Overleeft hij/zij ook wel weer.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:39 schreef picodealion het volgende:
Dat kan toch best wel als een belediging aankomen als er geen sprake is van geslachtsverandering, lijkt me.
Als de ander wat humor heeft maken ze het af met een klein grapje of met wat zelfspot..quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:39 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat kan toch best wel als een belediging aankomen als er geen sprake is van geslachtsverandering, lijkt me.
Wat voor vragen zou je bang voor zijn dan?quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:51 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Het is met elke vraag zo, ben je bang voor het antwoord, stel hem dan vooral niet.
Kun je leven met het antwoord, ongeacht wat eruit komt, gewoon vragen, nee heb je, ja kun je krijgen
Hoeft niet, maar dat is wel het beste. Om nou iemand gelijk te beledigen als je net met iemand praat...quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:41 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Moet alles perse sociaal geaccepteerd zijn?. Denk eens out of the box
.
Als ze al omgebouwd zijn, dan hebben ze al genoeg meegemaakt. De vraag kunnen ze dan echt wel aan.
Dat is dus precies wat ik mij afvraag, kan je het anders doen?quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:00 schreef Cue_ het volgende:
Hoe zou je het anders willen doen? 1 of andere vage inleiding om uiteindelijk die vraag te kunnen stellen? Denk dat dat ook niet echt werkt, aangezien op het moment dat de vraag komt diegene echt wel doorheeft dat je er naartoe hebt gewerkt en de vraag dan net zo erg / niet erg vindt als dat je dat hele voorlopende gesprek niet hebt gehad
Ik ben niet bang voor een vraag, ook niet voor het antwoord. Sommige mensen wel blijkbaar.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:52 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Wat voor vragen zou je bang voor zijn dan?
Als je het wilt weten, is het blijkbaar belangrijk voor je.
Naar wat ik dus denk nietquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:01 schreef Aisomont het volgende:
Dat is dus precies wat ik mij afvraag, kan je het anders doen?
Nee.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:01 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat ik mij afvraag, kan je het anders doen?
Als er een onderwerp steeds langskomt, wordt er gezegd: "we hebben het hier al tig keer over gehad".quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:02 schreef rhubarbje het volgende:
Wat een non-gesprek ook. Hoe vaak komt die nou weer voor? Moet je hier nou serieus zo lang over piekeren?
Dan is 1 alsnog het beste. Bedanktquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Naar wat ik dus denk niet
Je hebt namelijk drie opties
1. op de man/vrouw afvragen
2. heel verhaal erin gooien, hopen dat hij/zij het zelf verteld
3. heel verhaal erin gooien, alsnog de vraag stellen
1 en 3 heeft hetzelfde effect op de persoon lijkt me. En met 2.. Als de persoon het wil vertellen, dan zal hij/zij zelf wel het gesprek die kant opsturen lijkt me
Dan zal ik mij voortaan wel weer op de achtergrond begeven totdat ik weer een mislukt datingverhaal heb (elke keer als ik datequote:Op woensdag 30 juli 2014 11:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is niet erg als het topic eens stil ligt hoor
Aah! zo erg zal het toch niet zijn!quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:10 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Dan zal ik mij voortaan wel weer op de achtergrond begeven totdat ik weer een mislukt datingverhaal heb (elke keer als ik date).
Nee maar ik val ook niet op butchquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Heeft iemand het wel eens gehad? Dat je dacht "oh god die had/heeft een piemel"?
Nee, ik val wat dat betreft echt op vrouwelijke vrouwen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Heeft iemand het wel eens gehad? Dat je dacht "oh god die had/heeft een piemel"?
Ja ik ook maar toen ik dat typte dacht ik dat dat niks uit maakt natuurlijkquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:32 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik val wat dat betreft echt op vrouwelijke vrouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(mooie vrouw hoor! En vrouwelijker dan ik)He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja ik ook maar toen ik dat typte dacht ik dat dat niks uit maakt natuurlijk
Ook mensen die als man geboren zijn kunnen er heel vrouwelijk uit zienIs zij als man geboren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(mooie vrouw hoor! En vrouwelijker dan ik)Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Dat doen er meerdere, als experiment om match te verbeteren.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:32 schreef Cue_ het volgende:
Okcupid: Datingwebsite laat gebruikers onterecht geloven dat ze matchen
http://www.nu.nl/lifestyl(...)oven-ze-matchen.html
Dat zie je meteen, toch, mag ik hopen..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |