Als je daarmee bedoeld dat ze niet snappen hoe ze een band moeten plakken vind ik dat ook nogal een kul argument. Dat heeft namelijk niks met intelligentie te makenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:11 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ja en? Wat wil je daarmee zeggen? Ken genoeg voorbeelden waarbij het niet zo is namelijk. Mensen met meerdere universitaire studies en "simpele" dingen snappen ze niet. En om even de hand in eigen boezem te steken (die ik niet heb), ik ben ook niet alwetend en dat wil ik ook echt niet zijn. Valt nog genoeg te leren, voor iedereen, ook voor mij dus
Vaak hoor je dat mensen genoeg anderen kennen die wel intelligent zijn maar niet de bijbehorende diploma's hebben door reden x. En dat daarom een diploma niet zoveel zegt. Daar ben ik het niet mee eens, met die conclusie.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:11 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ja en? Wat wil je daarmee zeggen? Ken genoeg voorbeelden waarbij het niet zo is namelijk. Mensen met meerdere universitaire studies en "simpele" dingen snappen ze niet. En om even de hand in eigen boezem te steken (die ik niet heb), ik ben ook niet alwetend en dat wil ik ook echt niet zijn. Valt nog genoeg te leren, voor iedereen, ook voor mij dus
Daar mag je het niet mee eens zijn, ieder zijn of haar conclusiequote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Vaak hoor je dat mensen genoeg anderen kennen die wel intelligent zijn maar niet de bijbehorende diploma's hebben door reden x. En dat daarom een diploma niet zoveel zegt. Daar ben ik het niet mee eens, met die conclusie.
Serieus? Zo had ik je niet ingeschat eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:02 schreef Weissman het volgende:
Ik heb overgewicht en ben laag opgeleidt.
U mad?
quote:Dan neemt u ook even de tijd voor de eerste mail. Stuur nooit standaardmails. Vroeger of later valt u genadeloos door de mand. Het kan immers best voorkomen dat degene die u mailt een bekende is van iemand die eerder uw standaardmail ontving, of eerder een ander alias had gekozen. Stuur ook geen uitgebreide epistels waarin u vertelt de ontbrekende vader of moeder voor uw kinderen te zoeken. En geef nooit meteen uw telefoonnummer. Enige voorzichtigheid zal prettig overkomen.
Wat dan wel? Een vriendelijke aanhef, enkele regels waarom u de ander schrijft (zoals herkenning van de films of belangstelling voor de sites) en dan iets over uzelf dat niet in uw profiel terug te vinden is. Daarna sluit u af met een zin, waarin u de hoop uitspreekt dat die ander terugschrijft. Of: u stelt het op prijs, u kijkt ernaar uit, of andere woorden van gelijke strekking.
hoeveel "hoogopgeleiden" hier de basis niet snappen... Zegt wel iets over waar de site ook mee te maken krijgtquote:Op woensdag 30 juli 2014 07:40 schreef habitue het volgende:
"Dating voor hoger opgeleiden."
En dan zo'n handleiding op desite zetten:
[..]
Als ik me dat bij iemand echt afvraag ga ik haar/hem sowieso niet daten, dus nadenken over hoe ik dat zou vragen is dan ook niet aan de orde.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:04 schreef Aisomont het volgende:
Ik had gister een gesprek met een vrouw op Paiq en die vroeg zich af hoe je aan iemand vraagt of diegene is geboren van hetzelfde geslacht als dat diegene nu is. Noch ik, noch zij kon een goede manier daarvoor bedenken. Ik ben eigenlijk nog nooit iemand op Paiq tegengekomen waar ik dat bij dacht en op andere sites staat het altijd wel in een profiel. Hoe zouden jullie dat doen?
Miep niet zo zegquote:Op woensdag 30 juli 2014 10:26 schreef Aisomont het volgende:
Dit wordt dus bedoelt met overal op zeiken, als ik eerlijk mag zijn. Ik stel gewoon een vraag en niet meer dan dat. Ik hoef geen ladingen vol met vragen en kritiek, een antwoord is genoeg.
Ik ben gewoon nieuwsgierig naar of iemand anders wél een goede manier weet. Het maakt niet uit wat haar match vroeger is geweest, het is puur interesse van haar kant. Ze wil erover praten met haar match, meer niet. Ze vraagt advies aan mij omdat ze weet dat ik heel erg open-minded ben en altijd wil meedenken. Plus de laatste keer dat ik haar sprak zei ze dat ze alleen nog maar vrouwen matchte omdat er nooit een vrouw langskwam als ze hem op beide geslachten had staan. Dus daarom wist ik ervan en had ze zoiets van: "hé, laat ik vertellen dat ik een vrouw als match heb!". Toen ze de foto's zag, begon ze te twijfelen of haar match als vrouw geboren was. En dus vertelde ze dat aan mij. Big deal.
Normaal gesproken zeg ik er niets over omdat het mij verder niet interesseert zolang ik uiteindelijk maar een antwoord krijg (of niet, als niemand het weet). Maar aangezien iemand anders het aangaf, wil ik graag zo iemand met morele steun bijstaan zodat diegene door heeft dat 'ie niet de enige is. Verder mag je míj altijd afzeiken, daar ben ik wel tegen bestand. Alleen is dat niet echt het doel van dit topic. Dat is namelijk advies krijgen, ervaringen delen en vragen stellen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Miep niet zo zegIk zie echt geen kritiek, alleen reacties van users
Dat valt mij nou op de laatste tijd hier. Het hoge miep gehalte. Zeik allemaal niet zo. De wereld en de mensen hier zijn er niet op uit om je te pakken of zo
Dat is denk ik niet echt een sociaal geaccepteerde vraag.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:33 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
De oplossing is deze vraag: "Hey [match name], ben jij als vrouw geboren of als man?"
Niet subtiel, wel duidelijk..
Dat kan toch best wel als een belediging aankomen als er geen sprake is van geslachtsverandering, lijkt me.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:33 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
De oplossing is deze vraag: "Hey [match name], ben jij als vrouw geboren of als man?"
Niet subtiel, wel duidelijk..
Alleen ik zie echt geen gezeikquote:Op woensdag 30 juli 2014 10:32 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Normaal gesproken zeg ik er niets over omdat het mij verder niet interesseert zolang ik uiteindelijk maar een antwoord krijg (of niet, als niemand het weet). Maar aangezien iemand anders het aangaf, wil ik graag zo iemand met morele steun bijstaan zodat diegene door heeft dat 'ie niet de enige is. Verder mag je míj altijd afzeiken, daar ben ik wel tegen bestand. Alleen is dat niet echt het doel van dit topic. Dat is namelijk advies krijgen, ervaringen delen en vragen stellen.
Moet alles perse sociaal geaccepteerd zijn?quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:35 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Dat is denk ik niet echt een sociaal geaccepteerde vraag.
"Hey PerryVogelbekdier, stiekem vind ik je er nogal vrouwelijk uitzien, dus ben jij toevallig als vrouw geboren?"
Je hebt gelijk hoor. Werkelijk alles is tegen het zere been bij sommigen hier.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Alleen ik zie echt geen gezeikNaja het zal wel aan mij liggen
Je maakt er een grapje over, maar dat laatste zou weleens spot on kunnen zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:15 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Ze vraagt je advies voor een andere match?
Handig
Je had beter kunnen zeggen; hoezo dat? Vind je me niet mannelijk genoeg dan?
Dit ja. Ik lees ook geen gezeik en je kunt ook overal wat in zien.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Miep niet zo zegIk zie echt geen kritiek, alleen reacties van users
Dat valt mij nou op de laatste tijd hier. Het hoge miep gehalte. Zeik allemaal niet zo. De wereld en de mensen hier zijn er niet op uit om je te pakken of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |