwijl de klapjosti's hier blijven.

Lekker voor ze.
pi_143024502
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:32 schreef AbdulMalik het volgende:

[..]

Meer dan alleen ik?

:'(
Ik ken een paar hier die ik gewoon al in real ken. Zijn niet vaak actief tho en die kende ik al voor FOK!
Jij bent wel de eerste uit deze reeks. :D
pi_143024533
Ninja edit smiley :D
pi_143024536
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:39 schreef Crip het volgende:

[..]

Ik ken een paar hier die ik gewoon al in real ken. Zijn niet vaak actief tho en die kende ik al voor FOK!
Jij bent wel de eerste uit deze reeks. :D
Achievement unlocked: first Turk met Nora's adress.
pi_143024540
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:28 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Dat ook. Maar ook gewoon het dagelijkse contact met Nederlanders. Werk, school, buiten. Ik wil mij niet de hele tijd hoeven te verantwoorden. Ik wil niet steeds zeggen 'ik ben moslim.. maar'.
Ik denk hier hetzelfde over als Crip en voel me echt niet in een positie om me over iets te willen verantwoorden aan iemand. Ja, er zijn altijd mensen die zoiets van je lijken te verwachten of er zijn moeilijkheden op de arbeidsmarkt, maar ik negeer dit voorlopig.
pi_143024579
quote:
8s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:39 schreef Peunage het volgende:
Ninja edit smiley :D
Shhhhhhht
pi_143024585
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:38 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Aferim. Zo moet het.

De slimme het land uit, terwijl de klapjosti's hier blijven.

Lekker voor ze.
Nederland gaat op veel vlakken achteruit en Turkije schijnt toch erg vooruit te gaan.
pi_143024605
Darisi op mijn hoofd dan, TM.
pi_143024622
Ik wil emigreren naar Japan.
pi_143024624
Ik ken Marokkanen die zich nu in Turkije hebben gevestigd (istanbul).
pi_143024625
We worden niet meer betaald om terug te gaan toch?
pi_143024642
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:41 schreef Crip het volgende:
Die haten buitenlanders meer dan Nederlanders.
pi_143024654
quote:
Land van de blote benen. Ik zou het daar niet trekken.
pi_143024669
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:41 schreef De_Ilias het volgende:
Ik ken Marokkanen die zich nu in Turkije hebben gevestigd (istanbul).
Ik ken Marokkanen die verhuisd zijn uit de Islamitische Staat in Schilderswijk (hey, ook ISIS :D ) naar de polder. Zijn meer koeien te vinden.
  zondag 3 augustus 2014 @ 19:42:33 #145
402754 darkmond
-Ondertitel-
pi_143024670
quote:
Mijn zus van 21 naar Zuid-Korea :')__!!!
pi_143024717
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:41 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Die haten buitenlanders meer dan Nederlanders.
Ha, daar lijkt het wel veel op. Maar valt reuze mee ook door het toerisme dat superveel gegroeid is.
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:42 schreef AbdulMalik het volgende:

[..]

Land van de blote benen. Ik zou het daar niet trekken.
Hhhh
pi_143024729
quote:
8s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:42 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ik ken Marokkanen die verhuisd zijn uit de Islamitische Staat in Schilderswijk (hey, ook ISIS :D ) naar de polder. Zijn meer koeien te vinden.
Ik woon m'n hele leven al in de polder.
pi_143024732
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:42 schreef darkmond het volgende:

[..]

Mijn zus van 21 naar Zuid-Korea :')__!!!
Korea is ook leuk. :D
pi_143024745
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:40 schreef AbdulMalik het volgende:

[..]

Nederland gaat op veel vlakken achteruit en Turkije schijnt toch erg vooruit te gaan.
In Turkije heerst er op bepaalde vlakken net zo goed een wij-en-zij-denken waar je niet goed van wordt. En met oorlog en terrorisme aan de zuidgrens is er ook geen garantie dat zoiets binnen afzienbare tijd niet overspringt naar Turkije.

[ Bericht 0% gewijzigd door TheMagnificent op 03-08-2014 19:57:38 ]
pi_143024758
Of naar Maleisië :D
  zondag 3 augustus 2014 @ 19:44:03 #151
402754 darkmond
-Ondertitel-
pi_143024777
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:43 schreef Crip het volgende:

[..]

Korea is ook leuk. :D
Koreaanse muziek alleen al :') En hun shows...

Nah
pi_143024809
Japan is een hel voor moslims, ik had daar contact met turkse moslims (de grootste groep moslims daar denk ik) en die vinden het een klote land, nergens halal vlees te vinden en Japanners zijn zou racistisch als wat.
pi_143024814
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:43 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

In Turkije heerst er op bepaalde vlakken net zo goed een wij-en-zij-denken waar je niet goed van wordt. En met oorlog en terrorisme aan de zuidgrens is er ook geen garantie dat zoiets binnen niet afzienbare tijd overspringt naar Turkije.
True true true. Maar dan heb je op zijn minst wel goed weer!
  zondag 3 augustus 2014 @ 19:45:10 #154
402754 darkmond
-Ondertitel-
pi_143024845
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:43 schreef Crip het volgende:
Of naar Maleisië :D
Dude...

Dan kan ik gewoon gelijk naar Libanon gaan. Heb ik ook gelijk een Libanees moslim meisje van m'n eigen cultuur om later mee te trouwen.
pi_143024873
Dit weeeeer. I loveee it. Half stormachtig en donker.

Maakt me zooo gelukkig.
pi_143024891
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:44 schreef De_Ilias het volgende:
Japan is een hel voor moslims, ik had daar contact met turkse moslims (de grootste groep moslims daar denk ik) en die vinden het een klote land, nergens halal vlees te vinden en Japanners zijn zou racistisch als wat.
Tenminste hoef je voor cosplay het land niet te verlaten. Wel een plusje.
pi_143024915
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:44 schreef De_Ilias het volgende:
Vis is goed genoeg voor mij.
Waarom generaliseer jij een heel land? Ik ken veel aziaten, kei lieve mensen.
pi_143024973
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:41 schreef Bortecinem het volgende:
Darisi op mijn hoofd dan, TM.
Ik had eigenlijk nooit de indruk dat jij je hiervan iets aantrok. En participeren aan de samenleving, zoals je het noemt, heb je volgens mij ook geen problemen mee.
pi_143025051
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:46 schreef Crip het volgende:

[..]

Want Ilias ^O^

Sjiieten zijn ketters, Alevieten zijn gek, Japanners zijn racisten.
  zondag 3 augustus 2014 @ 19:49:04 #160
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143025052
quote:
8s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:32 schreef Peunage het volgende:

[..]

Kssht scheer je weg.

[..]

Wie ben jij?
Scheer jezelf, baardaap
pi_143025058
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:46 schreef Crip het volgende:

[..]

Aziaten zijn over het algemeen lieve mensen, maar Japanners hebben het niet zo met buitenlanders.
pi_143025147
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:49 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Scheer jezelf, baardaap
com fegte.
pi_143025253
quote:
9s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:49 schreef Peunage het volgende:

[..]

Want Ilias ^O^

Sjiieten zijn ketters, Alevieten zijn gek, Japanners zijn racisten.
Nee niet alle sjiieten maar de 12vers zijn ketters, geen twijfel aan mogelijk. Veel 12vers zijn wel misleid door hun ayatollahs. Alevieten eten en drinken met ramadan en bidden niet eens, do i need to say more? Jappaners zijn raar en racistisch, dat is algemeen bekend.
pi_143025332
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:44 schreef AbdulMalik het volgende:

[..]

True true true. Maar dan heb je op zijn minst wel goed weer!
Ik ben in ieder geval echt niet optimistisch over de staat van de islamitische wereld en hoe Turkije niet veel later ook wel eens bij het conflict of sektarisme in het algemeen betrokken kan raken.
pi_143025355
Werk vinden is idd moeilijk in Japan. Erg bekrompen mensen op de werkplek.
pi_143025397
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:52 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Nee niet alle sjiieten maar de 12vers zijn ketters, geen twijfel aan mogelijk. Veel 12vers zijn wel misleid door hun ayatollahs. Alevieten eten en drinken met ramadan en bidden niet eens, do i need to say more? Jappaners zijn raar en racistisch, dat is algemeen bekend.
Ga weg :')
  zondag 3 augustus 2014 @ 19:55:21 #167
402754 darkmond
-Ondertitel-
pi_143025449
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:45 schreef Bortecinem het volgende:
Dit weeeeer. I loveee it. Half stormachtig en donker.

Maakt me zooo gelukkig.
Of als het keihard regent buiten en je gezellig binnen zit. En dan doe je raam open en ruik je de geur van regen _O_
pi_143025462
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:53 schreef AbdulMalik het volgende:
Je kan makkelijk aan de slag als leraar engels, maar dan moet je wel native speaker zijn.
pi_143025521
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:53 schreef AbdulMalik het volgende:
Docent.
pi_143025533
Naruto Sucks.
pi_143025567
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:55 schreef darkmond het volgende:

[..]

Of als het keihard regent buiten en je gezellig binnen zit. En dan doe je raam open en ruik je de geur van regen _O_
_O_ Pure bliss.
pi_143025593
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:55 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Je kan makkelijk aan de slag als leraar engels, maar dan moet je wel native speaker zijn.
Je hebt een diploma daar nodig ja daarvoor, een vriend van me deed dat. Is daar toen ook aan een vrouw gekomen, terug gemigreerd naar Nederland want was daar uiteindelijk toch niks.
pi_143025610
quote:
14s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:56 schreef Crip het volgende:

[..]

Docent.
Dogulden.
pi_143025674
Morgen werken. :r
  zondag 3 augustus 2014 @ 19:59:37 #175
402754 darkmond
-Ondertitel-
pi_143025696
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:57 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

_O_ Pure bliss.
Mag ik doorgaan?

Of 's nachts op het strand liggen en met mooie muziek naar de sterren staren :D

Ligt wel aan welk strand.
pi_143025728
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:59 schreef Bortecinem het volgende:
Morgen werken. :r
:r :r :r :r :r :r

Moge Allah je bijstaan in deze grote fitna. Ameen
pi_143025774
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:37 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Jij stinkt.
Jij doet geen deo dus jij ja.
pi_143025801
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:59 schreef darkmond het volgende:

[..]

Mag ik doorgaan?

Of 's nachts op het strand liggen en met mooie muziek naar de sterren staren :D

Ligt wel aan welk strand.
's nachts lopen er allemaal krabben over het strand. ;(

Heb zo'n mooi uitzicht nu. Lig op bed, raam open en heeel veel regen. <3 <3
pi_143025815
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:00 schreef AbdulMalik het volgende:

[..]

:r :r :r :r :r :r

Moge Allah je bijstaan in deze grote fitna. Ameen
Danke bruder. :r
pi_143025918
Nog een hele pizza pollo over van gister. :9
pi_143026034
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:03 schreef TheMagnificent het volgende:
Nog een hele pizza pollo over van gister. :9
Ik ga zo durum/kiptantuni eten. :9
pi_143026061
Mijn anti-shia-posts-radar ging af.
Skkls ga aan jezelf werken voor je anderen zwart gaat maken. *)
LEAVE KB ALONE.
pi_143026081
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ben je weer thuuusss
pi_143026110
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jij verklapt al onze geheimen. Ik ga maar even overleggen of we jou er nog wel bij willen hebben... :{
pi_143026163
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:05 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik ga zo durum/kiptantuni eten. :9
Oké, jij wint...
pi_143026202
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:06 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ben je weer thuuusss
nee, tenzij tehran mn nieuwe thuis is
LEAVE KB ALONE.
pi_143026242
quote:
17s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

nee, tenzij tehran mn nieuwe thuis is
Oh lol ik dacht dat je terug naar NL kwam. :')
pi_143026256
quote:
10s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:07 schreef Peunage het volgende:

[..]

Jij verklapt al onze geheimen. Ik ga maar even overleggen of we jou er nog wel bij willen hebben... :{
nee neee pliesss laat me, vergeef me deze fout
LEAVE KB ALONE.
pi_143026278
quote:
9s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

nee neee pliesss laat me, vergeef me deze fout
Oke. Niet over de superLaserrrrrrrrr....beam beginnen.
  zondag 3 augustus 2014 @ 20:10:52 #190
402754 darkmond
-Ondertitel-
pi_143026288
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:01 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

's nachts lopen er allemaal krabben over het strand. ;(

Heb zo'n mooi uitzicht nu. Lig op bed, raam open en heeel veel regen. <3 <3
Niet op Brighton strand want steen. Was heerlijk gevoel daar. Gewoon een vredig gevoel alsof je ter plekke nog met een glimlach zou sterven.

Hier geen regen trouwens. Wel gaat de zon al richting de horizon.

Uitzicht heb ik niet trouwens. We hebben hier een achtertuin waaromheen aan de ene kant flats zitten en de andere kant huizen waar ik dus woon. Ik zie alleen maar flats :')
pi_143026311
Ik hou van allochtonen man. Leve picknicks en bbq geur.
  zondag 3 augustus 2014 @ 20:14:19 #192
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143026438
Sjietisme :') !
pi_143026463
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
;(
pi_143026474
quote:
Jij :')
pi_143026562
quote:
Sjiisme man, sjiisme.
  zondag 3 augustus 2014 @ 20:17:38 #196
402754 darkmond
-Ondertitel-
pi_143026582
quote:
Leer spellen, ezel. :')
pi_143026583
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:26 schreef De_Ilias het volgende:
Als er meer gekken zoals jij in Nederland wonen, dan kan ik me heel goed voorstellen dat het ooit uit de hand zal lopen. Dus hup, ga maar naar het buitenland! :W
pi_143026587
Ik heb een klacht, buren die aan het barbecueën zijn met varkensvlees..... Altijd elke zomer vind ik dat klote, ik heb mijn raam open staan komt er van die vieze varkenslucht binnen. TFOE!
  zondag 3 augustus 2014 @ 20:18:17 #199
402754 darkmond
-Ondertitel-
pi_143026608
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:17 schreef De_Ilias het volgende:
Ik heb een klacht, buren die aan het barbecueën zijn met varkensvlees..... Altijd elke zomer vind ik dat klote, ik heb mijn raam open staan komt er van die vieze varkenslucht binnen. TFOE!
TFOE!!! WAT DOE JIJ IN AUTOCHTONE BUURT!
pi_143026612
quote:
Ga dan in een allochtonenbuurt wonen. :{w
pi_143026656
quote:
99s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:17 schreef darkmond het volgende:

[..]

Leer spellen, ezel. :')
Dat klinkt voor geen meter. _O-

Schelden en vloeken in het Turks... O+
pi_143026663
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:17 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Als er meer gekken zoals jij in Nederland wonen, dan kan ik me heel goed voorstellen dat het ooit uit de hand zal lopen. Dus hup, ga maar naar het buitenland! :W
Waarom zou ik gek zijn?
pi_143026684
quote:
99s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:18 schreef darkmond het volgende:

[..]

TFOE!!! WAT DOE JIJ IN AUTOCHTONE BUURT!
Moet je aan m'n ouders vragen, als het aan mij lag woonden we wel in een stad.
  zondag 3 augustus 2014 @ 20:20:36 #204
402754 darkmond
-Ondertitel-
pi_143026697
M'n moeder zit haar bed weer in elkaar te knutselen omdat appel. Dus ze vraagt me om hulp dus ik uiteraard helpen. Begint ze gelijk met haar gezeur dat ik niks kan en dat ik weer mag opflikkeren :') Roept ze m'n zussen die allemaal geen zin hebben alsof ik iets fout deed of zo :')

Nu belt ze met iemand en vertelt ze dat niemand haar wil helpen met haar bed... terwijl ik net wilde helpen }:|

Altijd he...
  zondag 3 augustus 2014 @ 20:20:42 #205
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_143026699
quote:
pi_143026716
chimiisme.
  zondag 3 augustus 2014 @ 20:21:23 #207
179075 hugecooll
pi_143026731
quote:
99s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:20 schreef darkmond het volgende:
M'n moeder zit haar bed weer in elkaar te knutselen omdat appel. Dus ze vraagt me om hulp dus ik uiteraard helpen. Begint ze gelijk met haar gezeur dat ik niks kan en dat ik weer mag opflikkeren :') Roept ze m'n zussen die allemaal geen zin hebben alsof ik iets fout deed of zo :')

Nu belt ze met iemand en vertelt ze dat niemand haar wil helpen met haar bed... terwijl ik net wilde helpen }:|

Altijd he...
Je lijkt mijn broer wel. Altijd shit slopen als ie 'helpt'
  zondag 3 augustus 2014 @ 20:21:34 #208
402754 darkmond
-Ondertitel-
pi_143026738
quote:
10s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:19 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Dat klinkt voor geen meter. _O-

Schelden en vloeken in het Turks... O+
Wat moet ik dan zeggen...

Lak ay bacteria da7ashet 7ala brassak ya 7mar :')
pi_143026763
ba9t3r3i
pi_143026766
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:21 schreef AbdulMalik het volgende:
chimiisme.
chimeidisme?
pi_143026785
quote:
99s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:21 schreef darkmond het volgende:

[..]

Wat moet ik dan zeggen...

Lak ay bacteria da7ashet 7ala brassak ya 7mar :')
Nee, je moet zeggen;

pi_143026836
quote:
Dit soort filmpjes geven weer aan waarom Arabieren zo achterlijk zijn over het algemeen.
  zondag 3 augustus 2014 @ 20:24:16 #213
402754 darkmond
-Ondertitel-
pi_143026849
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:21 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Je lijkt mijn broer wel. Altijd shit slopen als ie 'helpt'
Gister moest ook een kleding kast naar boven. Nou ben ik niet de slapste want trainen en zo. Dus ze vroeg of ik kon helpen met 'm verplaatsen. Dus ik samen met haar langzaam dat ding door de gang bewegen. Duwt ze me 5sec later weg en zegt ze ridjes 3al fadde (=man voor niks)... Dus zij stoer die kast binnen 2sec de hele gang door duwen. Daar gaan al die spijkers en daar gaat 't hout wat nu helemaal verkloot is :') Ik doe alles gewoon rustig zodat 't niet stuk gaat, zij gelijk duwen en zo. En dan mij weg willen omdat ik er te lang over doe.
pi_143026851
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:24 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Dit soort filmpjes geven weer aan waarom Arabieren zo achterlijk zijn over het algemeen.
  zondag 3 augustus 2014 @ 20:24:54 #215
179075 hugecooll
pi_143026870
quote:
99s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:24 schreef darkmond het volgende:

[..]

Gister moest ook een kleding kast naar boven. Nou ben ik niet de slapste want trainen en zo. Dus ze vroeg of ik kon helpen met 'm verplaatsen. Dus ik samen met haar langzaam dat ding door de gang bewegen. Duwt ze me 5sec later weg en zegt ze ridjes 3al fadde (=man voor niks)... Dus zij stoer die kast binnen 2sec de hele gang door duwen. Daar gaan al die spijkers en daar gaat 't hout wat nu helemaal verkloot is :') Ik doe alles gewoon rustig zodat 't niet stuk gaat, zij gelijk duwen en zo. En dan mij weg willen omdat ik er te lang over doe.
Schiet dan ook op
  zondag 3 augustus 2014 @ 20:25:33 #216
402754 darkmond
-Ondertitel-
pi_143026891
quote:
8s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:24 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Schiet dan ook op
Nee want dat hout kan 't niet aan o|O
pi_143026903
quote:
10s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:22 schreef Peunage het volgende:

[..]

chimeidisme?
ja zoiets.
pi_143026960
quote:
99s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:24 schreef darkmond het volgende:

[..]

Gewoon demonteren, verplaatsen en weer opbouwen. Luilak.
  zondag 3 augustus 2014 @ 20:27:14 #219
402754 darkmond
-Ondertitel-
pi_143026961
  zondag 3 augustus 2014 @ 20:28:12 #220
402754 darkmond
-Ondertitel-
pi_143027006
quote:
6s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:27 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Gewoon demonteren, verplaatsen en weer opbouwen. Luilak.
Nee want dat hout gaat er dan aan :') Het is een soort hout wat niet gemaakt is om te demonteren en zo. Gewoon langzaam verplaatsen en dan de trap optillen met z'n 2en.
pi_143027075
quote:
99s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:27 schreef darkmond het volgende:

[..]

wa ba7ibak ya 7mar...?

Ja dit liedje associeer ik nu met broeder Ilias.
pi_143027086
quote:
99s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:28 schreef darkmond het volgende:

[..]

Nee want dat hout gaat er dan aan :') Het is een soort hout wat niet gemaakt is om te demonteren en zo. Gewoon langzaam verplaatsen en dan de trap optillen met z'n 2en.
Wat is dat voor goedkoop spul?

SPOILER
  zondag 3 augustus 2014 @ 20:30:56 #223
402754 darkmond
-Ondertitel-
pi_143027119
quote:
10s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:30 schreef Peunage het volgende:

[..]

Dat liedje associeer ik sowieso met het woord 7mar :') Ik zeg best vaak wa ba7ibak ya 7mar daardoor...
  zondag 3 augustus 2014 @ 20:31:30 #224
402754 darkmond
-Ondertitel-
pi_143027135
quote:
16s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:30 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Wat is dat voor goedkoop spul?

SPOILER
Tja, ben niet degene die 't heeft gekocht he. Alleen deuren eruit en lades en dan verplaatsen.
pi_143027172
quote:
10s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:30 schreef Peunage het volgende:

[..]

الحمار هو الذي يشهد مثل هذه المقاطع.......
pi_143027247
Ik hou van je ezel?
  zondag 3 augustus 2014 @ 20:35:19 #227
402754 darkmond
-Ondertitel-
pi_143027262
quote:
10s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:34 schreef Bortecinem het volgende:
Ik hou van je ezel?
Jups

Arabieren zijn best wel m*ng*len :')
pi_143027287
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:09 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Oh lol ik dacht dat je terug naar NL kwam. :')
hihihi neee ik blijf hier lekkerrrr (voorlopig nog even)

quote:
17s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:10 schreef Peunage het volgende:

[..]

Oke. Niet over de superLaserrrrrrrrr....beam beginnen.
LEAVE KB ALONE.
pi_143027306
Okeee dan.
pi_143027313
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

enjoy!
pi_143027315
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

[..]

Hoe lang nogggg
pi_143027327
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:36 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Hoe lang nogggg
Uurtje, dan mag ik weer eten.
pi_143027331
Ik wil mijn hoofd bewerken met de laagste stand van de tondeuse (dus zonder opzetkam). Heb me altijd afgevraagd hoe dat er uit zou zien en het is nu toch vakantie.
pi_143027388
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:37 schreef AbdulMalik het volgende:

[..]

Uurtje, dan mag ik weer eten.
Wat ga je eten?
pi_143027397
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:36 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

enjoy!
bevalt echt goed hier hoor

quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:36 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Hoe lang nogggg
nog een week en nog wat daagjes :@

quote:
10s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik wil mijn hoofd bewerken met de laagste stand van de tondeuse (dus zonder opzetkam). Heb me altijd afgevraagd hoe dat er uit zou zien en het is nu toch vakantie.
doe gwn walterkapsel, yolo
LEAVE KB ALONE.
pi_143027414
quote:
17s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:39 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Wat ga je eten?
Mijn ma kookt en als ik vraag altijd wat maak je zegt ze "biseler yapiyorum"

;(
pi_143027420
quote:
Staat jou goed! Doen!
pi_143027423
quote:
Ben benieuwd naar het resultaat TM...
pi_143027438
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:39 schreef AbdulMalik het volgende:

[..]

Mijn ma kookt en als ik vraag altijd wat maak je zegt ze "biseler yapiyorum"

;(
Je mag wel durum komen eten als je willl. Zelf gemaakt.

geen halal vlees though
pi_143027449
quote:
picsss
pi_143027546
quote:
10s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:40 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Je mag wel durum komen eten als je willl. Zelf gemaakt.

geen halal vlees though
Dagje langskomen met TM, kan je ons de hele dag voederen.

Wassen wij wel af 's avonds :@
pi_143027572
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:43 schreef AbdulMalik het volgende:

[..]

Kom dannnnn.
pi_143027573
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:40 schreef AbdulMalik het volgende:

[..]

Staat jou goed! Doen!
Hoe weet je dat dan? Heb het nog nooit gedaan...
pi_143027582
Ik weet nog steeds niet welke cheesecake ik ga maken. Ik wil de ultimate newyork style cheesecake ; ( zo veel recepten
pi_143027613
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:43 schreef AbdulMalik het volgende:

[..]

Ik eerst sws. Borte is mn feeder.
pi_143027633
quote:
10s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:43 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Hoe weet je dat dan? Heb het nog nooit gedaan...
Inbeeldingsvermogen, jij hebt de juiste hoofdvorm. ;)
pi_143027663
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:43 schreef Crip het volgende:
Ik weet nog steeds niet welke cheesecake ik ga maken. Ik wil de ultimate newyork style cheesecake ; ( zo veel recepten
Ziet er goed uit. :9
pi_143027671
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:43 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Kom dannnnn.
Nemen we Crip onderweg mee. :@

Ik waarschuw je alvast om op afstand te zitten, als ik iets echt lekker vind ga ik schrokken :') .
pi_143027680
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:43 schreef Crip het volgende:
Wow ik wou je net gaan vragen of je die cheesecake al had gemaakt.

Waarom probeer je dat ene recept niet?
pi_143027704
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:44 schreef Crip het volgende:

[..]

Ik eerst sws. Borte is mn feeder.
Die anderen krijgen pas wanneer jij vol zit habibtii.
pi_143027800
En dan met zijn drieëen aan Borte's bed zitten 's nachts en een triootje voor ASMR uitproberen _O_
pi_143027805
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:45 schreef Crip het volgende:

[..]

This is my jam.
pi_143027890
quote:
10s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:45 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Wow ik wou je net gaan vragen of je die cheesecake al had gemaakt.

Waarom probeer je dat ene recept niet?
Ben aan het twijfelen. Bij die reacties las ik dat hij best zacht was niet zo "dense" als normale ny cheesecake. Hoe was die jou bevallen van alle cheesecakes die je hebt gemaakt? En hoe groot was jouw bakvorm?
En ik twijfel nog over waterbad of not.

Zo veel twijfels :D
pi_143027893
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:48 schreef AbdulMalik het volgende:
En dan met zijn drieëen aan Borte's bed zitten 's nachts en een triootje voor ASMR uitproberen _O_
Dit klinkt zoooo verkeerd. :'( _O-
pi_143027921
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:46 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Die anderen krijgen pas wanneer jij vol zit habibtii.
Hihi :@
pi_143027955
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:32 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

الحمار هو الذي يشهد مثل هذه المقاطع.......
Wat je zegt ben je zelf!

Btw er staat 'death to america' mods.
pi_143027968
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:50 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Precies, ik dacht wel zeg maar niets. _0-
pi_143027996
quote:

[..]

Ik zweer het ik dacht echt niets vies _O-
pi_143027999
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:50 schreef Crip het volgende:

[..]

Ben aan het twijfelen. Bij die reacties las ik dat hij best zacht was niet zo "dense" als normale ny cheesecake. Hoe was die jou bevallen van alle cheesecakes die je hebt gemaakt? En hoe groot was jouw bakvorm?
En ik twijfel nog over waterbad of not.

Zo veel twijfels :D
Waterbad hoeft absoluut niet bij die cheesecake. Daarom bak je hem ook zo lang op een laag temperatuur.

Hij is inderdaad niet dense maar compact. Though, het is zeker mijn favo cheesecake recept. Heb er wel een zure room laagje opgedaan, net als bij echte NYS cheesecake.

Mijn bakvorm was 26 cm volgens mij, cheesecake was dan ook dunner dan op de foto bij dat recept.
pi_143028007
Waar het hart vol van is... :{
pi_143028123
Ik ben te onschuldig om zulke dingen te denken :@
pi_143028143
quote:

[..]

ik wil ook aub
LEAVE KB ALONE.
pi_143028176
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

ik wil ook aub
Jij wilt er ook tussen? Weet niet of Borte wel zoveel plek heeft bij haar bed...
pi_143028193
quote:
10s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:51 schreef Peunage het volgende:

[..]

Wat je zegt ben je zelf!

Btw er staat 'death to america' mods.
Ja liegen is natuurlijk normaal voor sjiieten.
pi_143028289
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:56 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Ja liegen is natuurlijk normaal voor sjiieten.
10.gif

Wij gaan nooit echt vrienden worden he? In het echte leven zouden we altijd ruzie maken ^O^
pi_143028299
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:55 schreef AbdulMalik het volgende:

[..]

Jij wilt er ook tussen? Weet niet of Borte wel zoveel plek heeft bij haar bed...
zeg je nou dat ik dik ben?
LEAVE KB ALONE.
pi_143028324
quote:
10s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:58 schreef Peunage het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wij gaan nooit echt vrienden worden he? In het echte leven zouden we altijd ruzie maken ^O^
In het echte leven zou ik jou met lieve woorden aanspreken en met 7ikmah uitnodigen naar de islam.
pi_143028370
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:58 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

In het echte leven zou ik jou met lieve woorden aanspreken en met 7ikmah uitnodigen naar de islam.
Thanks, but no thanks.
pi_143028373
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:52 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Waterbad hoeft absoluut niet bij die cheesecake. Daarom bak je hem ook zo lang op een laag temperatuur.

Hij is inderdaad niet dense maar compact. Though, het is zeker mijn favo cheesecake recept. Heb er wel een zure room laagje opgedaan, net als bij echte NYS cheesecake.

Mijn bakvorm was 26 cm volgens mij, cheesecake was dan ook dunner dan op de foto bij dat recept.
Dan ga ik die maken. Overmorgen denk ik :3
Denk je dat die extra roomkaas verschil heeft gemaakt? Of gewoon het recept aanhouden?
Ik heb ene van 23 volgensmij dus zal wel goed zijn. Als die hem maar redelijk vult.
pi_143028386
quote:
9s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

zeg je nou dat ik dik ben?
Tot wanneer duurt de reis?
pi_143028388
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 20:58 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Maar onder je anonimiteit laat je je ware aard zien?

Is ibn abdul wahhab jouw sheikh?
pi_143028394
quote:
8s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:00 schreef Peunage het volgende:

[..]

Thanks, but no thanks.
:D :P
pi_143028415
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:00 schreef AbdulMalik het volgende:

[..]

Maar onder je anonimiteit laat je je ware aard zien?

Is ibn abdul wahhab jouw sheikh?
huh? Ibn abdelwahab leeft al 200 jaar niet meer.
pi_143028442
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:00 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

huh? Ibn abdelwahab leeft al 200 jaar niet meer.
no shizzle, dat is een ja dus.
pi_143028459
Alleen ahlus sunnah hier graag, geen salafi's. :(
pi_143028460
quote:
11s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:00 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Tot wanneer duurt de reis?
Midden augustus ben ik weer in Nederland. Ze zijn nu aan het plannen wat we komende dagen gaan doen/bezoeken etc.
LEAVE KB ALONE.
pi_143028489
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:01 schreef AbdulMalik het volgende:

[..]

no shizzle, dat is een ja dus.
Vraag dan: "Respecteer jij ibn abdelwahab?"

Dan zeg ik:

Ja ik respecteer hem als een grote belangrijke shaeik.
pi_143028567
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:02 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Dan zeg ik:

:r
pi_143028577
quote:
8s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Midden augustus ben ik weer in Nederland. Ze zijn nu aan het plannen wat we komende dagen gaan doen/bezoeken etc.
Waarom zo boos? Ik wil best in jouw plaats gaan, hoor. Lekker, een maandje Iran.
pi_143028629
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:02 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Dan zeg ik:

Mooi man. Was net bezig met een document over zijn aantijgingen van het Ottomaans khalifaat. Ik zou hem niet laten leven als ik in zijn tijdperk leefde.
pi_143028698
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:04 schreef AbdulMalik het volgende:

[..]

Mooi man. Was net bezig met een document over zijn aantijgingen van het Ottomaans khalifaat. Ik zou hem niet laten leven als ik in zijn tijdperk leefde.
Er wordt veel over hem gelogen.
pi_143028729
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:06 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Als t je niet aanstaat is t gelogen hmmm? :)
pi_143028733
quote:
11s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:03 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Waarom zo boos? Ik wil best in jouw plaats gaan, hoor. Lekker, een maandje Iran.
oh, ben altijd boos toch! vraag peunage

en de vakantie gaat nu opeens heel snel, terwijl de dagen op zich heeeel lang zijn hier heb ik soms het idee :@
LEAVE KB ALONE.
pi_143028740
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:06 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Ook door de salafi's zelf? We weten allemaal dat hij trouwde met de dochter van Ibn Saud en wat dat voortbracht op het Arabisch schiereiland. Hem trouw zweren is verraad aan de ummah. Zelfde voor de Saudische koning.
pi_143028781
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

oh, ben altijd boos toch! vraag peunage

en de vakantie gaat nu opeens heel snel, terwijl de dagen op zich heeeel lang zijn hier heb ik soms het idee :@
Iraqis be like 8.gif
pi_143028791
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:07 schreef AbdulMalik het volgende:

[..]

Ook door de salafi's zelf? We weten allemaal dat hij trouwde met de dochter van Ibn Saud en wat dat voortbracht op het Arabisch schiereiland. Hem trouw zweren is verraad aan de ummah. Zelfde voor de Saudische koning.
Wat maakt het uit? Dankzij hem is KSA een land waarin je geen afgoderij vindt, in turkije en marokko kom je in elke dorp of stad wel tombes tegen waarin shirk wordt gepleegd.
pi_143028866
quote:
8s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:08 schreef Peunage het volgende:

[..]

Iraqis be like [ afbeelding ]
Booslims...
pi_143028868
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:00 schreef Crip het volgende:

[..]

Dan ga ik die maken. Overmorgen denk ik :3
Denk je dat die extra roomkaas verschil heeft gemaakt? Of gewoon het recept aanhouden?
Ik heb ene van 23 volgensmij dus zal wel goed zijn. Als die hem maar redelijk vult.
Niet zo'n heel groot verschil lijkt me. :P

Oh 23 is perfect. Maar ik zou hem alsnog korter bakken. Twee uur is wel goed denk ik.
pi_143028921
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:08 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Wat maakt het uit? Dankzij hem is KSA een land waarin je geen afgoderij vindt, in turkije en marokko kom je in elke dorp of stad wel tombes tegen waarin shirk wordt gepleegd.
Moslims die moslims bevechten, verraad plegen aan het khalifaat, alleen maar omdat jij een beperkte visie hebt van wat tawheed inhoudt? Hij veroordeelde velen op basis van tawasul terwijl vele grote 3alim verdicten hebben uitgevaardigd dat het is toegestaan. Ik stel voor dat salafi's dan ook niks nemen van de geleerden die het toestaan en zodoende dus ook zonder enige geloofsboeken komen te zitten. Ga maar lekker een eigen geloof verzinnen, maar poog de onze niet te veranderen.
pi_143028931
Soms moet ik gewoon zeggen dat ik van jullie hou. O+
pi_143028971
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:11 schreef Crip het volgende:
Ik hou ook van mij O+ O+ O+
pi_143028995
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:11 schreef Crip het volgende:
pi_143029028
Wij ook van jou Cripp
pi_143029046
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:11 schreef AbdulMalik het volgende:

[..]

Moslims die moslims bevechten, verraad plegen aan het khalifaat, alleen maar omdat jij een beperkte visie hebt van wat tawheed inhoudt? Hij veroordeelde velen op basis van tawasul terwijl vele grote 3alim verdicten hebben uitgevaardigd dat het is toegestaan. Ik stel voor dat salafi's dan ook niks nemen van de geleerden die het toestaan en zodoende dus ook zonder enige geloofsboeken komen te zitten. Ga maar lekker een eigen geloof verzinnen, maar poog de onze niet te veranderen.
Omdat er geleerden zijn die tawasul hebben toegestaan betekent niet dat het klopt, er zijn "geleerden| " die varkensvlees toestaan, er zijn geleerden die "muta" toestaan.... Het gaat om de waarheid!

Tawasul zoals wordt begrepen door de soefies is shirk (afgoderij) en het maakt je een ongelovige. KLAAR!
pi_143029100
quote:
17s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:12 schreef Peunage het volgende:

[..]

En van mij, ik weet dat.
pi_143029123
quote:
17s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:12 schreef Peunage het volgende:

[..]

quote:
17s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:12 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

pi_143029141
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:13 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Omdat er geleerden zijn die tawasul hebben toegestaan betekent niet dat het klopt, er zijn "geleerden| " die varkensvlees toestaan, er zijn geleerden die "muta" toestaan.... Het gaat om de waarheid!

Tawasul zoals wordt begrepen door de soefies is shirk (afgoderij) en het maakt je een ongelovige. KLAAR!
"er geleerden zijn", _O-

Ga eens na wie die geleerden zijn en kom terug. Dat zijn dezelfde geleerden wiens boeken jullie gebruiken. En datzelfde geldt voor jou, er zijn geleerden die polygamie verbieden, zodoende heb je ook geleerden die tawasul verbieden. Je argument slaat op 0,0.
pi_143029158
Takfiri's :')
pi_143029167
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 21:15 schreef Crip het volgende:

[..]

En van mij, ik weet dat.
That goes without saying!
pi_143029182
lapo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties