Wat een loser zeg hahaquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Opleiding in Rotterdam en daar samen met zijn jonge FOK! chickie gaan wonen.
Een leven krijgen
Ik vind dat ook echt een mongool jaquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat jij die user ook had?
Ik snap er geen reet van je posts. Neuken?
[..]
Wat een debiel is dat. Dan doe ik het nog goed.
linkquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:04 schreef Smoofie het volgende:
Zijn Essay over homo's heeft mij toch zo geïnspireerd.
Waar heen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:03 schreef Doublepain het volgende:
Ik mis Kapiteintje trouwens, die is ook een tijdje weg..
Vandermar heeft ook goed geluisterd trouwensquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:03 schreef Doublepain het volgende:
Ik mis Kapiteintje trouwens, die is ook een tijdje weg..
Haha PSV een middenmotor, ik snap hem!quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Twee PSV'ers lopen over straat
zegt de een tegen de ander: 'mag ik in het midden lopen'
quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zaterdag pizzadag. Het vrouwtje is nu deeg aan het maken![]()
Willekeurig woord: Aidsremmer![]()
²
[..]
²
quote:
Het zieligste was nog wel dat zijn pizzadag hem is afgenomen. Zijn vrouwtje zette hem op een dieetquote:
Die essays zijn ook van geweldige kwaliteit.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Het zieligste was nog wel dat zijn pizzadag hem is afgenomen. Zijn vrouwtje zette hem op een dieet
Ja ik mis BSB echt. Ik snap ook echt niet wat je tegen hem kunt hebben in zijn vaagheid
[..]
²
Dit waren gouden tijden in VBL #NEVERFORGETquote:Op zondag 16 december 2012 11:07 schreef Helpmefok het volgende:
Zo, door niet gelijk te reageren na de blamage bij NEC hoop ik reacties van zure PSV'ers die me troll noemen te voorkomen.
Mijn god, wat is PSV slecht zeg. En dan Strootman misschien nog weg in de winterstop ook, de man om wie het toch allemaal wel draait bij PSV...
Het is wel weer duidelijk, de beste linie van teams die voor het kampioenschap meedoen is de verdediging. Dat is dus dit jaar Feyenoord, Ajax en mindere mate Vitesse.
Is een voetbalwet: een goede verdediging is belangrijker dan een goede aanval, helemaal in het moderne voetbal. Sterker nog: de reden dat het middenveld van Barcelona kan spelen zoals ze doen, is omdat ze jongens als Puyol achter zich hebben staan. De reden dat PSV ooit bijna grootmeester in Europa werd, was puur de verdediging die jullie rond 2005/2006/2007 hadden staan.
Het is jammer voor jullie, maar 50 miljoen laten investeren door een totaal incompetente man als Brands heeft de boel niet verbeterd.
O en dan wel een troll naar een specifiek persoon, maar dat mag, iedereen die niet "Davy" heet negeer het even:
Davy, wat zei ik: Feyenoord eindigt gewoon (wederom) boven PSV dit seizoen. Sterker nog, wij worden kampioen.
Hahahahah Feyenoord kampioen hahahahahhahaquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit waren gouden tijden in VBL #NEVERFORGET
35 miljoen voor een middelmatige spitsquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:28 schreef mrstylo het volgende:
Ik snap niet waarom Everton zoveel uitgeeft aan Lukaku. Hoe kan je nog wint maken op hem?
quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
35 miljoen voor een middelmatige spits
Hebben het ook te hoog in de bol gekregenquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:28 schreef mrstylo het volgende:
Ik snap niet waarom Everton zoveel uitgeeft aan Lukaku. Hoe kan je nog wint maken op hem?
quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
35 miljoen voor een middelmatige spits
Ajax moet hem kopenquote:
Kishna had gescoordquote:
Bijna dezelfde pass die Sneijder aan Robben gaf.quote:
Gras is groen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:38 schreef Smoofie het volgende:
Ajax de titelfavoriet jongens? Zeg het maar.
Uh duhquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:38 schreef Smoofie het volgende:
Nee man Groningen gaat mee doen om de titelquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:38 schreef Smoofie het volgende:
Het zou al een stuk leuker zijn als we aanvallender spelen als de laatste jarenquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mwah op deze manier lijkt het me niet eens leuk meer. Laatste 16 CL halen zou veel beter zijn
Waar is slemani fc.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En als je hieruit moet kiezen?
Hallo allemaal.
Het is echt een jodenclub geworden, dus zie het niet gebeuren, want ze kopen njetquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mwah op deze manier lijkt het me niet eens leuk meer. Laatste 16 CL halen zou veel beter zijn
Het is wel minder episch als Frank nu niet kampioen wordt met Ajax. Dan heeft hij één jaar geen kampioenschapquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe het allemaal zou gaan zonder Frank.
Neemt Jaap het overquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe het allemaal zou gaan zonder Frank.
Support your locals.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik hou niet van eredivisie
buiten eredivisie om?
Clarence toch.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neemt Jaap het over
gewoon verder
ISIS heeft er huisgehouden. Heet nu ISIS FCquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgens google bestaat het wel, maar ik kan er niks over vinden.
Eigenlijk niemand. Heb wel sympathie voor clubs als Borussia Dortmund, Atletico, AS Roma en teams waar Van Persie speelt. Jij?quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik hou niet van eredivisie
buiten eredivisie om?
Frank wordt gewoon weer kampioen, geen zorgen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is wel minder episch als Frank nu niet kampioen wordt met Ajax. Dan heeft hij één jaar geen kampioenschap![]()
![]()
El Ghazi = messiquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Frank wordt gewoon weer kampioen, geen zorgen.
Ik heb echt helemaal niks van de voorbereidingen meegekregen.
Zullen wel gedegradeerd zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgens google bestaat het wel, maar ik kan er niks over vinden.
Waarom moet het een Chinees zijn, kan het niet gewoon een rijke Amsterdammer zijnquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:46 schreef Smoofie het volgende:
Maar ff serieus, als je zou moeten kiezen tussen nooit meer CL en EL meedoen of chinees de baas, wat kies je dan
Waarom Napoli?quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Buiten Nederland heb ik sympathie voor Liverpool, Dortmund, Napoli en Southampton
Gewoon laten supporten door Israël zoals Emiraten bij Barca doen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom moet het een Chinees zijn, kan het niet gewoon een rijke Amsterdammer zijn
Gewoon omdat ik chille FM game ooit mee had en vind dat ze mooie shirts hebben. Niet veel meer, maar gewoon puur sympathiequote:
Arsenal, Dortmund en Barcelona, al is dat laatste wel weg na het aantrekken van Neymar en Suarez.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Buiten Nederland heb ik sympathie voor Liverpool, Dortmund, Napoli en Southampton
Arsenalquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eigenlijk niemand. Heb wel sympathie voor clubs als Borussia Dortmund, Atletico, AS Roma en teams waar Van Persie speelt. Jij?
Barcelona nooit echt sympathie voor gehad, maar ga nu juist wel meer volgen door Suarez.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Arsenal, Dortmund en Barcelona, al is dat laatste wel weg na het aantrekken van Neymar en Suarez.
Zijn er niet, op Heineken familie en de Mol na. Maar die zullen dat nooit doen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom moet het een Chinees zijn, kan het niet gewoon een rijke Amsterdammer zijn
Gewoon wanbeleid. Suarez, Messi én Neymar in één team.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Arsenal, Dortmund en Barcelona, al is dat laatste wel weg na het aantrekken van Neymar en Suarez.
Moet jij maar goed rijk wordenquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zijn er niet, op Heineken familie en de Mol na. Maar die zullen dat nooit doen.
Commerciële redenen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gewoon wanbeleid. Suarez, Messi én Neymar in één team.
Maarja die club zakt weer weg door Bayernquote:
Dat gaat nooit werkenquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gewoon wanbeleid. Suarez, Messi én Neymar in één team.
jawel: neymar - suarez - messiquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maarja die club zakt weer weg door Bayern
[..]
Dat gaat nooit werken
Die beschrijvingenquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
http://www.marktplaats.nl/verkopers/17860149.html![]()
Cypriotische club kwam toch kwartfinale CL paar jaar terug.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:51 schreef hafcfan het volgende:
Zenit 1-0 verloren bij een Cyprische club
Is altijd zoquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:38 schreef Smoofie het volgende:
Spelen allemaal voor zichzelf en willen zelf het mannetje zijnquote:
quote:Dinootjes. Grom grom hap hap. Je kent ze wel. Dat reptielengespuis. Leuk hoor. En dan ineens in drie films, want als ik ze los doe, dan blijf ik met de vervolgen zitten. Ik ben verdomme Gekke Henkie niet. Dus koop ze maar lekker alledrie zeg ik.
Film 1: Velociraptors. Velociraptors everywhere.
Film 2: T-rex. T-rex everywhere. Zelfs een T-rex die uit iemands zwembad drinkt. Ja hoor. Het boek was trouwens veel beter.
Film 3: Ik weet niet eens meer hoe die joekel heet, maar die is ook overal. En hij heeft een eigen ringtone. Humor. Overigens is de hele film één grote reclame voor een bepaald rugzakmerk. Zul je vanzelf zien.
Die lui presten echt nooit wat met al hun miljoenen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cypriotische club kwam toch kwartfinale CL paar jaar terug.
Niet onderschatten
ze geven ook assists manquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spelen allemaal voor zichzelf en willen zelf het mannetje zijn
inb4 iemand die zegt dat ze ook assists geven
Zenit? Ja grauwe Russische kutclubs, word je toch niet blij vanquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die lui presten echt nooit wat met al hun miljoenen.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
http://www.marktplaats.nl/verkopers/17860149.html![]()
Hun gun ik ook wel.quote:
Gisteren weer Godfather 1 gekeken. Ik begon pas na 02.30 te kijken dus het werd een latertjequote:
Ik voor Mansfield, Blackpool (die nu alles bij mekaar iets van 8 spelers hebbenquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb begin dit jaar pas voor het eerst gezien, maar ga zeker nog alles een keer kijken. Man wat een geweldige filmsquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gisteren weer Godfather 1 gekeken. Ik begon pas na 02.30 te kijken dus het werd een latertje
Ik snap niet dat jij veel epische klassiekers pas nu bekijkt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb begin dit jaar pas voor het eerst gezien, maar ga zeker nog alles een keer kijken. Man wat een geweldige films
Ik volg altijd al mijn clubs waar ik een leuke FM- of FIFA game mee heb gehadquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik voor Mansfield, Blackpool (die nu alles bij mekaar iets van 8 spelers hebben) en Stranraer
Jongen met de transfer van SANCHEZ!! gaan ze sowieso kampioen wordenquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hun gun ik ook wel.
Ben voor de underdog zoals je kan zien.
Omdat ik vroeger te druk was met een bepaalde epische klassieker elke dag te kijkenquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij veel epische klassiekers pas nu bekijkt.
Via DeHovenierquote:
Zo ben ik dus bij die 3 gekomenquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik volg altijd al mijn clubs waar ik een leuke FM- of FIFA game mee heb gehad
Weet ikquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo ben ik dus bij die 3 gekomen
MWUAH MWUAH MWUAHquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ik vroeger te druk was met een bepaalde epische klassieker elke dag te kijken
dat is wel altijd leuker dan je weet je letterlijk elke speler die in de selectie zitquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik volg altijd al mijn clubs waar ik een leuke FM- of FIFA game mee heb gehad
Als ik deze gedachtengang zou volgen zou ik een shirt van GAE moeten kopenquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet ik
Daarom ga ik vanaf nu ook Helmond Sport volgen
quote:
Precies en weet ik ook welke ze de deur uit moeten gooien.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat is wel altijd leuker dan je weet je letterlijk elke speler die in de selectie zit
Chelsea gaat makkelijk kampioen worden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jongen met de transfer van SANCHEZ!! gaan ze sowieso kampioen worden
Ik heb vorig jaar een epische GAE game gehad dus die volg ik ook. En dit jaar ook coole game gehad met Volendam.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als ik deze gedachtengang zou volgen zou ik een shirt van GAE moeten kopenZit in de winterstop van seizoen 2019/20 en sta bovenaan:
[ afbeelding ]
Dit is het seizoen waar GAE kampioen wordtIk heb een absoluut fantastisch team waar ik nog zeker 6 á 7 jaar mee vooruit kan, echt geniaal
Welke plek, wat voor een tattoo en waarom?quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:59 schreef hafcfan het volgende:
Jongens ik ben tering zenuwachtig![]()
Krijg tattoo vandaag
Waarvanquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:59 schreef hafcfan het volgende:
Jongens ik ben tering zenuwachtig![]()
Krijg tattoo vandaag
never nooit bruhquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Chelsea gaat makkelijk kampioen worden.
Bovenarm een soort band met veel sier tekens en omdat ik het echt mooi vindt. Doe het ook puur voor mezelf. Wou ook nog graag een tekst op mijn binnen arm, maar dat lijkt me niet handig met werk later.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Welke plek, wat voor een tattoo en waarom?
Waarom doe je geen hakenkruis? dat is pas bad assquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bovenarm een soort band met veel sier tekens en omdat ik het echt mooi vindt. Doe het ook puur voor mezelf. Wou ook nog graag een tekst op mijn binnen arm, maar dat lijkt me niet handig met werk later.
Hoop van niet maar verwacht het wel.quote:
ze hebben idd een sterke selectie, maargoed daar zijn er wel meer van.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoop van niet maar verwacht het wel.
Vorig jaar deed Arsenal het goed, maar hun ze hadden een te dunne selectie. Nu is dat beter. Ik gun ze het echt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ze hebben idd een sterke selectie, maargoed daar zijn er wel meer van.
Gaat ook om die teamspirit jwz
Liverpool heeft nu ook bredere selectiequote:Op donderdag 31 juli 2014 01:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vorig jaar deed Arsenal het goed, maar hun ze hadden een te dunne selectie. Nu is dat beter. Ik gun ze het echt.
Vorig seizoen was Suarez betrokken bij 70% van de doelpunten ofzo toch?quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liverpool heeft nu ook bredere selectie
Ik hoop Arsenal, United of Liverpool.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Man Utd wordt kampioen
Ik val in herhaling, dat doe ik anders nooit
Nu meer spelers die het verschil kunnen maken en betere verdedigingquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vorig seizoen was Suarez betrokken bij 70% van de doelpunten ofzo toch?
Arsenal, Liverpool, Spurs, Man Cityquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop Arsenal, United of Liverpool.
Cityquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arsenal, Liverpool, Spurs, Man City
Alles behalve Chelsea of United
Deze sympathie komt alweer door een FIFA game en de coach vind ik ook wel een sympathieke manquote:
FIFAquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze sympathie komt alweer door een FIFA game en de coach vind ik ook wel een sympathieke man![]()
Maar het meest gun ik het Liverpool in Engeland
elke positie is dubbel bezet zowat, dus dat is echt prima nu.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vorig jaar deed Arsenal het goed, maar hun ze hadden een te dunne selectie. Nu is dat beter. Ik gun ze het echt.
robinho die bij man city speeldequote:Op donderdag 31 juli 2014 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens wel, maar ik speelde het in 2006 ofzo, voordat ze rijke eigenaar hadden
Robinho wat een mongool is datquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
robinho die bij man city speelde
hij dacht dat die bij man united had getekend , true story
Hoi Tyron.quote:
Ik vraag me nog stteeds af waarom je bewust een mooi nummer zo verkracht.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Haters gonna hate.
[ afbeelding ]
drakequote:Op donderdag 31 juli 2014 01:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vraag me nog stteeds af waarom je bewust een mooi nummer zo verkracht.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vraag me nog stteeds af waarom je bewust een mooi nummer zo verkracht.
Op een honkbalveld voetballenquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:27 schreef j0rdiiii het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/sportzhd2
Wat een plezier hebben ze tochquote:
Wat moet ik zien?quote:
Triest gedoe. Maar ja de wedstrijd was ook niet om aan te zien.quote:
quote:
Beetje spreekkoren zingen en die gastjes uitdagen. Er gebeurt verder niet zo veel.quote:
Gebeurt toch overal. Laat lekker gaan.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:59 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Beetje spreekkoren zingen en die gastjes uitdagen. Er gebeurt verder niet zo veel.
Rens vindt het heel boeiend.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gebeurt toch overal. Laat lekker gaan.
Rens vindt alles wat in de buurt komt van hooligans boeiend.quote:
Wel veel mensen in een Feyenoord shirt.quote:
Posters van Picornie op zijn kamer dit datquote:Op donderdag 31 juli 2014 02:02 schreef Pascalus het volgende:
Peter Rens de Vries, misdaadverslaggever
Ja mag allemaal.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
mogen feyenoorders nou nog 'joden aan het gas' en consorten roepen of wat
wie roept dat dan?quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja mag allemaal.
Heel normaal, net als dat je mag roepen dat Allah kanker heeft ofzo
Zoiets werd inderdaad gezongen tijdens de wedstrijd. De tekst was niet erg origineel helaas.quote:
Ook het hamas werd weer aangeheven natuurlijk.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zoiets werd inderdaad gezongen tijdens de wedstrijd. De tekst was niet erg origineel helaas.
Dan laat je mijn fb aan GGMM zien en dan gaat ie al mijn chickies hosselen, wil ik niet op het spel zetten weetjequote:Op donderdag 31 juli 2014 02:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dm de jouwe maar, voeg ik je wel toe
Waarom zou ik het aan GGMM laten zienquote:Op donderdag 31 juli 2014 02:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan laat je mijn fb aan GGMM zien en dan gaat ie al mijn chickies hosselen, wil ik niet op het spel zetten weetje
dm maar dan voeg ik je toequote:Op donderdag 31 juli 2014 02:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dm de jouwe maar, voeg ik je wel toe
Jullie zijn broertjes van elkaar hoorde ik laatst.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou ik het aan GGMM laten zien
Ja klopt, GGMM is mijn jongere broertje. Moet hem af en toe even opvoeden enzoquote:Op donderdag 31 juli 2014 02:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jullie zijn broertjes van elkaar hoorde ik laatst.
nee maar serieus, dat jullie broers zijn. Is dat waar of niet?quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja klopt, GGMM is mijn jongere broertje. Moet hem af en toe even opvoeden enzo
quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan laat je mijn fb aan GGMM zien en dan gaat ie al mijn chickies hosselen, wil ik niet op het spel zetten weetje
Ja tuurlijk. Wist je dat niet?quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
nee maar serieus, dat jullie broers zijn. Is dat waar of niet?
Nee. Waarom jr wel en niet mijn fb?quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij was hier zeker ook slachtoffer van?
omdat heel sc die al toegevoegd behalve ik (en jij denk ik)quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee. Waarom jr wel en niet mijn fb?
quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
omdat heel sc die al toegevoegd behalve ik (en jij denk ik)
Ik heb haar fb wel gezien.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
omdat heel sc die al toegevoegd behalve ik (en jij denk ik)
Was ff met mijn hoofd ergens anders.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik een chick was ofzo :s
Kan gebeurenquote:Op donderdag 31 juli 2014 02:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was ff met mijn hoofd ergens anders.
Hoe gaat het met de vrouwen?quote:
Deel jij eerst die tatoeage chick.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Slecht, like always
Heb jij niet nog paar chicks voor me
Toch goed?quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schijnt echt een ongelooflijke slet te zijn verder
Ik wacht wel tot ze 18 is.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dus je kan haar gewoon doen, al is ze niet heel lekker hoor
Heeft Leen wel toestemming gegeven voor het gebruik van zijn tekst?quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze shirts![]()
Dat You'll Never Walk Alone erachter
Hij is nog niet rijp om dat te vertellen.quote:
Subtielquote:Op donderdag 31 juli 2014 02:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is nog niet rijp om dat te vertellen.
Run jij een escortservice?quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Okedacht weet misschien wel chickie
quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is ze al weer 40-45 piemels verder
quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:54 schreef Mortaxx het volgende:
Of ik geef de opties. Rotterdam = blondje_93 Utrecht = -supergirl- Limburg = Meloewa
Ja zit weer bij haar in de klas, alleen tweede halfjaar gaan we op stage dus zien we elkaar niet meerquote:Op donderdag 31 juli 2014 02:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is ze echt zo'n sletje ja?
Maar zit je volgend jaar ook met haar in de klas?
Blondje_93 past wel bij me denk ik zoquote:Op donderdag 31 juli 2014 02:54 schreef Mortaxx het volgende:
Of ik geef de opties. Rotterdam = blondje_93 Utrecht = -supergirl- Limburg = Meloewa
Geen zin in Belgisch gezanikquote:Op donderdag 31 juli 2014 02:55 schreef Doublepain het volgende:
Anders kan ik wel wat regelen voke je in Eindhoven, ik ken zat sletjes hier
Ja denk jequote:Op donderdag 31 juli 2014 02:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blondje_93 past wel bij me denk ik zo
Oké, als je zo kieskeurig wil zijn moet je eens gaan tinderen kan je je sletje uitkiezen hoe jij ze wil hebben.quote:
Ze is onzeker dus. Geef haar mijn nummer. Ik zal haar hoofddoekjes dragen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zit weer bij haar in de klas, alleen tweede halfjaar gaan we op stage dus zien we elkaar niet meer
Maar het was net uit met haar vriend en toen stuurde ze meteen twee hele "ondeugende" foto's naar zijn vrienden![]()
Dus ze gaan haar nu gangbangen in een ongure Amsterdamse kelderbox denk ik
Tinderquote:Op donderdag 31 juli 2014 02:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kijken of ik op tindah misschien wat kan fixen
pics van haar of deel je niet met je broeders?quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze is onzeker dus. Geef haar mijn nummer. Ik zal haar hoofddoekjes dragen.
Anne is meer mijn smaak.quote:
deze week weer 3 nieuwe nummers erbij, gaat lekkerquote:Op donderdag 31 juli 2014 02:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tinderhoewel het de laatste tijd niet zo goed loopt bij mij
Ik weet haar naam niet meer.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
pics van haar of deel je niet met je broeders?
ik ben heel kieskeurig, zeker als het op gedrag aankomtquote:Op donderdag 31 juli 2014 02:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oké, als je zo kieskeurig wil zijn moet je eens gaan tinderen kan je je sletje uitkiezen hoe jij ze wil hebben.
Ik ben nu te oud voor tinderquote:Op donderdag 31 juli 2014 02:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
deze week weer 3 nieuwe nummers erbij, gaat lekker
misschien kan je er nog een trio uithalenquote:Op donderdag 31 juli 2014 02:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze is onzeker dus. Geef haar mijn nummer. Ik zal haar hoofddoekjes dragen.
Heeft bij mij nog nooit goed gelopenquote:Op donderdag 31 juli 2014 02:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tinderhoewel het de laatste tijd niet zo goed loopt bij mij
vrouwen kan je breken en heropbouwen, dus dat kan je zo fixen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ben heel kieskeurig, zeker als het op gedrag aankomt
geen zin in borderliner chicks
meeste van die meisjes willen een ervaren dude van de 30 dus je maakt best kans man (ik weet niet hoe oud je bent)quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben nu te oud voor tinder
'93 is wel ideaal voor tinder
Wot? Dat is mij 1 keer gebeurt. Gewoon volgendequote:Op donderdag 31 juli 2014 02:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft bij mij nog nooit goed gelopenKuthoeren die je random gaan dissen enzo
Nou 25 :Squote:Op donderdag 31 juli 2014 02:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
meeste van die meisjes willen een ervaren dude van de 30 dus je maakt best kans man (ik weet niet hoe oud je bent)
Sowieso wel next, maar wel aantal keer gebeurd bij mijquote:Op donderdag 31 juli 2014 02:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wot? Dat is mij 1 keer gebeurt. Gewoon volgende
Je bent toch niet lelijk he?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
vanavond weer getindert en had alles geliked en 1 match gehad die me meteen geblokkeerd had
Ik schat je 15/16quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie er vooral jong uit voor mijn leeftijd
stylo en rens kunnen dit bevestigen
laat mij ook beoordelenquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
12/13quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook, nu wel een voordeelquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je B. niet meer op Facebook? Ik kan je niet vinden, ik heb je blijkbaar ook niet meer. Ik heb nog altijd niks doorgestuurd overigensquote:
Anders naar frisfeesten voor de 14jarige chimi's?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet al precies hoe oud mensen mij schatten hoor
Dat is ook weer overdreven,.quote:
Hopelijk blijf ik er 5 jaar jonger uitzien dan ik werkelijk ben. Als ik 30 ben ofzo is dat nog wel nicequote:Op donderdag 31 juli 2014 03:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ook, nu wel een voordeel
Ik sla net een mug uit de lucht
Volgens mij heb ik B. nooit op Facebook gehadquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb je B. niet meer op Facebook? Ik kan je niet vinden, ik heb je blijkbaar ook niet meer. Ik heb nog altijd niks doorgestuurd overigens
Hoe kon jij dan weten dat ik hem kende?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook weer overdreven,.
[..]
Hopelijk blijf ik er 5 jaar jonger uitzien dan ik werkelijk ben. Als ik 30 ben ofzo is dat nog wel nice
[..]
Volgens mij heb ik B. nooit op Facebook gehad
Zonder Double zijn oordeel is het ongeldigquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet al precies hoe oud mensen mij schatten hoor
Dan ben ik illegaal bezig.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Anders naar frisfeesten voor de 14jarige chimi's?
Omdat ik jou had en je hem in een status had getagd. Toen herkende ik die naam en ging ik kijken en wist ik het zekerquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe kon jij dan weten dat ik hem kende?
Dan is het maar ongeldig. Ik weet genoegquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zonder Double zijn oordeel is het ongeldig
Ohja.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ik jou had en je hem in een status had getagd. Toen herkende ik die naam en ging ik kijken en wist ik het zeker
Tja en die kans ontloop ik lieverquote:
Ooh die avond heb ik me werkelijk de pleuris gelachen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:05 schreef RensAjacied het volgende:
Maar JR ff serieus hé. Je moet nooit grote discussies onder je profielfoto toestaan.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt een onwijs lekkere chick. Niet te filmen gewoon.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja en die kans ontloop ik liever
Sowieso geen zin in dat soort jonge wijven die nog over my little pony praten enzo
Ik wil volwassen vrouwen waarmee ik gewoon over Lion King kan praten gvd
quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fantastische kinderfeestjes bij gehad
Tokkie?quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Helemaal de pleuris gelachen daar altijd
Ik ben je achternaam vergeten. anders zou ik het checkenquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:09 schreef RensAjacied het volgende:
Wedden dat Stylo en ik ook gemeenschappelijke vrienden hebben?
Hahaquote:Op donderdag 31 juli 2014 03:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja en die kans ontloop ik liever
Sowieso geen zin in dat soort jonge wijven die nog over my little pony praten enzo
Ik wil volwassen vrouwen waarmee ik gewoon over Lion King kan praten gvd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |