quote:Op maandag 28 juli 2014 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn liefdesleven zuigt anders wel.
Ik noem dat gewoon pechquote:Op maandag 28 juli 2014 16:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geen idee, volgens mij noemen mensen het soms al karma als iemand op z'n 73e kanker krijgt nadat hij op z'n 23e een meisje heeft mishandeld ofzo.
Het Roy, moet je weer logisch doen.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat bestaat dan ook.
Dat er weinig activiteit in is is iets anders natuurlijk.
Ik maak geen foutenquote:Op maandag 28 juli 2014 17:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Sommige mensen hebben echt heel erg veel moeite met zelfreflectie he..
Zou je dat kunnen leren? Naar jezelf kijken rn je eigen fouten zien?
Sws is altijd alles de schuld van een ander.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Sommige mensen hebben echt heel erg veel moeite met zelfreflectie he..
Zou je dat kunnen leren? Naar jezelf kijken rn je eigen fouten zien?
dat is ook weer waarquote:Op maandag 28 juli 2014 17:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sws is altijd alles de schuld van een ander.Vooral de rabobank.
En van jou.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sws is altijd alles de schuld van een ander.Vooral de rabobank.
Het leven is oneerlijk tegen iedereen. Dus eigenlijk is het leven heel eerlijk.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:53 schreef Myraela het volgende:
Tevens ben ik net van een trappetje gevallen terwijl ik een fucking goed mens ben, het leven is oneerlijk.
Dat is toch fijn? Of ben je niet van de orale seks?quote:Op maandag 28 juli 2014 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn liefdesleven zuigt anders wel.
Noez. Hou op over seks.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is toch fijn? Of ben je niet van de orale seks?
Niet mijn ding.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is toch fijn? Of ben je niet van de orale seks?
Zo vervelend ben ik toch niet?quote:Op maandag 28 juli 2014 17:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat vervelend voor de mensen om je heen
Niet daarom hoor. Maar ik word moe van mijn eigen libido.quote:
Ik het gebrek er aanquote:Op maandag 28 juli 2014 17:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet daarom hoor. Maar ik word moe van mijn eigen libido.
Je hebt geen zin meer?quote:
Het is dat je zo ver weg woont. Anders was ik even langsgekomen om te hangen.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ook niet mijn ding. We hebben zoveel gemeen
Die nudies komen nog eens in een rar.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Yats, zou ik jou nou nog een foto sturen? Ik zou iemand een foto sturen en nu kom ik die foto tegen maar weet niet meer voor wie die was
Van wie/wat?quote:Op maandag 28 juli 2014 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Yats, zou ik jou nou nog een foto sturen? Ik zou iemand een foto sturen en nu kom ik die foto tegen maar weet niet meer voor wie die was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |