Er zullen altijd wel rotte appels tussen iedere groep zitten. Maar dat neemt niet weg dat de Westerse media letterlijk bezig is met het voeren van een oorlog tegen de moslims. En al helemaal in het geval van dit bericht. Was het zo geweest dat die paar 'klapjosti's' de straat op waren gegaan en de mensen letterlijk hadden gedwongen - op welke manier dan ook - om zich aan de 'sharia' te houden, dan was een nieuwsbericht misschien nog op zijn plaats geweest. Maar wij hebben het hier over een facebook pagina waarvan niemand uberhaupt weet wie hier achter zit. En verder zijn er uberhaupt geen waarnemingen van deze 'staat' gevonden behalve die vage facebook pagina. Voor hetzelfde geld is het een of andere troll actie.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:41 schreef Peunage het volgende:
Het probleem is niet dat de media dit toont. Het probleem is, helaas moet dit ook gezegd worden, dat een aanzienlijk deel van de moslimgemeenschap hier achter staat. Het zijn misschien 4 of 5 klapjostis die zo'n staat uitroepen, maar het zijn er veel meer die dit steunen. En wat voor mensen![]()
Check hun facebookpagina, allemaal van die heuptasjes en bontkraagjes mashallah
En nieuwe bekeerlingen
is dat het enige wat ze van je kennen?quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Houd zelf je bek. Denk je dat niemand hier mijn naam kent ofzo?
Nee, er zijn hier zelfs mensen die mijn adres hebben. Dus je mag met je klapjosti gedrag ergens anders stoer gaan doen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
is dat het enige wat ze van je kennen?
Het wordt je soms wel heel moeilijk gemaakt om er geen fuck om te geven, en al helemaal wanneer je actief wilt participeren in de samenleving.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:10 schreef Crip het volgende:
Ik maak me al lang niet meer druk over hoe ze over ons denken. Fuck dat, ik leef niet voor hun.
Nora, tochquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, er zijn hier zelfs mensen die mijn adres hebben. Dus je mag met je klapjosti gedrag ergens anders stoer gaan doen.
Daar heb je gelijk in. Het blijft moeilijk, maar ik heb het geaccepteerd.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het wordt je soms wel heel moeilijk gemaakt om er geen fuck om te geven, en al helemaal wanneer je actief wilt participeren in de samenleving.
Oki.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Je bent zelf een verkeerde interpunctie.
Bij het zoeken naar een baan en dergelijke of hoe precies?quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het wordt je soms wel heel moeilijk gemaakt om er geen fuck om te geven, en al helemaal wanneer je actief wilt participeren in de samenleving.
Dat ook. Maar ook gewoon het dagelijkse contact met Nederlanders. Werk, school, buiten. Ik wil mij niet de hele tijd hoeven te verantwoorden. Ik wil niet steeds zeggen 'ik ben moslim.. maar'.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bij het zoeken naar een baan en dergelijke of hoe precies?
Je bent zelf een stalker.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Je bent zelf een verkeerde interpunctie.
Kssht scheer je weg.quote:
Wie ben jij?quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:32 schreef darkmond het volgende:
Gaan jullie me missen als deze topic reeks stopt?
Meer dan alleen ik?quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, er zijn hier zelfs mensen die mijn adres hebben. Dus je mag met je klapjosti gedrag ergens anders stoer gaan doen.
Dat moet iedere buitenlander sowieso. Maar goed, wij moeten gewoon vaker dealen met 'gggrrrshsjsksk' momenten. Sabr. Komt goed. Of zo.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:26 schreef Vergo het volgende:
We zijn niet met handen en voeten gebonden aan NL. We moeten onze blik verruimen. Uiteraard is dat heel makkelijk praten, maar dat is de eenvoud van hoe ik het zie.
Wel eerst je diploma pakken he.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:33 schreef AbdulMalik het volgende:
Mijn moeder gaat over paar jaar terug hijra naar Turkije. Ik blijf hier sowieso ook niet plakken
Ga naar Iraq en wordt verkracht ja.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:26 schreef De_Ilias het volgende:
Nederland is voor moslims steeds slechter, ik raad al mijn broeders en zusters aan om te investeren in een toekomst buiten Nederland. Denk maar niet dat het in Nederland beter gaat worden, het zal slechter worden en uiteindelijk zullen er rellen uitbreken, daar ben ik heilig van overtuigd. Investeer nu nog in een toekomst buiten Nederland want je zult er geen spijt van krijgen.
Mij niet kennenquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Kssht scheer je weg.
[..]
Wie ben jij?
Nope, zie je voor het eerst posten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:35 schreef darkmond het volgende:
[..]
Mij niet kennenBen je mede sjiiet broeder jeweetog broo
Jij stinkt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga naar Iraq en wordt verkracht ja.
Ik blijf liever hier. Rot jij maar op als NL zo slecht voor je is. Die rellen zijn er overal. Clash of civilisation.
Doe ik ook niet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:36 schreef De_Ilias het volgende:
Nederland kan je goed gebruiken voor Studie, je neemt de kennis gewoon die je in Nederland krijgt en je kan gewoon naar een ander land gaan. Je bent niet verplicht om in Nederland te blijven.
Arabische humor is altijd al slecht geweest. Mijne ma ook altijd met haar "iza m7ashish..." moppenquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:37 schreef Peunage het volgende:
Ik wil sowieso gaan reizen en wat van de wereld zien. Bovendien is de algehele
[..]
Nope, zie je voor het eerst posten.
Inderdaad, men is vaak bang om die stap te nemen. Terwijl die angst nergens voor nodig is.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:37 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Doe ik ook niet.
Kan ook Fokken vanuit het buitenland dus.
Aferim. Zo moet het.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:35 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ja en nog een vrouw erbij.en dan wegwezen.
Ik ken een paar hier die ik gewoon al in real ken. Zijn niet vaak actief tho en die kende ik al voor FOK!quote:
Achievement unlocked: first Turk met Nora's adress.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ken een paar hier die ik gewoon al in real ken. Zijn niet vaak actief tho en die kende ik al voor FOK!
Jij bent wel de eerste uit deze reeks.![]()
Ik denk hier hetzelfde over als Crip en voel me echt niet in een positie om me over iets te willen verantwoorden aan iemand. Ja, er zijn altijd mensen die zoiets van je lijken te verwachten of er zijn moeilijkheden op de arbeidsmarkt, maar ik negeer dit voorlopig.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat ook. Maar ook gewoon het dagelijkse contact met Nederlanders. Werk, school, buiten. Ik wil mij niet de hele tijd hoeven te verantwoorden. Ik wil niet steeds zeggen 'ik ben moslim.. maar'.
Nederland gaat op veel vlakken achteruit en Turkije schijnt toch erg vooruit te gaan.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Aferim. Zo moet het.
De slimme het land uit, terwijl de klapjosti's hier blijven.
Lekker voor ze.
Ik ken Marokkanen die verhuisd zijn uit de Islamitische Staat in Schilderswijk (hey, ook ISISquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:41 schreef De_Ilias het volgende:
Ik ken Marokkanen die zich nu in Turkije hebben gevestigd (istanbul).
Ha, daar lijkt het wel veel op. Maar valt reuze mee ook door het toerisme dat superveel gegroeid is.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die haten buitenlanders meer dan Nederlanders.
Hhhhquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:42 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Land van de blote benen. Ik zou het daar niet trekken.
Ik woon m'n hele leven al in de polder.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ken Marokkanen die verhuisd zijn uit de Islamitische Staat in Schilderswijk (hey, ook ISIS) naar de polder. Zijn meer koeien te vinden.
Korea is ook leuk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:42 schreef darkmond het volgende:
[..]
Mijn zus van 21 naar Zuid-Korea__!!!
In Turkije heerst er op bepaalde vlakken net zo goed een wij-en-zij-denken waar je niet goed van wordt. En met oorlog en terrorisme aan de zuidgrens is er ook geen garantie dat zoiets binnen afzienbare tijd niet overspringt naar Turkije.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:40 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Nederland gaat op veel vlakken achteruit en Turkije schijnt toch erg vooruit te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |