Alle bikers zijn zo. Behalve als ze een oranje hesje over hun pak dragen.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk wel veel teveel Sons of Anarchy gekeken. El_Thijs is een lieve jongen weet ik. In ieder geval niet het type wat je met een ketting om de enkels achter de motor meeneemt voor een ritje over de snelweg. Denk ik.
Een geel.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
Alle bikers zijn zo. Behalve als ze een oranje hesje over hun pak dragen.
De theorie klopt, de praktijk... ook.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:21 schreef Weissman het volgende:
Bikers zijn stoer.
Vrouwen houden van stoere mannen.
Thijs is een biker.
Ergo, vrouwen houden van Thijs.
Nou Thijs, meer dan dit kan ik echt niet voor je doen.
Klopt, vooral die gasten die zonder beschermende kleding op hun ride stappen en vervolgens 140 over de snelweg karren in shirt, korte broek en slippers. En helm, want dat is verplicht.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Bikers zijn rijdende orgaandonoren die sooner or later van de weg geschraapt moeten worden.
*pakt de kettingen*quote:Op zondag 27 juli 2014 23:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Bikers zijn rijdende orgaandonoren die sooner or later van de weg geschraapt moeten worden.
Niet alle bikers over een kam scheren... Alleen die testesteron bewijsdrang homo's met een fantasieloze sportmotor zijn dat...quote:Op zondag 27 juli 2014 23:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, anders geen stereotype.quote:
ride?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een geel.
[..]
De theorie klopt, de praktijk... ook.
[..]
Klopt, vooral die gasten die zonder beschermende kleding op hun ride stappen en vervolgens 140 over de snelweg karren in shirt, korte broek en slippers. En helm, want dat is verplicht.
Vrouwen die "moter" zeggen zijn ook niet echt bepaald aantrekkelijk.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ride?
Serieus, foto met je moter op ene datingsite profiel en ik ben weg. Ik vind dat zo suf
Mannen die happen op een troll ook nietquote:Op maandag 28 juli 2014 10:59 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Vrouwen die "moter" zeggen zijn ook niet echt bepaald aantrekkelijk.
Ik voldoe aan de verwachtingen.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mannen die happen op een troll ook niet
Behalve als het een foto is op het circuit met een knietje aan de grond! En ie er verder ook goddelijk uitziet natuurlijkquote:Op maandag 28 juli 2014 10:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ride?
Serieus, foto met je moter op ene datingsite profiel en ik ben weg. Ik vind dat zo suf
Natuurlijk niet. Maar een lelijke motorrijder is gewoon niet leukquote:Op maandag 28 juli 2014 11:37 schreef Pinkdwarf het volgende:
Alsof je alleen maar een motorrijder mag worden als je niet zo knap bent, haha
Motorrijders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 juli 2014 11:47 schreef Cue_ het volgende:
Zelfde als met "man in pak" Daar geilen vrouwen vaak ook instant op.
Maar ik zie toch wel een verschil tussen een lekker ding in goed pak of een sukkel in een slecht pak
(effe snel twee foto's gepakt ter idee)En wat met een middelmatige man in pak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://aisomont.tumblr.com/ (NSFW)
Goede kleding maakt wel de man hoor...quote:Op maandag 28 juli 2014 11:48 schreef Aisomont het volgende:
[..]
En wat met een middelmatige man in pak?
Dat zorgt er niet ineens voor dat ik een super lekkere man ben, buiten het pak om.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goede kleding maakt wel de man hoor...
Geldt ook voor vrouwen overigens...
quote:Op maandag 28 juli 2014 11:47 schreef Cue_ het volgende:
Zelfde als met "man in pak" Daar geilen vrouwen vaak ook instant op.
Maar ik zie toch wel een verschil tussen een lekker ding in goed pak of een sukkel in een slecht pak
(effe snel twee foto's gepakt ter idee)Beide slechte pakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man is not old until regrets take the place of dreams.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |