dat is wel altijd leuker dan je weet je letterlijk elke speler die in de selectie zitquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik volg altijd al mijn clubs waar ik een leuke FM- of FIFA game mee heb gehad
Als ik deze gedachtengang zou volgen zou ik een shirt van GAE moeten kopenquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet ik
Daarom ga ik vanaf nu ook Helmond Sport volgen
quote:
Precies en weet ik ook welke ze de deur uit moeten gooien.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat is wel altijd leuker dan je weet je letterlijk elke speler die in de selectie zit
Chelsea gaat makkelijk kampioen worden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jongen met de transfer van SANCHEZ!! gaan ze sowieso kampioen worden
Ik heb vorig jaar een epische GAE game gehad dus die volg ik ook. En dit jaar ook coole game gehad met Volendam.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als ik deze gedachtengang zou volgen zou ik een shirt van GAE moeten kopenZit in de winterstop van seizoen 2019/20 en sta bovenaan:
[ afbeelding ]
Dit is het seizoen waar GAE kampioen wordtIk heb een absoluut fantastisch team waar ik nog zeker 6 á 7 jaar mee vooruit kan, echt geniaal
Welke plek, wat voor een tattoo en waarom?quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:59 schreef hafcfan het volgende:
Jongens ik ben tering zenuwachtig![]()
Krijg tattoo vandaag
Waarvanquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:59 schreef hafcfan het volgende:
Jongens ik ben tering zenuwachtig![]()
Krijg tattoo vandaag
never nooit bruhquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Chelsea gaat makkelijk kampioen worden.
Bovenarm een soort band met veel sier tekens en omdat ik het echt mooi vindt. Doe het ook puur voor mezelf. Wou ook nog graag een tekst op mijn binnen arm, maar dat lijkt me niet handig met werk later.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Welke plek, wat voor een tattoo en waarom?
Waarom doe je geen hakenkruis? dat is pas bad assquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bovenarm een soort band met veel sier tekens en omdat ik het echt mooi vindt. Doe het ook puur voor mezelf. Wou ook nog graag een tekst op mijn binnen arm, maar dat lijkt me niet handig met werk later.
Hoop van niet maar verwacht het wel.quote:
ze hebben idd een sterke selectie, maargoed daar zijn er wel meer van.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoop van niet maar verwacht het wel.
Vorig jaar deed Arsenal het goed, maar hun ze hadden een te dunne selectie. Nu is dat beter. Ik gun ze het echt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ze hebben idd een sterke selectie, maargoed daar zijn er wel meer van.
Gaat ook om die teamspirit jwz
Liverpool heeft nu ook bredere selectiequote:Op donderdag 31 juli 2014 01:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vorig jaar deed Arsenal het goed, maar hun ze hadden een te dunne selectie. Nu is dat beter. Ik gun ze het echt.
Vorig seizoen was Suarez betrokken bij 70% van de doelpunten ofzo toch?quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liverpool heeft nu ook bredere selectie
Ik hoop Arsenal, United of Liverpool.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Man Utd wordt kampioen
Ik val in herhaling, dat doe ik anders nooit
Nu meer spelers die het verschil kunnen maken en betere verdedigingquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vorig seizoen was Suarez betrokken bij 70% van de doelpunten ofzo toch?
Arsenal, Liverpool, Spurs, Man Cityquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop Arsenal, United of Liverpool.
Cityquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arsenal, Liverpool, Spurs, Man City
Alles behalve Chelsea of United
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |