Hoop dat je een goede reis hebt gehad/hebt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik niet, ga zo weer vliegen.
know that feeling, sis.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:18 schreef Crip het volgende:
Er is bezoek beneden, ik durf niet naar beneden.
Ik heb nu buikpijn van de zenuwen. Srsly. Ik ben als de dood hier voor, ik trek dat niet.quote:
Zo erg omg. Ik vind het gewoon irritant dat ik niet naar beneden kan, maar zenuwen? Nah. Maar goed ik hoef dan ook niet naar beneden te komen van mijn moeder. Ze heeft de hoop opgegeven.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb nu buikpijn van de zenuwen. Srsly. Ik ben als de dood hier voor, ik trek dat niet.
En ik weet dat mijn moeder me zo gaat roepen.
Het is bezoek uit Frankrijk en ze blijven overnachten dus ik moet wel deze keer. FMLquote:Op zondag 3 augustus 2014 17:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zo erg omg. Ik vind het gewoon irritant dat ik niet naar beneden kan, maar zenuwen? Nah. Maar goed ik hoef dan ook niet naar beneden te komen van mijn moeder. Ze heeft de hoop opgegeven.
O reallyy? Wat doen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:22 schreef Bortecinem het volgende:
Btw Crip, was vandaag bij jou in de buurt weer.
Oha. Ja, dan zou ik ze wel even welkom heten ja.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Het is bezoek uit Frankrijk en ze blijven overnachten dus ik moet wel deze keer. FML
Normaal kom ik ook niet naar beneden![]()
Roermond. Winkelen. Mezelf troosten.quote:O reallyy? Wat doen.
Abdu komt je hand vragen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb nu buikpijn van de zenuwen. Srsly. Ik ben als de dood hier voor, ik trek dat niet.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:20 schreef Crip het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas. Dat is al 15 jaar aan de orde van de dag. Ik maakte mij er ook druk om, maar nu niet meer. Een stukje verspilde energie. Als er echt stront is aan de knikker, dan kan je nog het best als verenigde Islamitische organisaties (in een verbond) een signaal laten uitgaan en hopen dat de hypocriete massamedia die xenofobie voeden door eenzijdig riooljournalistiek dit ook op pikkenquote:Op zondag 3 augustus 2014 17:44 schreef Bortecinem het volgende:
Islamitische Staat uitgeroepen in Den Haag
Wat een cheap shot weer.Er hoeft ergens maar het woord 'Islam' in voor te komen en het wordt klakkeloos overgenomen en wijd en breed uitgemeten in de media. Om ziek van te worden. Een paar klapjosti's hebben een sharia staat uitgeroepen in Nederland waar ze zelf de regels bepalen en hanteren, en dit klopt want het staat op facebook. Gtfooo. Ik word schijtziek van dit land en de journalistiek hier. Makkelijk cashen en tegelijkertijd de al heersende xenofobie voeden en het leven voor de moslims in NL een beetje bij beetje steeds ondraaglijker maken. Dit soort berichten zijn vast de hoogtepunten voor de riooljournalisten in dit land. Win win win situaties zonder ook maar een poot uit te steken.
hjb Noraquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:10 schreef Crip het volgende:
Ik maak me al lang niet meer druk over hoe ze over ons denken. Fuck dat, ik leef niet voor hun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |