quote:Op maandag 28 juli 2014 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn liefdesleven zuigt anders wel.
Ik noem dat gewoon pechquote:Op maandag 28 juli 2014 16:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geen idee, volgens mij noemen mensen het soms al karma als iemand op z'n 73e kanker krijgt nadat hij op z'n 23e een meisje heeft mishandeld ofzo.
Het Roy, moet je weer logisch doen.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat bestaat dan ook.
Dat er weinig activiteit in is is iets anders natuurlijk.
Ik maak geen foutenquote:Op maandag 28 juli 2014 17:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Sommige mensen hebben echt heel erg veel moeite met zelfreflectie he..
Zou je dat kunnen leren? Naar jezelf kijken rn je eigen fouten zien?
Sws is altijd alles de schuld van een ander.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
dat is ook weer waarquote:Op maandag 28 juli 2014 17:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sws is altijd alles de schuld van een ander.Vooral de rabobank.
En van jou.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sws is altijd alles de schuld van een ander.Vooral de rabobank.
Het leven is oneerlijk tegen iedereen. Dus eigenlijk is het leven heel eerlijk.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:53 schreef Myraela het volgende:
Tevens ben ik net van een trappetje gevallen terwijl ik een fucking goed mens ben, het leven is oneerlijk.
Dat is toch fijn? Of ben je niet van de orale seks?quote:Op maandag 28 juli 2014 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Noez. Hou op over seks.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is toch fijn? Of ben je niet van de orale seks?
Niet mijn ding.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is toch fijn? Of ben je niet van de orale seks?
Zo vervelend ben ik toch niet?quote:Op maandag 28 juli 2014 17:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat vervelend voor de mensen om je heen
Niet daarom hoor. Maar ik word moe van mijn eigen libido.quote:
Ik het gebrek er aanquote:Op maandag 28 juli 2014 17:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet daarom hoor. Maar ik word moe van mijn eigen libido.
Je hebt geen zin meer?quote:
Het is dat je zo ver weg woont. Anders was ik even langsgekomen om te hangen.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ook niet mijn ding. We hebben zoveel gemeen
Die nudies komen nog eens in een rar.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Yats, zou ik jou nou nog een foto sturen? Ik zou iemand een foto sturen en nu kom ik die foto tegen maar weet niet meer voor wie die was
Van wie/wat?quote:Op maandag 28 juli 2014 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Yats, zou ik jou nou nog een foto sturen? Ik zou iemand een foto sturen en nu kom ik die foto tegen maar weet niet meer voor wie die was
Fas plsquote:Op maandag 28 juli 2014 17:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die nudies komen nog eens in een rar.
Die wil ik wel.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fas pls
Is foto van mijn eerste meet.
Kaneel.rar?quote:Op maandag 28 juli 2014 17:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die nudies komen nog eens in een rar.
Geen herinnering van.quote:
O, die.quote:
Volgens mij heeft heel fok die inmiddels gezien.quote:
Hep is niet in de buurt? Maar jij hebt het tenminste nog af en toequote:
Niet? Ik hou er van...quote:
Er staat me wel vaag iets bij ja...quote:Op maandag 28 juli 2014 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op maandag 28 juli 2014 16:53 schreef Myraela het volgende:
Tevens ben ik net van een trappetje gevallen terwijl ik een fucking goed mens ben, het leven is oneerlijk.
quote:Op maandag 28 juli 2014 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee en elk weekend. Niet af en toe. Misschien zelfs te vaak. Ik raak oversekst.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:42 schreef yats het volgende:
[..]
Hep is niet in de buurt? Maar jij hebt het tenminste nog af en toe
O shit, helemaal niet naar gekeken.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:50 schreef kree het volgende:
Ben je nog op de foto geweest Fera in Katwijk bij de 3D streetart?
Ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee en elk weekend. Niet af en toe. Misschien zelfs te vaak. Ik raak oversekst.
Onmogelijk.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee en elk weekend. Niet af en toe. Misschien zelfs te vaak. Ik raak oversekst.
Had je vanochtend niet hoeven doenquote:Op maandag 28 juli 2014 18:52 schreef Fera het volgende:
[..]
O shit, helemaal niet naar gekeken.Wel in een Mercedes cabrio (met het dak open) gezeten.
Nee, alleen als jij een dikkere/grotere auto hebt telt dat.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:55 schreef Samzz het volgende:
Oké, enlighten me. In België heeft rechts toch ook voorrang?
Ik moet bij alles wat ik zie/hoor wel aan seks denken.quote:
Toen was ik in de sportschool.quote:
In Belgie rijdt men linksquote:Op maandag 28 juli 2014 18:55 schreef Samzz het volgende:
Oké, enlighten me. In België heeft rechts toch ook voorrang?
Jij Faxistjequote:Op maandag 28 juli 2014 18:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet bij alles wat ik zie/hoor wel aan seks denken.Best vervelend hoor.
[..]
Toen was ik in de sportschool.Moest wel in de regen naar huis fietsen. Maar de echte buien kwamen gelukkig pas toen ik alweer thuis was.
Jaquote:Op maandag 28 juli 2014 17:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Welcome to my worldquote:Op maandag 28 juli 2014 18:59 schreef Fera het volgende:
Ik moet bij alles wat ik zie/hoor wel aan seks denken.Best vervelend hoor.
Dat is in NL ook.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:58 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, alleen als jij een dikkere/grotere auto hebt telt dat.
Hoe groter de bak, hoe groter de zak.quote:
Wel vermoeiend soms.quote:
Dat weet ik niet, Golfjes zijn ook kei asociaal soms.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe groter de bak, hoe groter de zak.
En hoe kleiner de lul.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee oké, dan zat ik goedquote:Op maandag 28 juli 2014 18:58 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, alleen als jij een dikkere/grotere auto hebt telt dat.
Ik heb geen zak. Ook geen lul, trouwens.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat plat weer. Alsof ik een auto ben die naar de garage gaat.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar jij krijgt nog regelmatig een beurt
Dat is niet altijd zo. Als ik in de auto van mijn oom rijd ben ik niet ineens een eikel in het verkeer.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
quote:
Ach, het kan erger feer.quote:
Een mitsubishi jeep welquote:Op maandag 28 juli 2014 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee oké, dan zat ik goed. Weinig auto's dikker/groter dan een Land Cruiser station
.
Bewijs gaarne?quote:Op maandag 28 juli 2014 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen zak. Ook geen lul, trouwens.
Het kan altijd erger, dat is waar.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:06 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is niet altijd zo. Als ik in de auto van mijn oom rijd ben ik niet ineens een eikel in het verkeer.
[..]Ik vroeg me al af wie hem ging maken
[..]
Ach, het kan erger feer.
[..]
Een mitsubishi jeep wel
[..]
Bewijs gaarne?
Was Engeltje nat geregend?quote:
Moet gesmeerd blijven hequote:Op maandag 28 juli 2014 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat plat weer. Alsof ik een auto ben die naar de garage gaat.
Ja en een Dodge RAM 1500, daarom zei ik ook 'weinig' en niet 'geen'.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:06 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is niet altijd zo. Als ik in de auto van mijn oom rijd ben ik niet ineens een eikel in het verkeer.
[..]Ik vroeg me al af wie hem ging maken
[..]
Ach, het kan erger feer.
[..]
Een mitsubishi jeep wel
[..]
Bewijs gaarne?
quote:Op maandag 28 juli 2014 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en een Dodge RAM 1500, daarom zei ik ook 'weinig' en niet 'geen'.
Mja, die vergelijking gaat wel vaker opquote:Op maandag 28 juli 2014 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat plat weer. Alsof ik een auto ben die naar de garage gaat.
quote:Op maandag 28 juli 2014 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, die vergelijking gaat wel vaker op. Testrit, beurt, na zoveel km afdanken. Je zou denken dat mannen vinden dat wij vrouwen gewoon dingen zijn of zo
.
Daarom heb ik feminisme nodig.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, die vergelijking gaat wel vaker op. Testrit, beurt, na zoveel km afdanken. Je zou denken dat mannen vinden dat wij vrouwen gewoon dingen zijn of zo
.
Ik ben ook heel geëmancipeerd. Als een vrouw mij slaat, sla ik terug. Ik maak schoon dus kan zijn ook tillen. Etc.quote:
Ik niet. Mannen die zo denken wijs ik zelf wel de deurquote:
Heel goed tijn.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben ook heel geëmancipeerd. Als een vrouw mij slaat, sla ik terug. Ik maak schoon dus kan zijn ook tillen. Etc.
Goed bezig, jongen.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben ook heel geëmancipeerd. Als een vrouw mij slaat, sla ik terug. Ik maak schoon dus kan zijn ook tillen. Etc.
Ik maak een grapje. Verwijst naar iets op het internet.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Mannen die zo denken wijs ik zelf wel de deur. Wellicht meteen de reden waarom ik geen relatie heb
.
Verder ben ik heel vrouwvriendelijk hoor, vraag maar aan mijn moederquote:
Ik prefereer gewoon de term 'vriendelijk', aangezien het niet uit moet maken of iemand man of vrouw is.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Verder ben ik heel vrouwvriendelijk hoor, vraag maar aan mijn moeder
Hoi feertje hoe is het met jou?
Ohquote:Op maandag 28 juli 2014 19:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik maak een grapje. Verwijst naar iets op het internet.Ik ben zelf niet zo feministisch ingesteld. Maar groot gelijk hoor, zulke mannen zijn hier ook niet welkom.
Maar soms hebben jullie toch ook gewoon een beurt nodig?quote:Op maandag 28 juli 2014 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
quote:Op maandag 28 juli 2014 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh.
Ik ben zelf best wel ouderwets, eigenlijk. Heel leuk (en terecht) dat vrouwen dezelfde rechten hebben als mannen, maar daarom wil ik nog wel dat hij de deur voor mij openhoudt.
Tegenwoordig kijken heel veel vrouwen heel raar als je dat doetquote:Op maandag 28 juli 2014 19:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh.
Ik ben zelf best wel ouderwets, eigenlijk. Heel leuk (en terecht) dat vrouwen dezelfde rechten hebben als mannen, maar daarom wil ik nog wel dat hij de deur voor mij openhoudt.
Ik houd ook deuren open voor mannen.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tegenwoordig kijken heel veel vrouwen heel raar als je dat doet
Het klinkt zo platquote:Op maandag 28 juli 2014 19:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar soms hebben jullie toch ook gewoon een beurt nodig?
Nou, ik zou ook verbaasd zijn wanneer dat in deze tijdsperiode nog eens gebeurt, hoor.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tegenwoordig kijken heel veel vrouwen heel raar als je dat doet
Maar dat hoort zo niet Feraquote:Op maandag 28 juli 2014 19:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik houd ook deuren open voor mannen.Voor iedereen eigenlijk.
Is dat echt zo raar dan?quote:Op maandag 28 juli 2014 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het klinkt zo plat.
[..]
Nou, ik zou ook verbaasd zijn wanneer dat in deze tijdsperiode nog eens gebeurt, hoor.
Ik vind dat gewoon fatsoen.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat hoort zo niet Fera
Dat is onze taak.
Of ik kom gewoon geen fatsoenlijke mannen tegen die ieder excuus aangrijpen om naar m'n kont te staren (daarom wordt die deur opengehouden, tochquote:Op maandag 28 juli 2014 19:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is dat echt zo raar dan?
Of ben ik echt gewoon oud?
Dat kan ik niet geheel ontkennen nee.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of ik kom gewoon geen fatsoenlijke mannen tegen die ieder excuus aangrijpen om naar m'n kont te staren (daarom wordt die deur opengehouden, toch).
quote:Op maandag 28 juli 2014 19:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet geheel ontkennen nee.
Dus gelieve met de meet iets voor me te lopen zodat ik heel galant naar je kont kan kijken.
Als jij de deur voor me openhoudt, moet dat geen probleem zijnquote:Op maandag 28 juli 2014 19:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet geheel ontkennen nee.
Dus gelieve met de meet iets voor me te lopen zodat ik heel galant naar je kont kan kijken.
Uiteraardquote:Op maandag 28 juli 2014 19:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik doe dat puur zodat Samzz zich vrouwelijk voelt he.
Niet voor mezelf natuurlijk.
Oh dan komt dat goed.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij de deur voor me openhoudt, moet dat geen probleem zijn.
Nee, uiteraard win jij daar helemaal niks bij. Wat een heer ben je tochquote:Op maandag 28 juli 2014 19:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik doe dat puur zodat Samzz zich vrouwelijk voelt he.
Niet voor mezelf natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |