abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 juli 2014 @ 16:48:15 #226
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_142817672
quote:
5s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hoe zit het nu, Pinkdwarf?
Lang verhaal. Hij wilde het toen meteen een relatie noemen. Heb me laten meeslepen, maar tegen geen van mijn vrienden of familie ooit gezegd dat ik een relatie had. Toen ik stopte met hem daten, heb ik ook gezegd dat ik ons niet als exen zag. Hij was het daar mee eens. Ergo, het is een ex-date, geen ex :P
You can only have the sunshine after the rain..
  maandag 28 juli 2014 @ 16:49:24 #227
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_142817715
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:48 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Lang verhaal. Hij wilde het toen meteen een relatie noemen. Heb me laten meeslepen, maar tegen geen van mijn vrienden of familie ooit gezegd dat ik een relatie had. Toen ik stopte met hem daten, heb ik ook gezegd dat ik ons niet als exen zag. Hij was het daar mee eens. Ergo, het is een ex-date, geen ex :P
gaat die over splash of wanneer komt die vuile was naar buiten?
  maandag 28 juli 2014 @ 16:50:23 #228
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_142817753
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:49 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

gaat die over splash of wanneer komt die vuile was naar buiten?
Haha nee, -Splash- en ik zijn een stuk langer samen geweest ;)
  maandag 28 juli 2014 @ 17:06:22 #229
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_142818357
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:50 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Haha nee, -Splash- en ik zijn een stuk langer samen geweest ;)
Als jij de was doet, zal ik hem ophangen.
  maandag 28 juli 2014 @ 17:07:13 #230
416931 yats
(non) Average Joe
pi_142818395
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:00 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Heb je nu ineens wel tijd? En vorige week zei je nog dat je zo druk was?
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:01 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik weet dat we niet meer mogen happen maar waarom zeg je 3 dagen terug nog dat je niet meer date want blabla onzin en heb je nu opeens een date waar je dan niks over wil zeggen?

Ik zie veel onzin voorbij komen op fok maar jij spant vaak wel de kroon...
Neem alles eens niet zo serieus. Als jullie in jullie drukke dateleven dingen kunnen plannen, kan ik dat ook. Is dat zo raar? En zo 'ineens' is dit niet.

quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:01 schreef Weissman het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, is gewoon een act; net als die van Faxie.
Ik ben 1 grote act, zoals je vroeger de vrouw met de snor had ben ik 'de man met baard'.

Maar kom op zeg, wat een geneuzel hier af en toe. En gek genoeg zijn jullie drieen meestal de personen die dat het meeste doen en dat aan anderen verwijten. Ik ben er een beetje klaar mee dat er continu opmerkingen komen. Jullie roepen om het hardste dat jullie dan weer een date daar hebben en dan weer daar, maar als een aantal andere users (nee, niet allemaal, sommige mensen zijn blijkbaar wel 'geaccepteerd' of iets) hier posten volgen er of zure opmerkingen,of (quasi)sarcastische opmerkingen of word er gerefereerd naar posts van maanden of soms zelfs jaren terug.
En ja, ik date af en toe. Misschien minder vaak dan jullie, misschien vaker, geen idee verder en eerlijk gezegd interesseert me dat ook niet. Ik date gewoon omdat ik dat leuk vind en (onbewust) hoop iemand te treffen waar die beruchte klik mee bestaat. Ik hoef me verder tegenover jullie niet te verantwoorden wie ik wanneer wel of niet date, en als jullie daar moeite mee hebben en dan per se irritante opmerkingen willen posten, ga vooral je gang, maar ik trek me er verder niets van aan. Kortom, veel plezier met daten verder. Doe lekker jullie ding, dan doe ik mijn ding.

Zo, en nu weer on topic : iemand nog date verhalen?

[ Bericht 1% gewijzigd door yats op 28-07-2014 17:13:12 ]
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 28 juli 2014 @ 17:09:50 #231
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142818484
Even op voorhand maar even :P

Zullen we de reacties op yats post (mochten die er komen, maar de users kennende en m'n eigen jeukende handen :') ) maar in R&P / [SC Relaties #577]Karma is mijn bitch ja! :( doen...
Anders blijven we hier weer bezig en wordt t topic gelijk gesloten -O-
pi_142818992
Stel je niet aan, yats. Als je zelf hier zegt niet meer te daten vanwege tijdgebrek en omdat je zo druk met je bedrijfje bent is het vrij logisch dat mensen er naar vragen als je dan heel mysterieus gaat lopen doen over het ineens weer hebben van een date. Je zegt A, maar doet B.

Wat dat ''accepteren'' betreft of niet vind ik ook zo'n lulverhaal. Net of er bij mij nooit drietraps debielen reageren op bijvoorbeeld een verslag van mijn hand. Zuigerds hou je toch wel.

En Cue_, jank niet zo. Kan prima hier.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_142819327
quote:
13s.gif Op maandag 28 juli 2014 17:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
Stel je niet aan, yats. Als je zelf hier zegt niet meer te daten vanwege tijdgebrek en omdat je zo druk met je bedrijfje bent is het vrij logisch dat mensen er naar vragen als je dan heel mysterieus gaat lopen doen over het ineens weer hebben van een date. Je zegt A, maar doet B.
Dit dus yats, niemand heeft iets tegen jou :*

En voor de rest boeit het niemand een flikker wie je, hoe en waar date :')

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2014 17:33:17 ]
  maandag 28 juli 2014 @ 17:58:58 #234
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_142820147
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Haha, wat een generalisaties weer :D 8)7 })
Nog geen date-update; knikkende knietjes plus eigenlijk nog een optie (wat een luxe opeens, of juist niet)
Hij reed me net wel bijna aan ;( Bijna, dus ook geen goed excuus om wat woorden te wisselen :P
  maandag 28 juli 2014 @ 18:03:00 #235
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_142820275
quote:
7s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Heb Eefje niet meer gesproken :N
Pssst: Heb nieuwe info, maar moest werken. Hou je dm in de gateh
  maandag 28 juli 2014 @ 18:03:50 #236
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142820299
quote:
7s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:03 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Pssst: Heb nieuwe info, maar moest werken. Hou je dm in de gateh
Zon vermoeden had ik al. Doe rustig aan :)
pi_142820783
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:03 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zon vermoeden had ik al. Doe rustig aan :)
Beetje overbodige informatie dit. :')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 28 juli 2014 @ 18:20:57 #238
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142820809
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:20 schreef habitue het volgende:

[..]

alles jullie t doen, doe ik lekker mee O+
  maandag 28 juli 2014 @ 18:24:45 #239
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_142820908
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:20 schreef habitue het volgende:

[..]

Sorry :*
Lijkt me gewoon tof als het echt een date wordt O+

Helemaal klaar voor Berlijn?
pi_142821004
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:24 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Sorry :*
Lijkt me gewoon tof als het echt een date wordt O+

Helemaal klaar voor Berlijn?
Het was meer een referentie aan cue's verzuurde reactie op mij zaterdag.

Uiteraard gun ik cue ook leuke dates O+

Zeker, we gaan allebei een dag plannen. Helaas nog 9 dagen wachten. ;(
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_142821330
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:07 schreef Weissman het volgende:

[..]

Flikker op Fax :')
En al helemaal geen flikkers :N
pi_142821344
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:25 schreef Fascination het volgende:

[..]

Weer een fokkert? :7
Ach eentje meer of minder.. :P
  maandag 28 juli 2014 @ 18:45:19 #243
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_142821431
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:25 schreef Fascination het volgende:

[..]

Weer een fokkert? :7
Nee, een Peppert :P
  maandag 28 juli 2014 @ 18:54:20 #244
416931 yats
(non) Average Joe
pi_142821713
quote:
13s.gif Op maandag 28 juli 2014 17:22 schreef Hungry_Joe het volgende:

Wat dat ''accepteren'' betreft of niet vind ik ook zo'n lulverhaal. Net of er bij mij nooit drietraps debielen reageren op bijvoorbeeld een verslag van mijn hand. Zuigerds hou je toch wel.

En Cue_, jank niet zo. Kan prima hier.
Ow right, ik stel me aan. Weet ik dat ook weer. Jij bent de 'minst erge' van de drie, maar ik heb af en toe ook bij jou het idee dat je gewoon een beetje wil provoceren. Dat mag van mij best, maar verwacht dan niet dat ik overal serieus op in ga of niet af en toe zelf ook wat terug reageer. En dat betekent niet dat ik niet af en toe enorm lach om die dateverhalen van je, maar dat 'hakken' siert je niet.

En ja, ik ben zeker behoorlijk druk met het succesvol proberen te maken van mijn bedrijfje (vorige week zat er 60 uur in), maar staat dat daten in de weg? Ik heb alleen gezegd dat ik niet ACTIEF (let op het dikgedrukte) op zoek ben naar dates omdat ik druk ben, maar als zich na een paar leuke gesprekken de kans voordoet met een leuke vrouw, waarom zou ik dan geen date aan haar voorstellen?

quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 17:32 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dit dus yats, niemand heeft iets tegen jou :*

En voor de rest boeit het niemand een flikker wie je, hoe en waar date :')
Ow, al had je wel iets tegen mij gehad had me dat weinig geinteresseert. Dat was dan jouw probleem, niet het mijne.

By the weg, het was al eerder mensen opgevallen dat er hier soms op een bepaalde manier (onnodig) gereageerd word. Ik zeg het nu alleen wat harder. Ik lees gewoon liever tips/adviezen of dateverhalen (al dan niet faal) dan dat geneuzel.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_142821871
Als je me het adres geeft stuur ik volgende week wel bloemen naar je bedrijfje. :* Als teken van een bromance-flirt ;)
pi_142822087
Aaargh lul niet yats! Je hebt zelf gezegd 'ik date niet'

En dit is waarom je vaak crap over je heen krijgt. Je lokt het zelf uit. Sommige mensen kunnen zich gewoon beter afsluiten voor die onzin van je.

Ik probeer echt niet op je te reageren maar je hebt er zelf ook een groot aandeel in hoor (dat er in een cirkel gelult word) . Met je verongelijkte gemiep
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_142822491
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:54 schreef yats het volgende:

[..]

Ow right, ik stel me aan. Weet ik dat ook weer. Jij bent de 'minst erge' van de drie, maar ik heb af en toe ook bij jou het idee dat je gewoon een beetje wil provoceren. Dat mag van mij best, maar verwacht dan niet dat ik overal serieus op in ga of niet af en toe zelf ook wat terug reageer. En dat betekent niet dat ik niet af en toe enorm lach om die dateverhalen van je, maar dat 'hakken' siert je niet.

En ja, ik ben zeker behoorlijk druk met het succesvol proberen te maken van mijn bedrijfje (vorige week zat er 60 uur in), maar staat dat daten in de weg? Ik heb alleen gezegd dat ik niet ACTIEF (let op het dikgedrukte) op zoek ben naar dates omdat ik druk ben, maar als zich na een paar leuke gesprekken de kans voordoet met een leuke vrouw, waarom zou ik dan geen date aan haar voorstellen?

[..]

Je stelt je inderdaad aan, ik reageer op wat er gezegd wordt en soms is dat wat scherper. Doe ik bij iedereen, niet alleen bij jou. Noem mij een lul, vind ik prima. :7 Ik ben nu eenmaal niet van de kusjekroel en soms is het weleens nodig hier. Teveel mensen zijn totaal niet in staat tot relativeren en zien echt overal gebash in (En ja, ik ga zelf ook niet vrijuit in deze).

Maar, lieve yats, als jij - zoals een tijdje terug - in mijn dm hangt met vragen over het één of ander doe ik ook mijn best om je te helpen of je van antwoorden te voorzien. Als ik je écht niet zou moeten of ''accepteren'' of hoe je het ook noemt had je lekker de vinkentering kunnen genieten en had ik je genegeerd. Het heeft dus geen zak te maken met een soort van hetze jegens jouw persoontje. Tenminste, niet van mijn kant uit, voor anderen kan en ga ik niet spreken.

Waar ik bij jou wél ENORME jeuk van krijg zijn die eeuwige tenenkrommende kwijlreacties naar vrouwelijke users toe. Zoals vanmiddag, toen je het op c_c had voorzien in een troosteloze poging om er een date uit te slepen. En kom nu niet aanzetten met dat dat maar een grapje was, we weten beiden wel beter. Als ze ja had gezegd was je er net zo hard in meegegaan. :') Doe gewoon normaal man. Het is niet om aan te zien soms.
pi_142822614
Leave Yats alone :( :'(
pi_142822997
En jij moet godverdomme al helemaal je smoel houden, Faxie! :(
pi_142823028
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
En jij moet godverdomme al helemaal je smoel houden, Faxie! :(
Blow me :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')