Nee man Groningen gaat mee doen om de titelquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:38 schreef Smoofie het volgende:
Ajax de titelfavoriet jongens? Zeg het maar.
Het zou al een stuk leuker zijn als we aanvallender spelen als de laatste jarenquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mwah op deze manier lijkt het me niet eens leuk meer. Laatste 16 CL halen zou veel beter zijn
Waar is slemani fc.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En als je hieruit moet kiezen?
Hallo allemaal.
Het is echt een jodenclub geworden, dus zie het niet gebeuren, want ze kopen njetquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mwah op deze manier lijkt het me niet eens leuk meer. Laatste 16 CL halen zou veel beter zijn
Het is wel minder episch als Frank nu niet kampioen wordt met Ajax. Dan heeft hij één jaar geen kampioenschapquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe het allemaal zou gaan zonder Frank.
Neemt Jaap het overquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe het allemaal zou gaan zonder Frank.
Support your locals.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik hou niet van eredivisie
buiten eredivisie om?
Clarence toch.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neemt Jaap het over
gewoon verder
ISIS heeft er huisgehouden. Heet nu ISIS FCquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgens google bestaat het wel, maar ik kan er niks over vinden.
Eigenlijk niemand. Heb wel sympathie voor clubs als Borussia Dortmund, Atletico, AS Roma en teams waar Van Persie speelt. Jij?quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik hou niet van eredivisie
buiten eredivisie om?
Frank wordt gewoon weer kampioen, geen zorgen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is wel minder episch als Frank nu niet kampioen wordt met Ajax. Dan heeft hij één jaar geen kampioenschap![]()
![]()
El Ghazi = messiquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Frank wordt gewoon weer kampioen, geen zorgen.
Ik heb echt helemaal niks van de voorbereidingen meegekregen.
Zullen wel gedegradeerd zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgens google bestaat het wel, maar ik kan er niks over vinden.
Waarom moet het een Chinees zijn, kan het niet gewoon een rijke Amsterdammer zijnquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:46 schreef Smoofie het volgende:
Maar ff serieus, als je zou moeten kiezen tussen nooit meer CL en EL meedoen of chinees de baas, wat kies je dan
Waarom Napoli?quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Buiten Nederland heb ik sympathie voor Liverpool, Dortmund, Napoli en Southampton
Gewoon laten supporten door Israël zoals Emiraten bij Barca doen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom moet het een Chinees zijn, kan het niet gewoon een rijke Amsterdammer zijn
Gewoon omdat ik chille FM game ooit mee had en vind dat ze mooie shirts hebben. Niet veel meer, maar gewoon puur sympathiequote:
Arsenal, Dortmund en Barcelona, al is dat laatste wel weg na het aantrekken van Neymar en Suarez.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Buiten Nederland heb ik sympathie voor Liverpool, Dortmund, Napoli en Southampton
Arsenalquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eigenlijk niemand. Heb wel sympathie voor clubs als Borussia Dortmund, Atletico, AS Roma en teams waar Van Persie speelt. Jij?
Barcelona nooit echt sympathie voor gehad, maar ga nu juist wel meer volgen door Suarez.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Arsenal, Dortmund en Barcelona, al is dat laatste wel weg na het aantrekken van Neymar en Suarez.
Zijn er niet, op Heineken familie en de Mol na. Maar die zullen dat nooit doen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom moet het een Chinees zijn, kan het niet gewoon een rijke Amsterdammer zijn
Gewoon wanbeleid. Suarez, Messi én Neymar in één team.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Arsenal, Dortmund en Barcelona, al is dat laatste wel weg na het aantrekken van Neymar en Suarez.
Moet jij maar goed rijk wordenquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zijn er niet, op Heineken familie en de Mol na. Maar die zullen dat nooit doen.
Commerciële redenen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gewoon wanbeleid. Suarez, Messi én Neymar in één team.
Maarja die club zakt weer weg door Bayernquote:
Dat gaat nooit werkenquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gewoon wanbeleid. Suarez, Messi én Neymar in één team.
jawel: neymar - suarez - messiquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maarja die club zakt weer weg door Bayern
[..]
Dat gaat nooit werken
Die beschrijvingenquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
http://www.marktplaats.nl/verkopers/17860149.html![]()
Cypriotische club kwam toch kwartfinale CL paar jaar terug.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:51 schreef hafcfan het volgende:
Zenit 1-0 verloren bij een Cyprische club
Is altijd zoquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:38 schreef Smoofie het volgende:
Ajax de titelfavoriet jongens? Zeg het maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |