Rens vindt alles wat in de buurt komt van hooligans boeiend.quote:
Wel veel mensen in een Feyenoord shirt.quote:
Posters van Picornie op zijn kamer dit datquote:Op donderdag 31 juli 2014 02:02 schreef Pascalus het volgende:
Peter Rens de Vries, misdaadverslaggever
Ja mag allemaal.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
mogen feyenoorders nou nog 'joden aan het gas' en consorten roepen of wat
wie roept dat dan?quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja mag allemaal.
Heel normaal, net als dat je mag roepen dat Allah kanker heeft ofzo
Zoiets werd inderdaad gezongen tijdens de wedstrijd. De tekst was niet erg origineel helaas.quote:
Ook het hamas werd weer aangeheven natuurlijk.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zoiets werd inderdaad gezongen tijdens de wedstrijd. De tekst was niet erg origineel helaas.
Dan laat je mijn fb aan GGMM zien en dan gaat ie al mijn chickies hosselen, wil ik niet op het spel zetten weetjequote:Op donderdag 31 juli 2014 02:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dm de jouwe maar, voeg ik je wel toe
Waarom zou ik het aan GGMM laten zienquote:Op donderdag 31 juli 2014 02:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan laat je mijn fb aan GGMM zien en dan gaat ie al mijn chickies hosselen, wil ik niet op het spel zetten weetje
dm maar dan voeg ik je toequote:Op donderdag 31 juli 2014 02:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dm de jouwe maar, voeg ik je wel toe
Jullie zijn broertjes van elkaar hoorde ik laatst.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou ik het aan GGMM laten zien
Ja klopt, GGMM is mijn jongere broertje. Moet hem af en toe even opvoeden enzoquote:Op donderdag 31 juli 2014 02:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jullie zijn broertjes van elkaar hoorde ik laatst.
nee maar serieus, dat jullie broers zijn. Is dat waar of niet?quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja klopt, GGMM is mijn jongere broertje. Moet hem af en toe even opvoeden enzo
quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan laat je mijn fb aan GGMM zien en dan gaat ie al mijn chickies hosselen, wil ik niet op het spel zetten weetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |