Hij is niet eens echt een Fok!ker, check zijn aantal posts maarquote:
Well excuse me for taking interest in this site, vind je het heel gek nadat ik hier pas een maand ofzo zit :|quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:28 schreef het volgende:
[..]
Hij is niet eens echt een Fok!ker, check zijn aantal posts maarMaar goed, ik ga er verder geen woorden meer aan vuil maken.
Binnen stormen zou ik het niet noemen, viel mij gewoon op, vond het wel grappig, punt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:20 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Als dat echt de gedachte was dan had je hier ook niet zo binnen komen stormen.
Blijkbaar vond je het alles behalve grappig.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:29 schreef Colordeaf het volgende:
[..]
Binnen stormen zou ik het niet noemen, viel mij gewoon op, vond het wel grappig, punt.
Ben toch echt geen ex hoorquote:
geen moment dat ik daar over getwijfeld heb. Slet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:11 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Dan heb je ze nog steeds niet allemaal gehad
Noem de rest ook even op, dan is t in ieder geval gelijk duidelijkquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:11 schreef Pinkdwarf het volgende:
Dan heb je ze nog steeds niet allemaal gehad
Haha, nee dat is wat anders. Sowieso, met Silenus was maar 1 date.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:12 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
geen moment dat ik daar over getwijfeld heb. Slet.
niet echt een ex dan, of wel?quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:13 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Haha, nee dat is wat anders. Sowieso, met Silenus was maar 1 date.
Nee, maar dat is Habitue dan toch ook niet? Alleen met -Splash- heb ik een relatie gehad.quote:
Was jij trouwens diegene over dat 3 condooms verhaal?quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:14 schreef Pinkdwarf het volgende:
Nee, maar dat is Habitue dan toch ook niet?
Nopequote:Op donderdag 31 juli 2014 13:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was jij trouwens diegene over dat 3 condooms verhaal?
IK DATE NIET MEERquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:49 schreef MissGump het volgende:
Ik zag eennaar BoL, is ie nummer 5 of wordt ie je volgende nieuwe date??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:06 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
IK DATE NIET MEERNou er zijn hier iig al 4 mannen waarbij je het al dan niet of wel lekker zijn kunt verifiëren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, het wordt flauw
Why do dishes when you can do daiquiris?
Neuken?quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, is goed, ik zal denken aan hoeveel beter jij als mens bent, de eerstvolgende keer dat je iemand door het slijk probeert te halen omdat godknowswhat je niet aanstaat of je foto's van onbekenden laat zien.
En nu ga ik me overgeven aan de codeïnecoma.
Ga jij ook mee dan? Beetje cockfest anders.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:54 schreef MissGump het volgende:
Misschien gezellig met z'n drieën een biertje gaan doen? En de rest van de exdates die ik niet weet, die mogen natuurlijk ook gezellig mee. Graag het verslag hier posten
Ik geloof dat Cue graag nog ooit een fok-'gangbang'-meet wilde, misschien is dit dan hét moment?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:31 schreef habitue het volgende:
[..]
Ga jij ook mee dan? Beetje cockfest anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |