Lang verhaal. Hij wilde het toen meteen een relatie noemen. Heb me laten meeslepen, maar tegen geen van mijn vrienden of familie ooit gezegd dat ik een relatie had. Toen ik stopte met hem daten, heb ik ook gezegd dat ik ons niet als exen zag. Hij was het daar mee eens. Ergo, het is een ex-date, geen exquote:
gaat die over splash of wanneer komt die vuile was naar buiten?quote:Op maandag 28 juli 2014 16:48 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Lang verhaal. Hij wilde het toen meteen een relatie noemen. Heb me laten meeslepen, maar tegen geen van mijn vrienden of familie ooit gezegd dat ik een relatie had. Toen ik stopte met hem daten, heb ik ook gezegd dat ik ons niet als exen zag. Hij was het daar mee eens. Ergo, het is een ex-date, geen ex
Haha nee, -Splash- en ik zijn een stuk langer samen geweestquote:Op maandag 28 juli 2014 16:49 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
gaat die over splash of wanneer komt die vuile was naar buiten?
Als jij de was doet, zal ik hem ophangen.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:50 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Haha nee, -Splash- en ik zijn een stuk langer samen geweest
quote:Op maandag 28 juli 2014 16:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Heb je nu ineens wel tijd? En vorige week zei je nog dat je zo druk was?
Neem alles eens niet zo serieus. Als jullie in jullie drukke dateleven dingen kunnen plannen, kan ik dat ook. Is dat zo raar? En zo 'ineens' is dit niet.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik weet dat we niet meer mogen happen maar waarom zeg je 3 dagen terug nog dat je niet meer date want blabla onzin en heb je nu opeens een date waar je dan niks over wil zeggen?
Ik zie veel onzin voorbij komen op fok maar jij spant vaak wel de kroon...
Ik ben 1 grote act, zoals je vroeger de vrouw met de snor had ben ik 'de man met baard'.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, is gewoon een act; net als die van Faxie.
Dit dus yats, niemand heeft iets tegen jouquote:Op maandag 28 juli 2014 17:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
Stel je niet aan, yats. Als je zelf hier zegt niet meer te daten vanwege tijdgebrek en omdat je zo druk met je bedrijfje bent is het vrij logisch dat mensen er naar vragen als je dan heel mysterieus gaat lopen doen over het ineens weer hebben van een date. Je zegt A, maar doet B.
Nog geen date-update; knikkende knietjes plus eigenlijk nog een optie (wat een luxe opeens, of juist niet)quote:Op maandag 28 juli 2014 11:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Haha, wat een generalisaties weer![]()
![]()
Zon vermoeden had ik al. Doe rustig aanquote:Op maandag 28 juli 2014 18:03 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Pssst: Heb nieuwe info, maar moest werken. Hou je dm in de gateh
Het was meer een referentie aan cue's verzuurde reactie op mij zaterdag.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Sorry
Lijkt me gewoon tof als het echt een date wordt
Helemaal klaar voor Berlijn?
Ow right, ik stel me aan. Weet ik dat ook weer. Jij bent de 'minst erge' van de drie, maar ik heb af en toe ook bij jou het idee dat je gewoon een beetje wil provoceren. Dat mag van mij best, maar verwacht dan niet dat ik overal serieus op in ga of niet af en toe zelf ook wat terug reageer. En dat betekent niet dat ik niet af en toe enorm lach om die dateverhalen van je, maar dat 'hakken' siert je niet.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
Stel je niet aan, yats. Als je zelf hier zegt niet meer te daten vanwege tijdgebrek en omdat je zo druk met je bedrijfje bent is het vrij logisch dat mensen er naar vragen als je dan heel mysterieus gaat lopen doen over het ineens weer hebben van een date. Je zegt A, maar doet B.
Wat dat ''accepteren'' betreft of niet vind ik ook zo'n lulverhaal. Net of er bij mij nooit drietraps debielen reageren op bijvoorbeeld een verslag van mijn hand. Zuigerds hou je toch wel.
En Cue_, jank niet zo. Kan prima hier.
Ow, al had je wel iets tegen mij gehad had me dat weinig geinteresseert. Dat was dan jouw probleem, niet het mijne.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit dus yats, niemand heeft iets tegen jou
En voor de rest boeit het niemand een flikker wie je, hoe en waar date
Je stelt je inderdaad aan, ik reageer op wat er gezegd wordt en soms is dat wat scherper. Doe ik bij iedereen, niet alleen bij jou. Noem mij een lul, vind ik prima.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:54 schreef yats het volgende:
[..]
Ow right, ik stel me aan. Weet ik dat ook weer. Jij bent de 'minst erge' van de drie, maar ik heb af en toe ook bij jou het idee dat je gewoon een beetje wil provoceren. Dat mag van mij best, maar verwacht dan niet dat ik overal serieus op in ga of niet af en toe zelf ook wat terug reageer. En dat betekent niet dat ik niet af en toe enorm lach om die dateverhalen van je, maar dat 'hakken' siert je niet.
En ja, ik ben zeker behoorlijk druk met het succesvol proberen te maken van mijn bedrijfje (vorige week zat er 60 uur in), maar staat dat daten in de weg? Ik heb alleen gezegd dat ik niet ACTIEF (let op het dikgedrukte) op zoek ben naar dates omdat ik druk ben, maar als zich na een paar leuke gesprekken de kans voordoet met een leuke vrouw, waarom zou ik dan geen date aan haar voorstellen?
[..]
Blow mequote:Op maandag 28 juli 2014 19:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
En jij moet godverdomme al helemaal je smoel houden, Faxie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |