Ondanks dat bovenstaande compleet uit het verband wordt gerukt, de eerste paar zinnen zijn treffend voor het gesprek, loopt het meteen vast of blijft het oppervlakkig (wat je schijnbaar niet mag vindenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:40 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ja want stel je voor dat de vraag niet aan je gigantische verwachtingen van een van de grootste creatieve geesten die deze aardbol ooit bewandeld heeft. Ik vind het nog wel een nuttige vraag, al zou ik hem iets beter verwoorden dan dat.
Als iemand al niets geweldigs en spannends over zichzelf te vertellen heeft, dan heeft die waarschijnlijk een dusdanig saai zolderkamerleven en gebrek aan persoonlijke mening dat je dan inderdaad het gesprek beter daar kan afkappen
[..]
Dat is dan ook al beter, je creert er een gesprek mee bij personen die er mee om kunnen gaan.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:06 schreef eefje801 het volgende:
Daarom ben ik ook klaar met daten via internet.
Van die uhm, hoe heette ze daar ook alweer... Icebreakersquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:04 schreef BeamofLight het volgende:
Ben es benieuwd naar de openings-strategie vd chickies
Icebreakers zuigen dikke ballenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van die uhm, hoe heette ze daar ook alweer... Icebreakers
Klopt, ipv externe factoren de schuld geven moet je gewoon maar je zelf kijken en het roer omgooien.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dat moeten mensen die geen eisen hebben en al jaren alleen zijn ook
Dat is niet makkelijk...Ergo; iemand anders de schuld geven is fijnerquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Klopt, ipv externe factoren de schuld geven moet je gewoon maar je zelf kijken en het roer omgooien.
Het is wellicht fijner, maar je schiet er niets mee op. Naar jezelf kijken durven en kunnen heel veel mensen niet (en het ergste is nog dat het niet eens iets met leeftijd te maken hoeft te hebben. Ken mensen van in de 50 die het niet eens kunnenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:12 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat is niet makkelijk...Ergo; iemand anders de schuld geven is fijner
Ik weet wat mijn tekortkomingen zijn, ik heb al een hele tijd geleden naar mezelf durven kijken, maar ik weet dat ik er meer mee zal zitten, dan mijn eventuele date.. Mijn geheime wapen is en blijft ouwehoeren..quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:26 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Het is wellicht fijner, maar je schiet er niets mee op. Naar jezelf kijken durven en kunnen heel veel mensen niet (en het ergste is nog dat het niet eens iets met leeftijd te maken hoeft te hebben. Ken mensen van in de 50 die het niet eens kunnen)
Ach, iedereen heeft wel iets, en bij mij is het toevallig zichtbaarquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:30 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik weet wat mijn tekortkomingen zijn, ik heb al een hele tijd geleden naar mezelf durven kijken, maar ik weet dat ik er meer mee zal zitten, dan mijn eventuele date.. Mijn geheime wapen is en blijft ouwehoeren..
Net als bij mijquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ach, iedereen heeft wel iets, en bij mij is het toevallig zichtbaar. Wil of kun je daar niet mee omgaan, prima, hoeft niet. Precies, gewoon dom lullen, slap ouwehoeren, vleugje humor en hoppakee
Die ervaring deel ik totaal niet. Volgens mij zijn de hogeropgeleide intelligentere mannen/vrouwen die in grote steden wonen ook het meest vrijgezel.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:10 schreef eefje801 het volgende:
Je ziet vaak dat hoe minder interessant/intelligent een persoon is hoe hoger de eisen worden. Vaak, niet altijd.
Seks met de dikkies is inderdaad het beste is mijn ervaring. Alleen val ik daar niet op. Tenzij ik zat ben.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die zijn haske gezellig joh. En hebben hun gag-reflex onder controle.
Ik had er nog nooit over nagedacht maar qua vrouwen waar de stevige wel vunziger dan de dunne inderdaadquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:02 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Seks met de dikkies is inderdaad het beste is mijn ervaring. Alleen val ik daar niet op. Tenzij ik zat ben.
Compensatie voor hun gewicht.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit over nagedacht maar qua vrouwen waar de stevige wel vunziger dan de dunne inderdaad
Is dat een geheim dingetje waar ik niks van wist?
oeh oeh en wij nu denken dat jij dun bent. Trappen wij niet in.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit over nagedacht maar qua vrouwen waar de stevige wel vunziger dan de dunne inderdaad
Is dat een geheim dingetje waar ik niks van wist?
Haha volgens mij ben ik vrij eerlijk over het feit dat ik zelf een fattie benquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
oeh oeh en wij nu denken dat jij dun bent. Trappen wij niet in.
Dat dacht ik tot vandaag ook, tot ik op mijn werk een chauffeur tegen kwam waar ik -letterlijkquote:
Gezellig? Wat een dooddoenerquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die zijn haske gezellig joh. En hebben hun gag-reflex onder controle.
Je weet het nooit natuurlijk! Wie weet waar die Milf van je van houdtquote:
Dat is iets waar ik eigenlijk best wel heel erg zeker van benquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je weet het nooit natuurlijk! Wie weet waar die Milf van je van houdt![]()
God, we zouden zo goed bij elkaar passen, hè.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik compenseer mijn lelijke lichaam met mijn frigide kijk op seks.
Dit jaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:54 schreef habitue het volgende:
[..]
Die ervaring deel ik totaal niet. Volgens mij zijn de hogeropgeleide intelligentere mannen/vrouwen die in grote steden wonen ook het meest vrijgezel.
Ik heb mannen wel vreemdere dingen voor een vrouw zien doenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:27 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat is iets waar ik eigenlijk best wel heel erg zeker van ben
Schaar je gezellig bij elkaar.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
God, we zouden zo goed bij elkaar passen, hè.
Ik ben niet als andere mannenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb mannen wel vreemdere dingen voor een vrouw zien doen
Kom meescharen. Ik geef het hetero leven toch op.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
God, we zouden zo goed bij elkaar passen, hè.
Dat kan pas nadat je een keer met mij bent geweest.. 1 ex van me is getrouwd met haar vrouwtje, en de ander woont samen met haar meisjequote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kom meescharen. Ik geef het hetero leven toch op.
Wat staat hier?quote:Hello how are you so what may I call this woman if she is not.
Oké, ik zal je wel een beetje bijscholen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kom meescharen. Ik geef het hetero leven toch op.
Ha zo'n ex heb ik ook (die vrouwen naar vrouwen doet grijpen bedoel ik)quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:41 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat kan pas nadat je een keer met mij bent geweest.. 1 ex van me is getrouwd met haar vrouwtje, en de ander woont samen met haar meisje![]()
Ik denk dat ik mij ook maar eens aan OKC ga wagen. De mannenkant bedoel ikquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat staat hier?.
Note to self: OKCupid profiel vertalen naar het Nederlands. Ik ben de oostersen prinsen zat.
Hij twijfelt of je een vrouw bent, maak ik hierop uit.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat staat hier?.
Note to self: OKCupid profiel vertalen naar het Nederlands. Ik ben de oostersen prinsen zat.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ha zo'n ex heb ik ook (die vrouwen naar vrouwen doet grijpen bedoel ik)
Volgens mij was de zin nog niet afquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat staat hier?.
Dat is bijzonder onaardig van Malik.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij twijfelt of je een vrouw bent, maak ik hierop uit.
True.quote:
Denk dat dat ook met mijn leeftijd te maken heeft. Het is niet eens zozeer kennis van zaken hebben; ook gewoon simpele verbanden kunnen leggen, de geschiedenis kennen etc. Veel vrijgezelle mannen van mijn leeftijd zijn op een gegeven moment gestopt met dingen leren of aan zichzelf werken en dat merk je gewoon ook bij het daten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:54 schreef habitue het volgende:
[..]
Die ervaring deel ik totaal niet. Volgens mij zijn de hogeropgeleide intelligentere mannen/vrouwen die in grote steden wonen ook het meest vrijgezel.
Daar sla je even de spijker of zijn (of haarquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:33 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Denk dat dat ook met mijn leeftijd te maken heeft. Het is niet eens zozeer kennis van zaken hebben; ook gewoon simpele verbanden kunnen leggen, de geschiedenis kennen etc. Veel vrijgezelle mannen van mijn leeftijd zijn op een gegeven moment gestopt met dingen leren of aan zichzelf werken en dat merk je gewoon ook bij het daten.
En dat laatste klopt ook wel, maar wil niet zeggen dat het idee klopt dat je om intelligent te zijn of dat te bewijzen een bepaald opleidingsniveau moet hebben. Je zou ook kunnen zeggen dat het nogal slim is je al vroeg te realiseren dat je op veel scholen/opleidingen amper iets leert of niet leert om te leren. De kwaliteit van het onderwijs is daarnaast ook vrij bedroevend.
Aan de andere kant bieden veel onderwijsinstellingen ook genoeg mogelijkheden om je naast een studie te ontwikkelen. Dat doen er echter heel weinig. Dus blijkbaar zijn er een heleboel die dit niet zien.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:33 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Denk dat dat ook met mijn leeftijd te maken heeft. Het is niet eens zozeer kennis van zaken hebben; ook gewoon simpele verbanden kunnen leggen, de geschiedenis kennen etc. Veel vrijgezelle mannen van mijn leeftijd zijn op een gegeven moment gestopt met dingen leren of aan zichzelf werken en dat merk je gewoon ook bij het daten.
En dat laatste klopt ook wel, maar wil niet zeggen dat het idee klopt dat je om intelligent te zijn of dat te bewijzen een bepaald opleidingsniveau moet hebben. Je zou ook kunnen zeggen dat het nogal slim is je al vroeg te realiseren dat je op veel scholen/opleidingen amper iets leert of niet leert om te leren. De kwaliteit van het onderwijs is daarnaast ook vrij bedroevend.
Nee klopt. Maar hoogopgeleiden zijn wel vaker intelligent.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:58 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Daar sla je even de spijker of zijn (of haar) kop. Opleidingsniveau zegt geen ene r.u.k. Wellicht dat je goed bent in dat éne stukje, of je heb doorgestudeerd voor de ¤.
zolang je maar goed in bed bentquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:02 schreef Weissman het volgende:
Ik heb overgewicht en ben laag opgeleidt.
U mad?
Ja en? Wat wil je daarmee zeggen? Ken genoeg voorbeelden waarbij het niet zo is namelijk. Mensen met meerdere universitaire studies en "simpele" dingen snappen ze niet. En om even de hand in eigen boezem te steken (die ik niet hebquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar hoogopgeleiden zijn wel vaker intelligent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |