Dankjewel, Crip.quote:
Inderdaad, de volgende keer zal ik de exacte maten aanhouden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:47 schreef Bortecinem het volgende:
Wat is er mis met de kleur? Het is een caramel-chocolademousse en die foto is overduidelijk genomen in slecht licht. Maar zelfs in slecht licht lijkt het gewoon op een caramel-chocolademousse.
TM, jammer van de ontbrekende bubbels, misschien de volgende keer de maten beter afmeten? Maar als de smaak goed is lijkt het mij verder geen probleem.
Grapjeeeeee. Goed gedaan hoor.quote:
Nee, slagroom beetje bij beetje toegevoegd aan de mengsel, zoals in het recept staat. Maar misschien was de slagroom niet goed genoeg opgeklopt ofzo? Ik kon de automatische klopper niet vinden, dus moest het met de hand doen. Hoewel het niet meer waterig was in ieder geval.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:34 schreef Bortecinem het volgende:
Btw TM, heb je misschien de choco/caramel mengsel bij de slagroom gedaan ipv andersom?
Nee, gekneusd toen ik was aan het bidden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:47 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Leunde je erop toen je wilde opstaan?
Hoe dan. Situatieschets svp.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, gekneusd toen ik was aan het bidden.
Het is niet de bedoeling dat je een handstand maakt tijdens de sajda, hè; handen gewoon losjes naast je hoofd leggen.quote:
Dit dus.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je een handstand maakt tijdens de sajda, hè; handen gewoon losjes naast je hoofd leggen.
Ik was mijn sura's aan het opzeggen. Natuurlijk begonnen met Al-Fatiha. Dus zo gezegd zo gedaan maakte Crip haar eerste buiging.. ''Allahu Akbar, subhanallah rabi al3adeem x3''quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je een handstand maakt tijdens de sajda, hè; handen gewoon losjes naast je hoofd leggen.
We hebben nog 11 uurtjesquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oei, net op tijd om afscheid te nemen.
DOEEEI TOT VOLGENd JAAR.
Jij bent aardig wat miles aan het sparen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik niet, ga zo weer vliegen.
Ik spaar ze niet helaas.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij bent aardig wat miles aan het sparen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |