abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 augustus 2014 @ 14:07:39 #76
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_143014916
Aan alles komt een eind. Ciaoo
pi_143015606
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 14:07 schreef Che_ het volgende:
Gecmislerin ruhuna al fatiha!
pi_143016406
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 14:07 schreef Che_ het volgende:
Diep man. Zelf bedacht zeker.
pi_143016516
:W
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_143019713
Starbucks chocolademelk met hazelnootsmaak :9
pi_143019721
quote:
10s.gif Op zondag 3 augustus 2014 13:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Ik niet, ga zo weer vliegen.
Hoop dat je een goede reis hebt gehad/hebt.
pi_143019740
Er is bezoek beneden, ik durf niet naar beneden. ;(
pi_143019768
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 17:18 schreef Crip het volgende:
Er is bezoek beneden, ik durf niet naar beneden. ;(
know that feeling, sis.
pi_143019788
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 17:19 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

know that feeling, sis.
Ik heb nu buikpijn van de zenuwen. Srsly. Ik ben als de dood hier voor, ik trek dat niet.
En ik weet dat mijn moeder me zo gaat roepen.
pi_143019807
Waarom zou je bang zijn om naar beneden te gaan als er bezoek is?
pi_143019818
quote:
9s.gif Op zondag 3 augustus 2014 17:20 schreef Crip het volgende:

[..]

Ik heb nu buikpijn van de zenuwen. Srsly. Ik ben als de dood hier voor, ik trek dat niet.
Zo erg omg. Ik vind het gewoon irritant dat ik niet naar beneden kan, maar zenuwen? Nah. Maar goed ik hoef dan ook niet naar beneden te komen van mijn moeder. Ze heeft de hoop opgegeven. :@
pi_143019825
Btw Crip, was vandaag bij jou in de buurt weer. :@
pi_143019847
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 17:22 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Zo erg omg. Ik vind het gewoon irritant dat ik niet naar beneden kan, maar zenuwen? Nah. Maar goed ik hoef dan ook niet naar beneden te komen van mijn moeder. Ze heeft de hoop opgegeven. :@
Het is bezoek uit Frankrijk en ze blijven overnachten dus ik moet wel deze keer. FML
Normaal kom ik ook niet naar beneden :@
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 17:22 schreef Bortecinem het volgende:
Btw Crip, was vandaag bij jou in de buurt weer. :@
O reallyy? Wat doen. :D
pi_143019879
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 17:23 schreef Crip het volgende:

[..]

Het is bezoek uit Frankrijk en ze blijven overnachten dus ik moet wel deze keer. FML
Normaal kom ik ook niet naar beneden :@
Oha. Ja, dan zou ik ze wel even welkom heten ja. :') _O-

Sterkte verder.

quote:
O reallyy? Wat doen. :D
Roermond. Winkelen. Mezelf troosten. :@
pi_143019938
quote:

[..]

Abdu komt je hand vragen.
pi_143020303
Bang voor familie. :7 Gewoon naar beneden gaan en ze welkom heten. Even spannend, maar na 10 seconden weet je niet meer beter.
pi_143020313
quote:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_143020403
Islamitische Staat uitgeroepen in Den Haag

Wat een cheap shot weer. :r Er hoeft ergens maar het woord 'Islam' in voor te komen en het wordt klakkeloos overgenomen en wijd en breed uitgemeten in de media. Om ziek van te worden. Een paar klapjosti's hebben een sharia staat uitgeroepen in Nederland waar ze zelf de regels bepalen en hanteren, en dit klopt want het staat op facebook. Gtfooo. Ik word schijtziek van dit land en de journalistiek hier. Makkelijk cashen en tegelijkertijd de al heersende xenofobie voeden en het leven voor de moslims in NL een beetje bij beetje steeds ondraaglijker maken. Dit soort berichten zijn vast de hoogtepunten voor de riooljournalisten in dit land. Win win win situaties zonder ook maar een poot uit te steken.
pi_143020767
quote:
13s.gif Op zondag 3 augustus 2014 17:44 schreef Bortecinem het volgende:
Islamitische Staat uitgeroepen in Den Haag

Wat een cheap shot weer. :r Er hoeft ergens maar het woord 'Islam' in voor te komen en het wordt klakkeloos overgenomen en wijd en breed uitgemeten in de media. Om ziek van te worden. Een paar klapjosti's hebben een sharia staat uitgeroepen in Nederland waar ze zelf de regels bepalen en hanteren, en dit klopt want het staat op facebook. Gtfooo. Ik word schijtziek van dit land en de journalistiek hier. Makkelijk cashen en tegelijkertijd de al heersende xenofobie voeden en het leven voor de moslims in NL een beetje bij beetje steeds ondraaglijker maken. Dit soort berichten zijn vast de hoogtepunten voor de riooljournalisten in dit land. Win win win situaties zonder ook maar een poot uit te steken.
Helaas. Dat is al 15 jaar aan de orde van de dag. Ik maakte mij er ook druk om, maar nu niet meer. Een stukje verspilde energie. Als er echt stront is aan de knikker, dan kan je nog het best als verenigde Islamitische organisaties (in een verbond) een signaal laten uitgaan en hopen dat de hypocriete massamedia die xenofobie voeden door eenzijdig riooljournalistiek dit ook op pikken
pi_143021838
Als we Nederland verklaren hoe lang zal het duren voordat ze onze landen binnendringen met hun politiek geneuzel. FOK! is een broeikas voor onzin, kleinschalig denken en ik zie het liefst ook de servers een lange tijd zonder stroom zitten als dit de manier is hoe ze met andere gemeenschappen omgaan.
pi_143022079
Het probleem is niet dat de media dit toont. Het probleem is, helaas moet dit ook gezegd worden, dat een aanzienlijk deel van de moslimgemeenschap hier achter staat. Het zijn misschien 4 of 5 klapjostis die zo'n staat uitroepen, maar het zijn er veel meer die dit steunen. En wat voor mensen :')

Check hun facebookpagina, allemaal van die heuptasjes en bontkraagjes mashallah :')

En nieuwe bekeerlingen :')
pi_143022535
Ik heb de hoop om iemand iets uit leggen allang opgegeven. Dit beeld van moslims die de wereld willen overnemen heeft altijd al bestaan in het onderbewustzijn hier in het Westen, bij tijd alleen wat meer aan het oppervlak verschijnend, zoals de laatste jaren. Moslims die dit beeld ondersteunen hebben natuurlijk bij de media altijd al in de spotlights gestaan, dus een kleine groep die hieraan voldoet, is genoeg om het onderwerp van gesprek in de media en onder het volk te bepalen. Zoals Peunage ook zegt, is er ook een minder opvallende groep moslims die hier ook gewoon aan bijdragen met hun steun, dus in je eentje is het vechten tegen de windmolens in.
pi_143023113
Ik maak me al lang niet meer druk over hoe ze over ons denken. Fuck dat, ik leef niet voor hun.
  zondag 3 augustus 2014 @ 19:17:29 #99
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_143023491
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:10 schreef Crip het volgende:
Ik maak me al lang niet meer druk over hoe ze over ons denken. Fuck dat, ik leef niet voor hun.
hjb Nora
pi_143023532
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 19:17 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

hjb Nora
Houd zelf je bek. Denk je dat niemand hier mijn naam kent ofzo? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')