Ik bedoelde het ook in die zin van, het maakt niet uit als het mislukt. Ik snap ook wel dat je in het begin fouten maakt, duh...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja want wij kookten vanaf het begin al foutloos.
Hoe kom je daarbij?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:26 schreef Crip het volgende:
Borte in dat cheesecake recept wat jij gaf staat er veeel minder roomkaas in dan jij zei dat je had gebruikt. Heb je het recept verdubbeld?
Heb al heel lang geen kippensoep gemaakt maar de laatste keer had ik een halve gebruikt en heb die toen misschien 40 min. gekookt. Gewoon koken tot je de kip makkelijk van het bot af kan pullen zeg maar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vind dat zo raar
Ik ga zo kippesoep maken. Hoelang kook jij een kip? Ik doe een uur maar mn moeder vind dat te weinig.
Successsquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook in die zin van, het maakt niet uit als het mislukt. Ik snap ook wel dat je in het begin fouten maakt, duh...
Jihadwond.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:59 schreef Crip het volgende:
Trouwens ik heb mijn vinger gekneusd ofzo tijdens het bidden.
Ís het gelukt!?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Damn, die geur wanneer je karamel en choco samenvoegt...De smaak en structuur is ook perfect. Nu wat af laten koelen en slagroom toevoegen.
Ik geloof van wel. Ik heb alle stappen in dat recept van Borte in ieder geval precies opgevolgd en de structuur kwam iedere keer redelijk overheen met die in de beschrijving en de foto's. Alleen op het allerlaatst was die van mij ietsjes dunner dan die van het recept, maar ik denk dat het komt doordat ik de choco-karamelmix nog iets langer had moeten laten afkoelen voor het toevoegen van de slagroom.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu moeten ze nog iets van 3,5 uur in de koelkast wachten. Ik ben benieuwd. Tussendoor even geproefd en de smaak was erg goed in ieder geval.
[ Bericht 1% gewijzigd door TheMagnificent op 02-08-2014 22:02:11 ]
Ik heb anderhalve glas gebruikt, zoals in het recept staat, maar heb niet op de precieze ounce gelet. Maakt dat een groot verschil? Ik heb alleen de chocolade afgewogen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:32 schreef Bortecinem het volgende:
Wow goedzo TM! Ziet er goed uit. Ben benieuwd naar hoe die smaakt.
Heb je maybe niet te veel slagroom gebruikt?
Hij lijkt iets lichter van kleur, vandaar dat ik het mij afvroeg. Maar ik weet niet hoeveel ml jouw glas is, dus dunnow. Ik doe meestal wel precies afmeten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb anderhalve glas gebruikt, zoals in het recept staat, maar heb niet op de precieze ounce gelet. Maakt dat een groot verschil? Ik heb alleen de chocolade afgewogen.
Ik zie dat ze er op de foto inderdaad wat licht uitzien, maar in het echt zijn ze wat donkerder van kleur. Ik heb ook geproefd voor het toevoegen van de room en het smaakte echt goed.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij lijkt iets lichter van kleur, vandaar dat ik het mij afvroeg. Maar ik weet niet hoeveel ml jouw glas is, dus dunnow. Ik doe meestal wel precies afmeten.
Niet vasten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:01 schreef AbdulMalik het volgende:
Hoofdpijn tijdens het vasten altijd. Iemand hier een middeltje tegen? Of een preventieve oplossing?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet de perfecte moussestructuur met luchtbelletjes, maar wel stevig en smaakvol. Ik ben tevreden voor een eerste poging.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Dikke faal man. Zelfs de kleur is onaantrekkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet de perfecte moussestructuur met luchtbelletjes, maar wel stevig en smaakvol. Ik ben tevreden voor een eerste poging.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:37 schreef Santello het volgende:
[..]
Dikke faal man. Zelfs de kleur is onaantrekkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |