abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142822491
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:54 schreef yats het volgende:

[..]

Ow right, ik stel me aan. Weet ik dat ook weer. Jij bent de 'minst erge' van de drie, maar ik heb af en toe ook bij jou het idee dat je gewoon een beetje wil provoceren. Dat mag van mij best, maar verwacht dan niet dat ik overal serieus op in ga of niet af en toe zelf ook wat terug reageer. En dat betekent niet dat ik niet af en toe enorm lach om die dateverhalen van je, maar dat 'hakken' siert je niet.

En ja, ik ben zeker behoorlijk druk met het succesvol proberen te maken van mijn bedrijfje (vorige week zat er 60 uur in), maar staat dat daten in de weg? Ik heb alleen gezegd dat ik niet ACTIEF (let op het dikgedrukte) op zoek ben naar dates omdat ik druk ben, maar als zich na een paar leuke gesprekken de kans voordoet met een leuke vrouw, waarom zou ik dan geen date aan haar voorstellen?

[..]

Je stelt je inderdaad aan, ik reageer op wat er gezegd wordt en soms is dat wat scherper. Doe ik bij iedereen, niet alleen bij jou. Noem mij een lul, vind ik prima. :7 Ik ben nu eenmaal niet van de kusjekroel en soms is het weleens nodig hier. Teveel mensen zijn totaal niet in staat tot relativeren en zien echt overal gebash in (En ja, ik ga zelf ook niet vrijuit in deze).

Maar, lieve yats, als jij - zoals een tijdje terug - in mijn dm hangt met vragen over het één of ander doe ik ook mijn best om je te helpen of je van antwoorden te voorzien. Als ik je écht niet zou moeten of ''accepteren'' of hoe je het ook noemt had je lekker de vinkentering kunnen genieten en had ik je genegeerd. Het heeft dus geen zak te maken met een soort van hetze jegens jouw persoontje. Tenminste, niet van mijn kant uit, voor anderen kan en ga ik niet spreken.

Waar ik bij jou wél ENORME jeuk van krijg zijn die eeuwige tenenkrommende kwijlreacties naar vrouwelijke users toe. Zoals vanmiddag, toen je het op c_c had voorzien in een troosteloze poging om er een date uit te slepen. En kom nu niet aanzetten met dat dat maar een grapje was, we weten beiden wel beter. Als ze ja had gezegd was je er net zo hard in meegegaan. :') Doe gewoon normaal man. Het is niet om aan te zien soms.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_142822614
Leave Yats alone :( :'(
pi_142822997
En jij moet godverdomme al helemaal je smoel houden, Faxie! :(
pi_142823028
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
En jij moet godverdomme al helemaal je smoel houden, Faxie! :(
Blow me :*
  maandag 28 juli 2014 @ 19:56:55 #251
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_142824221
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:28 schreef habitue het volgende:

[..]

Het was meer een referentie aan cue's verzuurde reactie op mij zaterdag.

Uiteraard gun ik cue ook leuke dates O+

Zeker, we gaan allebei een dag plannen. Helaas nog 9 dagen wachten. ;(
Ik word al echt een zwart witte fokker ;(

Mooooi want het is ook een leukerd volgens mij.

Dat is wel enórm lang inderdaad, je plan al klaar?
pi_142824523
Ontopic maar weer..... :{
pi_142826558
Ugh ik dacht 'laat ik weer eens op paiq gaan'

Speeddate 1: 'vertel eens iets over jezelf'
Speeddate 2: 'Ben je net zo ondeugend als ik?'

Ik heb de 3 minuten niet eens volgemaakt :')
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_142828404
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:56 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik word al echt een zwart witte fokker ;(

Mooooi want het is ook een leukerd volgens mij.

Dat is wel enórm lang inderdaad, je plan al klaar?
Nou ik vertelde mijn ochtendplan. Zegt ze: 'ik had wel wat hippers van je verwacht'
Wel verdomme :(
Dus ik ga voor de rest van de dag wat zoeken waarbij zelfs de meest doorgewinterde hipsters zouden zeggen: 'nou nou, het mag van mij wel iets meer mainstreem' :P
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_142828883
quote:
10s.gif Op maandag 28 juli 2014 21:44 schreef habitue het volgende:
Nou ik vertelde mijn ochtendplan. Zegt ze: 'ik had wel wat hippers van je verwacht'
Wel verdomme :(
Dus ik ga voor de rest van de dag wat zoeken waarbij zelfs de meest doorgewinterde hipsters zouden zeggen: 'nou nou, het mag van mij wel iets meer mainstreem' :P
Waarom zou je een fuck geven om wat zij er van denkt?
pi_142829315
quote:
10s.gif Op maandag 28 juli 2014 21:54 schreef Weissman het volgende:

[..]

Waarom zou je een fuck geven om wat zij er van denkt?
Als ik dat deed had ik wel wat anders gekozen he. :P
pi_142832962
Paiq flipt hem, hebben anderen daar ook last van? Ik wilde matchen weer aanzetten en kreeg eerst 4 matches tegelijk, die net zo snel weer uit m'n lijst verdwenen maar nog wel tegen me konden praten blijkbaar :')
pi_142833416
Bij mij antwoordt niemand, dus er is wel meer mis.
Get stoned
  maandag 28 juli 2014 @ 23:32:50 #259
426585 Aisomont
Een berg.
pi_142833903
quote:
5s.gif Op maandag 28 juli 2014 23:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Paiq flipt hem, hebben anderen daar ook last van? Ik wilde matchen weer aanzetten en kreeg eerst 4 matches tegelijk, die net zo snel weer uit m'n lijst verdwenen maar nog wel tegen me konden praten blijkbaar :')
Doe eens ctrl+f5. Nerd-truucje.
pi_142834319
quote:
7s.gif Op maandag 28 juli 2014 23:23 schreef Hinder het volgende:
Bij mij antwoordt niemand, dus er is wel meer mis.
Ligt vast aan Paiq. Geen zorgen.
pi_142834342
Ik ben een meisjesnerd, ik ben er vrij zeker van dat het probleem niet aan mijn kant ligt.
  maandag 28 juli 2014 @ 23:48:20 #262
426585 Aisomont
Een berg.
pi_142834656
quote:
3s.gif Op maandag 28 juli 2014 23:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben een meisjesnerd, ik ben er vrij zeker van dat het probleem niet aan mijn kant ligt.
Ik zei niet dat het niet zo was. Meestal helpt ctrl+f5 bij Paiq wel om weer wat goed te krijgen als er dingen misgaan. Het is ajax volgens mij dus dan wordt alles weer opnieuw ingeladen enzo.

Ik heb eigenlijk nog geen enkele datingsite gehad die vlekkeloos werkte. Tinder is al helemaaaal een ramp. Maar ook OkCupid is echt niet perfect. Helaas.
pi_142834722
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 23:48 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Ik zei niet dat het niet zo was. Meestal helpt ctrl+f5 bij Paiq wel om weer wat goed te krijgen als er dingen misgaan. Het is ajax volgens mij dus dan wordt alles weer opnieuw ingeladen enzo.

Ik heb eigenlijk nog geen enkele datingsite gehad die vlekkeloos werkte. Tinder is al helemaaaal een ramp. Maar ook OkCupid is echt niet perfect. Helaas.
Bij OkCupid hebben ze dingen aan lopen passen, nu werkt de boel niet prettig meer :'( -O-
  maandag 28 juli 2014 @ 23:51:43 #264
426585 Aisomont
Een berg.
pi_142834816
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 23:49 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Bij OkCupid hebben ze dingen aan lopen passen, nu werkt de boel niet prettig meer :'( -O-
Die matchpercentages ook, als je ze uitgesplitst ziet in aparte categorieën, lijkt het echt onmogelijk om op het totale matchpercentage uit te komen...
pi_142835564
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 23:48 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Tinder is inderdaad wel zo brak als maar zijn kan qua chatten. Berichten die niet aankomen, of dubbel of helemaal door elkaar. Gesprekken die doodbloeden omdat je pas na een maand ziet dat de ander gereageerd heeft en je er uiteraard nooit melding van hebt gehad. De dates zelf lopen een stuk beter gelukkig.
pi_142835946
Date voor morgen heeft afgezegd. Heb gelijk een andere gefixt. Want zo rol ik.
pi_142835948
Tinder is aids. Met OKC heb ik nooit problemen gehad, app werkt ook prima. Paiq is eigenlijk gewoon een kutsite.
pi_142836083
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 00:18 schreef Weissman het volgende:
Date voor morgen heeft afgezegd. Heb gelijk een andere gefixt. Want zo rol ik.
Die hoer heeft natuurlijk een ander, heb je al bij haar voor de deur gestaan?
pi_142836208
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 00:22 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Die hoer heeft natuurlijk een ander, heb je al bij haar voor de deur gestaan?
Ik heb gevraagd of het aan mij of mijn drugsgebruik lag. Ze zei nee. Dus haar heb ik wel in de pocket ;)
pi_142837223
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 00:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Tinder is aids. Met OKC heb ik nooit problemen gehad, app werkt ook prima. Paiq is eigenlijk gewoon een kutsite.
Dit ja. Al heb ik heel soms in de OKC chat ook dat mijn eigen berichten niet zichtbaar zijn, maar dan wel voor de ander
  dinsdag 29 juli 2014 @ 08:30:10 #271
258885 Solique
I Kill You !
pi_142839630
Elke site of app heeft wel iets wat geregeld problemen geeft.
Zo vaak dingen misgelopen omdat er weer iets niet werkte :')
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  dinsdag 29 juli 2014 @ 09:44:31 #272
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_142840608
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 08:30 schreef Solique het volgende:
Elke site of app heeft wel iets wat geregeld problemen geeft.
Zo vaak dingen misgelopen omdat er weer iets niet werkte :')
t wordt steeks mooier
  dinsdag 29 juli 2014 @ 09:56:36 #273
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_142840837
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 20:58 schreef rhubarbje het volgende:
Ugh ik dacht 'laat ik weer eens op paiq gaan'

Speeddate 1: 'vertel eens iets over jezelf'
Speeddate 2: 'Ben je net zo ondeugend als ik?'

Ik heb de 3 minuten niet eens volgemaakt :')
Kijk dat je die 2e niets vindt snap ik, maar wat is er mis met de eerste vraag. Oke het is niet de meest boeiende maar het getuigd ook niet echt ervan dat jij het gesprek gaande wilt houden :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_142840911
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 09:56 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Kijk dat je die 2e niets vindt snap ik, maar wat is er mis met de eerste vraag. Oke het is niet de meest boeiende maar het getuigd ook niet echt ervan dat jij het gesprek gaande wilt houden :P
Ik vind dat echt een van de meest fantasieloze en luie kutvragen die je kunt stellen.
pi_142842015
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 10:00 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik vind dat echt een van de meest fantasieloze en luie kutvragen die je kunt stellen.
Precies, bah ;).

Nu vallen bij mij ook veel gesprekken dood, geen interesse vanuit haar kant of die van mij, is wel snel klaar ;)
pi_142842122
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 10:00 schreef habitue het volgende:

[..]

Mwah, ik raakte laatst aan de praat met iemand die echt 0,0 info op haar OKC profiel had, terwijl ik die zelf uitgebreid heb ingevuld. Mijn eerste vraag verwees daar dan ook naar, met de toevoeging 'dus vertel eens wie je bent'. Kreeg een heel beknopt antwoord over wat ze studeerde maar ik had in elk geval iets om over door te vragen, dus daarna kon het gesprek alsnog beginnen. Anders had ik gewoon echt geen aanknopingspunt gehad, en je laat wel de keus aan haarzelf om te bepalen wat interessant/belangrijk is om over te praten.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 11:06:21 #277
242666 BeamofLight
pi_142842344
je kunt inderdaad ook gewoon over alles gaan zeiken. Dan weet je in ieder geval dat je een pleurisleven gaat houden. Ik word ook niet heel stijf van zo'n: "vertel es iets", maar om dan gelijk weg te klikken...nee. Mocht het na 5 minuutjes nog steeds zo oppervlakkig blijven kun je nog altijd dat kruisje rechtsboven aanklikken.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 11:08:33 #278
426585 Aisomont
Een berg.
pi_142842400
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:06 schreef BeamofLight het volgende:
je kunt inderdaad ook gewoon over alles gaan zeiken. Dan weet je in ieder geval dat je een pleurisleven gaat houden. Ik word ook niet heel stijf van zo'n: "vertel es iets", maar om dan gelijk weg te klikken...nee. Mocht het na 5 minuutjes nog steeds zo oppervlakkig blijven kun je nog altijd dat kruisje rechtsboven aanklikken.
Eens. Niet iedereen is ervaren met datingsites en dus snapt niet iedereen de ergernis van zulke vragen.
pi_142842514
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:06 schreef BeamofLight het volgende:
Ik houd dan liever inderdaad mijn eigen leuke pleurisleven waar niks over te vertellen valt :+
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_142842720
Wat ik overigens veel fantasielozers vind is een "heej, hoe issie?".
  dinsdag 29 juli 2014 @ 11:19:48 #281
242666 BeamofLight
pi_142842721
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:12 schreef MissGump het volgende:

[..]

Ik houd dan liever inderdaad mijn eigen leuke pleurisleven waar niks over te vertellen valt :+
ja ik ook eigenlijk

retry:
als iemand mij dat als vraag 1 zou stellen, dan zou ik denk ik komen met een: wow, gefeliciteerd met het stellen van de rukste vraag die je had kunnen stellen. Doe es poging 2.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 11:29:39 #282
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_142843025
Wat ik nou niet snap he, en dat zie ik hier maar ook in mijn omgeving. Waarom zo zeiken over een vraag. Als het maar iets afwijkt van het perfecte idee wat iemand over een gesprek heeft. BAM en weg! Dan is het fantasieloos, saai, oppervlakkig tot aan een slet aan toe. Natuurlijk direct vervolgt met "er zijn geen leuke mannen / vrouwen meer. Bla bla bla zeil zeik zeil huil huil huil. Oh en dat probleem is natuurlijk niet aan hun zelf te wijten.

Waarom hechten en wegen mensen zoveel waarde aan zo iets simpels. Het is maar een vraagje. Het is niet als of de hele wereld afhankelijk is van die vraag?

En laten we het omkeren. Laten we eens met de meest orgineelste en leukste vraag ooit komen! Dan hoor je vaak meteen "dat is zo een overgekompenseerde vraag"
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_142843063
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:19 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

... en, dan zou ik denk ik komen met een: wow, gefeliciteerd met het stellen van de rukste vraag die je had kunnen stellen ...

[...]

Ofwel, in principe kun je iedereen wegklikken met die kutvraag zo'n arrogante houding
fixed that for you
pi_142843147
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:29 schreef ook_gek het volgende:
Wat ik nou niet snap he, en dat zie ik hier maar ook in mijn omgeving. Waarom zo zeiken over een vraag. Als het maar iets afwijkt van het perfecte idee wat iemand over een gesprek heeft. BAM en weg! Dan is het fantasieloos, saai, oppervlakkig tot aan een slet aan toe. Natuurlijk direct vervolgt met "er zijn geen leuke mannen / vrouwen meer. Bla bla bla zeil zeik zeil huil huil huil. Oh en dat probleem is natuurlijk niet aan hun zelf te wijten.

Waarom hechten en wegen mensen zoveel waarde aan zo iets simpels. Het is maar een vraagje. Het is niet als of de hele wereld afhankelijk is van die vraag?

En laten we het omkeren. Laten we eens met de meest orgineelste en leukste vraag ooit komen! Dan hoor je vaak meteen "dat is zo een overgekompenseerde vraag"
Volledig mee eens.
pi_142843239
quote:

Als ik niet zeik en huil, mag ik dan wel gewoon mensen wegklikken om die paar opmerkingen die gewoon al mijn nekharen omhoog zetten?

En volgens mij is er geen vooraf bepaalde meeste leukste en origineelste vraag want het gaat er om dat de opmerking of vraag op dat moment bij die persoon in het gesprek past.
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_142843244
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:19 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ja ik ook eigenlijk

retry:
als iemand mij dat als vraag 1 zou stellen, dan zou ik denk ik komen met een: wow, gefeliciteerd met het stellen van de rukste vraag die je had kunnen stellen. Doe es poging 2.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eh, nee. Ik reageer eigenlijk altijd op een dergelijke manier op dat soort vragen. Zeker de helft pikt dat juist heel goed op, en da's opvallend. De andere helft hangt gelijk in de gordijnen, maar die zoek ik toch al niet.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 11:39:30 #287
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_142843280
quote:

Ze zijn niet voor niks nog alleen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')