Jammer wle hoorquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgens mij heb ik niemand van deze SC op m'n FB.
Ik weet dat wij nog een FOK!ker op FB delen. Eentje die Az-support.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ook, wat toevallig. Nou, LittleRabbit ipv Smoofie.
Mijn matties geven grotendeels geen flikker om voetbal. Ik zit niet voor niks op VBL.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weten je matties uit Den Haag wel dat je Ajacieden op FB hebt?
quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:54 schreef Doublepain het volgende:
Ik mis gitaar, toen hadden we nog een mod van klasse hier in VBL, hoewel hij er nooit was
Oeh, heb je weer je harem uitgebreid?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet dat wij nog een FOK!ker op FB delen. Eentje die Az-support.
[..]
Mijn matties geven grotendeels geen flikker om voetbal. Ik zit niet voor niks op VBL.
Uh, nee die heb ik al maanden maar dat wist je allang.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oeh, heb je weer je harem uitgebreid?
Was daarvoor de Torro en tegenwoordig Emté.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Oh.
Nou, ik heb nog nooit gehoord van de Edah.
Ik wist wel wat ja, maar fb was ik vergetenquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, nee die heb ik al maanden maar dat wist je allang.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:54 schreef Doublepain het volgende:
Ik mis gitaar, toen hadden we nog een mod van klasse hier in VBL, hoewel hij er nooit was
Dat jij die user ook had?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik wist wel wat ja, maar fb was ik vergeten
Wat een debiel is dat. Dan doe ik het nog goed.quote:
Nee, dat jij die ook op fb was.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat jij die user ook had?
Ik snap er geen reet van je posts. Neuken?
Het zou toch vrij opmerkelijk zijn als ik die niet had gehadquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, dat jij die ook op fb was.
En nee, ben moe van trainen en werken, morgen?
Valhalenquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:58 schreef Smoofie het volgende:
Hoe heette die ene ook alweer, met zn fokchickie van duzend jaar jonger?
Ja Val. Waar is die gebleven?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zou toch vrij opmerkelijk zijn als ik die niet had gehad
En is goed. Wat een kutgesprek overigens
[..]
Valhalen
Waar is hij eigenlijk gebleven zeg.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zou toch vrij opmerkelijk zijn als ik die niet had gehad
En is goed. Wat een kutgesprek overigens
[..]
Valhalen
Opleiding in Rotterdam en daar samen met zijn jonge FOK! chickie gaan wonen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar is hij eigenlijk gebleven zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |