Dit jaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:54 schreef habitue het volgende:
[..]
Die ervaring deel ik totaal niet. Volgens mij zijn de hogeropgeleide intelligentere mannen/vrouwen die in grote steden wonen ook het meest vrijgezel.
Ik heb mannen wel vreemdere dingen voor een vrouw zien doenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:27 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat is iets waar ik eigenlijk best wel heel erg zeker van ben
Schaar je gezellig bij elkaar.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
God, we zouden zo goed bij elkaar passen, hè.
Ik ben niet als andere mannenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb mannen wel vreemdere dingen voor een vrouw zien doen
Kom meescharen. Ik geef het hetero leven toch op.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
God, we zouden zo goed bij elkaar passen, hè.
Dat kan pas nadat je een keer met mij bent geweest.. 1 ex van me is getrouwd met haar vrouwtje, en de ander woont samen met haar meisjequote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kom meescharen. Ik geef het hetero leven toch op.
Wat staat hier?quote:Hello how are you so what may I call this woman if she is not.
Oké, ik zal je wel een beetje bijscholen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kom meescharen. Ik geef het hetero leven toch op.
Ha zo'n ex heb ik ook (die vrouwen naar vrouwen doet grijpen bedoel ik)quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:41 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat kan pas nadat je een keer met mij bent geweest.. 1 ex van me is getrouwd met haar vrouwtje, en de ander woont samen met haar meisje![]()
Ik denk dat ik mij ook maar eens aan OKC ga wagen. De mannenkant bedoel ikquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat staat hier?.
Note to self: OKCupid profiel vertalen naar het Nederlands. Ik ben de oostersen prinsen zat.
Hij twijfelt of je een vrouw bent, maak ik hierop uit.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat staat hier?.
Note to self: OKCupid profiel vertalen naar het Nederlands. Ik ben de oostersen prinsen zat.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ha zo'n ex heb ik ook (die vrouwen naar vrouwen doet grijpen bedoel ik)
Volgens mij was de zin nog niet afquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat staat hier?.
Dat is bijzonder onaardig van Malik.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij twijfelt of je een vrouw bent, maak ik hierop uit.
True.quote:
Denk dat dat ook met mijn leeftijd te maken heeft. Het is niet eens zozeer kennis van zaken hebben; ook gewoon simpele verbanden kunnen leggen, de geschiedenis kennen etc. Veel vrijgezelle mannen van mijn leeftijd zijn op een gegeven moment gestopt met dingen leren of aan zichzelf werken en dat merk je gewoon ook bij het daten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:54 schreef habitue het volgende:
[..]
Die ervaring deel ik totaal niet. Volgens mij zijn de hogeropgeleide intelligentere mannen/vrouwen die in grote steden wonen ook het meest vrijgezel.
Daar sla je even de spijker of zijn (of haarquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:33 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Denk dat dat ook met mijn leeftijd te maken heeft. Het is niet eens zozeer kennis van zaken hebben; ook gewoon simpele verbanden kunnen leggen, de geschiedenis kennen etc. Veel vrijgezelle mannen van mijn leeftijd zijn op een gegeven moment gestopt met dingen leren of aan zichzelf werken en dat merk je gewoon ook bij het daten.
En dat laatste klopt ook wel, maar wil niet zeggen dat het idee klopt dat je om intelligent te zijn of dat te bewijzen een bepaald opleidingsniveau moet hebben. Je zou ook kunnen zeggen dat het nogal slim is je al vroeg te realiseren dat je op veel scholen/opleidingen amper iets leert of niet leert om te leren. De kwaliteit van het onderwijs is daarnaast ook vrij bedroevend.
Aan de andere kant bieden veel onderwijsinstellingen ook genoeg mogelijkheden om je naast een studie te ontwikkelen. Dat doen er echter heel weinig. Dus blijkbaar zijn er een heleboel die dit niet zien.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:33 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Denk dat dat ook met mijn leeftijd te maken heeft. Het is niet eens zozeer kennis van zaken hebben; ook gewoon simpele verbanden kunnen leggen, de geschiedenis kennen etc. Veel vrijgezelle mannen van mijn leeftijd zijn op een gegeven moment gestopt met dingen leren of aan zichzelf werken en dat merk je gewoon ook bij het daten.
En dat laatste klopt ook wel, maar wil niet zeggen dat het idee klopt dat je om intelligent te zijn of dat te bewijzen een bepaald opleidingsniveau moet hebben. Je zou ook kunnen zeggen dat het nogal slim is je al vroeg te realiseren dat je op veel scholen/opleidingen amper iets leert of niet leert om te leren. De kwaliteit van het onderwijs is daarnaast ook vrij bedroevend.
Nee klopt. Maar hoogopgeleiden zijn wel vaker intelligent.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:58 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Daar sla je even de spijker of zijn (of haar) kop. Opleidingsniveau zegt geen ene r.u.k. Wellicht dat je goed bent in dat éne stukje, of je heb doorgestudeerd voor de ¤.
zolang je maar goed in bed bentquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:02 schreef Weissman het volgende:
Ik heb overgewicht en ben laag opgeleidt.
U mad?
Ja en? Wat wil je daarmee zeggen? Ken genoeg voorbeelden waarbij het niet zo is namelijk. Mensen met meerdere universitaire studies en "simpele" dingen snappen ze niet. En om even de hand in eigen boezem te steken (die ik niet hebquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar hoogopgeleiden zijn wel vaker intelligent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |