abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142844767

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 12:32:57 #2
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_142844796
Jullie gedragen je wel een beetje lichtgeraakt
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_142844813
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:29 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik doel op mensen in 't algemeen die na 2 zinnen al besluiten 'nah, das niks want hij stelt niet de goeie vraag'. Je voelt je blijkbaar aangesproken. En over 't algemeen zijn de mensen die op tinder zitten om wat te regelen alleen, een uitzondering daargelaten.
ja ik voel me aangesproken want ik heb geen zin in duffe gesprekken. Er zijn genoeg leuke gesprekken te voeren (met andere mensen). Het werkt echt al mijn hele leven prima voor me en ik vind je conclusie suf en te snel getrokken

(En wat MissGump zegt)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_142844829
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:32 schreef fathank het volgende:
huh? Een reactie waarbij iemande het niet met je eens is is meteen licht geraakt? Apart
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_142844903
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:32 schreef fathank het volgende:
Nee, we hebben gewoon gelijk ;)

En Aisomont: sorry, kan je niet meer quoten maar bedoelde nu ff daten met dezelfde persoon langere tijd, aangezien dat natuurlijk onmogelijk moet zijn voor mensen met die zo 'arrogant' zijn als ik ben :+
Why do dishes when you can do daiquiris?
  dinsdag 29 juli 2014 @ 12:36:42 #6
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_142844914
quote:
10s.gif Op maandag 28 juli 2014 21:54 schreef Weissman het volgende:

[..]

Waarom zou je een fuck geven om wat zij er van denkt?
Dat dus. Het is JOUW plan toch? Als ze zelf zulke leuke ideëen heeft dan mag ze dat verwerken in HAAR plan voor de volgende dag. :{w
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_142844957
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:36 schreef MissGump het volgende:

[..]

En Aisomont: sorry, kan je niet meer quoten maar bedoelde nu ff daten met dezelfde persoon langere tijd, aangezien dat natuurlijk onmogelijk moet zijn voor mensen met zo'n lange 'eisenlijst' als ik :+
rhubarbje is gestopt. Maar langer daten met dezelfde persoon lijkt mij niet echt een goede graadmeter... want die mensen zijn al snel hier weg. Ik kan mij bijvoorbeeld niet voorstellen dat tijn die vraag stom zou vinden.
pi_142844982
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:37 schreef Aisomont het volgende:

[..]

rhubarbje is gestopt. Maar langer daten met dezelfde persoon lijkt mij niet echt een goede graadmeter... want die mensen zijn al snel hier weg. Ik kan mij bijvoorbeeld niet voorstellen dat tijn die vraag stom zou vinden.
gestopt waar mee?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_142845006
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:38 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

gestopt waar mee?
Met je date? Toch?
pi_142845009
Hoe groot is de kans dat een eerste date mijn zieke zielige reet wil verzorgen, ipv de leuke plannen die we gemaakt hadden uit te voeren?
pi_142845031
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe groot is de kans dat een eerste date mijn zieke zielige reet wil verzorgen, ipv de leuke plannen die we gemaakt hadden uit te voeren?
Wat waren de leuke plannen?
Wat krijgt 'ie terug voor je verzorgen?
pi_142845063
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:39 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Met je date? Toch?
nee? Ik date nu zo'n 4 maanden dezelfde. Ik was wel even gestopt met verse dates. Of eigenlijk nooit begonnen. Voor ik goed en wel op gang kwam met daten kwam ik deze kerel tegen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_142845072
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:37 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Van alle mensen die langer daten kies je Tijn? Ik heb niks tegen Tijn maar kom op, als dat je lichtende voorbeeld is voor (internet)daten dan kan ik het hier inderdaad beter bij laten.

En Tijn, no offence, ik hoop dat je snapt hoe ik het bedoel. Hoe is het met haar?
pi_142845108
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:41 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nee? Ik date nu zo'n 4 maanden dezelfde. Ik was wel even gestopt met verse dates. Of eigenlijk nooit begonnen. Voor ik goed en wel op gang kwam met daten kwam ik deze kerel tegen
Oh, ik dacht dat hij niet meer wilde ofzoiets.

quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:41 schreef MissGump het volgende:

[..]

Van alle mensen die langer daten kies je Tijn? Ik heb niks tegen Tijn maar kom op, als dat je lichtende voorbeeld is voor (internet)daten dan kan ik het hier inderdaad beter bij laten.

En Tijn, no offence, ik hoop dat je snapt hoe ik het bedoel. Hoe is het met haar?
Ik ken niet genoeg mensen hier om met goede voorbeelden te komen.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 12:43:10 #15
157922 fathank
pi_142845122
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:34 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

huh? Een reactie waarbij iemande het niet met je eens is is meteen licht geraakt? Apart
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:36 schreef MissGump het volgende:

[..]

En Aisomont: sorry, kan je niet meer quoten maar bedoelde nu ff daten met dezelfde persoon langere tijd, aangezien dat natuurlijk onmogelijk moet zijn voor mensen met die zo 'arrogant' zijn als ik ben :+
Prima, dan hebben jullie helemaal gelijk. Ik zat compleet mis.
pi_142845209
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of tijn nu al seks heeft gehad met zijn vriendin. Hij kreeg tips van Thijs in één van de sc's, dus dat moet haast wel goed uitgepakt hebben.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_142845311
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
Overigens heb je ALTIJD een aanknopingspunt. Ook als er niks aan info bijstaat. Begin gewoon over wederzijdse ervaringen via die site of app. Iedereen heeft wel dramaverhalen en dat zijn de leukste verhalen om te horen natuurlijk. Valt er gelijk wat te lachen en het schept een band. Epische tip. Gratis. Omdat jullie het zijn.
In de pua heet dit ''rapport".

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2014 12:53:27 ]
pi_142845607
:') PUA :').

Echt één van de tekenen die wijst op de teloorgang van de mensheid.
pi_142845675
Inb4 een verongelijkte Weissman.
pi_142845678
quote:
13s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 13:01 schreef clumsy_clown het volgende:
:') PUA :').

Echt één van de tekenen die wijst op de teloorgang van de mensheid.
Ik las ook in eerste instantie ''apport'' en visualiseerde toen iemand die dit roept tegen vrouwen in een bar alsof het honden zijn.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_142845747
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:40 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Wat waren de leuke plannen?
Wat krijgt 'ie terug voor je verzorgen?
Eeuwige dank natuurlijk. Is er meer nodig?
pi_142845922
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 13:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
Inb4 een verongelijkte Weissman.
:')
  dinsdag 29 juli 2014 @ 13:21:12 #23
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_142846195
Een gesprek kan net als een boek of film zijn. Het begin kan even moeilijk zijn om door heen te komen of te kunnen waarderen zeg ik altijd maar :)

Maar waar ik meer op doelde zijn de daters die geruime tijd alleen zijn meer en meer gaan mierenneuken over de gekste dingen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 29 juli 2014 @ 13:28:31 #24
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_142846410
quote:
4s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
OP-waardige tip, ik herhaal hem nog eens. Dat het dus niet alleen maar bashen is wat de klok slaat voor de tere zieltjes onder ons. Als je je horrordates een beetje met humor weet te brengen is ze hooked.

[..]

En toch hé.. om heel eerlijk te zijn: als ik écht een leuk iemand tref dan kap ik dat soort verhalen met "liefde" af. Als je snapt wat ik bedoel. Tuurlijk, even lachen erom etc. Maar dat wil ik dan verder helemaal niet weten eerlijk gezegd. Het draagt in ieder geval niet bij aan iemands aantrekkingskracht als ik er teveel vanaf weet. Raar eigenlijk.
pi_142846612
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 13:21 schreef ook_gek het volgende:
Maar waar ik meer op doelde zijn de daters die geruime tijd alleen zijn meer en meer gaan mierenneuken over de gekste dingen.
Dat noemen ze dan selectief zijn :')
pi_142846845
quote:
Een gesprek kan net als een boek of film zijn. Het begin kan even moeilijk zijn om door heen te komen of te kunnen waarderen zeg ik altijd maar :)

zelfs al was ik single.dan ging ik mijn 'eisen' nog niet bijstellen
En zo veel is iemand die die niet vervalt in het meest standaard geneuzel nou ook weer niet gevraagd
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_142847574
quote:

Net als in de kroeg kan ik binnen een paar minuten aanvoelen of ik met iemand een leuk gesprek kan voeren. Als dat al veeleisend is, dan ben ik dat maar.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 14:10:42 #28
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_142847578
Ik denk dat het meer gaat om het feit dat je als het ware jezelf en je datewaardigheid overschat wanneer je bepaalde eisen stelt maar datzelfde niet te bieden hebt. Je ziet vaak dat hoe minder interessant/intelligent een persoon is hoe hoger de eisen worden. Vaak, niet altijd.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 14:16:34 #29
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_142847766
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:10 schreef eefje801 het volgende:
Ik denk dat het meer gaat om het feit dat je als het ware jezelf en je datewaardigheid overschat wanneer je bepaalde eisen stelt maar datzelfde niet te bieden hebt. Je ziet vaak dat hoe minder interessant/intelligent een persoon is hoe hoger de eisen worden. Vaak, niet altijd.
Dat is het vaak wel, mensen die online daten creeeren vaak de meest debiele eisen die buiten verhouding staan tot wat ze zelf kunnen bieden. Zelf een badpakmodel willen, maar wel een gigantische bierbuik hebben. Of visaversa. Maar dat zijn alleen uiterlijke eisen, innerlijk is het helemaal niet gek om bepaalde eisen te hebben. Je bent wat ouder, hebt ervaring met relaties en weet wat wel en niet voor je werkt. Het zou dom zijn om dan toch dingen te accepteren terwijl je weet dat het niet gaat werken.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_142847837
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:16 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Maar dat zijn alleen uiterlijke eisen, innerlijk is het helemaal niet gek om bepaalde eisen te hebben. Je bent wat ouder, hebt ervaring met relaties en weet wat wel en niet voor je werkt. Het zou dom zijn om dan toch dingen te accepteren terwijl je weet dat het niet gaat werken.
Dit

Het heeft geen zin om je eisen bij te stellen. Volgens mij staat dat garant voor een kutrelatie.
Dan ben ik liever alleen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 29 juli 2014 @ 14:19:23 #31
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142847863
quote:
Zelf een badpakmodel willen, maar wel een gigantische bierbuik hebben
Waarom zou dat niet mogen? Of buiten verhouding staan?

Dat het moeilijker voor elkaar te krijgen is om een badpakmodel te vinden die van bierbuiken houdt, tja maybe. Maar waar tot je aangetrokken bent kan je vaak niet echt wijzigen.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 14:21:21 #32
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_142847929
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet mogen? Of buiten verhouding staan?

Dat het moeilijker voor elkaar te krijgen is om een badpakmodel te vinden die van bierbuiken houdt, tja maybe. Maar waar tot je aangetrokken bent kan je vaak niet echt wijzigen.
Ja, maar dan moet je het niet gek vinden om single te blijven. ;) (of een leuke feeder aan de haak slaan)
  dinsdag 29 juli 2014 @ 14:22:52 #33
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142847983
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:21 schreef -Splash- het volgende:
Ja, maar dan moet je het niet gek vinden om single te blijven. ;) (of een leuke feeder aan de haak slaan)
Maar het is dan geen debiele eis, aangezien je toch aangetrokken wilt zijn tot je partner.
Je bent daardoor niet ineens veeleisend. Er zijn enkel minder mensen die aan je wensen voldoen.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 14:23:42 #34
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_142848005
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar het is dan geen debiele eis, aangezien je toch aangetrokken wilt zijn tot je partner.
Je bent daardoor niet ineens veeleisend. Er zijn enkel minder mensen die aan je wensen voldoen.
Ja dat snap ik, maar nogmaals; dan moet je het niet vreemd vinden dat je single blijft en erover gaan klagen.

Zo was er in 'Ik heb het nog nooit gedaan' een niet echt knappe vijftiger met bierbuik en flinke hoarding capaciteiten die op knappe vrouwen van 23 viel. Zo blijf je er nog wel 6 seizoenen in zitten.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 14:24:12 #35
157922 fathank
pi_142848019
quote:
Dat is hier bij niemand het geval hoor.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 14:25:00 #36
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142848039
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:23 schreef -Splash- het volgende:
Ja dat snap ik, maar nogmaals; dan moet je het niet vreemd vinden dat je single blijft en erover gaan klagen.

Zo was er in 'Ik heb het nog nooit gedaan' een niet echt knappe vijftiger die op knappe vrouwen van 23 viel. Zo blijf je er nog wel 6 seizoenen in zitten.
Natuurlijk mag je wel klagen. Klagen mag altijd O+

Aaah Marc. Tja indeed. Maar hij probeerde ook een oudere vrouw te daten. Maar dat liep ook helemaal mis _O-
  dinsdag 29 juli 2014 @ 14:25:21 #37
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_142848054
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Natuurlijk mag je wel klagen. Klagen mag altijd O+

Aaah Marc. Tja indeed. Maar hij probeerde ook een oudere vrouw te daten. Maar dat liep ook helemaal mis _O-
Nee, niet Marc... Marc moet een paard daten en ontmaagd worden bij een paardenfokkerij.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 14:26:09 #38
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_142848072
quote:

[..]

Dat is het vaak wel, mensen die online daten creeeren vaak de meest debiele eisen die buiten verhouding staan tot wat ze zelf kunnen bieden. Zelf een badpakmodel willen, maar wel een gigantische bierbuik hebben. Of visaversa. Maar dat zijn alleen uiterlijke eisen, innerlijk is het helemaal niet gek om bepaalde eisen te hebben. Je bent wat ouder, hebt ervaring met relaties en weet wat wel en niet voor je werkt. Het zou dom zijn om dan toch dingen te accepteren terwijl je weet dat het niet gaat werken.
Uiteraard. Ik heb het ook over andere eisen. Die fysieke zijn wel de opvallendste voorbeelden maar dat zijn ook vaak de "jongens" hier tov de "mannen", die een wat realistischer beeld hebben. En laat ze ook vooral genieten, ik ben ook wel eens heel oppervlakkig daarin geweest. Maar die andere eisen zijn net zo goed oppervlakkig. Zoals wat voor opleiding iemand heeft gedaan (de gemiddelde drop-out is slimmer dan een hbo student, imo) etc. etc. Wat mij vooral opvalt is dat mensen vanwege het enorme aanbod aan dates niet meer in gesprek gaan met een date, iemand goed leren kennen, ook al vinden ze die persoon wel leuk.

Ze verwachten dat het "vanzelf" gaat en dat het geen input of energie kost om met iemand die je eerder totaal niet kende op één lijn te raken, na de initiële chemie en wittebroodsdateweken. Een beetje de date equivalent van de wegwerpmaatschappij.

Dat geldt echt niet voor iedereen, maar wel voor velen. En is mede ook een reden waarom internetdaten absoluut geen garanties biedt qua succes. In tegendeel zelfs, nu het zo groot is geworden dat iedere gek met een internetaansluiting het doet. Als je in het dagelijks leven nog een beetje twijfelt is het anders dan na een internetdate.

Je kunt iemand dan ook minder lang aan het lijntje houden en dat is ook lullig. Het is dus ook volledig begrijpelijk en ik heb me er ook wel eens schuldig aan gemaakt. Maar wil dat zelf niet meer. Misschien is dat uiteindelijk de conclusie die je er uit kunt trekken na tig dates of ervaringen :) En dat is ook precies waarom ik me niet meer laat afschrikken door een saaie profieltekst. Daar zitten soms hele leuke mannen achter.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 14:27:04 #39
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_142848097
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:24 schreef fathank het volgende:

[..]

Dat is hier bij niemand het geval hoor.
hou eens op
pi_142848762
Twee gesprekken op Tinder. De één loopt binnen 3 zinnen uit in een koffiedate, de ander vraagt in z'n tweede zin wat voor werk ik doe en valt stil. Sja. Verschil moet er zijn.
pi_142848840
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Twee gesprekken op Tinder. De één loopt binnen 3 zinnen uit in een koffiedate, de ander vraagt in z'n tweede zin wat voor werk ik doe en valt stil. Sja. Verschil moet er zijn.
Ik kreeg net binnen een paar zinnen 'wat is je cupmaat' en 'hou je van seks?' ;(

Ik krijg ondertussen echt het gevoel dat het aan mij ligt :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 29 juli 2014 @ 14:50:15 #42
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_142848850
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:26 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Uiteraard. Ik heb het ook over andere eisen. Die fysieke zijn wel de opvallendste voorbeelden maar dat zijn ook vaak de "jongens" hier tov de "mannen", die een wat realistischer beeld hebben. En laat ze ook vooral genieten, ik ben ook wel eens heel oppervlakkig daarin geweest. Maar die andere eisen zijn net zo goed oppervlakkig. Zoals wat voor opleiding iemand heeft gedaan (de gemiddelde drop-out is slimmer dan een hbo student, imo) etc. etc. Wat mij vooral opvalt is dat mensen vanwege het enorme aanbod aan dates niet meer in gesprek gaan met een date, iemand goed leren kennen, ook al vinden ze die persoon wel leuk.

Ze verwachten dat het "vanzelf" gaat en dat het geen input of energie kost om met iemand die je eerder totaal niet kende op één lijn te raken, na de initiële chemie en wittebroodsdateweken. Een beetje de date equivalent van de wegwerpmaatschappij.

Dat geldt echt niet voor iedereen, maar wel voor velen. En is mede ook een reden waarom internetdaten absoluut geen garanties biedt qua succes. In tegendeel zelfs, nu het zo groot is geworden dat iedere gek met een internetaansluiting het doet. Als je in het dagelijks leven nog een beetje twijfelt is het anders dan na een internetdate.

Je kunt iemand dan ook minder lang aan het lijntje houden en dat is ook lullig. Het is dus ook volledig begrijpelijk en ik heb me er ook wel eens schuldig aan gemaakt. Maar wil dat zelf niet meer. Misschien is dat uiteindelijk de conclusie die je er uit kunt trekken na tig dates of ervaringen :) En dat is ook precies waarom ik me niet meer laat afschrikken door een saaie profieltekst. Daar zitten soms hele leuke mannen achter.
Precies (al heb ik niet de ervaring dat doorgaans alle dropouts meestal slimmer zijn dan HBO studenten :P) , dit vind ik een mooi voorbeeld van hoe het zou moeten zijn. O+

klik voor verhaal
  dinsdag 29 juli 2014 @ 14:51:34 #43
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_142848914
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:49 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik kreeg net binnen een paar zinnen 'wat is je cupmaat' en 'hou je van seks?' ;(

Ik krijg ondertussen echt het gevoel dat het aan mij ligt :')
Waarom geef je gewoon niet antwoord. Van die vrouwen die niets durven te delen :{w , zijn toch normale vragen. Wat nou als je niet seks houdt.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 14:53:46 #44
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_142849010
Wacht even, ik heb het over mensen die hele hoge eisen hebben. De eerste 2 zinnen moeten spot on zijn. Een naam mag niet *** zijn. Kapster mag ook niet enz enz enz. Juist dingen die niks over de persoon in kwestie zeggen. Maar wel op die basis direct afschrijven.

Maar ook wat spash zegt. Je hebt ook een groep mensen die gewoon zo hoog de lat leggen waar ze zelf niet eens aan kunnen tippen. En dan maar volhouden dat ze oooooh zo makkelijk zijn. Maar ondertussen janken dat ze single zijn.

Geef iemand 5 min en wie weet wat voor een geweldig persoon er achter die 2 of 3 saaie openings zinnen zit?

Kapster, natuurlijk is dat een bepaald slag mensen, net als IT mensen. Maar wie weet wat een geweldig persoon het is. Ipv op voor oordelen iemand afschrijven kan je ook de persoon zelf een kans geven. En dat zie je maar vaak genoeg niet gebeuren en zeker bij online date niet.

Dat is wat mij opvalt. Waarom niet gewoon blanco ergens in stappen en zien waar het schip strand? Wat zijn die 5 of 10min nou op een mensen leven? En ik denk dat zo een houding je prima kan helpen met alles. Maar goed dat is natuurlijk een andere discussie.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_142849041
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:51 schreef -Splash- het volgende:
Waarom geef je gewoon niet antwoord. Van die vrouwen die niets durven te delen :{w
Nette meisjes beantwoorden dat soort vragen niet. :{w

Nette meisjes sterven vaak ook eenzaam en alleen, maar dat hebben ze dan nog niet door :')
  dinsdag 29 juli 2014 @ 14:57:17 #46
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_142849150
Ach als iemand enkele jaren alleen is en blijft en het elke keer maar niet wilt lukken moet die geen toch echt eens naar zich zelf gaan kijken ipv miepen om een openingzin, naam, beroep naar mijn mening dan he.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 15:06:41 #47
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_142849519
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:50 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Precies (al heb ik niet de ervaring dat doorgaans alle dropouts meestal slimmer zijn dan HBO studenten :P) , dit vind ik een mooi voorbeeld van hoe het zou moeten zijn. O+

klik voor verhaal
HBO-student geweest zeker :P

Het is niet dat ik mezelf niet schuldig maakte aan dezelfde dingen. Juist daarom weet ik dat nu. Je kunt dingen niet in hokjes stoppen op dit gebied maar omdat we er online over praten gebeurt dat natuurlijk wel. Anders kunnen mensen het op de één of andere manier niet duiden. Maar als je verder in gesprek zou gaan zul je zien dat de meesten hier het liefst een wat betekenisvoller contact met iemand zouden willen. Ondanks alle :7 :7 "4 condooms!" posts.

Het veranderde pas toen ik iemand trof die me weer op alle gebieden aansprak. En het daarna bleek dat het gewoon net niet ging lukken allemaal. Dat zette me met beide benen op de grond. Want hij leek en was geenszins mijn ideaalplaatje. Daarom ben ik ook klaar met daten via internet. Maar snap heel goed waarom het aanspreekt hoor.
pi_142849603
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:57 schreef ook_gek het volgende:
Ach als iemand enkele jaren alleen is en blijft en het elke keer maar niet wilt lukken moet die geen toch echt eens naar zich zelf gaan kijken ipv miepen om een openingzin, naam, beroep naar mijn mening dan he.
Natuurlijk, maar dat moeten mensen die geen eisen hebben en al jaren alleen zijn ook
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 29 juli 2014 @ 15:21:25 #49
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_142850041
Dat het niet wil "lukken" is alleen relevant als je een daadwerkelijk leuk persoon hebt getroffen die goed voor je is en het dan vastloopt. Dan heb je het dus ergens laten vallen, of de ander. Voor je zo iemand treft zul je wellicht tientallen mensen afwijzen, meestal al op vóór je een date hebt. Het verkrijgen van een relatie zou helemaal het doel ook niet moeten zijn mi. Juist echt een band ontwikkelen, intimiteit etc. etc. is wat je ontbeert wanneer je steeds zegt: Neh, ook deze past niet bij mijn eisen.

Dan stel je je dus niet open voor onvolkomenheden die je ook dient te accepteren wil je dat het een relatie kán worden. Dat het ook om het seksen gaat is logisch maar heb het idee dat mensen daar soms wat teveel in doorslaan en als een soort Dirk Diggler's te werk gaan denkende dat je dan vanzelf wel als ware het magie iemand treft die behalve porneaux ook écht leuk is.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 16:00:05 #50
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_142851301
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:06 schreef eefje801 het volgende:

[..]

ben ik ook klaar met daten via internet.
me2.
pi_142851308
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:40 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ja want stel je voor dat de vraag niet aan je gigantische verwachtingen van een van de grootste creatieve geesten die deze aardbol ooit bewandeld heeft. Ik vind het nog wel een nuttige vraag, al zou ik hem iets beter verwoorden dan dat.

Als iemand al niets geweldigs en spannends over zichzelf te vertellen heeft, dan heeft die waarschijnlijk een dusdanig saai zolderkamerleven en gebrek aan persoonlijke mening dat je dan inderdaad het gesprek beter daar kan afkappen :+

[..]

Dat is dan ook al beter, je creert er een gesprek mee bij personen die er mee om kunnen gaan. :P
Ondanks dat bovenstaande compleet uit het verband wordt gerukt, de eerste paar zinnen zijn treffend voor het gesprek, loopt het meteen vast of blijft het oppervlakkig (wat je schijnbaar niet mag vinden :Z), en je er 3 a 5 minuten aan besteed, dan weet ik al hoe laat het is en wordt het gewoon niets, been there done that.

Daarnaast hebben mensen over het algemeen niet veel te vertellen over zichzelf (althans, de mensen die ik tegen kom ;)), of ze willen het niet vertellen, dat is een ander verhaal.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 16:04:17 #52
242666 BeamofLight
pi_142851418
ik zal de proef op de som es nemen trouwens. Ga ff paiq aanslingeren, ik krijg nog steeds mailtjes van hoeveel matches ik wel niet heb enzo. Ben es benieuwd naar de openings-strategie vd chickies
  dinsdag 29 juli 2014 @ 16:06:49 #53
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_142851495
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:06 schreef eefje801 het volgende:
Daarom ben ik ook klaar met daten via internet.
:{ En ik maar afvragen hoe ik alsnog met je zou kunnen daten.. ;(
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  dinsdag 29 juli 2014 @ 16:08:16 #54
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142851532
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:04 schreef BeamofLight het volgende:
Ben es benieuwd naar de openings-strategie vd chickies
Van die uhm, hoe heette ze daar ook alweer... Icebreakers :P
  dinsdag 29 juli 2014 @ 16:10:38 #55
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_142851608
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Van die uhm, hoe heette ze daar ook alweer... Icebreakers :P
Icebreakers zuigen dikke ballen :{w Gewoon normaal kletsen ipv die voorop-semi-spontane-openingszinnen 8-)
Tenminste... dan kom ik meer tot mijn recht dan bij icebreakers 8-)
*** Nul Dertien ***
  dinsdag 29 juli 2014 @ 16:10:44 #56
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_142851611
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:08 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar dat moeten mensen die geen eisen hebben en al jaren alleen zijn ook
Klopt, ipv externe factoren de schuld geven moet je gewoon maar je zelf kijken en het roer omgooien.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 16:12:50 #57
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_142851668
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:10 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Klopt, ipv externe factoren de schuld geven moet je gewoon maar je zelf kijken en het roer omgooien.
Dat is niet makkelijk...Ergo; iemand anders de schuld geven is fijner
*** Nul Dertien ***
pi_142852103
quote:
16s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:12 schreef theKiD het volgende:

[..]

Dat is niet makkelijk...Ergo; iemand anders de schuld geven is fijner
Het is wellicht fijner, maar je schiet er niets mee op. Naar jezelf kijken durven en kunnen heel veel mensen niet (en het ergste is nog dat het niet eens iets met leeftijd te maken hoeft te hebben. Ken mensen van in de 50 die het niet eens kunnen :N )
  dinsdag 29 juli 2014 @ 16:30:14 #59
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_142852260
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:26 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het is wellicht fijner, maar je schiet er niets mee op. Naar jezelf kijken durven en kunnen heel veel mensen niet (en het ergste is nog dat het niet eens iets met leeftijd te maken hoeft te hebben. Ken mensen van in de 50 die het niet eens kunnen :N )
Ik weet wat mijn tekortkomingen zijn, ik heb al een hele tijd geleden naar mezelf durven kijken, maar ik weet dat ik er meer mee zal zitten, dan mijn eventuele date.. Mijn geheime wapen is en blijft ouwehoeren.. :+
*** Nul Dertien ***
pi_142852384
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:30 schreef theKiD het volgende:

[..]

Ik weet wat mijn tekortkomingen zijn, ik heb al een hele tijd geleden naar mezelf durven kijken, maar ik weet dat ik er meer mee zal zitten, dan mijn eventuele date.. Mijn geheime wapen is en blijft ouwehoeren.. :+
Ach, iedereen heeft wel iets, en bij mij is het toevallig zichtbaar :). Wil of kun je daar niet mee omgaan, prima, hoeft niet. Precies, gewoon dom lullen, slap ouwehoeren, vleugje humor en hoppakee O+
  dinsdag 29 juli 2014 @ 16:40:21 #61
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_142852594
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ach, iedereen heeft wel iets, en bij mij is het toevallig zichtbaar :). Wil of kun je daar niet mee omgaan, prima, hoeft niet. Precies, gewoon dom lullen, slap ouwehoeren, vleugje humor en hoppakee O+
Net als bij mij :') :D
*** Nul Dertien ***
  dinsdag 29 juli 2014 @ 16:46:10 #62
242666 BeamofLight
pi_142852763
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:40 schreef theKiD het volgende:

[..]

Net als bij mij :') :D
ja jij bent zo'n dikkie toch?
pi_142852806
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:46 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Die zijn haske gezellig joh. En hebben hun gag-reflex onder controle.
pi_142853065
quote:
Je ziet vaak dat hoe minder interessant/intelligent een persoon is hoe hoger de eisen worden. Vaak, niet altijd.
Die ervaring deel ik totaal niet. Volgens mij zijn de hogeropgeleide intelligentere mannen/vrouwen die in grote steden wonen ook het meest vrijgezel.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 17:02:04 #65
242666 BeamofLight
pi_142853305
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:47 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Seks met de dikkies is inderdaad het beste is mijn ervaring. Alleen val ik daar niet op. Tenzij ik zat ben.
pi_142853412
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 17:02 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Seks met de dikkies is inderdaad het beste is mijn ervaring. Alleen val ik daar niet op. Tenzij ik zat ben.
Ik had er nog nooit over nagedacht maar qua vrouwen waar de stevige wel vunziger dan de dunne inderdaad :9~
Is dat een geheim dingetje waar ik niks van wist?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_142853452
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 17:05 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik had er nog nooit over nagedacht maar qua vrouwen waar de stevige wel vunziger dan de dunne inderdaad :9~
Compensatie voor hun gewicht.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 17:07:00 #68
242666 BeamofLight
pi_142853462
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 17:05 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

oeh oeh en wij nu denken dat jij dun bent. Trappen wij niet in.
pi_142853732
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 17:07 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

oeh oeh en wij nu denken dat jij dun bent. Trappen wij niet in.
Haha volgens mij ben ik vrij eerlijk over het feit dat ik zelf een fattie ben :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 29 juli 2014 @ 17:18:06 #70
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_142853755
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:46 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Dat dacht ik tot vandaag ook, tot ik op mijn werk een chauffeur tegen kwam waar ik -letterlijk :') - minimaal 2x inpaste :') |:(

quote:
17s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:47 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Gezellig? Wat een dooddoener :{w Ik hoef mijn gag-reflex niet onder controle te hebben, ik pijp niet 8-)
*** Nul Dertien ***
  dinsdag 29 juli 2014 @ 17:19:23 #71
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_142853784
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 17:06 schreef Fascination het volgende:

[..]

:Y
*** Nul Dertien ***
pi_142853808
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 17:18 schreef theKiD het volgende:

[..]

ik pijp niet 8-)
Je weet het nooit natuurlijk! Wie weet waar die Milf van je van houdt ;) O-)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_142853968
Ik compenseer mijn lelijke lichaam met mijn frigide kijk op seks.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 17:27:10 #74
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_142853973
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 17:20 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Je weet het nooit natuurlijk! Wie weet waar die Milf van je van houdt ;) O-)
Dat is iets waar ik eigenlijk best wel heel erg zeker van ben :+
*** Nul Dertien ***
pi_142854136
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 17:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik compenseer mijn lelijke lichaam met mijn frigide kijk op seks.
God, we zouden zo goed bij elkaar passen, hè.
pi_142854229
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:54 schreef habitue het volgende:

[..]

Die ervaring deel ik totaal niet. Volgens mij zijn de hogeropgeleide intelligentere mannen/vrouwen die in grote steden wonen ook het meest vrijgezel.
Dit ja
pi_142854244
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 17:27 schreef theKiD het volgende:

[..]

Dat is iets waar ik eigenlijk best wel heel erg zeker van ben :+
Ik heb mannen wel vreemdere dingen voor een vrouw zien doen :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  Moderator / Redactie FP dinsdag 29 juli 2014 @ 17:37:54 #78
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_142854245
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 17:33 schreef Fascination het volgende:

[..]

Schaar je gezellig bij elkaar.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 29 juli 2014 @ 17:39:56 #79
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_142854293
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 17:37 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik heb mannen wel vreemdere dingen voor een vrouw zien doen :P
Ik ben niet als andere mannen :@ :D

Damn, dit kan een goede backfire opleveren..
*** Nul Dertien ***
pi_142854294
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 17:33 schreef Fascination het volgende:

[..]

Kom meescharen. Ik geef het hetero leven toch op.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 17:41:21 #81
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_142854315
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 17:39 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dat kan pas nadat je een keer met mij bent geweest.. 1 ex van me is getrouwd met haar vrouwtje, en de ander woont samen met haar meisje :') :9
*** Nul Dertien ***
pi_142854373
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 17:39 schreef theKiD het volgende:
Ik ben niet als andere mannen :@ :D
:') !
pi_142854393
quote:
Hello how are you so what may I call this woman if she is not.
Wat staat hier? :').

Note to self: OKCupid profiel vertalen naar het Nederlands. Ik ben de oostersen prinsen zat :').
pi_142854395
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 17:39 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Oké, ik zal je wel een beetje bijscholen.
pi_142854405
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 17:41 schreef theKiD het volgende:

[..]

Dat kan pas nadat je een keer met mij bent geweest.. 1 ex van me is getrouwd met haar vrouwtje, en de ander woont samen met haar meisje :') :9
Ha zo'n ex heb ik ook (die vrouwen naar vrouwen doet grijpen bedoel ik) :D
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_142854419
quote:
5s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 17:44 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Note to self: OKCupid profiel vertalen naar het Nederlands. Ik ben de oostersen prinsen zat :').
Ik denk dat ik mij ook maar eens aan OKC ga wagen. De mannenkant bedoel ik
Geen idee waarom, je maakt nou niet bepaald goede reclame :P maar goed
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_142854424
quote:

[..]

Hij twijfelt of je een vrouw bent, maak ik hierop uit. :o
  dinsdag 29 juli 2014 @ 17:48:00 #88
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_142854492
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 17:44 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ha zo'n ex heb ik ook (die vrouwen naar vrouwen doet grijpen bedoel ik) :D
:9
*** Nul Dertien ***
pi_142854513
quote:

[..]

Volgens mij was de zin nog niet af
pi_142854520
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 17:45 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hij twijfelt of je een vrouw bent, maak ik hierop uit. :o
Dat is bijzonder onaardig van Malik.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 17:53:58 #91
157922 fathank
pi_142854655
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 17:06 schreef Fascination het volgende:

[..]

True.
pi_142855188
Oooh C_C je bent een nurks! Mijn eerste OKC berichtje van een man is kei leuk!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_142855461
Ik wist wel dat het aan mij lag.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 18:33:58 #94
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_142855886
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:54 schreef habitue het volgende:

[..]

Denk dat dat ook met mijn leeftijd te maken heeft. Het is niet eens zozeer kennis van zaken hebben; ook gewoon simpele verbanden kunnen leggen, de geschiedenis kennen etc. Veel vrijgezelle mannen van mijn leeftijd zijn op een gegeven moment gestopt met dingen leren of aan zichzelf werken en dat merk je gewoon ook bij het daten.

En dat laatste klopt ook wel, maar wil niet zeggen dat het idee klopt dat je om intelligent te zijn of dat te bewijzen een bepaald opleidingsniveau moet hebben. Je zou ook kunnen zeggen dat het nogal slim is je al vroeg te realiseren dat je op veel scholen/opleidingen amper iets leert of niet leert om te leren. De kwaliteit van het onderwijs is daarnaast ook vrij bedroevend.
pi_142861285
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 18:33 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Denk dat dat ook met mijn leeftijd te maken heeft. Het is niet eens zozeer kennis van zaken hebben; ook gewoon simpele verbanden kunnen leggen, de geschiedenis kennen etc. Veel vrijgezelle mannen van mijn leeftijd zijn op een gegeven moment gestopt met dingen leren of aan zichzelf werken en dat merk je gewoon ook bij het daten.

En dat laatste klopt ook wel, maar wil niet zeggen dat het idee klopt dat je om intelligent te zijn of dat te bewijzen een bepaald opleidingsniveau moet hebben. Je zou ook kunnen zeggen dat het nogal slim is je al vroeg te realiseren dat je op veel scholen/opleidingen amper iets leert of niet leert om te leren. De kwaliteit van het onderwijs is daarnaast ook vrij bedroevend.
Daar sla je even de spijker of zijn (of haar ;)) kop. Opleidingsniveau zegt geen ene r.u.k. Wellicht dat je goed bent in dat éne stukje, of je heb doorgestudeerd voor de ¤.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 21:48:47 #96
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_142863583
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 18:33 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Aan de andere kant bieden veel onderwijsinstellingen ook genoeg mogelijkheden om je naast een studie te ontwikkelen. Dat doen er echter heel weinig. Dus blijkbaar zijn er een heleboel die dit niet zien.
Daarnaast is een studie ook niet direct basiszaken leren, maar laten zien hoe je intrinsiek bent. Alleen verbaas ik mij er ook over hoeveel basiszaken als simpele rekensommetjes, geschiedeniszaken of kennis uit het nieuws mensen niet weten. Ook hoogopgeleide mensen. Daarom ben ik voor het verplicht lezen van Van nul tot Nu :7
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 21:50:58 #97
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_142863699
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 20:58 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Daar sla je even de spijker of zijn (of haar ;)) kop. Opleidingsniveau zegt geen ene r.u.k. Wellicht dat je goed bent in dat éne stukje, of je heb doorgestudeerd voor de ¤.
Nee klopt. Maar hoogopgeleiden zijn wel vaker intelligent.
pi_142864301
Ik heb overgewicht en ben laag opgeleidt.

U mad?
  dinsdag 29 juli 2014 @ 22:04:50 #99
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142864409
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 22:02 schreef Weissman het volgende:

U mad?
zolang je maar goed in bed bent ;) ;) ;)
pi_142864721
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 21:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Nee klopt. Maar hoogopgeleiden zijn wel vaker intelligent.
Ja en? Wat wil je daarmee zeggen? Ken genoeg voorbeelden waarbij het niet zo is namelijk. Mensen met meerdere universitaire studies en "simpele" dingen snappen ze niet. En om even de hand in eigen boezem te steken (die ik niet heb :@ ), ik ben ook niet alwetend en dat wil ik ook echt niet zijn. Valt nog genoeg te leren, voor iedereen, ook voor mij dus :s)
pi_142864768
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 22:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

zolang je maar goed in bed bent ;) ;) ;)
Ik ben super in bed, kan er prima in slapen, als je geluk hebt dan snurk ik ook nog >:) }) O+
pi_142864787
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 22:11 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ja en? Wat wil je daarmee zeggen? Ken genoeg voorbeelden waarbij het niet zo is namelijk. Mensen met meerdere universitaire studies en "simpele" dingen snappen ze niet. En om even de hand in eigen boezem te steken (die ik niet heb :@ ), ik ben ook niet alwetend en dat wil ik ook echt niet zijn. Valt nog genoeg te leren, voor iedereen, ook voor mij dus :s)
Als je daarmee bedoeld dat ze niet snappen hoe ze een band moeten plakken vind ik dat ook nogal een kul argument. Dat heeft namelijk niks met intelligentie te maken
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 29 juli 2014 @ 22:24:13 #103
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_142865288
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 22:11 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Vaak hoor je dat mensen genoeg anderen kennen die wel intelligent zijn maar niet de bijbehorende diploma's hebben door reden x. En dat daarom een diploma niet zoveel zegt. Daar ben ik het niet mee eens, met die conclusie.
pi_142865665
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 22:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Vaak hoor je dat mensen genoeg anderen kennen die wel intelligent zijn maar niet de bijbehorende diploma's hebben door reden x. En dat daarom een diploma niet zoveel zegt. Daar ben ik het niet mee eens, met die conclusie.
Daar mag je het niet mee eens zijn, ieder zijn of haar conclusie :). Ik zeg overigens nergens dat ze geen diploma's hebben en wél intelligent zijn.

Afgezien daarvan, wanneer heb je voor het laatst daadwerkelijk je diploma moeten laten zien? Voor een caissière heb je tegenwoordig al hbo nodig. Kortom, het hele ik heb diploma x en y stelt geen bal meer voor. Laat maar zien wat je waard bent in de praktijk, maar dat is mijn mening.

Ontopic: Waarom kom ik alleen maar rare dames tegen met MH17 / ver van bed show / halve foto's waar vriendje en al nog opstaat en reageren uit den boze is? :'(.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 22:51:38 #105
416931 yats
(non) Average Joe
pi_142866742
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 22:02 schreef Weissman het volgende:

U mad?
Serieus? Zo had ik je niet ingeschat eigenlijk.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_142871535
Ik ben ook te dom voor op E-Matching hoor. En da's misschien maar goed ook.
pi_142873135
Ik ben te slim voor E-matching, en dat is misschien ook maar goed.
pi_142873203
"Dating voor hoger opgeleiden."

En dan zo'n handleiding op desite zetten:

quote:
Dan neemt u ook even de tijd voor de eerste mail. Stuur nooit standaardmails. Vroeger of later valt u genadeloos door de mand. Het kan immers best voorkomen dat degene die u mailt een bekende is van iemand die eerder uw standaardmail ontving, of eerder een ander alias had gekozen. Stuur ook geen uitgebreide epistels waarin u vertelt de ontbrekende vader of moeder voor uw kinderen te zoeken. En geef nooit meteen uw telefoonnummer. Enige voorzichtigheid zal prettig overkomen.
Wat dan wel? Een vriendelijke aanhef, enkele regels waarom u de ander schrijft (zoals herkenning van de films of belangstelling voor de sites) en dan iets over uzelf dat niet in uw profiel terug te vinden is. Daarna sluit u af met een zin, waarin u de hoop uitspreekt dat die ander terugschrijft. Of: u stelt het op prijs, u kijkt ernaar uit, of andere woorden van gelijke strekking.
pi_142873216
Niet hooggeleid zijn :')
  woensdag 30 juli 2014 @ 08:03:06 #110
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142873338
quote:
10s.gif Op woensdag 30 juli 2014 07:40 schreef habitue het volgende:
"Dating voor hoger opgeleiden."

En dan zo'n handleiding op desite zetten:

[..]

hoeveel "hoogopgeleiden" hier de basis niet snappen... Zegt wel iets over waar de site ook mee te maken krijgt ;)
  woensdag 30 juli 2014 @ 09:16:47 #111
157922 fathank
pi_142874099
Een papiertje is leuk maar het zegt natuurlijk niks over de ontwikkeling die je na je schoolperiode hebt doorgemaakt. Het geeft wel een kleine indicatie over je potentie maar die zul je nog altijd zelf ten volle 'moeten'(niks moet, als je zo tevreden bent prima) benutten .
pi_142874918
Ik had gister een gesprek met een vrouw op Paiq en die vroeg zich af hoe je aan iemand vraagt of diegene is geboren van hetzelfde geslacht als dat diegene nu is. Noch ik, noch zij kon een goede manier daarvoor bedenken. Ik ben eigenlijk nog nooit iemand op Paiq tegengekomen waar ik dat bij dacht en op andere sites staat het altijd wel in een profiel. Hoe zouden jullie dat doen?
pi_142875039
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:04 schreef Aisomont het volgende:
Ik had gister een gesprek met een vrouw op Paiq en die vroeg zich af hoe je aan iemand vraagt of diegene is geboren van hetzelfde geslacht als dat diegene nu is. Noch ik, noch zij kon een goede manier daarvoor bedenken. Ik ben eigenlijk nog nooit iemand op Paiq tegengekomen waar ik dat bij dacht en op andere sites staat het altijd wel in een profiel. Hoe zouden jullie dat doen?
Als ik me dat bij iemand echt afvraag ga ik haar/hem sowieso niet daten, dus nadenken over hoe ik dat zou vragen is dan ook niet aan de orde.
pi_142875115
Maakt het uberhaubt uit? Iemand is toch gewoon het geslacht dat hij of zij nu is?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_142875149
Ze vraagt je advies voor een andere match?
Handig :')

Je had beter kunnen zeggen; hoezo dat? Vind je me niet mannelijk genoeg dan? :D
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_142875380
Dit wordt dus bedoelt met overal op zeiken, als ik eerlijk mag zijn. Ik stel gewoon een vraag en niet meer dan dat. Ik hoef geen ladingen vol met vragen en kritiek, een antwoord is genoeg.

Ik ben gewoon nieuwsgierig naar of iemand anders wél een goede manier weet. Het maakt niet uit wat haar match vroeger is geweest, het is puur interesse van haar kant. Ze wil erover praten met haar match, meer niet. Ze vraagt advies aan mij omdat ze weet dat ik heel erg open-minded ben en altijd wil meedenken. Plus de laatste keer dat ik haar sprak zei ze dat ze alleen nog maar vrouwen matchte omdat er nooit een vrouw langskwam als ze hem op beide geslachten had staan. Dus daarom wist ik ervan en had ze zoiets van: "hé, laat ik vertellen dat ik een vrouw als match heb!". Toen ze de foto's zag, begon ze te twijfelen of haar match als vrouw geboren was. En dus vertelde ze dat aan mij. Big deal.
pi_142875430
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:26 schreef Aisomont het volgende:
Dit wordt dus bedoelt met overal op zeiken, als ik eerlijk mag zijn. Ik stel gewoon een vraag en niet meer dan dat. Ik hoef geen ladingen vol met vragen en kritiek, een antwoord is genoeg.

Ik ben gewoon nieuwsgierig naar of iemand anders wél een goede manier weet. Het maakt niet uit wat haar match vroeger is geweest, het is puur interesse van haar kant. Ze wil erover praten met haar match, meer niet. Ze vraagt advies aan mij omdat ze weet dat ik heel erg open-minded ben en altijd wil meedenken. Plus de laatste keer dat ik haar sprak zei ze dat ze alleen nog maar vrouwen matchte omdat er nooit een vrouw langskwam als ze hem op beide geslachten had staan. Dus daarom wist ik ervan en had ze zoiets van: "hé, laat ik vertellen dat ik een vrouw als match heb!". Toen ze de foto's zag, begon ze te twijfelen of haar match als vrouw geboren was. En dus vertelde ze dat aan mij. Big deal.
Miep niet zo zeg :D Ik zie echt geen kritiek, alleen reacties van users

Dat valt mij nou op de laatste tijd hier. Het hoge miep gehalte. Zeik allemaal niet zo. De wereld en de mensen hier zijn er niet op uit om je te pakken of zo :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_142875478
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:29 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dat valt mij nou op de laatste tijd hier. Het hoge miep gehalte. Zeik allemaal niet zo. De wereld en de mensen hier zijn er niet op uit om je te pakken of zo :')
Normaal gesproken zeg ik er niets over omdat het mij verder niet interesseert zolang ik uiteindelijk maar een antwoord krijg (of niet, als niemand het weet). Maar aangezien iemand anders het aangaf, wil ik graag zo iemand met morele steun bijstaan zodat diegene door heeft dat 'ie niet de enige is. Verder mag je míj altijd afzeiken, daar ben ik wel tegen bestand. Alleen is dat niet echt het doel van dit topic. Dat is namelijk advies krijgen, ervaringen delen en vragen stellen.
pi_142875522
De oplossing is deze vraag: "Hey [match name], ben jij als vrouw geboren of als man?"
Niet subtiel, wel duidelijk..
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_142875576
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:33 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
De oplossing is deze vraag: "Hey [match name], ben jij als vrouw geboren of als man?"
Dat is denk ik niet echt een sociaal geaccepteerde vraag.

"Hey PerryVogelbekdier, stiekem vind ik je er nogal vrouwelijk uitzien, dus ben jij toevallig als vrouw geboren?"
pi_142875657
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:33 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Dat kan toch best wel als een belediging aankomen als er geen sprake is van geslachtsverandering, lijkt me.
pi_142875664
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:32 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Normaal gesproken zeg ik er niets over omdat het mij verder niet interesseert zolang ik uiteindelijk maar een antwoord krijg (of niet, als niemand het weet). Maar aangezien iemand anders het aangaf, wil ik graag zo iemand met morele steun bijstaan zodat diegene door heeft dat 'ie niet de enige is. Verder mag je míj altijd afzeiken, daar ben ik wel tegen bestand. Alleen is dat niet echt het doel van dit topic. Dat is namelijk advies krijgen, ervaringen delen en vragen stellen.
Alleen ik zie echt geen gezeik :? Naja het zal wel aan mij liggen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_142875688
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:35 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Dat is denk ik niet echt een sociaal geaccepteerde vraag.

"Hey PerryVogelbekdier, stiekem vind ik je er nogal vrouwelijk uitzien, dus ben jij toevallig als vrouw geboren?"
Moet alles perse sociaal geaccepteerd zijn? ;(. Denk eens out of the box :).

Als ze al omgebouwd zijn, dan hebben ze al genoeg meegemaakt. De vraag kunnen ze dan echt wel aan.
pi_142875716
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:39 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Alleen ik zie echt geen gezeik :? Naja het zal wel aan mij liggen
Je hebt gelijk hoor. Werkelijk alles is tegen het zere been bij sommigen hier.
pi_142875720
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:15 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Ze vraagt je advies voor een andere match?
Handig :')

Je had beter kunnen zeggen; hoezo dat? Vind je me niet mannelijk genoeg dan? :D
Je maakt er een grapje over, maar dat laatste zou weleens spot on kunnen zijn.
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:29 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dit ja. Ik lees ook geen gezeik en je kunt ook overal wat in zien. :')
pi_142875789
quote:
3s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:39 schreef picodealion het volgende:
Dat kan toch best wel als een belediging aankomen als er geen sprake is van geslachtsverandering, lijkt me.
Overleeft hij/zij ook wel weer.
pi_142875831
quote:
3s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:39 schreef picodealion het volgende:

[..]

Als de ander wat humor heeft maken ze het af met een klein grapje of met wat zelfspot..
Niet alles in et leven moet zo serieus genomen worden
Prrrrttt
pi_142875872
Het is met elke vraag zo, ben je bang voor het antwoord, stel hem dan vooral niet.

Kun je leven met het antwoord, ongeacht wat eruit komt, gewoon vragen, nee heb je, ja kun je krijgen
pi_142875901
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:51 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Het is met elke vraag zo, ben je bang voor het antwoord, stel hem dan vooral niet.

Kun je leven met het antwoord, ongeacht wat eruit komt, gewoon vragen, nee heb je, ja kun je krijgen
Wat voor vragen zou je bang voor zijn dan?
Als je het wilt weten, is het blijkbaar belangrijk voor je.
pi_142876044
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:41 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Moet alles perse sociaal geaccepteerd zijn? ;(. Denk eens out of the box :).

Als ze al omgebouwd zijn, dan hebben ze al genoeg meegemaakt. De vraag kunnen ze dan echt wel aan.
Hoeft niet, maar dat is wel het beste. Om nou iemand gelijk te beledigen als je net met iemand praat...

En dat iemand genoeg heeft meegemaakt wil niet zeggen dat je met een vraag moet aankomen die iemand pijn kan doen, toch? Ik vind van niet in ieder geval.
  woensdag 30 juli 2014 @ 11:00:21 #131
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142876100
Hoe zou je het anders willen doen? 1 of andere vage inleiding om uiteindelijk die vraag te kunnen stellen? Denk dat dat ook niet echt werkt, aangezien op het moment dat de vraag komt diegene echt wel doorheeft dat je er naartoe hebt gewerkt en de vraag dan net zo erg / niet erg vindt als dat je dat hele voorlopende gesprek niet hebt gehad
pi_142876119
quote:
7s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:00 schreef Cue_ het volgende:
Hoe zou je het anders willen doen? 1 of andere vage inleiding om uiteindelijk die vraag te kunnen stellen? Denk dat dat ook niet echt werkt, aangezien op het moment dat de vraag komt diegene echt wel doorheeft dat je er naartoe hebt gewerkt en de vraag dan net zo erg / niet erg vindt als dat je dat hele voorlopende gesprek niet hebt gehad
Dat is dus precies wat ik mij afvraag, kan je het anders doen?
pi_142876123
quote:
7s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:52 schreef MrChocolademelk het volgende:

[..]

Wat voor vragen zou je bang voor zijn dan?
Als je het wilt weten, is het blijkbaar belangrijk voor je.
Ik ben niet bang voor een vraag, ook niet voor het antwoord. Sommige mensen wel blijkbaar.

Ik ben er echt niet op uit om iemand te kwetsen. Hoe verkeerd kun je iets lezen.. pff ;).
pi_142876159
Wat een non-gesprek ook. Hoe vaak komt die nou weer voor? Moet je hier nou serieus zo lang over piekeren?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 30 juli 2014 @ 11:03:34 #135
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142876176
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:01 schreef Aisomont het volgende:
Naar wat ik dus denk niet
Je hebt namelijk drie opties
1. op de man/vrouw afvragen
2. heel verhaal erin gooien, hopen dat hij/zij het zelf verteld
3. heel verhaal erin gooien, alsnog de vraag stellen

1 en 3 heeft hetzelfde effect op de persoon lijkt me. En met 2.. Als de persoon het wil vertellen, dan zal hij/zij zelf wel het gesprek die kant opsturen lijkt me :)
pi_142876191
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:01 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Nee.
pi_142876279
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:02 schreef rhubarbje het volgende:
Wat een non-gesprek ook. Hoe vaak komt die nou weer voor? Moet je hier nou serieus zo lang over piekeren?
Als er een onderwerp steeds langskomt, wordt er gezegd: "we hebben het hier al tig keer over gehad".
Maar een onderwerp dat nooit langskomt is ook niet goed? Wat dan? Nergens over praten?

quote:
7s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:03 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Naar wat ik dus denk niet
Je hebt namelijk drie opties
1. op de man/vrouw afvragen
2. heel verhaal erin gooien, hopen dat hij/zij het zelf verteld
3. heel verhaal erin gooien, alsnog de vraag stellen

1 en 3 heeft hetzelfde effect op de persoon lijkt me. En met 2.. Als de persoon het wil vertellen, dan zal hij/zij zelf wel het gesprek die kant opsturen lijkt me :)
Dan is 1 alsnog het beste. Bedankt :)
pi_142876294
Ik zou te direct zijn denk ik. Anderen banjeren weer een uur om de hete brei heen en dan weet je of nog niks of je sorteert uiteindelijk alsnog hetzelfde effect bij de ander.
  woensdag 30 juli 2014 @ 11:08:20 #139
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142876296
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:07 schreef Aisomont het volgende:
Nergens over praten?
Het is niet erg als het topic eens stil ligt hoor ;)
pi_142876349
quote:
7s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het is niet erg als het topic eens stil ligt hoor ;)
Dan zal ik mij voortaan wel weer op de achtergrond begeven totdat ik weer een mislukt datingverhaal heb (elke keer als ik date :D).
pi_142876560
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:10 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Dan zal ik mij voortaan wel weer op de achtergrond begeven totdat ik weer een mislukt datingverhaal heb (elke keer als ik date :D).
Aah! zo erg zal het toch niet zijn!
pi_142876643
Heeft iemand het wel eens gehad? Dat je dacht "oh god die had/heeft een piemel"?
pi_142876823
quote:
11s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Heeft iemand het wel eens gehad? Dat je dacht "oh god die had/heeft een piemel"?
Nee maar ik val ook niet op butch
Ik heb mijn mannen graag manlijk en mijn vrouwen graag vrouwelijk :9

Maar het zou me oprecht niet uit maken eigenlijk
Ik geloof dat het me zelfs niet uit zou maken als ie er nog zat. Maar goed ik ben vast raar
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 30 juli 2014 @ 11:29:26 #144
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_142876943
Vriend van mij die op mannen valt had eens een man die vrouw was geweest, had hij van te voren niet naar gevraagd en diegene had het ook niet verteld.
  woensdag 30 juli 2014 @ 11:32:12 #145
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142877035
Okcupid: Datingwebsite laat gebruikers onterecht geloven dat ze matchen
http://www.nu.nl/lifestyl(...)oven-ze-matchen.html
  woensdag 30 juli 2014 @ 11:32:48 #146
416931 yats
(non) Average Joe
pi_142877063
quote:
11s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee, ik val wat dat betreft echt op vrouwelijke vrouwen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_142877134
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:32 schreef yats het volgende:

[..]

Nee, ik val wat dat betreft echt op vrouwelijke vrouwen.
Ja ik ook maar toen ik dat typte dacht ik dat dat niks uit maakt natuurlijk
Ook mensen die als man geboren zijn kunnen er heel vrouwelijk uit zien

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(mooie vrouw hoor! En vrouwelijker dan ik)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 30 juli 2014 @ 11:38:02 #148
416931 yats
(non) Average Joe
pi_142877245
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:34 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja ik ook maar toen ik dat typte dacht ik dat dat niks uit maakt natuurlijk
Ook mensen die als man geboren zijn kunnen er heel vrouwelijk uit zien

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(mooie vrouw hoor! En vrouwelijker dan ik)
Is zij als man geboren?
  woensdag 30 juli 2014 @ 11:38:13 #149
258885 Solique
I Kill You !
pi_142877249
quote:
7s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:32 schreef Cue_ het volgende:
Dat doen er meerdere, als experiment om match te verbeteren.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_142877309
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:38 schreef yats het volgende:

[..]

Is zij als man geboren?
Dat zie je meteen, toch, mag ik hopen..

Zonder grappig, kwetsend of wat dan ook te willen zijn..
pi_142877395
quote:
Ik vind dat een raar verhaal, je kan letterlijk de gemeenschappelijke vragen en antwoorden inzien waar die match op gebaseerd is. Reken maar dat ik vragen door ging spitten als ik zag dat ik bijvoorbeeld een 90% match had en je kon dan echt wel zien dat er over bepaalde (belangrijke) zaken hetzelfde gedacht werd waardoor je een goede match hebt.

Daarbij weet je toch welke teksten je ingevuld hebt en welke foto's je geupload hebt :?
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  woensdag 30 juli 2014 @ 11:43:50 #152
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142877427
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:42 schreef Miauw_Zedong het volgende:

Daarbij weet je toch welke teksten je ingevuld hebt en welke foto's je geupload hebt :?
"He er is ineens een foto weg, vaag" *upload opnieuw*
pi_142877463
quote:
7s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

"He er is ineens een foto weg, vaag" *upload opnieuw*
Zij: "Wat leuk dat je net zoals ik zo into paarden bent!! O+"
Jij: :{ Negerwat???
pi_142877510
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:42 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Ik vind dat een raar verhaal, je kan letterlijk de gemeenschappelijke vragen en antwoorden inzien waar die match op gebaseerd is. Reken maar dat ik vragen door ging spitten als ik zag dat ik bijvoorbeeld een 90% match had en je kon dan echt wel zien dat er over bepaalde (belangrijke) zaken hetzelfde gedacht werd waardoor je een goede match hebt.

Daar is toch makkelijk om heen te werken?
Ze laten jou het een zien op je eigen profiel maar anderen iets anders
quote:

[..]

Is zij als man geboren?
Ja
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_142877588
quote:

[..]

Is zij als man geboren?
Dat zie je toch duidelijk aan het gezicht.
pi_142877641
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:46 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Daar is toch makkelijk om heen te werken?
Ze laten jou het een zien op je eigen profiel maar anderen iets anders

[..]

Ja
Ja maar dat bedoel ik... stel... ze zouden mij koppelen aan een paardenmeisje (iewww!!) en ze zouden een groot deel van onze artificiele 94% match baseren op het feit dat ik zogenaamd paarden helemaal de shit vind door dit stukje aan mijn profiel toe te voegen:

Interesses:

"Paarden, omg ik hou van paarden... paarden zijn fucking nice. Ze zijn fucking nice, paarden."

dan zou je zeggen dat de kans groot is dat dat soort discrepanties aan het licht komen op het moment dat je uitgebreid met elkaar gaat zitten kletsen. Aangezien weinig overeenkomende interesses etc. hebben omdat onze match artificieel is.
  woensdag 30 juli 2014 @ 11:52:37 #157
416931 yats
(non) Average Joe
pi_142877731
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:46 schreef rhubarbje het volgende:

Ja
Ok, verder geen flauw idee wie het is overigens. Ik heb niets met 'sterren' etc en kijk bijna geen tv.
  woensdag 30 juli 2014 @ 11:53:18 #158
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142877750
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:50 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Ja maar dat bedoel ik... stel... ze zouden mij koppelen aan een paardenmeisje (iewww!!) en ze zouden een groot deel van onze artificiele 94% match baseren op het feit dat ik zogenaamd paarden helemaal de shit vind door dit stukje aan mijn profiel toe te voegen:

Interesses:

"Paarden, omg ik hou van paarden... paarden zijn fucking nice. Ze zijn fucking nice, paarden."

dan zou je zeggen dat de kans groot is dat dat soort discrepanties aan het licht komen op het moment dat je uitgebreid met elkaar gaat zitten kletsen. Aangezien weinig overeenkomende interesses etc. hebben omdat onze match artificieel is.
Paardenmeisjes hebben soms ook wel eens andere interesses waar je je dan maar op focust. Zoals ze zeggen, gesprekken houden wat langer stand, mensen kijken misschien wat verder dan enkel "paardenmeisje"
Ze zeggen niet dat het een perfecte match is/word :P
pi_142877765
quote:
7s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:17 schreef MrChocolademelk het volgende:

[..]

Aah! zo erg zal het toch niet zijn!
Ik zeg niet dat het nooit leuk is maar niets heeft voor beide kanten langetermijnperspectief gehad de afgelopen tijd. Maar ach, dat heb je wel eens.
pi_142877824
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:48 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat zie je toch duidelijk aan het gezicht.
Ik vraag me serieus af of jullie dat ook zouden zeggen als je niet zou weten in welke context ik die foto plaats

Ik ken genoeg vrouwen met mannelijkere gelaatstrekken. Alleen al in de serie waar zij in speelt.
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_142877833
quote:
7s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:53 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Paardenmeisjes hebben soms ook wel eens andere interesses waar je je dan maar op focust. Zoals ze zeggen, gesprekken houden wat langer stand, mensen kijken misschien wat verder dan enkel "paardenmeisje"
Ze zeggen niet dat het een perfecte match is/word :P
Nee tuurlijk, het hele paardenmeisjeding was ook maar een voorbeeld. Gaat er om dat je teksten gaat verzinnen (zelfbedachte overeenkomsten in interesses etc.) en dat dat soort discrepanties vroeg of laat wel een keer aan het licht zouden moeten komen.

Ik vond het namelijk altijd wel prettig om tijdens dates over gezamelijke interesses die ik gezien had via de website te praten :P
pi_142877859
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:55 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik vraag me serieus af of jullie dat ook zouden zeggen als je niet zou weten in welke context ik die foto plaats

Ik ken genoeg vrouwen met mannelijkere gelaatstrekken. Alleen al in de serie waar zij in speelt.
Inderdaad, dat zie je echt niet aan elke man of vrouw zó makkelijk.
pi_142877891
quote:

[..]

Dan zou ik zeggen dat ze een goed lijf heeft, maar wel een wat mannelijk gezicht.
pi_142877972
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Nee tuurlijk, het hele paardenmeisjeding was ook maar een voorbeeld. Gaat er om dat je teksten gaat verzinnen (zelfbedachte overeenkomsten in interesses etc.) en dat dat soort discrepanties vroeg of laat wel een keer aan het licht zouden moeten komen.

Ik vond het namelijk altijd wel prettig om tijdens dates over gezamelijke interesses die ik gezien had via de website te praten :P
Ik denk dat het aanpassen ook wat meer subtiel was dan hele zinnen toevoegen over interesses die er niet zijn...

En ik denk dat het wel even duurt voor je er achter komt. Hoe vaak vraagt iemand iets relevants naar aanleiding van je profiel :')
En gesprekken gaan bij mij vaak niet direct over mijn of de ander zijn interesses maar meer over euhm dingen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 30 juli 2014 @ 12:00:10 #165
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142877979
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:

Ik ging gewoon mee in je voorbeeld ;)
Onderzoek wees enkel uit dat mensen sneller en langer met elkaar praatte als ze een hogere matchscore hadden dan bij een lagere.
Mensen zullen vast wel eens hebben gedacht van "huh rare match" . Stond volgens mij verder in of er ook echt meer dates uitkwamen of meer succesverhalen.

Tijdens dates merk ik vanzelf wel wat gezamenlijke interesses zijn. Heb ik de datingsite dan echt niet voor nodig :)
  woensdag 30 juli 2014 @ 12:04:06 #166
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_142878131
quote:
De datingwebsite liet mensen die geen goede match vormden geloven dat ze dat wel deden, met een overeenkomstpercentage van maar liefst 90 procent. Daarnaast werden teksten bij profielen veranderd en sommige foto's verwijderd.
En nog steeds wordt er minder streng gemodereerd als bij e-matching. :P
  woensdag 30 juli 2014 @ 12:05:07 #167
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142878169
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 12:04 schreef -Splash- het volgende:
als
-O-
pi_142878240
quote:
Oh god, ik las gisteren het blogbericht van OKC zelf al en ik zag al van mijlenver aankomen dat nieuwssites er dit soort verdraaiingen aan zouden geven :')
pi_142878330
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 12:04 schreef -Splash- het volgende:

[..]

En nog steeds wordt er minder streng gemodereerd als bij e-matching. :P
DAN. MINDER DAN.
pi_142878386
Oh wat cue zegt.

En ik vind die vragen bij OKC wel rielekst, er zitten een paar vragen bij die echt dealbreakers zijn en dat kun je van tevoren dan al zien.
  woensdag 30 juli 2014 @ 12:13:26 #171
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_142878444
Meh.. ik ben ziek. Ik ga half dood en mag tiepvauten maken ja! :(
pi_142878464
Precies, daar kijk ik ook altijd even doorheen voordat ik me überhaupt iets aantrek van een matchpercentage. Soms heb je tientallen triviale vragen waarin je verschilt van mening en is er niks aan de hand, andere keren heb je een match van boven de 90% maar wil ze geen kinderen én geen katten :{w.
pi_142878467
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 12:13 schreef -Splash- het volgende:
Meh.. ik ben ziek. Ik ga half dood en mag tiepvauten maken ja! :(
Ik ben veul zieker en ook nog eens Turks en ik maak ze ook niet.
  woensdag 30 juli 2014 @ 12:15:27 #174
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_142878520
quote:
16s.gif Op woensdag 30 juli 2014 12:14 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik ben veul zieker en ook nog eens Turks en ik maak ze ook niet.
Je hebt mij aangestoken.
pi_142878535
Allochtonisch zijn is wel tof ja. Je kan met dingen wegkomen die een regular Neerlandschen dude niet hoeft te flikken.
pi_142879540
quote:
10s.gif Op woensdag 30 juli 2014 12:15 schreef Weissman het volgende:
Allochtonisch zijn is wel tof ja. Je kan met dingen wegkomen die een regular Neerlandschen dude niet hoeft te flikken.
"Eej psst meisje", dat soort werk.
pi_142880435
quote:

[..]

Orange is the new black denk ik?
pi_142880461
quote:
10s.gif Op woensdag 30 juli 2014 12:15 schreef Weissman het volgende:
Zoals? Ga ik ze morgenavond testen.
pi_142880812
Jezus, OKc gaat wel heel snel hoor. Je blijft berichtjes beantwoorden en als je dan klaar bent zijn er al weer nieuwe. Echt zo duidelijk waarom vrouwen vaak niks terug typen!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_142881159
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 13:18 schreef rhubarbje het volgende:
Jezus, OKc gaat wel heel snel hoor. Je blijft berichtjes beantwoorden en als je dan klaar bent zijn er al weer nieuwe. Echt zo duidelijk waarom vrouwen vaak niks terug typen!
Heb ik als man dan weer weinig last van. Maar het verklaart wel onbeantwoorde berichten.
pi_142881604
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 13:18 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zei het toch!!
pi_142882919
quote:
Grappig.

Niks van gemerkt bij de laatste OKCupid date.

Lief schattig Amsterdams reismeisje, die natuurlijk komend jaar moet studeren en helemaal niet gaat reizen :')
Klopte helemaal met haar profiel (helaas).
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_142883405
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:26 schreef Godshand het volgende:

[..]

Grappig.

Niks van gemerkt bij de laatste OKCupid date.

Lief schattig Amsterdams reismeisje, die natuurlijk komend jaar moet studeren en helemaal niet gaat reizen :')
Klopte helemaal met haar profiel (helaas).
Helaas?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_142883435
-belastend materiaal-

Hoe interpunctie het verschil kan maken tussen een gesprek en een verhoor.

[ Bericht 65% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2014 17:14:13 ]
pi_142884097
Zet dan ook gelijk je eigen foto erbij, c_c.
pi_142884815
quote:
13s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zet dan ook gelijk je eigen foto erbij, c_c.
Die wordt niet in miniatuur weergegeven, ik heb 'm niet weggeknipt. En de beste jongen is er onherkenbaar, trek je string ff uit je reet :').
pi_142885018
Kun je wel bijdehand gaan doen, maar dit is dus precies wat de pubers in de Tinderreeks ook deden voor er (terecht) gezeik van kwam. Al was het dan nog inclusief naam én foto en dan zelf buiten schot blijven uiteraard. Erg zwak. Blur het dan weg ofzo.
pi_142885592
quote:
13s.gif Op woensdag 30 juli 2014 15:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
Kun je wel bijdehand gaan doen, maar dit is dus precies wat de pubers in de Tinderreeks ook deden voor er (terecht) gezeik van kwam. Al was het dan nog inclusief naam én foto en dan zelf buiten schot blijven uiteraard. Erg zwak. Blur het dan weg ofzo.
Dus je vergelijkt de foto's van tinder waarbij ze duidelijk in zicht waren en er persoonlijke gegevens bij stonden met een miniatuurfoto waar je met de beste wil in de wereld iemand niet kunt herkennen. Nee ok. Sterk.

Die redenatie is bijna emo-smiley waardig man.
pi_142885811
Wat minder sterk is, is dat jij kennelijk weet te bepalen of er iemand in te herkennen valt of niet. Knip of blur het gewoon weg. Moeilijk he?
pi_142886381
quote:
13s.gif Op woensdag 30 juli 2014 15:41 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dus je vergelijkt de foto's van tinder waarbij ze duidelijk in zicht waren en er persoonlijke gegevens bij stonden met een miniatuurfoto waar je met de beste wil in de wereld iemand niet kunt herkennen. Nee ok. Sterk.

Die redenatie is bijna emo-smiley waardig man.
Kom op, als je degene kent herken je hem echt wel. Dus dat is leuk voor zijn eventuele vrouw.
pi_142886448
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 15:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat minder sterk is, is dat jij kennelijk weet te bepalen of er iemand in te herkennen valt of niet. Knip of blur het gewoon weg. Moeilijk he?
Neu, helemaal niet moeilijk, maar je had het ook kunnen melden zonder als een gefrustreerd puberjongetje die erachter komt dat hij door z'n klasgenoten uitgelachen wordt te klinken. Áls je de foto herkenbaar zou vinden.
pi_142887346
Nou ja, foto blijft staan, dus ik ben gekke Henkie en het mag weer kennelijk. Zullen de jongens en meisjes in de Tinder-reeks vast erg leuk vinden om te horen.

Gaan we het weer over luizige interpunctie hebben. Krijg ik óók jeuk van, maar half NL doet er tegenwoordig aan. Waaronder opvallend veel E-Matching types trouwens.
pi_142889283
Waarom zou ik in godsnaam iets geven om wat de kinderen in het tindertopic denken? En wáárom geef jij iets om de kinderen in het tindertopic? Je noemt ze vaak zat, hebben ze je uitgeroepen als overblijfpapa ofzo?

Maar goed. Foto is weg. Uit respect voor de slachtoffers van dit dilemma is een donatie gedaan aan de stichting Stel Je Niet Zo Aan. Laten we het over iets hebben waar jij geen jeuk van krijgt.
pi_142890063
Nee, jij geeft nergens een neuk om. Inclusief iemands privacy, dat blijkt. Ik haal het alleen aan omdat het daar nogal tot een discussie leidde onlangs waarop besloten werd geen screenshots meer te plaatsen. Dan het dan hier wel zou kunnen is weer een stuitend voorbeeld van de twee maten waarmee hier gemodereerd wordt. Maar dat is verder buiten jou om en ook daar hoef jij je geen neuk van aan te trekken, wees gerust. Je kunt dus gewoon tof blijven doen met foto's en schijtlollige onderschriften.
  woensdag 30 juli 2014 @ 17:56:52 #195
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_142890352
Was jullie date niet leuk ofzo?
pi_142890618
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:40 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Helaas?
Ja, daardoor lijkt ze wel teveel als een kopie van de andere Amsterdamse reismeisjes die ik op Paiq, OkCupid en Tinder aantref.

Maar goed, het unieke kan nog komen natuurlijk. We zullen zien..
pi_142890722
quote:
14s.gif Op woensdag 30 juli 2014 17:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nee, jij geeft nergens een neuk om. Inclusief iemands privacy, dat blijkt. Ik haal het alleen aan omdat het daar nogal tot een discussie leidde onlangs waarop besloten werd geen screenshots meer te plaatsen. Dan het dan hier wel zou kunnen is weer een stuitend voorbeeld van de twee maten waarmee hier gemodereerd wordt. Maar dat is verder buiten jou om en ook daar hoef jij je geen neuk van aan te trekken, wees gerust. Je kunt dus gewoon tof blijven doen met foto's en schijtlollige onderschriften.
Je moet echt even uit je ivoren toren kruipen HJ. Geloof het of niet, ik ging (en ga, deels) er echt van uit dat die foto al onherkenbaar klein was. Zoals te zien was, was het een screenshot van m'n telefoon. Wellicht dat het fullscreen beter te zien was, dat kan. In plaats van er gewoon wat over te zeggen, moet dat weer op de gepatenteerde Verongelijkte Boze Man-toon, die blijkbaar elders meer indruk maakt. Wat dan vervolgens de kers op de hypocriete taart is, is het feit dat je dat godvergeten Tindertopic erbij haalt. De veredelde slowchat waarin de ene kont harder gelikt wordt dan de andere, maar waarbij we ondertussen wel vrolijk persoonlijke foto's van users die niet in de hardcore kliek horen over de app gooien en samen uitlachen. Of wou je zeggen dat dat echtheuswaar niet meer gebeurt, of dat jij er geen deel van uitmaakt?

Kom op man.
pi_142890748
quote:
14s.gif Op woensdag 30 juli 2014 17:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ach wat Re betreft gaan dit topic en het Tinder topic allebei dicht. Als er niet in elke post het woord datingsite of Tinder staat is het offtopic...
pi_142890779
pi_142891088
quote:
2s.gif Op woensdag 30 juli 2014 18:10 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Je moet echt even uit je ivoren toren kruipen HJ. Geloof het of niet, ik ging (en ga, deels) er echt van uit dat die foto al onherkenbaar klein was. Zoals te zien was, was het een screenshot van m'n telefoon. Wellicht dat het fullscreen beter te zien was, dat kan. In plaats van er gewoon wat over te zeggen, moet dat weer op de gepatenteerde Verongelijkte Boze Man-toon, die blijkbaar elders meer indruk maakt. Wat dan vervolgens de kers op de hypocriete taart is, is het feit dat je dat godvergeten Tindertopic erbij haalt. De veredelde slowchat waarin de ene kont harder gelikt wordt dan de andere, maar waarbij we ondertussen wel vrolijk persoonlijke foto's van users die niet in de hardcore kliek horen over de app gooien en samen uitlachen. Of wou je zeggen dat dat echtheuswaar niet meer gebeurt, of dat jij er geen deel van uitmaakt?

Kom op man.
Daar ga je dan onterecht vanuit, of wil je nu echt zeggen dat een bekende van die knakker hem niet zou herkennen? Bovendien is het nogal een hellend vlak waar je je op begeeft op het moment dat je er hier foto's in gaat gooien. Als volgens jou een zonnebril en een iets kleinere foto iemand onherkenbaar maakt moet je misschien even een reality check doen. Ik geef alleen aan dat je dan ook de ballen moet hebben er je eigen foto bij te plaatsen. En in plaats van toe te geven dat je die ontbeert komt prompt dat KijkMijEensDeSnappyChickZijn-toontje weer om de hoek. Flikker toch op joh. Dat maakt dan op mij weer weinig indruk.

Waar je verder over bazelt weet ik niet. Ik zit in geen enkele groepsapp namelijk en hoor - de Goden zij geprezen - al zeker niet tot de hardcore kliek. Dat ze die daar hebben zal allemaal wel, IK heb er in ieder geval geen behoefte aan. Maar je bent nogal op de hoogte en dat zou nogal de hersenverweking kunnen verklaren waardoor jij het normaal vind om iemands foto's op een openbaar forum te flikkeren. En ik maar denken dat ik te weinig fatsoen in mijn sodemieter had.
pi_142891458
Ja, is goed, ik zal denken aan hoeveel beter jij als mens bent, de eerstvolgende keer dat je iemand door het slijk probeert te halen omdat godknowswhat je niet aanstaat of je foto's van onbekenden laat zien.

En nu ga ik me overgeven aan de codeïnecoma.
pi_142891648
Ik heb nog steeds totaal geen idee waar je over leutert qua die foto's waar je zo over blijft ijlen, maar als je het verschil niet weet tussen een privé gesprek tussen twee personen en een openbaar forum zou ik er ook nog wat andere pilletjes bijnemen. Truste!
  woensdag 30 juli 2014 @ 18:50:10 #203
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_142891778
Bitchfight gemist. -O-
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_142891850
Gaat er nog iemand Feyenoord kijken straks?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2014 18:52:56 ]
  woensdag 30 juli 2014 @ 20:10:13 #205
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_142894749
Vroeger keek ik GTST, maar dit is veel beter. Geen zomerstop.
pi_142896428
Ik heb nu op Paiq bij volgende match 'nooit/onbekend' staan. Heb ik 't eindelijk uitgespeeld? :D.
Get stoned
pi_142907763
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 20:45 schreef Hinder het volgende:
Ik heb nu op Paiq bij volgende match 'nooit/onbekend' staan. Heb ik 't eindelijk uitgespeeld? :D.
Ze willen liever dat je gaat Tinderen :')
  donderdag 31 juli 2014 @ 11:07:54 #208
431380 Colordeaf
Ontzettende eindbaas
pi_142915604
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:48 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Lang verhaal. Hij wilde het toen meteen een relatie noemen. Heb me laten meeslepen, maar tegen geen van mijn vrienden of familie ooit gezegd dat ik een relatie had. Toen ik stopte met hem daten, heb ik ook gezegd dat ik ons niet als exen zag. Hij was het daar mee eens. Ergo, het is een ex-date, geen ex :P
Zo kom je nog eens wat te weten! Ik vind het wel grappig hoor en het maakt mij ook echt helemaal niets meer uit, ik maar denken dat ik degene was die de boot afhield. Ach ja, we wisten allebei donders goed dat het op niets zou eindigen. Leuke herinneringen aan over gehouden maar het zat er gewoon niet in.
"The only thing I miss at home is my bike. Speed, solitude and no one can touch me"
Origin / Steam: Colordeaf
PSN: Zalathas
Twitch: http://www.twitch.tv/zalathas
  donderdag 31 juli 2014 @ 11:10:49 #209
242666 BeamofLight
pi_142915656
de was
  donderdag 31 juli 2014 @ 11:11:09 #210
431380 Colordeaf
Ontzettende eindbaas
pi_142915665
Was reporting for duty, come in was, DO YOU READ
"The only thing I miss at home is my bike. Speed, solitude and no one can touch me"
  donderdag 31 juli 2014 @ 11:11:56 #211
242666 BeamofLight
pi_142915685
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:11 schreef Colordeaf het volgende:
Was reporting for duty
kon ze wel lekker neuken enzo?
  donderdag 31 juli 2014 @ 11:13:38 #212
431380 Colordeaf
Ontzettende eindbaas
pi_142915723
Daar ga ik echt niet op in. Nee ik kwam per toeval over haar reactie, vond het wel komisch. Ben hier echt niet om te bashen.

[ Bericht 38% gewijzigd door Colordeaf op 31-07-2014 12:07:32 ]
pi_142915833
:').
pi_142916191
_O-
  donderdag 31 juli 2014 @ 11:34:25 #215
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142916255
Dat krijg je als je fokkers date O+
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:07 schreef Colordeaf het volgende:

Zo kom je nog eens wat te weten! Ik vind het wel grappig hoor en het maakt mij ook echt helemaal niets meer uit, ik maar denken dat ik degene was die de boot afhield. Ach ja, we wisten allebei donders goed dat het op niets zou eindigen. Leuke herinneringen aan over gehouden maar het zat er gewoon niet in.
Doe eens meer vertellen ^O^
  donderdag 31 juli 2014 @ 12:06:54 #216
431380 Colordeaf
Ontzettende eindbaas
pi_142917046
Valt niets te vertellen hoor, uit respect voor haar ga ik dat ook niet doen.
  donderdag 31 juli 2014 @ 12:14:48 #217
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_142917285
Nooit Fok!kers daten... *check*
pi_142917307
Zij heeft vast ook over jullie dates verteld, dus wees vooral eerlijk!

Het goede nieuws van vandaag: dit weekend twee dates.
Het slechte nieuws: ik vraag mij nog een beetje af of ik daar wel goed mee om kan gaan mijzelf kennende :')
pi_142917412
Geniet er maar gewoon van...
Als het gezellig is, kijk je maar gewoon een beetje waar het schip strand.
Als het niet leuk is, vertrek je gewoon weer.. :)
Prrrrttt
  donderdag 31 juli 2014 @ 12:20:05 #220
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_142917462
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:06 schreef Colordeaf het volgende:
Valt niets te vertellen hoor, uit respect voor haar ga ik dat ook niet doen.
Als dat echt de gedachte was dan had je hier ook niet zo binnen komen stormen.
pi_142917480
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:18 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Geniet er maar gewoon van...
Als het gezellig is, kijk je maar gewoon een beetje waar het schip strand.
Als het niet leuk is, vertrek je gewoon weer.. :)
Dat is precies wat ik ga doen ja!
  donderdag 31 juli 2014 @ 12:22:30 #222
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_142917528
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:20 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Dat is precies wat ik ga doen ja!
Gewoon de volgende ochtend opstaan en zeggen, nou.. was gezellig. Kan ik even douchen? Heb zo nog een andere date.
pi_142917620
quote:
14s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:22 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Gewoon de volgende ochtend opstaan en zeggen, nou.. was gezellig. Kan ik even douchen? Heb zo nog een andere date.
Die eerste zou dat niet eens erg vinden, die is van de open relaties. Als het in de andere volgorde was, was het een garantie voor een klap geweest, gok ik.
  donderdag 31 juli 2014 @ 12:27:47 #224
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_142917681
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:25 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Die eerste zou dat niet eens erg vinden, die is van de open relaties. Als het in de andere volgorde was, was het een garantie voor een klap geweest, gok ik.
Wie is het? Weiss? Barbje?
pi_142917700
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:27 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Wie is het? Weiss? Barbje?
Neenee, niemand hier van FOK! voor zover ik weet.
  donderdag 31 juli 2014 @ 12:28:36 #226
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_142917706
quote:
11s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:14 schreef -Splash- het volgende:
Nooit Fok!kers daten... *check*
Hij is niet eens echt een Fok!ker, check zijn aantal posts maar ;) Maar goed, ik ga er verder geen woorden meer aan vuil maken.
You can only have the sunshine after the rain..
  donderdag 31 juli 2014 @ 12:29:25 #227
431380 Colordeaf
Ontzettende eindbaas
pi_142917727
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:28 schreef het volgende:

[..]

Hij is niet eens echt een Fok!ker, check zijn aantal posts maar ;) Maar goed, ik ga er verder geen woorden meer aan vuil maken.
Well excuse me for taking interest in this site, vind je het heel gek nadat ik hier pas een maand ofzo zit :|

quote:
12s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:20 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Als dat echt de gedachte was dan had je hier ook niet zo binnen komen stormen.
Binnen stormen zou ik het niet noemen, viel mij gewoon op, vond het wel grappig, punt.

[ Bericht 39% gewijzigd door Colordeaf op 31-07-2014 12:53:13 ]
pi_142917905
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:29 schreef Colordeaf het volgende:

[..]

Binnen stormen zou ik het niet noemen, viel mij gewoon op, vond het wel grappig, punt.
Blijkbaar vond je het alles behalve grappig.
  donderdag 31 juli 2014 @ 12:37:39 #229
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142917938
Aah alle exen van PD zijn er gezellig bij O+
  donderdag 31 juli 2014 @ 12:38:25 #230
431380 Colordeaf
Ontzettende eindbaas
pi_142917954
quote:
7s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:37 schreef Cue_ het volgende:
Ben toch echt geen ex hoor :D
pi_142918364
Misschien gezellig met z'n drieën een biertje gaan doen? En de rest van de exdates die ik niet weet, die mogen natuurlijk ook gezellig mee. Graag het verslag hier posten :+
  donderdag 31 juli 2014 @ 12:55:50 #232
431380 Colordeaf
Ontzettende eindbaas
pi_142918397
_O-
  donderdag 31 juli 2014 @ 13:08:38 #233
242666 BeamofLight
pi_142918742
quote:
7s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:37 schreef Cue_ het volgende:
Nee Silenus nog
  donderdag 31 juli 2014 @ 13:09:17 #234
242666 BeamofLight
pi_142918761
quote:
10s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:38 schreef Colordeaf het volgende:

[..]

Ben toch echt geen ex hoor :D
so she claims
  donderdag 31 juli 2014 @ 13:09:52 #235
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142918778
Ex date.. ex relatie. Boeiend! Ex = ex :)
  donderdag 31 juli 2014 @ 13:11:55 #236
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_142918852
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:08 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Nee Silenus nog
Dan heb je ze nog steeds niet allemaal gehad ;)
  donderdag 31 juli 2014 @ 13:12:30 #237
242666 BeamofLight
pi_142918873
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:11 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

geen moment dat ik daar over getwijfeld heb. Slet.
  donderdag 31 juli 2014 @ 13:12:37 #238
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142918879
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:11 schreef Pinkdwarf het volgende:
Noem de rest ook even op, dan is t in ieder geval gelijk duidelijk
  donderdag 31 juli 2014 @ 13:13:07 #239
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_142918891
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:12 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

geen moment dat ik daar over getwijfeld heb. Slet.
Haha, nee dat is wat anders. Sowieso, met Silenus was maar 1 date.
  donderdag 31 juli 2014 @ 13:14:16 #240
242666 BeamofLight
pi_142918937
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:13 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Haha, nee dat is wat anders. Sowieso, met Silenus was maar 1 date.
niet echt een ex dan, of wel?
  donderdag 31 juli 2014 @ 13:14:46 #241
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_142918952
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:14 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

niet echt een ex dan, of wel?
Nee, maar dat is Habitue dan toch ook niet? Alleen met -Splash- heb ik een relatie gehad.
  donderdag 31 juli 2014 @ 13:16:22 #242
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142918997
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:14 schreef Pinkdwarf het volgende:
Nee, maar dat is Habitue dan toch ook niet?
Was jij trouwens diegene over dat 3 condooms verhaal?
  donderdag 31 juli 2014 @ 13:17:05 #243
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_142919018
quote:
7s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Was jij trouwens diegene over dat 3 condooms verhaal?
Nope :)
pi_142920012
Ik zag een ;) naar BoL, is ie nummer 5 of wordt ie je volgende nieuwe date?? :+
  donderdag 31 juli 2014 @ 14:06:42 #245
242666 BeamofLight
pi_142920457
quote:
10s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:49 schreef MissGump het volgende:
Ik zag een ;) naar BoL, is ie nummer 5 of wordt ie je volgende nieuwe date?? :+
IK DATE NIET MEER

SPOILER
pi_142920563
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:06 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

IK DATE NIET MEER

SPOILER
Nou er zijn hier iig al 4 mannen waarbij je het al dan niet of wel lekker zijn kunt verifiëren.

Sorry, het wordt flauw :')
pi_142921061
quote:
14s.gif Op woensdag 30 juli 2014 18:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, is goed, ik zal denken aan hoeveel beter jij als mens bent, de eerstvolgende keer dat je iemand door het slijk probeert te halen omdat godknowswhat je niet aanstaat of je foto's van onbekenden laat zien.

En nu ga ik me overgeven aan de codeïnecoma.
Neuken?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_142921213
quote:
10s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:54 schreef MissGump het volgende:
Misschien gezellig met z'n drieën een biertje gaan doen? En de rest van de exdates die ik niet weet, die mogen natuurlijk ook gezellig mee. Graag het verslag hier posten :+
Ga jij ook mee dan? Beetje cockfest anders.
  donderdag 31 juli 2014 @ 14:34:12 #249
431380 Colordeaf
Ontzettende eindbaas
pi_142921306
Wilde al zeggen, een groot sausagefest zit ik ook niet op te wachten :|
pi_142921356
quote:
6s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:31 schreef habitue het volgende:

[..]

Ga jij ook mee dan? Beetje cockfest anders.
Ik geloof dat Cue graag nog ooit een fok-'gangbang'-meet wilde, misschien is dit dan hét moment?
  donderdag 31 juli 2014 @ 14:39:01 #251
431380 Colordeaf
Ontzettende eindbaas
pi_142921456
quote:
6s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:35 schreef MissGump het volgende:

[..]

Ik geloof dat Cue graag nog ooit een fok-'gangbang'-meet wilde, misschien is dit dan hét moment?
Moet meteen denken aan "Maxima in een pornofilm" uit de lama's _O-
  donderdag 31 juli 2014 @ 14:39:38 #252
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142921477
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:39 schreef Colordeaf het volgende:

[..]

Moet meteen denken aan "Maxima in een pornofilm" uit de lama's _O-
Het is niet seksgerelateerd :{w
Wist alleen geen andere benaming ervoor :')
  donderdag 31 juli 2014 @ 14:46:10 #253
431380 Colordeaf
Ontzettende eindbaas
pi_142921716
quote:
7s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het is niet seksgerelateerd :{w
Wist alleen geen andere benaming ervoor :')
Ik had de patentaanvraag voor de blu-rays bijna klaar liggen :')
  donderdag 31 juli 2014 @ 14:47:10 #254
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142921752
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:46 schreef Colordeaf het volgende:
blu-rays
Bestaat dat nog? :D
  donderdag 31 juli 2014 @ 14:48:58 #255
431380 Colordeaf
Ontzettende eindbaas
pi_142921826
quote:
7s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Bestaat dat nog? :D
Het schijnt, maar met Popcorn time en XBMC zou het niet al teveel verdienen :+ Waar is Brein wanneer je ze nodig hebt _O-
  donderdag 31 juli 2014 @ 15:22:18 #256
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_142922936
Zo zo gaat lekker hier zeg :D
God domme wat een hoop drama!

Heeeeeerlijk wel O+

Verzuurde usertjes,
De "iedereen is tegen mij usertjes"

Oh en "ik ga heel geheimzinnig doen voor meer aandacht" usertjes zijn er natuurlijk ook.

Op en top genieten!
pi_142925249
Haha briljant dit. Ik wat bijna zover dat ik wel eens een fokker wilde proberen maar jullie behouden mij hier net op tijd voor O+ :D
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 31 juli 2014 @ 17:01:34 #258
242666 BeamofLight
pi_142926071
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
Haha briljant dit. Ik wat bijna zover dat ik wel eens een fokker wilde proberen maar jullie behouden mij hier net op tijd voor O+ :D
fokker proberen. Niet. Doen.
pi_142926923
Niks mis met een Fokker hoor
pi_142927236
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 15:22 schreef ook_gek het volgende:
Zo zo gaat lekker hier zeg :D
God domme wat een hoop drama!

Heeeeeerlijk wel O+

Verzuurde usertjes,
De "iedereen is tegen mij usertjes"

Oh en "ik ga heel geheimzinnig doen voor meer aandacht" usertjes zijn er natuurlijk ook.

Op en top genieten!
Vergeet de ''ik heb een relatie, dus ik ben nu goeroe'' users niet!
pi_142927760
quote:
10s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:38 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

pi_142928024
quote:

[..]

U riep?!
pi_142928082
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:10 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

U riep?!
Jou zie ik altijd graag hier, dat weet je. Je bent ook zo goed afgericht!
pi_142928292
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:28 schreef Faxie het volgende:
Precies. Slechts eenmaal een slechte ervaring mee gehad, verder allemaal tof volk _O_
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_142928388
quote:

[..]

terecht toch :7
pi_142928407
Misschien heb ik wat gemist, maar dat is ook al officieel?
pi_142928423
quote:
14s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:21 schreef minthy het volgende:

[..]

Precies. Slechts eenmaal een slechte ervaring mee gehad, verder allemaal tof volk _O_
Jij moet hier ook weer eens vaker gaan posten. Maar ja, van de markt af he?
pi_142928488
Jezus christus wat gaat OKcupid snel :o Zitten daar bijna geen vrouwen op of zo?
(serieus, waarom is OKc zo 'actief' vergeleken bij andere websites? nou ja ik heb alleen ervaring met paiq)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_142928511
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:30 schreef rhubarbje het volgende:
Jezus christus wat gaat OKcupid snel :o Zitten daar bijna geen vrouwen op of zo?
(serieus, waarom is OKc zo 'actief' vergeleken bij andere websites? nou ja ik heb alleen ervaring met paiq)
Komt ook omdat je momenteel veel gepromoot wordt, want nieuwe user. Je staat veel op de startsite enzo dan. Na een week of wat wordt het (iets) minder.
pi_142928527
quote:
2s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:31 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Komt ook omdat je momenteel veel gepromoot wordt, want nieuwe user. Je staat veel op de startsite enzo dan. Na een week of wat wordt het (iets) minder.
Ow godver dat wil ik helemaal niet!! Serieus
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_142928537
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:27 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Jij moet hier ook weer eens vaker gaan posten. Maar ja, van de markt af he?
Ja! Inclusief roze wolk en fluitende vogels en unicorns en alles. Deze hou ik, klef en wel O+ :7
Tante minthy!! O+
pi_142928553
quote:
11s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
Misschien heb ik wat gemist, maar dat is ook al officieel?
Moi ?
Half jaartje nu en counting
pi_142928559
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:32 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ow godver dat wil ik helemaal niet!! Serieus
Niet pontificaal van DIT IS ONZE NIEUWSTE USER hoor, rieleks. Maar je komt iets hoger te staan bij searchresults enzo geloof ik :P.
pi_142928598
quote:
2s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:33 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Niet pontificaal van DIT IS ONZE NIEUWSTE USER hoor, rieleks. Maar je komt iets hoger te staan bij searchresults enzo geloof ik :P.
Pff dat hoeft ook niet. Ik wil gewoon een fly on the wall zijn en mooie/leuke mensen spotten en dan misschien na heel veel dubben een berichtje sturen :P

Maar goed, weekje dapper doen dus
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_142928623
quote:
10s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:32 schreef minthy het volgende:

[..]

Ja! Inclusief roze wolk en fluitende vogels en unicorns en alles. Deze hou ik, klef en wel O+ :7
En fokker he? Zo zie je maar. :7
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:32 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Moi ?
Half jaartje nu en counting
Dat heb ik dan inderdaad gemist denk ik. Al spreekt het meestal wel boekdelen als je iemand niet zo vaak meer ziet posten.
pi_142928809
quote:
12s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:36 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

[..]

Dat heb ik dan inderdaad gemist denk ik. Al spreekt het meestal wel boekdelen als je iemand niet zo vaak meer ziet posten.
True. Al was ik nooit een die hard poster en ik lees nog mee :-)
pi_142928881
quote:
12s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:36 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Een echte. En heel normaal ook nog :P
Tante minthy!! O+
pi_142929118
quote:
17s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:12 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Jou zie ik altijd graag hier, dat weet je. Je bent ook zo goed afgericht!
Hulde aan wie hulde toekomt ~O>

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Je weet ze wel uit de oude doos te toveren.

:W
pi_142929832
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:57 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Hulde aan wie hulde toekomt ~O>

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Je weet ze wel uit de oude doos te toveren.

:W
Er trekken ineens wel veel users van weleer uit deze reeks aan mijn netvlies voorbij ja. Ik denk dat ik zo een ban ga krijgen en dit het digitale equivalent van doodgaan is.
  donderdag 31 juli 2014 @ 19:35:02 #280
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_142930496
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:28 schreef Faxie het volgende:
Fokkers zijn geen relatie materiaal. Ergo, Nooit met een fokker daten! 8-)
Erg slechte ervaring mee }:| :X
*** Nul Dertien ***
pi_142931300
nietslaatmaar.

[ Bericht 82% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2014 19:58:57 ]
pi_142931352
Ze slaan nu wel heel erg door bij OKC :').

SPOILER
Get stoned
  donderdag 31 juli 2014 @ 20:00:50 #283
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_142931413
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:59 schreef Hinder het volgende:
Ze slaan nu wel heel erg door bij OKC :').

SPOILER
_O-

Staat vast ergens een komma verkeerd.
  donderdag 31 juli 2014 @ 20:50:45 #284
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142933320
quote:
17s.gif Op donderdag 31 juli 2014 18:47 schreef minthy het volgende:

[..]

Een echte. En heel normaal ook nog :P
wie dan? :o
pi_142941850
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 20:50 schreef Cue_ het volgende:

[..]

wie dan? :o
Rubbereend! In oktober de eerste date gehad en heel fijn aan elkaar blijven plakken ^O^
Tante minthy!! O+
pi_142944147
14.gif De term ''goed bezig'' dringt zich op.
pi_142948181
Jeetje ze zijn wel opdringerig op OKc. Ik heb gisteren niet braaf gereageerd op een aantal berichtjes (het waren er nogal wat dus ik heb de leukste er uit gevist) en dan krijg ik meteen een vervolgberichtje in een poging toch een reactie uit te lokken of zo?

Tot zo ver mijn verslag van mijn nieuwe ervaringen (ik vond het wel ontopic maar misschien zit niemand er op te wachten)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 10:40:40 #288
431380 Colordeaf
Ontzettende eindbaas
pi_142948429
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:28 schreef rhubarbje het volgende:
Jeetje ze zijn wel opdringerig op OKc. Ik heb gisteren niet braaf gereageerd op een aantal berichtjes (het waren er nogal wat dus ik heb de leukste er uit gevist) en dan krijg ik meteen een vervolgberichtje in een poging toch een reactie uit te lokken of zo?

Tot zo ver mijn verslag van mijn nieuwe ervaringen (ik vond het wel ontopic maar misschien zit niemand er op te wachten)
Mijn ervaringen bij OKc waren dat het nogal een grote vleesmarkt was. Ik had genoeg reacties maar het kwam altijd een beetje over als kijken, kijken, niet kopen. Maar dat heeft meer te maken met het feit dat het gratis is naar mijn idee.

Maar w.b.t. je vraag, die pipo's moet je gewoon dubbel negeren. Die lopen gewoon uit onzekerheid door te hengelen.
pi_142948437
Kort en algemeen zinnetje terug sturen voor de gein. Krijg je gelijk een max combo aan vervolgberichtjes.
pi_142948479
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
Kort en algemeen zinnetje terug sturen voor de gein. Krijg je gelijk een max combo aan vervolgberichtjes.
Ja daar zit ik toch niet op te wachten :P

Ik twijfel tussen negeren (het makkelijkst eigenlijk :@ ) of toch maar een soort algemeen aardig zinnetje verzinnen om aan te geven dat het van mij niet zo hoeft (het aardigst ;( )

En een vleesmarkt is toch helemaal niet erg? Het lijkt me nogal logisch bij datingsites eigenlijk
Maar ik heb niet eens een foto nu. Te ingewikkeld
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_142948529
Dat aardige zinnetje sorteert hetzelfde effect. Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb.
pi_142949008
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dat aardige zinnetje sorteert hetzelfde effect. Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb.
Daar was ik wel bang voor ja, vandaar ook een deel van mijn twijfel
Maar helemaal niks zeggen lijkt me ook wat onaardig
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 11:05:29 #293
431380 Colordeaf
Ontzettende eindbaas
pi_142949095
Als het je echt dwars zit kan je altijd zeggen "sorry maar dit wordt m niet". Als ze dat niet accepteren, jammer dan.
pi_142949196
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:05 schreef Colordeaf het volgende:
Als het je echt dwars zit kan je altijd zeggen "sorry maar dit wordt m niet". Als ze dat niet accepteren, jammer dan.
Ja dat vind ik dus niet echt een aardig zinnetje en dat lokt alleen maar de vraag 'waarom dan?' uit natuurlijk
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 11:10:49 #295
431380 Colordeaf
Ontzettende eindbaas
pi_142949282
Ja ok, ik maakte een kortaf generiek voorbeeld, tuurlijk kun je er een reden bij zetten. Maar als ze dan door blijven hengelen moet je het gewoon afkappen.
pi_142949357
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Daar was ik wel bang voor ja, vandaar ook een deel van mijn twijfel
Maar helemaal niks zeggen lijkt me ook wat onaardig
In een ideale wereld is iedereen aardig tegen elkaar en begrijpt iedereen elkaar. Helaas zit hem de crux in dat laatste.
pi_142949365
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:10 schreef Colordeaf het volgende:
Ja ok, ik maakte een kortaf generiek voorbeeld, tuurlijk kun je er een reden bij zetten. Maar als ze dan door blijven hengelen moet je het gewoon afkappen.
Ja maar ik wil dus geen reden geven want dan is het niet meer knip en plak baar en ben ik alsnog een halve dag bezig :')

Maar never mind
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_142949391
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:12 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

In een ideale wereld is iedereen aardig tegen elkaar en begrijpt iedereen elkaar. Helaas zit hem de crux in dat laatste.
Maar ik ben serieus een heel aardig meisje (ook al lijkt dat hier niet altijd zo) en echt van het 'als je wil dat mensen aardiger en beter zouden zijn moet je dat zelf eerst zijn'

:') Ja ik ben een schaap ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_142949454
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 10:42 schreef rhubarbje het volgende:
Maar ik heb niet eens een foto nu.
Nieteens een foto en overspoeld door reacties?
Wat roken die mannen? :')
pi_142949473
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:15 schreef habitue het volgende:

[..]

Nieteens een foto en overspoeld door reacties?
Wat roken die mannen? :')
Ik had heel even een foto. 75% van de reacties zijn nog van toen. Maar het werd me wat te veel dus ik heb hem weg gehaald en nu dus inderdaad meteen minder reacties
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_142949481
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:13 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Maar ik ben serieus een heel aardig meisje (ook al lijkt dat hier niet altijd zo) en echt van het 'als je wil dat mensen aardiger en beter zouden zijn moet je dat zelf eerst zijn'

:') Ja ik ben een schaap ;(
Het ironische is dan weer dat jij mijn post niet begrijpt. Ik bedoel maar te zeggen dat je ( als je zoiets aardig af wil handelen ) jezelf in een hoop gevallen in de voet schiet. Afwijzingen die niet begrepen worden, hoe je het ook brengt, mensen die door gaan vragen etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')