abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142864768
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 22:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

zolang je maar goed in bed bent ;) ;) ;)
Ik ben super in bed, kan er prima in slapen, als je geluk hebt dan snurk ik ook nog >:) }) O+
pi_142864787
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 22:11 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ja en? Wat wil je daarmee zeggen? Ken genoeg voorbeelden waarbij het niet zo is namelijk. Mensen met meerdere universitaire studies en "simpele" dingen snappen ze niet. En om even de hand in eigen boezem te steken (die ik niet heb :@ ), ik ben ook niet alwetend en dat wil ik ook echt niet zijn. Valt nog genoeg te leren, voor iedereen, ook voor mij dus :s)
Als je daarmee bedoeld dat ze niet snappen hoe ze een band moeten plakken vind ik dat ook nogal een kul argument. Dat heeft namelijk niks met intelligentie te maken
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_142865288
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 22:11 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ja en? Wat wil je daarmee zeggen? Ken genoeg voorbeelden waarbij het niet zo is namelijk. Mensen met meerdere universitaire studies en "simpele" dingen snappen ze niet. En om even de hand in eigen boezem te steken (die ik niet heb :@ ), ik ben ook niet alwetend en dat wil ik ook echt niet zijn. Valt nog genoeg te leren, voor iedereen, ook voor mij dus :s)
Vaak hoor je dat mensen genoeg anderen kennen die wel intelligent zijn maar niet de bijbehorende diploma's hebben door reden x. En dat daarom een diploma niet zoveel zegt. Daar ben ik het niet mee eens, met die conclusie.
pi_142865665
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 22:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Vaak hoor je dat mensen genoeg anderen kennen die wel intelligent zijn maar niet de bijbehorende diploma's hebben door reden x. En dat daarom een diploma niet zoveel zegt. Daar ben ik het niet mee eens, met die conclusie.
Daar mag je het niet mee eens zijn, ieder zijn of haar conclusie :). Ik zeg overigens nergens dat ze geen diploma's hebben en wél intelligent zijn.

Afgezien daarvan, wanneer heb je voor het laatst daadwerkelijk je diploma moeten laten zien? Voor een caissière heb je tegenwoordig al hbo nodig. Kortom, het hele ik heb diploma x en y stelt geen bal meer voor. Laat maar zien wat je waard bent in de praktijk, maar dat is mijn mening.

Ontopic: Waarom kom ik alleen maar rare dames tegen met MH17 / ver van bed show / halve foto's waar vriendje en al nog opstaat en reageren uit den boze is? :'(.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 22:51:38 #105
416931 yats
(non) Average Joe
pi_142866742
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 22:02 schreef Weissman het volgende:
Ik heb overgewicht en ben laag opgeleidt.

U mad?
Serieus? Zo had ik je niet ingeschat eigenlijk.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_142871535
Ik ben ook te dom voor op E-Matching hoor. En da's misschien maar goed ook.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_142873135
Ik ben te slim voor E-matching, en dat is misschien ook maar goed.
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_142873203
"Dating voor hoger opgeleiden."

En dan zo'n handleiding op desite zetten:

quote:
Dan neemt u ook even de tijd voor de eerste mail. Stuur nooit standaardmails. Vroeger of later valt u genadeloos door de mand. Het kan immers best voorkomen dat degene die u mailt een bekende is van iemand die eerder uw standaardmail ontving, of eerder een ander alias had gekozen. Stuur ook geen uitgebreide epistels waarin u vertelt de ontbrekende vader of moeder voor uw kinderen te zoeken. En geef nooit meteen uw telefoonnummer. Enige voorzichtigheid zal prettig overkomen.
Wat dan wel? Een vriendelijke aanhef, enkele regels waarom u de ander schrijft (zoals herkenning van de films of belangstelling voor de sites) en dan iets over uzelf dat niet in uw profiel terug te vinden is. Daarna sluit u af met een zin, waarin u de hoop uitspreekt dat die ander terugschrijft. Of: u stelt het op prijs, u kijkt ernaar uit, of andere woorden van gelijke strekking.
:')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_142873216
Niet hooggeleid zijn :')
  woensdag 30 juli 2014 @ 08:03:06 #110
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142873338
quote:
10s.gif Op woensdag 30 juli 2014 07:40 schreef habitue het volgende:
"Dating voor hoger opgeleiden."

En dan zo'n handleiding op desite zetten:

[..]

:')
hoeveel "hoogopgeleiden" hier de basis niet snappen... Zegt wel iets over waar de site ook mee te maken krijgt ;)
  woensdag 30 juli 2014 @ 09:16:47 #111
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_142874099
Een papiertje is leuk maar het zegt natuurlijk niks over de ontwikkeling die je na je schoolperiode hebt doorgemaakt. Het geeft wel een kleine indicatie over je potentie maar die zul je nog altijd zelf ten volle 'moeten'(niks moet, als je zo tevreden bent prima) benutten .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_142874918
Ik had gister een gesprek met een vrouw op Paiq en die vroeg zich af hoe je aan iemand vraagt of diegene is geboren van hetzelfde geslacht als dat diegene nu is. Noch ik, noch zij kon een goede manier daarvoor bedenken. Ik ben eigenlijk nog nooit iemand op Paiq tegengekomen waar ik dat bij dacht en op andere sites staat het altijd wel in een profiel. Hoe zouden jullie dat doen?
pi_142875039
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:04 schreef Aisomont het volgende:
Ik had gister een gesprek met een vrouw op Paiq en die vroeg zich af hoe je aan iemand vraagt of diegene is geboren van hetzelfde geslacht als dat diegene nu is. Noch ik, noch zij kon een goede manier daarvoor bedenken. Ik ben eigenlijk nog nooit iemand op Paiq tegengekomen waar ik dat bij dacht en op andere sites staat het altijd wel in een profiel. Hoe zouden jullie dat doen?
Als ik me dat bij iemand echt afvraag ga ik haar/hem sowieso niet daten, dus nadenken over hoe ik dat zou vragen is dan ook niet aan de orde.
pi_142875115
Maakt het uberhaubt uit? Iemand is toch gewoon het geslacht dat hij of zij nu is?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_142875149
Ze vraagt je advies voor een andere match?
Handig :')

Je had beter kunnen zeggen; hoezo dat? Vind je me niet mannelijk genoeg dan? :D
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_142875380
Dit wordt dus bedoelt met overal op zeiken, als ik eerlijk mag zijn. Ik stel gewoon een vraag en niet meer dan dat. Ik hoef geen ladingen vol met vragen en kritiek, een antwoord is genoeg.

Ik ben gewoon nieuwsgierig naar of iemand anders wél een goede manier weet. Het maakt niet uit wat haar match vroeger is geweest, het is puur interesse van haar kant. Ze wil erover praten met haar match, meer niet. Ze vraagt advies aan mij omdat ze weet dat ik heel erg open-minded ben en altijd wil meedenken. Plus de laatste keer dat ik haar sprak zei ze dat ze alleen nog maar vrouwen matchte omdat er nooit een vrouw langskwam als ze hem op beide geslachten had staan. Dus daarom wist ik ervan en had ze zoiets van: "hé, laat ik vertellen dat ik een vrouw als match heb!". Toen ze de foto's zag, begon ze te twijfelen of haar match als vrouw geboren was. En dus vertelde ze dat aan mij. Big deal.
pi_142875430
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:26 schreef Aisomont het volgende:
Dit wordt dus bedoelt met overal op zeiken, als ik eerlijk mag zijn. Ik stel gewoon een vraag en niet meer dan dat. Ik hoef geen ladingen vol met vragen en kritiek, een antwoord is genoeg.

Ik ben gewoon nieuwsgierig naar of iemand anders wél een goede manier weet. Het maakt niet uit wat haar match vroeger is geweest, het is puur interesse van haar kant. Ze wil erover praten met haar match, meer niet. Ze vraagt advies aan mij omdat ze weet dat ik heel erg open-minded ben en altijd wil meedenken. Plus de laatste keer dat ik haar sprak zei ze dat ze alleen nog maar vrouwen matchte omdat er nooit een vrouw langskwam als ze hem op beide geslachten had staan. Dus daarom wist ik ervan en had ze zoiets van: "hé, laat ik vertellen dat ik een vrouw als match heb!". Toen ze de foto's zag, begon ze te twijfelen of haar match als vrouw geboren was. En dus vertelde ze dat aan mij. Big deal.
Miep niet zo zeg :D Ik zie echt geen kritiek, alleen reacties van users

Dat valt mij nou op de laatste tijd hier. Het hoge miep gehalte. Zeik allemaal niet zo. De wereld en de mensen hier zijn er niet op uit om je te pakken of zo :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_142875478
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:29 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dat valt mij nou op de laatste tijd hier. Het hoge miep gehalte. Zeik allemaal niet zo. De wereld en de mensen hier zijn er niet op uit om je te pakken of zo :')
Normaal gesproken zeg ik er niets over omdat het mij verder niet interesseert zolang ik uiteindelijk maar een antwoord krijg (of niet, als niemand het weet). Maar aangezien iemand anders het aangaf, wil ik graag zo iemand met morele steun bijstaan zodat diegene door heeft dat 'ie niet de enige is. Verder mag je míj altijd afzeiken, daar ben ik wel tegen bestand. Alleen is dat niet echt het doel van dit topic. Dat is namelijk advies krijgen, ervaringen delen en vragen stellen.
pi_142875522
De oplossing is deze vraag: "Hey [match name], ben jij als vrouw geboren of als man?"
Niet subtiel, wel duidelijk..
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_142875576
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:33 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
De oplossing is deze vraag: "Hey [match name], ben jij als vrouw geboren of als man?"
Dat is denk ik niet echt een sociaal geaccepteerde vraag.

"Hey PerryVogelbekdier, stiekem vind ik je er nogal vrouwelijk uitzien, dus ben jij toevallig als vrouw geboren?"
pi_142875657
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:33 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Dat kan toch best wel als een belediging aankomen als er geen sprake is van geslachtsverandering, lijkt me.
pi_142875664
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:32 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Normaal gesproken zeg ik er niets over omdat het mij verder niet interesseert zolang ik uiteindelijk maar een antwoord krijg (of niet, als niemand het weet). Maar aangezien iemand anders het aangaf, wil ik graag zo iemand met morele steun bijstaan zodat diegene door heeft dat 'ie niet de enige is. Verder mag je míj altijd afzeiken, daar ben ik wel tegen bestand. Alleen is dat niet echt het doel van dit topic. Dat is namelijk advies krijgen, ervaringen delen en vragen stellen.
Alleen ik zie echt geen gezeik :? Naja het zal wel aan mij liggen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_142875688
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:35 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Dat is denk ik niet echt een sociaal geaccepteerde vraag.

"Hey PerryVogelbekdier, stiekem vind ik je er nogal vrouwelijk uitzien, dus ben jij toevallig als vrouw geboren?"
Moet alles perse sociaal geaccepteerd zijn? ;(. Denk eens out of the box :).

Als ze al omgebouwd zijn, dan hebben ze al genoeg meegemaakt. De vraag kunnen ze dan echt wel aan.
pi_142875716
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:39 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Alleen ik zie echt geen gezeik :? Naja het zal wel aan mij liggen
Je hebt gelijk hoor. Werkelijk alles is tegen het zere been bij sommigen hier.
pi_142875720
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:15 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Ze vraagt je advies voor een andere match?
Handig :')

Je had beter kunnen zeggen; hoezo dat? Vind je me niet mannelijk genoeg dan? :D
Je maakt er een grapje over, maar dat laatste zou weleens spot on kunnen zijn.
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:29 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dit ja. Ik lees ook geen gezeik en je kunt ook overal wat in zien. :')
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')