FIFAquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze sympathie komt alweer door een FIFA game en de coach vind ik ook wel een sympathieke man![]()
Maar het meest gun ik het Liverpool in Engeland
elke positie is dubbel bezet zowat, dus dat is echt prima nu.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vorig jaar deed Arsenal het goed, maar hun ze hadden een te dunne selectie. Nu is dat beter. Ik gun ze het echt.
robinho die bij man city speeldequote:Op donderdag 31 juli 2014 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens wel, maar ik speelde het in 2006 ofzo, voordat ze rijke eigenaar hadden
Robinho wat een mongool is datquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
robinho die bij man city speelde
hij dacht dat die bij man united had getekend , true story
Hoi Tyron.quote:
Ik vraag me nog stteeds af waarom je bewust een mooi nummer zo verkracht.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Haters gonna hate.
[ afbeelding ]
drakequote:Op donderdag 31 juli 2014 01:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vraag me nog stteeds af waarom je bewust een mooi nummer zo verkracht.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vraag me nog stteeds af waarom je bewust een mooi nummer zo verkracht.
Op een honkbalveld voetballenquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:27 schreef j0rdiiii het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/sportzhd2
Wat een plezier hebben ze tochquote:
Wat moet ik zien?quote:
Triest gedoe. Maar ja de wedstrijd was ook niet om aan te zien.quote:
quote:
Beetje spreekkoren zingen en die gastjes uitdagen. Er gebeurt verder niet zo veel.quote:
Gebeurt toch overal. Laat lekker gaan.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:59 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Beetje spreekkoren zingen en die gastjes uitdagen. Er gebeurt verder niet zo veel.
Rens vindt het heel boeiend.quote:Op donderdag 31 juli 2014 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gebeurt toch overal. Laat lekker gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |