Waarom zou ik gek zijn?quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als er meer gekken zoals jij in Nederland wonen, dan kan ik me heel goed voorstellen dat het ooit uit de hand zal lopen. Dus hup, ga maar naar het buitenland!
Moet je aan m'n ouders vragen, als het aan mij lag woonden we wel in een stad.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:18 schreef darkmond het volgende:
[..]
TFOE!!! WAT DOE JIJ IN AUTOCHTONE BUURT!
quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:17 schreef De_Ilias het volgende:
Ik heb een klacht, buren die aan het barbecueën zijn met varkensvlees..... Altijd elke zomer vind ik dat klote, ik heb mijn raam open staan komt er van die vieze varkenslucht binnen. TFOE!
Je lijkt mijn broer wel. Altijd shit slopen als ie 'helpt'quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:20 schreef darkmond het volgende:
M'n moeder zit haar bed weer in elkaar te knutselen omdat appel. Dus ze vraagt me om hulp dus ik uiteraard helpen. Begint ze gelijk met haar gezeur dat ik niks kan en dat ik weer mag opflikkerenRoept ze m'n zussen die allemaal geen zin hebben alsof ik iets fout deed of zo
![]()
Nu belt ze met iemand en vertelt ze dat niemand haar wil helpen met haar bed... terwijl ik net wilde helpen![]()
Altijd he...
Wat moet ik dan zeggen...quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat klinkt voor geen meter.![]()
Schelden en vloeken in het Turks...
Nee, je moet zeggen;quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:21 schreef darkmond het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen...
Lak ay bacteria da7ashet 7ala brassak ya 7mar
Dit soort filmpjes geven weer aan waarom Arabieren zo achterlijk zijn over het algemeen.quote:
Gister moest ook een kleding kast naar boven. Nou ben ik niet de slapste want trainen en zo. Dus ze vroeg of ik kon helpen met 'm verplaatsen. Dus ik samen met haar langzaam dat ding door de gang bewegen. Duwt ze me 5sec later weg en zegt ze ridjes 3al fadde (=man voor niks)... Dus zij stoer die kast binnen 2sec de hele gang door duwen. Daar gaan al die spijkers en daar gaat 't hout wat nu helemaal verkloot isquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je lijkt mijn broer wel. Altijd shit slopen als ie 'helpt'
quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:24 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Dit soort filmpjes geven weer aan waarom Arabieren zo achterlijk zijn over het algemeen.
Schiet dan ook opquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:24 schreef darkmond het volgende:
[..]
Gister moest ook een kleding kast naar boven. Nou ben ik niet de slapste want trainen en zo. Dus ze vroeg of ik kon helpen met 'm verplaatsen. Dus ik samen met haar langzaam dat ding door de gang bewegen. Duwt ze me 5sec later weg en zegt ze ridjes 3al fadde (=man voor niks)... Dus zij stoer die kast binnen 2sec de hele gang door duwen. Daar gaan al die spijkers en daar gaat 't hout wat nu helemaal verkloot isIk doe alles gewoon rustig zodat 't niet stuk gaat, zij gelijk duwen en zo. En dan mij weg willen omdat ik er te lang over doe.
Gewoon demonteren, verplaatsen en weer opbouwen. Luilak.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:24 schreef darkmond het volgende:
[..]
Gister moest ook een kleding kast naar boven. Nou ben ik niet de slapste want trainen en zo. Dus ze vroeg of ik kon helpen met 'm verplaatsen. Dus ik samen met haar langzaam dat ding door de gang bewegen. Duwt ze me 5sec later weg en zegt ze ridjes 3al fadde (=man voor niks)... Dus zij stoer die kast binnen 2sec de hele gang door duwen. Daar gaan al die spijkers en daar gaat 't hout wat nu helemaal verkloot isIk doe alles gewoon rustig zodat 't niet stuk gaat, zij gelijk duwen en zo. En dan mij weg willen omdat ik er te lang over doe.
Nee want dat hout gaat er dan aanquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon demonteren, verplaatsen en weer opbouwen. Luilak.
Wat is dat voor goedkoop spul?quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:28 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nee want dat hout gaat er dan aanHet is een soort hout wat niet gemaakt is om te demonteren en zo. Gewoon langzaam verplaatsen en dan de trap optillen met z'n 2en.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat liedje associeer ik sowieso met het woord 7marquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja dit liedje associeer ik nu met broeder Ilias.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat is dat voor goedkoop spul?Tja, ben niet degene die 't heeft gekocht he. Alleen deuren eruit en lades en dan verplaatsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
الحمار هو الذي يشهد مثل هذه المقاطع.......quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja dit liedje associeer ik nu met broeder Ilias.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |