Nee, je moet zeggen;quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:21 schreef darkmond het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen...
Lak ay bacteria da7ashet 7ala brassak ya 7mar
Dit soort filmpjes geven weer aan waarom Arabieren zo achterlijk zijn over het algemeen.quote:
Gister moest ook een kleding kast naar boven. Nou ben ik niet de slapste want trainen en zo. Dus ze vroeg of ik kon helpen met 'm verplaatsen. Dus ik samen met haar langzaam dat ding door de gang bewegen. Duwt ze me 5sec later weg en zegt ze ridjes 3al fadde (=man voor niks)... Dus zij stoer die kast binnen 2sec de hele gang door duwen. Daar gaan al die spijkers en daar gaat 't hout wat nu helemaal verkloot isquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je lijkt mijn broer wel. Altijd shit slopen als ie 'helpt'
quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:24 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Dit soort filmpjes geven weer aan waarom Arabieren zo achterlijk zijn over het algemeen.
Schiet dan ook opquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:24 schreef darkmond het volgende:
[..]
Gister moest ook een kleding kast naar boven. Nou ben ik niet de slapste want trainen en zo. Dus ze vroeg of ik kon helpen met 'm verplaatsen. Dus ik samen met haar langzaam dat ding door de gang bewegen. Duwt ze me 5sec later weg en zegt ze ridjes 3al fadde (=man voor niks)... Dus zij stoer die kast binnen 2sec de hele gang door duwen. Daar gaan al die spijkers en daar gaat 't hout wat nu helemaal verkloot isIk doe alles gewoon rustig zodat 't niet stuk gaat, zij gelijk duwen en zo. En dan mij weg willen omdat ik er te lang over doe.
Gewoon demonteren, verplaatsen en weer opbouwen. Luilak.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:24 schreef darkmond het volgende:
[..]
Gister moest ook een kleding kast naar boven. Nou ben ik niet de slapste want trainen en zo. Dus ze vroeg of ik kon helpen met 'm verplaatsen. Dus ik samen met haar langzaam dat ding door de gang bewegen. Duwt ze me 5sec later weg en zegt ze ridjes 3al fadde (=man voor niks)... Dus zij stoer die kast binnen 2sec de hele gang door duwen. Daar gaan al die spijkers en daar gaat 't hout wat nu helemaal verkloot isIk doe alles gewoon rustig zodat 't niet stuk gaat, zij gelijk duwen en zo. En dan mij weg willen omdat ik er te lang over doe.
Nee want dat hout gaat er dan aanquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon demonteren, verplaatsen en weer opbouwen. Luilak.
Wat is dat voor goedkoop spul?quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:28 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nee want dat hout gaat er dan aanHet is een soort hout wat niet gemaakt is om te demonteren en zo. Gewoon langzaam verplaatsen en dan de trap optillen met z'n 2en.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat liedje associeer ik sowieso met het woord 7marquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja dit liedje associeer ik nu met broeder Ilias.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat is dat voor goedkoop spul?Tja, ben niet degene die 't heeft gekocht he. Alleen deuren eruit en lades en dan verplaatsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
الحمار هو الذي يشهد مثل هذه المقاطع.......quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja dit liedje associeer ik nu met broeder Ilias.
hihihi neee ik blijf hier lekkerrrr (voorlopig nog even)quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh lol ik dacht dat je terug naar NL kwam.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oke. Niet over de superLaserrrrrrrrr....beam beginnen.
enjoy!quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hihihi neee ik blijf hier lekkerrrr (voorlopig nog even)
Hoe lang noggggquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hihihi neee ik blijf hier lekkerrrr (voorlopig nog even)
[..]
thanksquote:
nog een week en nog wat daagjesquote:
doe gwn walterkapsel, yoloquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik wil mijn hoofd bewerken met de laagste stand van de tondeuse (dus zonder opzetkam). Heb me altijd afgevraagd hoe dat er uit zou zien en het is nu toch vakantie.
Staat jou goed! Doen!quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik wil mijn hoofd bewerken met de laagste stand van de tondeuse (dus zonder opzetkam). Heb me altijd afgevraagd hoe dat er uit zou zien en het is nu toch vakantie.
Ben benieuwd naar het resultaat TM...quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Je mag wel durum komen eten als je willl. Zelf gemaakt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:39 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Mijn ma kookt en als ik vraag altijd wat maak je zegt ze "biseler yapiyorum"
picsssquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:37 schreef TheMagnificent het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |