In Belgie rijdt men linksquote:Op maandag 28 juli 2014 18:55 schreef Samzz het volgende:
Oké, enlighten me. In België heeft rechts toch ook voorrang?
Jij Faxistjequote:Op maandag 28 juli 2014 18:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet bij alles wat ik zie/hoor wel aan seks denken.Best vervelend hoor.
[..]
Toen was ik in de sportschool.Moest wel in de regen naar huis fietsen. Maar de echte buien kwamen gelukkig pas toen ik alweer thuis was.
Jaquote:Op maandag 28 juli 2014 17:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Sommige mensen hebben echt heel erg veel moeite met zelfreflectie he..
Zou je dat kunnen leren? Naar jezelf kijken rn je eigen fouten zien?
Welcome to my worldquote:Op maandag 28 juli 2014 18:59 schreef Fera het volgende:
Ik moet bij alles wat ik zie/hoor wel aan seks denken.Best vervelend hoor.
Dat is in NL ook.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:58 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, alleen als jij een dikkere/grotere auto hebt telt dat.
Hoe groter de bak, hoe groter de zak.quote:
Wel vermoeiend soms.quote:
Dat weet ik niet, Golfjes zijn ook kei asociaal soms.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe groter de bak, hoe groter de zak.
En hoe kleiner de lul.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee oké, dan zat ik goedquote:Op maandag 28 juli 2014 18:58 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, alleen als jij een dikkere/grotere auto hebt telt dat.
Ik heb geen zak. Ook geen lul, trouwens.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat plat weer. Alsof ik een auto ben die naar de garage gaat.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar jij krijgt nog regelmatig een beurt
Dat is niet altijd zo. Als ik in de auto van mijn oom rijd ben ik niet ineens een eikel in het verkeer.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
quote:
Ach, het kan erger feer.quote:
Een mitsubishi jeep welquote:Op maandag 28 juli 2014 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee oké, dan zat ik goed. Weinig auto's dikker/groter dan een Land Cruiser station
.
Bewijs gaarne?quote:Op maandag 28 juli 2014 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen zak. Ook geen lul, trouwens.
Het kan altijd erger, dat is waar.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:06 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is niet altijd zo. Als ik in de auto van mijn oom rijd ben ik niet ineens een eikel in het verkeer.
[..]Ik vroeg me al af wie hem ging maken
[..]
Ach, het kan erger feer.
[..]
Een mitsubishi jeep wel
[..]
Bewijs gaarne?
Was Engeltje nat geregend?quote:
Moet gesmeerd blijven hequote:Op maandag 28 juli 2014 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat plat weer. Alsof ik een auto ben die naar de garage gaat.
Ja en een Dodge RAM 1500, daarom zei ik ook 'weinig' en niet 'geen'.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:06 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is niet altijd zo. Als ik in de auto van mijn oom rijd ben ik niet ineens een eikel in het verkeer.
[..]Ik vroeg me al af wie hem ging maken
[..]
Ach, het kan erger feer.
[..]
Een mitsubishi jeep wel
[..]
Bewijs gaarne?
quote:Op maandag 28 juli 2014 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en een Dodge RAM 1500, daarom zei ik ook 'weinig' en niet 'geen'.
Mja, die vergelijking gaat wel vaker opquote:Op maandag 28 juli 2014 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat plat weer. Alsof ik een auto ben die naar de garage gaat.
quote:Op maandag 28 juli 2014 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, die vergelijking gaat wel vaker op. Testrit, beurt, na zoveel km afdanken. Je zou denken dat mannen vinden dat wij vrouwen gewoon dingen zijn of zo
.
Daarom heb ik feminisme nodig.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, die vergelijking gaat wel vaker op. Testrit, beurt, na zoveel km afdanken. Je zou denken dat mannen vinden dat wij vrouwen gewoon dingen zijn of zo
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |