Nee, gekneusd toen ik was aan het bidden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:47 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Leunde je erop toen je wilde opstaan?
Hoe dan. Situatieschets svp.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, gekneusd toen ik was aan het bidden.
Het is niet de bedoeling dat je een handstand maakt tijdens de sajda, hè; handen gewoon losjes naast je hoofd leggen.quote:
Dit dus.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je een handstand maakt tijdens de sajda, hè; handen gewoon losjes naast je hoofd leggen.
Ik was mijn sura's aan het opzeggen. Natuurlijk begonnen met Al-Fatiha. Dus zo gezegd zo gedaan maakte Crip haar eerste buiging.. ''Allahu Akbar, subhanallah rabi al3adeem x3''quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je een handstand maakt tijdens de sajda, hè; handen gewoon losjes naast je hoofd leggen.
We hebben nog 11 uurtjesquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oei, net op tijd om afscheid te nemen.
DOEEEI TOT VOLGENd JAAR.
Jij bent aardig wat miles aan het sparen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik niet, ga zo weer vliegen.
Ik spaar ze niet helaas.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij bent aardig wat miles aan het sparen.
Hoop dat je een goede reis hebt gehad/hebt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik niet, ga zo weer vliegen.
know that feeling, sis.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:18 schreef Crip het volgende:
Er is bezoek beneden, ik durf niet naar beneden.
Ik heb nu buikpijn van de zenuwen. Srsly. Ik ben als de dood hier voor, ik trek dat niet.quote:
Zo erg omg. Ik vind het gewoon irritant dat ik niet naar beneden kan, maar zenuwen? Nah. Maar goed ik hoef dan ook niet naar beneden te komen van mijn moeder. Ze heeft de hoop opgegeven.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb nu buikpijn van de zenuwen. Srsly. Ik ben als de dood hier voor, ik trek dat niet.
En ik weet dat mijn moeder me zo gaat roepen.
Het is bezoek uit Frankrijk en ze blijven overnachten dus ik moet wel deze keer. FMLquote:Op zondag 3 augustus 2014 17:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zo erg omg. Ik vind het gewoon irritant dat ik niet naar beneden kan, maar zenuwen? Nah. Maar goed ik hoef dan ook niet naar beneden te komen van mijn moeder. Ze heeft de hoop opgegeven.
O reallyy? Wat doen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:22 schreef Bortecinem het volgende:
Btw Crip, was vandaag bij jou in de buurt weer.
Oha. Ja, dan zou ik ze wel even welkom heten ja.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Het is bezoek uit Frankrijk en ze blijven overnachten dus ik moet wel deze keer. FML
Normaal kom ik ook niet naar beneden![]()
Roermond. Winkelen. Mezelf troosten.quote:O reallyy? Wat doen.
Abdu komt je hand vragen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb nu buikpijn van de zenuwen. Srsly. Ik ben als de dood hier voor, ik trek dat niet.
En ik weet dat mijn moeder me zo gaat roepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |