abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142842122
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 10:00 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik vind dat echt een van de meest fantasieloze en luie kutvragen die je kunt stellen.
Mwah, ik raakte laatst aan de praat met iemand die echt 0,0 info op haar OKC profiel had, terwijl ik die zelf uitgebreid heb ingevuld. Mijn eerste vraag verwees daar dan ook naar, met de toevoeging 'dus vertel eens wie je bent'. Kreeg een heel beknopt antwoord over wat ze studeerde maar ik had in elk geval iets om over door te vragen, dus daarna kon het gesprek alsnog beginnen. Anders had ik gewoon echt geen aanknopingspunt gehad, en je laat wel de keus aan haarzelf om te bepalen wat interessant/belangrijk is om over te praten.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 11:06:21 #277
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_142842344
je kunt inderdaad ook gewoon over alles gaan zeiken. Dan weet je in ieder geval dat je een pleurisleven gaat houden. Ik word ook niet heel stijf van zo'n: "vertel es iets", maar om dan gelijk weg te klikken...nee. Mocht het na 5 minuutjes nog steeds zo oppervlakkig blijven kun je nog altijd dat kruisje rechtsboven aanklikken.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 11:08:33 #278
426585 Aisomont
Een berg.
pi_142842400
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:06 schreef BeamofLight het volgende:
je kunt inderdaad ook gewoon over alles gaan zeiken. Dan weet je in ieder geval dat je een pleurisleven gaat houden. Ik word ook niet heel stijf van zo'n: "vertel es iets", maar om dan gelijk weg te klikken...nee. Mocht het na 5 minuutjes nog steeds zo oppervlakkig blijven kun je nog altijd dat kruisje rechtsboven aanklikken.
Eens. Niet iedereen is ervaren met datingsites en dus snapt niet iedereen de ergernis van zulke vragen.
pi_142842514
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:06 schreef BeamofLight het volgende:
Ik houd dan liever inderdaad mijn eigen leuke pleurisleven waar niks over te vertellen valt :+
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_142842720
Wat ik overigens veel fantasielozers vind is een "heej, hoe issie?".
  dinsdag 29 juli 2014 @ 11:19:48 #281
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_142842721
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:12 schreef MissGump het volgende:

[..]

Ik houd dan liever inderdaad mijn eigen leuke pleurisleven waar niks over te vertellen valt :+
ja ik ook eigenlijk

retry:
als iemand mij dat als vraag 1 zou stellen, dan zou ik denk ik komen met een: wow, gefeliciteerd met het stellen van de rukste vraag die je had kunnen stellen. Doe es poging 2.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 11:29:39 #282
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_142843025
Wat ik nou niet snap he, en dat zie ik hier maar ook in mijn omgeving. Waarom zo zeiken over een vraag. Als het maar iets afwijkt van het perfecte idee wat iemand over een gesprek heeft. BAM en weg! Dan is het fantasieloos, saai, oppervlakkig tot aan een slet aan toe. Natuurlijk direct vervolgt met "er zijn geen leuke mannen / vrouwen meer. Bla bla bla zeil zeik zeil huil huil huil. Oh en dat probleem is natuurlijk niet aan hun zelf te wijten.

Waarom hechten en wegen mensen zoveel waarde aan zo iets simpels. Het is maar een vraagje. Het is niet als of de hele wereld afhankelijk is van die vraag?

En laten we het omkeren. Laten we eens met de meest orgineelste en leukste vraag ooit komen! Dan hoor je vaak meteen "dat is zo een overgekompenseerde vraag"
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_142843063
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:19 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

... en, dan zou ik denk ik komen met een: wow, gefeliciteerd met het stellen van de rukste vraag die je had kunnen stellen ...

[...]

Ofwel, in principe kun je iedereen wegklikken met die kutvraag zo'n arrogante houding
fixed that for you
pi_142843147
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:29 schreef ook_gek het volgende:
Wat ik nou niet snap he, en dat zie ik hier maar ook in mijn omgeving. Waarom zo zeiken over een vraag. Als het maar iets afwijkt van het perfecte idee wat iemand over een gesprek heeft. BAM en weg! Dan is het fantasieloos, saai, oppervlakkig tot aan een slet aan toe. Natuurlijk direct vervolgt met "er zijn geen leuke mannen / vrouwen meer. Bla bla bla zeil zeik zeil huil huil huil. Oh en dat probleem is natuurlijk niet aan hun zelf te wijten.

Waarom hechten en wegen mensen zoveel waarde aan zo iets simpels. Het is maar een vraagje. Het is niet als of de hele wereld afhankelijk is van die vraag?

En laten we het omkeren. Laten we eens met de meest orgineelste en leukste vraag ooit komen! Dan hoor je vaak meteen "dat is zo een overgekompenseerde vraag"
Volledig mee eens.
pi_142843239
quote:

Als ik niet zeik en huil, mag ik dan wel gewoon mensen wegklikken om die paar opmerkingen die gewoon al mijn nekharen omhoog zetten?

En volgens mij is er geen vooraf bepaalde meeste leukste en origineelste vraag want het gaat er om dat de opmerking of vraag op dat moment bij die persoon in het gesprek past.
pi_142843244
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:19 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ja ik ook eigenlijk

retry:
als iemand mij dat als vraag 1 zou stellen, dan zou ik denk ik komen met een: wow, gefeliciteerd met het stellen van de rukste vraag die je had kunnen stellen. Doe es poging 2.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eh, nee. Ik reageer eigenlijk altijd op een dergelijke manier op dat soort vragen. Zeker de helft pikt dat juist heel goed op, en da's opvallend. De andere helft hangt gelijk in de gordijnen, maar die zoek ik toch al niet.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  dinsdag 29 juli 2014 @ 11:39:30 #287
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_142843280
quote:

Ze zijn niet voor niks nog alleen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 29 juli 2014 @ 11:40:08 #288
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_142843290
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 10:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Precies, bah ;).

Nu vallen bij mij ook veel gesprekken dood, geen interesse vanuit haar kant of die van mij, is wel snel klaar ;)
Ja want stel je voor dat de vraag niet aan je gigantische verwachtingen van een van de grootste creatieve geesten die deze aardbol ooit bewandeld heeft. Ik vind het nog wel een nuttige vraag, al zou ik hem iets beter verwoorden dan dat.

Als iemand al niets geweldigs en spannends over zichzelf te vertellen heeft, dan heeft die waarschijnlijk een dusdanig saai zolderkamerleven en gebrek aan persoonlijke mening dat je dan inderdaad het gesprek beter daar kan afkappen :+

quote:
6s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:38 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Eh, nee. Ik reageer eigenlijk altijd op een dergelijke manier op dat soort vragen. Zeker de helft pikt dat juist heel goed op, en da's opvallend. De andere helft hangt gelijk in de gordijnen, maar die zoek ik toch al niet.
Dat is dan ook al beter, je creert er een gesprek mee bij personen die er mee om kunnen gaan. :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_142843294
Overigens heb je ALTIJD een aanknopingspunt. Ook als er niks aan info bijstaat. Begin gewoon over wederzijdse ervaringen via die site of app. Iedereen heeft wel dramaverhalen en dat zijn de leukste verhalen om te horen natuurlijk. Valt er gelijk wat te lachen en het schept een band. Epische tip. Gratis. Omdat jullie het zijn.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 11:43:23 #290
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_142843362
quote:

Lang geleden gekje maar ben het met je eens. Was hetzelfde aan het neerpennen. Op je "high horse" blijven zitten op een datingsite gewoon omdat het kan daarmee loop je naar mijn idee best leuke mensen mis. Misschien dat ik daarom ook regelmatig aangenaam verrast (en ook wel eens niet) was door een date.
pi_142843546
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:43 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Lang geleden gekje maar ben het met je eens. Was hetzelfde aan het neerpennen. Op je "high horse" blijven zitten op een datingsite gewoon omdat het kan daarmee loop je naar mijn idee best leuke mensen mis. Misschien dat ik daarom ook regelmatig aangenaam verrast (en ook wel eens niet) was door een date.
Maar ik ben dan ook altijd al een 'paardenmeisje' geweest :+

En ik ben net wat te lang voor een klein paardje.
pi_142844291
quote:

Ik zou niet iemand daar voor wegklikken. Maar het is vaak een teken aan de wand hoe de rest van het gesprek gaat verlopen. Als dat dan niet verandert kijk ik verder ja. Leven is te kort voor saaie doelloze gesprekken op dating sites.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_142844357
Tja ik zit natuurlijk ook in een luxe positie dus dat speelt wel mee. Ik heb gewoon geen zin in die standaard gesprekjes

Het is heus niet zo dat ik meteen weg heb geklikt maar het was gewoon zo'n typisch saai gesprek en die zin vond ik daarvoor tekenend dus heb ik de 3 minuten niet vol gemaakt.
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_142844510
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:39 schreef fathank het volgende:

[..]

Ze zijn niet voor niks nog alleen.
:')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_142844551
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:17 schreef rhubarbje het volgende:
Tja ik zit natuurlijk ook in een luxe positie dus dat speelt wel mee. Ik heb gewoon geen zin in die standaard gesprekjes

Het is heus niet zo dat ik meteen weg heb geklikt maar het was gewoon zo'n typisch saai gesprek en die zin vond ik daarvoor tekenend dus heb ik de 3 minuten niet vol gemaakt.
#TeamOpenRelatie
  dinsdag 29 juli 2014 @ 12:25:22 #296
157922 fathank
pi_142844596
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:22 schreef habitue het volgende:

[..]

:')
Het is wel zo. Zijn vaak van die lui met onmetelijk hoge standaarden en oneindige eisenlijstjes.
pi_142844651
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:25 schreef fathank het volgende:

[..]

Het is wel zo. Zijn vaak van die lui met onmetelijk hoge standaarden en oneindige eisenlijstjes.
of niet
Want je 'beschuldigd' mij. Et van hoge eisen maar ik ben helement niet alleen. Dus misschien moet je geen voorbarige conclusies trekken
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_142844697
OP-waardige tip, ik herhaal hem nog eens. Dat het dus niet alleen maar bashen is wat de klok slaat voor de tere zieltjes onder ons. Als je je horrordates een beetje met humor weet te brengen is ze hooked.

quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
Overigens heb je ALTIJD een aanknopingspunt. Ook als er niks aan info bijstaat. Begin gewoon over wederzijdse ervaringen via die site of app. Iedereen heeft wel dramaverhalen en dat zijn de leukste verhalen om te horen natuurlijk. Valt er gelijk wat te lachen en het schept een band. Epische tip. Gratis. Omdat jullie het zijn.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 12:29:29 #299
157922 fathank
pi_142844704
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:27 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

of niet
Want je 'beschuldigd' mij. Et van hoge eisen maar ik ben helement niet alleen. Dus misschien moet je geen voorbarige conclusies trekken
Ik doel op mensen in 't algemeen die na 2 zinnen al besluiten 'nah, das niks want hij stelt niet de goeie vraag'. Je voelt je blijkbaar aangesproken. En over 't algemeen zijn de mensen die op tinder zitten om wat te regelen alleen, een uitzondering daargelaten.
pi_142844721
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:25 schreef fathank het volgende:

[..]

Ehm volgens mij zijn de mensen die het meest een hekel hadden aan die vraag ook het meest aan het daten:

Habitue: aan het daten en een weekend weg.
Rhu: aan het daten en een relatie
Ik: aan het daten en ehm...
BoL: ik kan me niet voorstellen dat ie niet date.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')