Je hebt geen zin meer?quote:
Het is dat je zo ver weg woont. Anders was ik even langsgekomen om te hangen.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ook niet mijn ding. We hebben zoveel gemeen
Die nudies komen nog eens in een rar.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Yats, zou ik jou nou nog een foto sturen? Ik zou iemand een foto sturen en nu kom ik die foto tegen maar weet niet meer voor wie die was
Van wie/wat?quote:Op maandag 28 juli 2014 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Yats, zou ik jou nou nog een foto sturen? Ik zou iemand een foto sturen en nu kom ik die foto tegen maar weet niet meer voor wie die was
Fas plsquote:Op maandag 28 juli 2014 17:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die nudies komen nog eens in een rar.
Die wil ik wel.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fas pls
Is foto van mijn eerste meet.
Kaneel.rar?quote:Op maandag 28 juli 2014 17:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die nudies komen nog eens in een rar.
Geen herinnering van.quote:
O, die.quote:
Volgens mij heeft heel fok die inmiddels gezien.quote:
Hep is niet in de buurt? Maar jij hebt het tenminste nog af en toequote:
Niet? Ik hou er van...quote:
Er staat me wel vaag iets bij ja...quote:Op maandag 28 juli 2014 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op maandag 28 juli 2014 16:53 schreef Myraela het volgende:
Tevens ben ik net van een trappetje gevallen terwijl ik een fucking goed mens ben, het leven is oneerlijk.
quote:Op maandag 28 juli 2014 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn liefdesleven zuigt anders wel.
Nee en elk weekend. Niet af en toe. Misschien zelfs te vaak. Ik raak oversekst.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:42 schreef yats het volgende:
[..]
Hep is niet in de buurt? Maar jij hebt het tenminste nog af en toe
O shit, helemaal niet naar gekeken.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:50 schreef kree het volgende:
Ben je nog op de foto geweest Fera in Katwijk bij de 3D streetart?
Ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee en elk weekend. Niet af en toe. Misschien zelfs te vaak. Ik raak oversekst.
Onmogelijk.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee en elk weekend. Niet af en toe. Misschien zelfs te vaak. Ik raak oversekst.
Had je vanochtend niet hoeven doenquote:Op maandag 28 juli 2014 18:52 schreef Fera het volgende:
[..]
O shit, helemaal niet naar gekeken.Wel in een Mercedes cabrio (met het dak open) gezeten.
Nee, alleen als jij een dikkere/grotere auto hebt telt dat.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:55 schreef Samzz het volgende:
Oké, enlighten me. In België heeft rechts toch ook voorrang?
Ik moet bij alles wat ik zie/hoor wel aan seks denken.quote:
Toen was ik in de sportschool.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |