Nee man Groningen gaat mee doen om de titelquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:38 schreef Smoofie het volgende:
Ajax de titelfavoriet jongens? Zeg het maar.
Het zou al een stuk leuker zijn als we aanvallender spelen als de laatste jarenquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mwah op deze manier lijkt het me niet eens leuk meer. Laatste 16 CL halen zou veel beter zijn
Waar is slemani fc.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En als je hieruit moet kiezen?
Hallo allemaal.
Het is echt een jodenclub geworden, dus zie het niet gebeuren, want ze kopen njetquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mwah op deze manier lijkt het me niet eens leuk meer. Laatste 16 CL halen zou veel beter zijn
Het is wel minder episch als Frank nu niet kampioen wordt met Ajax. Dan heeft hij één jaar geen kampioenschapquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe het allemaal zou gaan zonder Frank.
Neemt Jaap het overquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe het allemaal zou gaan zonder Frank.
Support your locals.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik hou niet van eredivisie
buiten eredivisie om?
Clarence toch.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neemt Jaap het over
gewoon verder
ISIS heeft er huisgehouden. Heet nu ISIS FCquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgens google bestaat het wel, maar ik kan er niks over vinden.
Eigenlijk niemand. Heb wel sympathie voor clubs als Borussia Dortmund, Atletico, AS Roma en teams waar Van Persie speelt. Jij?quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik hou niet van eredivisie
buiten eredivisie om?
Frank wordt gewoon weer kampioen, geen zorgen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is wel minder episch als Frank nu niet kampioen wordt met Ajax. Dan heeft hij één jaar geen kampioenschap![]()
![]()
El Ghazi = messiquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Frank wordt gewoon weer kampioen, geen zorgen.
Ik heb echt helemaal niks van de voorbereidingen meegekregen.
Zullen wel gedegradeerd zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgens google bestaat het wel, maar ik kan er niks over vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |