Alle bikers zijn zo. Behalve als ze een oranje hesje over hun pak dragen.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk wel veel teveel Sons of Anarchy gekeken. El_Thijs is een lieve jongen weet ik. In ieder geval niet het type wat je met een ketting om de enkels achter de motor meeneemt voor een ritje over de snelweg. Denk ik.
Een geel.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
Alle bikers zijn zo. Behalve als ze een oranje hesje over hun pak dragen.
De theorie klopt, de praktijk... ook.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:21 schreef Weissman het volgende:
Bikers zijn stoer.
Vrouwen houden van stoere mannen.
Thijs is een biker.
Ergo, vrouwen houden van Thijs.
Nou Thijs, meer dan dit kan ik echt niet voor je doen.
Klopt, vooral die gasten die zonder beschermende kleding op hun ride stappen en vervolgens 140 over de snelweg karren in shirt, korte broek en slippers. En helm, want dat is verplicht.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Bikers zijn rijdende orgaandonoren die sooner or later van de weg geschraapt moeten worden.
*pakt de kettingen*quote:Op zondag 27 juli 2014 23:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Bikers zijn rijdende orgaandonoren die sooner or later van de weg geschraapt moeten worden.
Niet alle bikers over een kam scheren... Alleen die testesteron bewijsdrang homo's met een fantasieloze sportmotor zijn dat...quote:Op zondag 27 juli 2014 23:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, anders geen stereotype.quote:
ride?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een geel.
[..]
De theorie klopt, de praktijk... ook.
[..]
Klopt, vooral die gasten die zonder beschermende kleding op hun ride stappen en vervolgens 140 over de snelweg karren in shirt, korte broek en slippers. En helm, want dat is verplicht.
Vrouwen die "moter" zeggen zijn ook niet echt bepaald aantrekkelijk.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ride?
Serieus, foto met je moter op ene datingsite profiel en ik ben weg. Ik vind dat zo suf
Mannen die happen op een troll ook nietquote:Op maandag 28 juli 2014 10:59 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Vrouwen die "moter" zeggen zijn ook niet echt bepaald aantrekkelijk.
Ik voldoe aan de verwachtingen.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mannen die happen op een troll ook niet
Behalve als het een foto is op het circuit met een knietje aan de grond! En ie er verder ook goddelijk uitziet natuurlijkquote:Op maandag 28 juli 2014 10:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ride?
Serieus, foto met je moter op ene datingsite profiel en ik ben weg. Ik vind dat zo suf
Natuurlijk niet. Maar een lelijke motorrijder is gewoon niet leukquote:Op maandag 28 juli 2014 11:37 schreef Pinkdwarf het volgende:
Alsof je alleen maar een motorrijder mag worden als je niet zo knap bent, haha
Motorrijders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 juli 2014 11:47 schreef Cue_ het volgende:
Zelfde als met "man in pak" Daar geilen vrouwen vaak ook instant op.
Maar ik zie toch wel een verschil tussen een lekker ding in goed pak of een sukkel in een slecht pak
(effe snel twee foto's gepakt ter idee)En wat met een middelmatige man in pak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://aisomont.tumblr.com/ (NSFW)
Goede kleding maakt wel de man hoor...quote:Op maandag 28 juli 2014 11:48 schreef Aisomont het volgende:
[..]
En wat met een middelmatige man in pak?
Dat zorgt er niet ineens voor dat ik een super lekkere man ben, buiten het pak om.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goede kleding maakt wel de man hoor...
Geldt ook voor vrouwen overigens...
Maar ik zie toch wel een verschil tussen een lekker ding in goed pak of een sukkel in een slecht pak
(effe snel twee foto's gepakt ter idee)Beide slechte pakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man is not old until regrets take the place of dreams.
Goed pak, goed kapsel, verzorgd... En je loopt al een stukje voor als wanneer je geen pak aan hebt hoorquote:Op maandag 28 juli 2014 11:50 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Dat zorgt er niet ineens voor dat ik een super lekkere man ben, buiten het pak om.
Vrouwen willen ook geen superlekkere man, maar eentje die zichzelf is, denk ik hoor.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:50 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Dat zorgt er niet ineens voor dat ik een super lekkere man ben, buiten het pak om.
Ik draag alleen nooit een pak, maar dat is bijzaak. Goed kapsel heb ik niet zoveel keuze in, slechte genen. Verzorgd ben ik altijd.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed pak, goed kapsel, verzorgd... En je loopt al een stukje voor als wanneer je geen pak aan hebt hoor
nee hoorquote:Op maandag 28 juli 2014 11:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed pak, goed kapsel, verzorgd... En je loopt al een stukje voor als wanneer je geen pak aan hebt hoor
(effe snel twee foto's gepakt ter idee)Niets mis met pakken. Alhoewel dit niet de beste voorbeelden zijn. Pak 1 is ook niet echt 'bijzonder'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Daar ging het dan ook niet om. Bedoel alleen dat , net als met motorrijders, enkel het feit dat iemand een motor rijder is of iemand een pak draagt niet voldoende is om gelijk te gaan soppen.quote:
verkeerd voorbeeld, maar snap je puntquote:Op maandag 28 juli 2014 12:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar ging het dan ook niet om. Bedoel alleen dat , net als met motorrijders, enkel het feit dat iemand een motor rijder is of iemand een pak draagt niet voldoende is om gelijk te gaan soppen.
Al weet ik dat veel fokkers dat niet snappen/begrijpen/uitmaakt. Dan is het "kort rokje??" zonder te weten hoe het eruit ziet
Dank je wel, ik krijg nu allemaal rare beelden bij het "kort rokje" met iemand van 120+ kgquote:Op maandag 28 juli 2014 12:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar ging het dan ook niet om. Bedoel alleen dat , net als met motorrijders, enkel het feit dat iemand een motor rijder is of iemand een pak draagt niet voldoende is om gelijk te gaan soppen.
Al weet ik dat veel fokkers dat niet snappen/begrijpen/uitmaakt. Dan is het "kort rokje??" zonder te weten hoe het eruit ziet
Ik zag net bij de garage iemand in pak die beter casual naar zijn werk kan gaan. Dus ik begrijp wat je bedoeld. Geen idee overigens of het bij vrouwen tot soppen lijd als ze mij in pak zien, en of het me echt goed staat, maar het hoort nu eenmaal een beetje bij mij om regelmatig in pak rond te lopen.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 juli 2014 12:16 schreef Weissman het volgende:
Yats in pak
Zo, hebben we dat ook weer gehad
Ik mag hopen dat ie dan alweer afgelopen isquote:Op maandag 28 juli 2014 12:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit voelt als een discussie waar ik me in moet mengen. Geef me even 20 minuten, dan ben ik thuis.
Is er gister nog een date geregeld?!quote:Op maandag 28 juli 2014 12:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ie dan alweer afgelopen is
lijden geloof ik direct. Altijd mooi die zelfspot van jou.quote:Op maandag 28 juli 2014 12:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zag net bij de garage iemand in pak die beter casual naar zijn werk kan gaan. Dus ik begrijp wat je bedoeld. Geen idee overigens of het bij vrouwen tot soppen lijd als ze mij in pak zien, en of het me echt goed staat, maar het hoort nu eenmaal een beetje bij mij om regelmatig in pak rond te lopen.
Dus jij valt op werklozen? Gezien de huidige pilotenmarkt...quote:Op maandag 28 juli 2014 12:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Whehe. Lijdend soppen.
Maar er is niets treuriger dan een man in een slecht pak. Of een man die een pak aan heeft omdat het moet en zich voelt en gedraagt als een jongetje die de kledingkast van z'n vader geplunderd heeft. Dat standaard gesop op uniformen en motorpakken is complete waanzin.
Tenzij het een pilotenpak betreft trouwens. Godverdomme. Piloten.
Hebben ze meer tijd voor elkaar...quote:Op maandag 28 juli 2014 12:47 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Dus jij valt op werklozen? Gezien de huidige pilotenmarkt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |