quote:
Het zieligste was nog wel dat zijn pizzadag hem is afgenomen. Zijn vrouwtje zette hem op een dieetquote:
Die essays zijn ook van geweldige kwaliteit.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Het zieligste was nog wel dat zijn pizzadag hem is afgenomen. Zijn vrouwtje zette hem op een dieet
Ja ik mis BSB echt. Ik snap ook echt niet wat je tegen hem kunt hebben in zijn vaagheid
quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zaterdag pizzadag. Het vrouwtje is nu deeg aan het maken![]()
Willekeurig woord: Aidsremmer![]()
²
Dit waren gouden tijden in VBL #NEVERFORGETquote:Op zondag 16 december 2012 11:07 schreef Helpmefok het volgende:
Zo, door niet gelijk te reageren na de blamage bij NEC hoop ik reacties van zure PSV'ers die me troll noemen te voorkomen.
Mijn god, wat is PSV slecht zeg. En dan Strootman misschien nog weg in de winterstop ook, de man om wie het toch allemaal wel draait bij PSV...
Het is wel weer duidelijk, de beste linie van teams die voor het kampioenschap meedoen is de verdediging. Dat is dus dit jaar Feyenoord, Ajax en mindere mate Vitesse.
Is een voetbalwet: een goede verdediging is belangrijker dan een goede aanval, helemaal in het moderne voetbal. Sterker nog: de reden dat het middenveld van Barcelona kan spelen zoals ze doen, is omdat ze jongens als Puyol achter zich hebben staan. De reden dat PSV ooit bijna grootmeester in Europa werd, was puur de verdediging die jullie rond 2005/2006/2007 hadden staan.
Het is jammer voor jullie, maar 50 miljoen laten investeren door een totaal incompetente man als Brands heeft de boel niet verbeterd.
O en dan wel een troll naar een specifiek persoon, maar dat mag, iedereen die niet "Davy" heet negeer het even:
Davy, wat zei ik: Feyenoord eindigt gewoon (wederom) boven PSV dit seizoen. Sterker nog, wij worden kampioen.
Hahahahah Feyenoord kampioen hahahahahhahaquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit waren gouden tijden in VBL #NEVERFORGET
35 miljoen voor een middelmatige spitsquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:28 schreef mrstylo het volgende:
Ik snap niet waarom Everton zoveel uitgeeft aan Lukaku. Hoe kan je nog wint maken op hem?
quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
35 miljoen voor een middelmatige spits
Hebben het ook te hoog in de bol gekregenquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:28 schreef mrstylo het volgende:
Ik snap niet waarom Everton zoveel uitgeeft aan Lukaku. Hoe kan je nog wint maken op hem?
quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
35 miljoen voor een middelmatige spits
Ajax moet hem kopenquote:
Kishna had gescoordquote:
Bijna dezelfde pass die Sneijder aan Robben gaf.quote:
Gras is groen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:38 schreef Smoofie het volgende:
Ajax de titelfavoriet jongens? Zeg het maar.
Uh duhquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:38 schreef Smoofie het volgende:
Ajax de titelfavoriet jongens? Zeg het maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |