True true true. Maar dan heb je op zijn minst wel goed weer!quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
In Turkije heerst er op bepaalde vlakken net zo goed een wij-en-zij-denken waar je niet goed van wordt. En met oorlog en terrorisme aan de zuidgrens is er ook geen garantie dat zoiets binnen niet afzienbare tijd overspringt naar Turkije.
Dude...quote:
Tenminste hoef je voor cosplay het land niet te verlaten. Wel een plusje.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:44 schreef De_Ilias het volgende:
Japan is een hel voor moslims, ik had daar contact met turkse moslims (de grootste groep moslims daar denk ik) en die vinden het een klote land, nergens halal vlees te vinden en Japanners zijn zou racistisch als wat.
Vis is goed genoeg voor mij.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:44 schreef De_Ilias het volgende:
Japan is een hel voor moslims, ik had daar contact met turkse moslims (de grootste groep moslims daar denk ik) en die vinden het een klote land, nergens halal vlees te vinden en Japanners zijn zou racistisch als wat.
Ik had eigenlijk nooit de indruk dat jij je hiervan iets aantrok. En participeren aan de samenleving, zoals je het noemt, heb je volgens mij ook geen problemen mee.quote:
Want Iliasquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Vis is goed genoeg voor mij.
Waarom generaliseer jij een heel land? Ik ken veel aziaten, kei lieve mensen.
Scheer jezelf, baardaapquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Kssht scheer je weg.
[..]
Wie ben jij?
Aziaten zijn over het algemeen lieve mensen, maar Japanners hebben het niet zo met buitenlanders.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Vis is goed genoeg voor mij.
Waarom generaliseer jij een heel land? Ik ken veel aziaten, kei lieve mensen.
Nee niet alle sjiieten maar de 12vers zijn ketters, geen twijfel aan mogelijk. Veel 12vers zijn wel misleid door hun ayatollahs. Alevieten eten en drinken met ramadan en bidden niet eens, do i need to say more? Jappaners zijn raar en racistisch, dat is algemeen bekend.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Want Ilias
Sjiieten zijn ketters, Alevieten zijn gek, Japanners zijn racisten.
Ik ben in ieder geval echt niet optimistisch over de staat van de islamitische wereld en hoe Turkije niet veel later ook wel eens bij het conflict of sektarisme in het algemeen betrokken kan raken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:44 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
True true true. Maar dan heb je op zijn minst wel goed weer!
Ga wegquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:52 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Nee niet alle sjiieten maar de 12vers zijn ketters, geen twijfel aan mogelijk. Veel 12vers zijn wel misleid door hun ayatollahs. Alevieten eten en drinken met ramadan en bidden niet eens, do i need to say more? Jappaners zijn raar en racistisch, dat is algemeen bekend.
Of als het keihard regent buiten en je gezellig binnen zit. En dan doe je raam open en ruik je de geur van regenquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:45 schreef Bortecinem het volgende:
Dit weeeeer. I loveee it. Half stormachtig en donker.
Maakt me zooo gelukkig.
Je kan makkelijk aan de slag als leraar engels, maar dan moet je wel native speaker zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:53 schreef AbdulMalik het volgende:
Werk vinden is idd moeilijk in Japan. Erg bekrompen mensen op de werkplek.
Docent.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:53 schreef AbdulMalik het volgende:
Werk vinden is idd moeilijk in Japan. Erg bekrompen mensen op de werkplek.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:55 schreef darkmond het volgende:
[..]
Of als het keihard regent buiten en je gezellig binnen zit. En dan doe je raam open en ruik je de geur van regen
Je hebt een diploma daar nodig ja daarvoor, een vriend van me deed dat. Is daar toen ook aan een vrouw gekomen, terug gemigreerd naar Nederland want was daar uiteindelijk toch niks.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:55 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Je kan makkelijk aan de slag als leraar engels, maar dan moet je wel native speaker zijn.
Mag ik doorgaan?quote:
's nachts lopen er allemaal krabben over het strand.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:59 schreef darkmond het volgende:
[..]
Mag ik doorgaan?
Of 's nachts op het strand liggen en met mooie muziek naar de sterren staren![]()
Ligt wel aan welk strand.
Danke bruder.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:00 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moge Allah je bijstaan in deze grote fitna. Ameen
Ik ga zo durum/kiptantuni eten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:03 schreef TheMagnificent het volgende:
Nog een hele pizza pollo over van gister.
Ben je weer thuuusssquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn anti-shia-posts-radar ging af.
Skkls ga aan jezelf werken voor je anderen zwart gaat maken.
Jij verklapt al onze geheimen. Ik ga maar even overleggen of we jou er nog wel bij willen hebben...quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn anti-shia-posts-radar ging af.
Skkls ga aan jezelf werken voor je anderen zwart gaat maken.
Oh lol ik dacht dat je terug naar NL kwam.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee, tenzij tehran mn nieuwe thuis is
nee neee pliesss laat me, vergeef me deze foutquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:07 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij verklapt al onze geheimen. Ik ga maar even overleggen of we jou er nog wel bij willen hebben...
Oke. Niet over de superLaserrrrrrrrr....beam beginnen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee neee pliesss laat me, vergeef me deze fout
Niet op Brighton strand want steen. Was heerlijk gevoel daar. Gewoon een vredig gevoel alsof je ter plekke nog met een glimlach zou sterven.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
's nachts lopen er allemaal krabben over het strand.
Heb zo'n mooi uitzicht nu. Lig op bed, raam open en heeel veel regen. <3 <3
Als er meer gekken zoals jij in Nederland wonen, dan kan ik me heel goed voorstellen dat het ooit uit de hand zal lopen. Dus hup, ga maar naar het buitenland!quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:26 schreef De_Ilias het volgende:
Nederland is voor moslims steeds slechter, ik raad al mijn broeders en zusters aan om te investeren in een toekomst buiten Nederland. Denk maar niet dat het in Nederland beter gaat worden, het zal slechter worden en uiteindelijk zullen er rellen uitbreken, daar ben ik heilig van overtuigd. Investeer nu nog in een toekomst buiten Nederland want je zult er geen spijt van krijgen.
TFOE!!! WAT DOE JIJ IN AUTOCHTONE BUURT!quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:17 schreef De_Ilias het volgende:
Ik heb een klacht, buren die aan het barbecueën zijn met varkensvlees..... Altijd elke zomer vind ik dat klote, ik heb mijn raam open staan komt er van die vieze varkenslucht binnen. TFOE!
Ga dan in een allochtonenbuurt wonen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:17 schreef De_Ilias het volgende:
Ik heb een klacht, buren die aan het barbecueën zijn met varkensvlees..... Altijd elke zomer vind ik dat klote, ik heb mijn raam open staan komt er van die vieze varkenslucht binnen. TFOE!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |