Waarom zou ik gek zijn?quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als er meer gekken zoals jij in Nederland wonen, dan kan ik me heel goed voorstellen dat het ooit uit de hand zal lopen. Dus hup, ga maar naar het buitenland!
Moet je aan m'n ouders vragen, als het aan mij lag woonden we wel in een stad.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:18 schreef darkmond het volgende:
[..]
TFOE!!! WAT DOE JIJ IN AUTOCHTONE BUURT!
quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:17 schreef De_Ilias het volgende:
Ik heb een klacht, buren die aan het barbecueën zijn met varkensvlees..... Altijd elke zomer vind ik dat klote, ik heb mijn raam open staan komt er van die vieze varkenslucht binnen. TFOE!
Je lijkt mijn broer wel. Altijd shit slopen als ie 'helpt'quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:20 schreef darkmond het volgende:
M'n moeder zit haar bed weer in elkaar te knutselen omdat appel. Dus ze vraagt me om hulp dus ik uiteraard helpen. Begint ze gelijk met haar gezeur dat ik niks kan en dat ik weer mag opflikkerenRoept ze m'n zussen die allemaal geen zin hebben alsof ik iets fout deed of zo
![]()
Nu belt ze met iemand en vertelt ze dat niemand haar wil helpen met haar bed... terwijl ik net wilde helpen![]()
Altijd he...
Wat moet ik dan zeggen...quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat klinkt voor geen meter.![]()
Schelden en vloeken in het Turks...
Nee, je moet zeggen;quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:21 schreef darkmond het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen...
Lak ay bacteria da7ashet 7ala brassak ya 7mar
Dit soort filmpjes geven weer aan waarom Arabieren zo achterlijk zijn over het algemeen.quote:
Gister moest ook een kleding kast naar boven. Nou ben ik niet de slapste want trainen en zo. Dus ze vroeg of ik kon helpen met 'm verplaatsen. Dus ik samen met haar langzaam dat ding door de gang bewegen. Duwt ze me 5sec later weg en zegt ze ridjes 3al fadde (=man voor niks)... Dus zij stoer die kast binnen 2sec de hele gang door duwen. Daar gaan al die spijkers en daar gaat 't hout wat nu helemaal verkloot isquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je lijkt mijn broer wel. Altijd shit slopen als ie 'helpt'
quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:24 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Dit soort filmpjes geven weer aan waarom Arabieren zo achterlijk zijn over het algemeen.
Schiet dan ook opquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:24 schreef darkmond het volgende:
[..]
Gister moest ook een kleding kast naar boven. Nou ben ik niet de slapste want trainen en zo. Dus ze vroeg of ik kon helpen met 'm verplaatsen. Dus ik samen met haar langzaam dat ding door de gang bewegen. Duwt ze me 5sec later weg en zegt ze ridjes 3al fadde (=man voor niks)... Dus zij stoer die kast binnen 2sec de hele gang door duwen. Daar gaan al die spijkers en daar gaat 't hout wat nu helemaal verkloot isIk doe alles gewoon rustig zodat 't niet stuk gaat, zij gelijk duwen en zo. En dan mij weg willen omdat ik er te lang over doe.
Gewoon demonteren, verplaatsen en weer opbouwen. Luilak.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:24 schreef darkmond het volgende:
[..]
Gister moest ook een kleding kast naar boven. Nou ben ik niet de slapste want trainen en zo. Dus ze vroeg of ik kon helpen met 'm verplaatsen. Dus ik samen met haar langzaam dat ding door de gang bewegen. Duwt ze me 5sec later weg en zegt ze ridjes 3al fadde (=man voor niks)... Dus zij stoer die kast binnen 2sec de hele gang door duwen. Daar gaan al die spijkers en daar gaat 't hout wat nu helemaal verkloot isIk doe alles gewoon rustig zodat 't niet stuk gaat, zij gelijk duwen en zo. En dan mij weg willen omdat ik er te lang over doe.
Nee want dat hout gaat er dan aanquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon demonteren, verplaatsen en weer opbouwen. Luilak.
Wat is dat voor goedkoop spul?quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:28 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nee want dat hout gaat er dan aanHet is een soort hout wat niet gemaakt is om te demonteren en zo. Gewoon langzaam verplaatsen en dan de trap optillen met z'n 2en.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat liedje associeer ik sowieso met het woord 7marquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja dit liedje associeer ik nu met broeder Ilias.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat is dat voor goedkoop spul?Tja, ben niet degene die 't heeft gekocht he. Alleen deuren eruit en lades en dan verplaatsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
الحمار هو الذي يشهد مثل هذه المقاطع.......quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja dit liedje associeer ik nu met broeder Ilias.
hihihi neee ik blijf hier lekkerrrr (voorlopig nog even)quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh lol ik dacht dat je terug naar NL kwam.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oke. Niet over de superLaserrrrrrrrr....beam beginnen.
enjoy!quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hihihi neee ik blijf hier lekkerrrr (voorlopig nog even)
Hoe lang noggggquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hihihi neee ik blijf hier lekkerrrr (voorlopig nog even)
[..]
thanksquote:
nog een week en nog wat daagjesquote:
doe gwn walterkapsel, yoloquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik wil mijn hoofd bewerken met de laagste stand van de tondeuse (dus zonder opzetkam). Heb me altijd afgevraagd hoe dat er uit zou zien en het is nu toch vakantie.
Staat jou goed! Doen!quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik wil mijn hoofd bewerken met de laagste stand van de tondeuse (dus zonder opzetkam). Heb me altijd afgevraagd hoe dat er uit zou zien en het is nu toch vakantie.
Ben benieuwd naar het resultaat TM...quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Je mag wel durum komen eten als je willl. Zelf gemaakt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:39 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Mijn ma kookt en als ik vraag altijd wat maak je zegt ze "biseler yapiyorum"
picsssquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Dagje langskomen met TM, kan je ons de hele dag voederen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je mag wel durum komen eten als je willl. Zelf gemaakt.
geen halal vlees though
Kom dannnnn.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:43 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Dagje langskomen met TM, kan je ons de hele dag voederen.
Wassen wij wel af 's avonds
Ik eerst sws. Borte is mn feeder.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:43 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Dagje langskomen met TM, kan je ons de hele dag voederen.
Wassen wij wel af 's avonds
Inbeeldingsvermogen, jij hebt de juiste hoofdvorm.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dan? Heb het nog nooit gedaan...
Ziet er goed uit.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:43 schreef Crip het volgende:
Ik weet nog steeds niet welke cheesecake ik ga maken. Ik wil de ultimate newyork style cheesecake ; ( zo veel recepten
Nemen we Crip onderweg mee.quote:
Wow ik wou je net gaan vragen of je die cheesecake al had gemaakt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:43 schreef Crip het volgende:
Ik weet nog steeds niet welke cheesecake ik ga maken. Ik wil de ultimate newyork style cheesecake ; ( zo veel recepten
Ben aan het twijfelen. Bij die reacties las ik dat hij best zacht was niet zo "dense" als normale ny cheesecake. Hoe was die jou bevallen van alle cheesecakes die je hebt gemaakt? En hoe groot was jouw bakvorm?quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wow ik wou je net gaan vragen of je die cheesecake al had gemaakt.
Waarom probeer je dat ene recept niet?
Dit klinkt zoooo verkeerd.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:48 schreef AbdulMalik het volgende:
En dan met zijn drieëen aan Borte's bed zitten 's nachts en een triootje voor ASMR uitproberen
Hihiquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die anderen krijgen pas wanneer jij vol zit habibtii.
Wat je zegt ben je zelf!quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:32 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
الحمار هو الذي يشهد مثل هذه المقاطع.......
Waterbad hoeft absoluut niet bij die cheesecake. Daarom bak je hem ook zo lang op een laag temperatuur.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben aan het twijfelen. Bij die reacties las ik dat hij best zacht was niet zo "dense" als normale ny cheesecake. Hoe was die jou bevallen van alle cheesecakes die je hebt gemaakt? En hoe groot was jouw bakvorm?
En ik twijfel nog over waterbad of not.
Zo veel twijfels
Ja liegen is natuurlijk normaal voor sjiieten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf!
Btw er staat 'death to america' mods.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:56 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ja liegen is natuurlijk normaal voor sjiieten.

zeg je nou dat ik dik ben?quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:55 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Jij wilt er ook tussen? Weet niet of Borte wel zoveel plek heeft bij haar bed...
In het echte leven zou ik jou met lieve woorden aanspreken en met 7ikmah uitnodigen naar de islam.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wij gaan nooit echt vrienden worden he? In het echte leven zouden we altijd ruzie maken
Thanks, but no thanks.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:58 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
In het echte leven zou ik jou met lieve woorden aanspreken en met 7ikmah uitnodigen naar de islam.
Dan ga ik die maken. Overmorgen denk ik :3quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waterbad hoeft absoluut niet bij die cheesecake. Daarom bak je hem ook zo lang op een laag temperatuur.
Hij is inderdaad niet dense maar compact. Though, het is zeker mijn favo cheesecake recept. Heb er wel een zure room laagje opgedaan, net als bij echte NYS cheesecake.
Mijn bakvorm was 26 cm volgens mij, cheesecake was dan ook dunner dan op de foto bij dat recept.
Maar onder je anonimiteit laat je je ware aard zien?quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:58 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
In het echte leven zou ik jou met lieve woorden aanspreken en met 7ikmah uitnodigen naar de islam.
huh? Ibn abdelwahab leeft al 200 jaar niet meer.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:00 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Maar onder je anonimiteit laat je je ware aard zien?
Is ibn abdul wahhab jouw sheikh?
no shizzle, dat is een ja dus.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:00 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
huh? Ibn abdelwahab leeft al 200 jaar niet meer.
Midden augustus ben ik weer in Nederland. Ze zijn nu aan het plannen wat we komende dagen gaan doen/bezoeken etc.quote:
Vraag dan: "Respecteer jij ibn abdelwahab?"quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:02 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Vraag dan: "Respecteer jij ibn abdelwahab?"
Dan zeg ik:
Ja ik respecteer hem als een grote belangrijke shaeik.
Waarom zo boos? Ik wil best in jouw plaats gaan, hoor. Lekker, een maandje Iran.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Midden augustus ben ik weer in Nederland. Ze zijn nu aan het plannen wat we komende dagen gaan doen/bezoeken etc.
Mooi man. Was net bezig met een document over zijn aantijgingen van het Ottomaans khalifaat. Ik zou hem niet laten leven als ik in zijn tijdperk leefde.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:02 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Vraag dan: "Respecteer jij ibn abdelwahab?"
Dan zeg ik:
Ja ik respecteer hem als een grote belangrijke shaeik.
Er wordt veel over hem gelogen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:04 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Mooi man. Was net bezig met een document over zijn aantijgingen van het Ottomaans khalifaat. Ik zou hem niet laten leven als ik in zijn tijdperk leefde.
oh, ben altijd boos toch! vraag peunagequote:Op zondag 3 augustus 2014 21:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waarom zo boos? Ik wil best in jouw plaats gaan, hoor. Lekker, een maandje Iran.
Ook door de salafi's zelf? We weten allemaal dat hij trouwde met de dochter van Ibn Saud en wat dat voortbracht op het Arabisch schiereiland. Hem trouw zweren is verraad aan de ummah. Zelfde voor de Saudische koning.quote:
Iraqis be likequote:Op zondag 3 augustus 2014 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh, ben altijd boos toch! vraag peunage
en de vakantie gaat nu opeens heel snel, terwijl de dagen op zich heeeel lang zijn hier heb ik soms het idee
Wat maakt het uit? Dankzij hem is KSA een land waarin je geen afgoderij vindt, in turkije en marokko kom je in elke dorp of stad wel tombes tegen waarin shirk wordt gepleegd.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:07 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ook door de salafi's zelf? We weten allemaal dat hij trouwde met de dochter van Ibn Saud en wat dat voortbracht op het Arabisch schiereiland. Hem trouw zweren is verraad aan de ummah. Zelfde voor de Saudische koning.
Niet zo'n heel groot verschil lijkt me.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Dan ga ik die maken. Overmorgen denk ik :3
Denk je dat die extra roomkaas verschil heeft gemaakt? Of gewoon het recept aanhouden?
Ik heb ene van 23 volgensmij dus zal wel goed zijn. Als die hem maar redelijk vult.
Moslims die moslims bevechten, verraad plegen aan het khalifaat, alleen maar omdat jij een beperkte visie hebt van wat tawheed inhoudt? Hij veroordeelde velen op basis van tawasul terwijl vele grote 3alim verdicten hebben uitgevaardigd dat het is toegestaan. Ik stel voor dat salafi's dan ook niks nemen van de geleerden die het toestaan en zodoende dus ook zonder enige geloofsboeken komen te zitten. Ga maar lekker een eigen geloof verzinnen, maar poog de onze niet te veranderen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:08 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Dankzij hem is KSA een land waarin je geen afgoderij vindt, in turkije en marokko kom je in elke dorp of stad wel tombes tegen waarin shirk wordt gepleegd.
Ik hou ook van mijquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:11 schreef Crip het volgende:
Soms moet ik gewoon zeggen dat ik van jullie hou.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:11 schreef Crip het volgende:
Soms moet ik gewoon zeggen dat ik van jullie hou.
Omdat er geleerden zijn die tawasul hebben toegestaan betekent niet dat het klopt, er zijn "geleerden| " die varkensvlees toestaan, er zijn geleerden die "muta" toestaan.... Het gaat om de waarheid!quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:11 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Moslims die moslims bevechten, verraad plegen aan het khalifaat, alleen maar omdat jij een beperkte visie hebt van wat tawheed inhoudt? Hij veroordeelde velen op basis van tawasul terwijl vele grote 3alim verdicten hebben uitgevaardigd dat het is toegestaan. Ik stel voor dat salafi's dan ook niks nemen van de geleerden die het toestaan en zodoende dus ook zonder enige geloofsboeken komen te zitten. Ga maar lekker een eigen geloof verzinnen, maar poog de onze niet te veranderen.
"er geleerden zijn",quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:13 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Omdat er geleerden zijn die tawasul hebben toegestaan betekent niet dat het klopt, er zijn "geleerden| " die varkensvlees toestaan, er zijn geleerden die "muta" toestaan.... Het gaat om de waarheid!
Tawasul zoals wordt begrepen door de soefies is shirk (afgoderij) en het maakt je een ongelovige. KLAAR!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |