Ze willen liever dat je gaat Tinderenquote:Op woensdag 30 juli 2014 20:45 schreef Hinder het volgende:
Ik heb nu op Paiq bij volgende match 'nooit/onbekend' staan. Heb ik 't eindelijk uitgespeeld?.
Zo kom je nog eens wat te weten! Ik vind het wel grappig hoor en het maakt mij ook echt helemaal niets meer uit, ik maar denken dat ik degene was die de boot afhield. Ach ja, we wisten allebei donders goed dat het op niets zou eindigen. Leuke herinneringen aan over gehouden maar het zat er gewoon niet in.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:48 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Lang verhaal. Hij wilde het toen meteen een relatie noemen. Heb me laten meeslepen, maar tegen geen van mijn vrienden of familie ooit gezegd dat ik een relatie had. Toen ik stopte met hem daten, heb ik ook gezegd dat ik ons niet als exen zag. Hij was het daar mee eens. Ergo, het is een ex-date, geen ex
Doe eens meer vertellenquote:Op donderdag 31 juli 2014 11:07 schreef Colordeaf het volgende:
Zo kom je nog eens wat te weten! Ik vind het wel grappig hoor en het maakt mij ook echt helemaal niets meer uit, ik maar denken dat ik degene was die de boot afhield. Ach ja, we wisten allebei donders goed dat het op niets zou eindigen. Leuke herinneringen aan over gehouden maar het zat er gewoon niet in.
Als dat echt de gedachte was dan had je hier ook niet zo binnen komen stormen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:06 schreef Colordeaf het volgende:
Valt niets te vertellen hoor, uit respect voor haar ga ik dat ook niet doen.
Dat is precies wat ik ga doen ja!quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:18 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Geniet er maar gewoon van...
Als het gezellig is, kijk je maar gewoon een beetje waar het schip strand.
Als het niet leuk is, vertrek je gewoon weer..
Gewoon de volgende ochtend opstaan en zeggen, nou.. was gezellig. Kan ik even douchen? Heb zo nog een andere date.quote:
Die eerste zou dat niet eens erg vinden, die is van de open relaties. Als het in de andere volgorde was, was het een garantie voor een klap geweest, gok ik.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:22 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Gewoon de volgende ochtend opstaan en zeggen, nou.. was gezellig. Kan ik even douchen? Heb zo nog een andere date.
Wie is het? Weiss? Barbje?quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:25 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Die eerste zou dat niet eens erg vinden, die is van de open relaties. Als het in de andere volgorde was, was het een garantie voor een klap geweest, gok ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |