Ben aan het twijfelen. Bij die reacties las ik dat hij best zacht was niet zo "dense" als normale ny cheesecake. Hoe was die jou bevallen van alle cheesecakes die je hebt gemaakt? En hoe groot was jouw bakvorm?quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wow ik wou je net gaan vragen of je die cheesecake al had gemaakt.
Waarom probeer je dat ene recept niet?
Dit klinkt zoooo verkeerd.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:48 schreef AbdulMalik het volgende:
En dan met zijn drieëen aan Borte's bed zitten 's nachts en een triootje voor ASMR uitproberen
Hihiquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die anderen krijgen pas wanneer jij vol zit habibtii.
Wat je zegt ben je zelf!quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:32 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
الحمار هو الذي يشهد مثل هذه المقاطع.......
Waterbad hoeft absoluut niet bij die cheesecake. Daarom bak je hem ook zo lang op een laag temperatuur.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben aan het twijfelen. Bij die reacties las ik dat hij best zacht was niet zo "dense" als normale ny cheesecake. Hoe was die jou bevallen van alle cheesecakes die je hebt gemaakt? En hoe groot was jouw bakvorm?
En ik twijfel nog over waterbad of not.
Zo veel twijfels
Ja liegen is natuurlijk normaal voor sjiieten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf!
Btw er staat 'death to america' mods.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:56 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ja liegen is natuurlijk normaal voor sjiieten.

zeg je nou dat ik dik ben?quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:55 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Jij wilt er ook tussen? Weet niet of Borte wel zoveel plek heeft bij haar bed...
In het echte leven zou ik jou met lieve woorden aanspreken en met 7ikmah uitnodigen naar de islam.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij gaan nooit echt vrienden worden he? In het echte leven zouden we altijd ruzie maken
Thanks, but no thanks.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:58 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
In het echte leven zou ik jou met lieve woorden aanspreken en met 7ikmah uitnodigen naar de islam.
Dan ga ik die maken. Overmorgen denk ik :3quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waterbad hoeft absoluut niet bij die cheesecake. Daarom bak je hem ook zo lang op een laag temperatuur.
Hij is inderdaad niet dense maar compact. Though, het is zeker mijn favo cheesecake recept. Heb er wel een zure room laagje opgedaan, net als bij echte NYS cheesecake.
Mijn bakvorm was 26 cm volgens mij, cheesecake was dan ook dunner dan op de foto bij dat recept.
Maar onder je anonimiteit laat je je ware aard zien?quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:58 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
In het echte leven zou ik jou met lieve woorden aanspreken en met 7ikmah uitnodigen naar de islam.
huh? Ibn abdelwahab leeft al 200 jaar niet meer.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:00 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Maar onder je anonimiteit laat je je ware aard zien?
Is ibn abdul wahhab jouw sheikh?
no shizzle, dat is een ja dus.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:00 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
huh? Ibn abdelwahab leeft al 200 jaar niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |