Spelen allemaal voor zichzelf en willen zelf het mannetje zijnquote:
quote:Dinootjes. Grom grom hap hap. Je kent ze wel. Dat reptielengespuis. Leuk hoor. En dan ineens in drie films, want als ik ze los doe, dan blijf ik met de vervolgen zitten. Ik ben verdomme Gekke Henkie niet. Dus koop ze maar lekker alledrie zeg ik.
Film 1: Velociraptors. Velociraptors everywhere.
Film 2: T-rex. T-rex everywhere. Zelfs een T-rex die uit iemands zwembad drinkt. Ja hoor. Het boek was trouwens veel beter.
Film 3: Ik weet niet eens meer hoe die joekel heet, maar die is ook overal. En hij heeft een eigen ringtone. Humor. Overigens is de hele film één grote reclame voor een bepaald rugzakmerk. Zul je vanzelf zien.
Die lui presten echt nooit wat met al hun miljoenen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cypriotische club kwam toch kwartfinale CL paar jaar terug.
Niet onderschatten
ze geven ook assists manquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spelen allemaal voor zichzelf en willen zelf het mannetje zijn
inb4 iemand die zegt dat ze ook assists geven
Zenit? Ja grauwe Russische kutclubs, word je toch niet blij vanquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die lui presten echt nooit wat met al hun miljoenen.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
http://www.marktplaats.nl/verkopers/17860149.html![]()
Hun gun ik ook wel.quote:
Gisteren weer Godfather 1 gekeken. Ik begon pas na 02.30 te kijken dus het werd een latertjequote:
Ik voor Mansfield, Blackpool (die nu alles bij mekaar iets van 8 spelers hebbenquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Buiten Nederland heb ik sympathie voor Liverpool, Dortmund, Napoli en Southampton
Ik heb begin dit jaar pas voor het eerst gezien, maar ga zeker nog alles een keer kijken. Man wat een geweldige filmsquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gisteren weer Godfather 1 gekeken. Ik begon pas na 02.30 te kijken dus het werd een latertje
Ik snap niet dat jij veel epische klassiekers pas nu bekijkt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb begin dit jaar pas voor het eerst gezien, maar ga zeker nog alles een keer kijken. Man wat een geweldige films
Ik volg altijd al mijn clubs waar ik een leuke FM- of FIFA game mee heb gehadquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik voor Mansfield, Blackpool (die nu alles bij mekaar iets van 8 spelers hebben) en Stranraer
Jongen met de transfer van SANCHEZ!! gaan ze sowieso kampioen wordenquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hun gun ik ook wel.
Ben voor de underdog zoals je kan zien.
Omdat ik vroeger te druk was met een bepaalde epische klassieker elke dag te kijkenquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij veel epische klassiekers pas nu bekijkt.
Via DeHovenierquote:
Zo ben ik dus bij die 3 gekomenquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik volg altijd al mijn clubs waar ik een leuke FM- of FIFA game mee heb gehad
Weet ikquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo ben ik dus bij die 3 gekomen
MWUAH MWUAH MWUAHquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ik vroeger te druk was met een bepaalde epische klassieker elke dag te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |