Ajacieden?quote:At 1:35, a person shouts "Those who do not jump are Jews!" followed by ten seconds of jumping to avoid being tagged with that horrible title.
Niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:17 schreef Crazy_like_Alex_Jones het volgende:
PS, hoe kan je hier liveleak videos invoegen zoals youtube videos?
De burgermeester vond dat er geen grenzen overschreden zijn dus daar sluit ik mij bij aan. En de belaagde journaliste had maar moeten weten dat mensen boos zouden worden als zij 't protest voor haar medium (geenstijl) zou verslaan. Goed dat politie haar heeft afgevoerd.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:17 schreef Crazy_like_Alex_Jones het volgende:
Vreedzame pro-hamas protestanten roepen op tot genocide van de totale joodse bevolking.
Netherlands pro-Hamas protests
At 1:35, a person shouts "Those who do not jump are Jews!" followed by ten seconds of jumping to avoid being tagged with that horrible title.
At 2:27 a chant starts, "Al Maut, Al Maut, Al Maut al Yahud" - "Kill, Kill, Kill the Jews." That goes on for 30 seconds, and then comes the chant of "Beware, Oh Jews, the army of Mohammed is coming!
Video: http://www.liveleak.com/view?i=036_1406312304
PS, hoe kan je hier liveleak videos invoegen zoals youtube videos?
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:22 schreef NotYou het volgende:
[..]
De burgermeester vond dat er geen grenzen overschreden zijn dus daar sluit ik mij bij aan. En de belaagde journaliste had maar moeten weten dat mensen boos zouden worden als zij 't protest voor haar medium (geenstijl) zou verslaan. Goed dat politie haar heeft afgevoerd.
Vergeet de IDF-babes niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:28 schreef Nintex het volgende:
Verwachting van de extremisten:
[ afbeelding ]
Realiteit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja genocide plegen in een concentratie kamp is niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:28 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]
Realiteit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Persvrijheid is een van de belangrijkste pijlers van een vrije samenleving en een zeer belangrijke taak voor de politie om te beschermen tijdens een demonstratie.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:22 schreef NotYou het volgende:
[..]
En de belaagde journaliste had maar moeten weten dat mensen boos zouden worden als zij 't protest voor haar medium (geenstijl) zou verslaan. Goed dat politie haar heeft afgevoerd.
Vind ik ook. De politie moet uiteraard deze vrome mensen beschermen tegen de vreselijke vrije pers.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:22 schreef NotYou het volgende:
[..]
De burgermeester vond dat er geen grenzen overschreden zijn dus daar sluit ik mij bij aan. En de belaagde journaliste had maar moeten weten dat mensen boos zouden worden als zij 't protest voor haar medium (geenstijl) zou verslaan. Goed dat politie haar heeft afgevoerd.
Men moet keihard zijn en grenzen stellen. Demonstreren us prima. Iemand bedreigen == direct opgepakt worden.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Persvrijheid is een van de belangrijkste pijlers van een vrije samenleving en een zeer belangrijke taak voor de politie om te beschermen tijdens een demonstratie.
Maar het trieste is dat Annabel Nanninga van tevoren al de-escalerend bezig was en alle kenmerken dat zij van geenstijl was verborgen hield. Pas toen 1 van de demonstranten een foto van hemzelf zag op die website werd het duidelijk wat haar functie was.
Verder is zij niet afgevoerd door de politie zoals jij stelt maar is zij op eigen verzoek in veiligheid gebracht door de politie toen zij fysiek belaagt werd.
Maar blijkbaar spuug jij op persvrijheid en moedig jij doodsbedreigingen en fysiek geweld tegen vreedzame journalisten aan
Deze man weetquote:Onacceptabel! Journalisten bedreigen en racistische uitingen zijn strafbaar. Ook als het tijdens demonstratie gebeurt. Opsporen die hufters!
Ahmed Marcouch مركوش
https://twitter.com/ahmedmarcouch
PvdA-kamerlid dus mediatraining gehad. Al siert het hem wel dat hij die opleiding afgemaakt en in tegenstelling tot enkele fractiegenoten ook begrepen heeft natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Deze man weet![]()
Ik ben trots dat hij mijn burgemeester is in plaats van zo'n laffe Jozias van Aartsen
Ahmed Marcouch is jouw burgemeesterquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Deze man weet![]()
Ik ben trots dat hij mijn burgemeester is in plaats van zo'n laffe Jozias van Aartsen
Die andere Ahmed uiteraardquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:37 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ahmed Marcouch is jouw burgemeester
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
In de war met Aboutaleb. Lijkt allemaal op elkaar
Volgens mij haten ze ieder mens met enige vorm van intelligentie, omdat ze dat zelf niet hebbenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:38 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ze haten het Marokkaanse regime net zoveel als het Israëlische regime.
Moet ik iets onderbouwen dat zelfs een debiel het kan begrijpen en een blinde het kan zien? Nee sorry. Als ik het geduld daarvoor had zou ik in een basisschool les gaan geven voor kinderen met mentale problemen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:34 schreef NotYou het volgende:
[..]
Jij poneert een stelling, onderbouw die eerst maar eens.
Afgaand op je schrijfstijl niet serieus te nemen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:50 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Moet ik iets onderbouwen dat zelfs een debiel het kan begrijpen en een blinde het kan zien? Nee sorry. Als ik het geduld daarvoor had zou ik in een basisschool les gaan geven voor kinderen met mentale problemen.
Vraag ik me ook af. Misschien zijn ze bang om hun mening te uiten in het gebied waar het om gaat. Als ze echt ballen zouden hebben zouden ze juist daar gaan protesteren.quote:
Tussen negeren en tot "de cultuur" benoemen zit er ook nog ruimte.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:45 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Typisch links om weg te kijken of te negeren.
Omdat men er geen grip op heeft. Hoe moet zo'n agent weten wat er geroepen wordt in een andere taal?quote:
Diezelfde agent gooit mij in de bak voor een nachtje als ik met een bivakmuts op de dam ga staan te schreeuwen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:49 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Omdat men er geen grip op heeft. Hoe moet zo'n agent weten wat er geroepen wordt in een andere taal?
Jablabla. Appels met peren vergelijken heb je niets aan. Blijkbaar hadden ze een vergunning om te demonstreren.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:55 schreef robber57 het volgende:
[..]
Diezelfde agent gooit mij in de bak voor een nachtje als ik met een bivakmuts op de dam ga staan te schreeuwen.
Ik kom geeneens een pompstation in zonder mijn helm af te zetten want anders bellen ze dat zelfde agentje.
Ausweis bitte omdat hun uitstraling jou niet aanstaat? Gelukkig leven we in een rechtstaat.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:55 schreef robber57 het volgende:
\Ze hadden zonder pardon het hele zootje ongeregeld dat hun gezicht bedekte zo in het busje kunnen gooien en naar de ID kunnen vragen.....
Maar jij bent blank en heet Rob. Zij zijn lichtgetint en heten Mohammed. Niet te vergelijken met elkaar dusquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:55 schreef robber57 het volgende:
Diezelfde agent gooit mij in de bak voor een nachtje als ik met een bivakmuts op de dam ga staan te schreeuwen. Ik kom geeneens een pompstation in zonder mijn helm af te zetten...
Plus juridisch ongelijke gevallen, want zij hebben waarschijnlijk een dubbele nationaliteit. Het is dus geoorloofd dat zij anders behandeld worden.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:00 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Maar jij bent blank en heet Rob. Zij zijn lichtgetint en heten Mohammed. Niet te vergelijken met elkaar dus
Dit is echt onzin, de meeste moslims moeten niets hebben van dit soort figuren.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:04 schreef DrDentz het volgende:
Er is wel veel verbondenheid bij die lui, ik merk in de praktijk dat als een islamiet een conflict ziet tussen een andere islamiet en een ongelovige steunt hij altijd blind de islamiet, ook als de ongelovige het bij het juiste eind heeft. Dat is altijd zo, of het nu extremisten zijn of gematigde moslims, het zijn allemaal broeders, en broeders steun je onvoorwaardelijk.
Nope, ISIS staat hoger in aanzien dan ongelovigen bij moslims.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit is echt onzin, de meeste moslims moeten niets hebben van dit soort figuren.
Uiteraard is er broederschap, maar ISIS zijn manschappen van de duivel.
Hoho... Zelfs volgens religieuze teksten is de duivel stukken sympathieker en vredelievender dan die ISIS-nazi's.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:05 schreef theunderdog het volgende:
Uiteraard is er broederschap, maar ISIS zijn manschappen van de duivel.
Nee.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nope, ISIS staat hoger in aanzien dan ongelovigen bij moslims.
Wat een gelul. Wat een typisch domrechts stuk propaganda.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:04 schreef DrDentz het volgende:
Er is wel veel verbondenheid bij die lui, ik merk in de praktijk dat als een islamiet een conflict ziet tussen een andere islamiet en een ongelovige hij altijd blind de islamiet steunt, ook als de ongelovige het bij het juiste eind heeft. Dat is altijd zo, of het nu extremisten zijn of gematigde moslims, het zijn allemaal broeders, en broeders steun je onvoorwaardelijk.
Uiteraard, ISIS is de grootste vijand van de islam die er bestaat.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:07 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hoho... Zelfs volgens religieuze teksten is de duivel stukken sympathieker en vredelievender dan die ISIS-nazi's.
Kan je dat staven of blijf je schijt produceren uit je toetsenbord?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik hoop het echt voor de islam.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard, ISIS is de grootste vijand van de islam die er bestaat.
Je hoeft het niet te hopen, kom gewoon onder de mensen.quote:
Leer eerst propere vergelijkingen maken. Je gaat van de hak op de tak. Geen wonder dat je ze tegenkomt bij het ophalen van je uitkering.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:05 schreef robber57 het volgende:
Het zijn geen appels met peren, ALLEEN de bedekte gezichten was al genoeg reden voor iedere agent in nederland om het spul op te pakken, niet toegestaan immers, als in VERBODEN bij wet.
Als je op straat je gezicht bedekt maak je je schuldig aan een strafbaar feit en als een agent een strafbaar feit gadeslaat zou hij moeten reageren.
Heeft niets met uitstraling of appels en peren te maken, als de mannen op maandag ochtend bij het uitkering-loket op het gemeente huis staan zijn ze immers gewoon nederlanders net als jij en ik en alle nederlanders dienen zich aan de wet te houden.
Misschien willen ze liever geen escalatie.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:05 schreef robber57 het volgende:
Als je op straat je gezicht bedekt maak je je schuldig aan een strafbaar feit en als een agent een strafbaar feit gadeslaat zou hij moeten reageren.
Dat is natuurlijk wel omgekeerde wereld.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:10 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Misschien willen ze liever geen escalatie.
Jij denkt serieus dat er moslims ISIS steunenquote:
Ja, ik denk serieus dat er moslims zijn die ISIS steunen. Jij niet?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat er moslims ISIS steunen?
Nee. Dit is wat jouw beperkte vermogen ervan maakt.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:15 schreef DrDentz het volgende:
Als een ongelovige in conflict raakt met een moslim zal er nooit een moslim zijn die het voor de ongelovige opneemt. Een islamitische coach zal zijn jongens altijd beschermen wanneer deze een ongelovige grensrechter doodtrappen. Een islamitische leraar zal zijn leerlingen beschermen wanneer deze een ongelovig kind beroofd hebben. Ongelovigen mogen niet rekenen op sympathie vanuit de moslimhoek.
nah dat zijn geen moslims, denk ikquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, ik denk serieus dat er moslims zijn die ISIS steunen. Jij niet?
In je zolderkamer zal dit vast de waarheid zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:15 schreef DrDentz het volgende:
Als een ongelovige in conflict raakt met een moslim zal er nooit een moslim zijn die het voor de ongelovige opneemt. Een islamitische coach zal zijn jongens altijd beschermen wanneer deze een ongelovige grensrechter doodtrappen. Een islamitische leraar zal zijn leerlingen beschermen wanneer deze een ongelovig kind beroofd hebben. Ongelovigen mogen niet rekenen op sympathie vanuit de moslimhoek.
Ze zeggen zelf van wel. Ik heb hier ook wel eens een paar moslims gevraagd of ze met ISIS sympathiseren, maar daar komt vrijwel nooit antwoord op.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nah dat zijn geen moslims, denk ik
Je kletst uit je nek. Geen van de beweringen die je hier doet kun je staven met feiten. Je schrijft maar wat.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:15 schreef DrDentz het volgende:
Ik merk het juist sinds ik van de zolderkamer af ben eigenlijk, hiervoor had ik een rooskleuriger beeld van die gemeenschap.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
In je zolderkamer zal dit vast de waarheid zijn.
Natuurlijk zijn die er. ISIS is niet uit de lucht komen vallen. Het is echter niet zo dat je ISIS kan linken met de gemiddelde moslim. Om het in perspectief te plaatsen: zelfs Al Qaida vindt ISIS te ver gaan. Moet je nagaan hoe er tegen die gasten wordt aangekeken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, ik denk serieus dat er moslims zijn die ISIS steunen. Jij niet?
Ok... nobody cares.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik merk het juist sinds ik van de zolderkamer af ben eigenlijk, hiervoor had ik een rooskleuriger beeld van die gemeenschap.
Al zelfs Al-Qaida zich distantieert van ISIS, dan zegt dat wel wat denk ikquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:18 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ze zeggen zelf van wel. Ik heb hier ook wel eens een paar moslims gevraagd of ze met ISIS sympathiseren, maar daar komt vrijwel nooit antwoord op.
Al Qaida vindt ISIS vooral tever gaan omdat ISIS meer bereikt dan Al Qaida.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:20 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn die er. ISIS is niet uit de lucht komen vallen. Het is echter niet zo dat je ISIS kan linken met de gemiddelde moslim. Om het in perspectief te plaatsen: zelfs Al Qaida vindt ISIS te ver gaan. Moet je nagaan hoe er tegen die gasten wordt aangekeken.
Er is niet een islam.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Al zelfs Al-Qaida zich distantieert van ISIS, dan zegt dat wel wat denk ik
Ik weet het zelf eigenlijk ook niet, maar als je van de dingen hoort die ISIS doet is dat volgens mij tegenstrijdig met wat moslims geloven
Het dragen van gelaatsbedekkende kleding (het zogenaamde boerkaverbod) is nog niet eens wet: http://www.eerstekamer.nl(...)od_op_het_dragen_vanquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:10 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Misschien willen ze liever geen escalatie.
O, dat geloof ik ook wel hoor. Ik ben alleen wel benieuwd naar mensen die die organisatie wél steunen. Wat is hun motivatie? Wat vinden ze van die slachtingen, martelingen en de onderdrukking?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:20 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn die er. ISIS is niet uit de lucht komen vallen. Het is echter niet zo dat je ISIS kan linken met de gemiddelde moslim.
Al Qaida opereert wereldwijd, ISIS alleen met de levant.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Al Qaida vindt ISIS vooral tever gaan omdat ISIS meer bereikt dan Al Qaida.
Juist daarom: Al Qaida heeft door dat het niet verstandig is om wereldwijd te opereren.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Al Qaida opereert wereldwijd, ISIS alleen met de levant.
Wat jij hier suggereert is abominaal
Nee... want ISIS.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat weet ik, theunderdog.
Maar alle verschillende stromingen hebben hetzelfde principe.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Juist daarom: Al Qaida heeft door dat het niet verstandig is om wereldwijd te opereren.
Daar bereik je niets mee. Sinds Al Qaida ziet wat voor successen ISIS boekt janken ze dat ISIS tever gaat.
Schijnheilige hoerenzonen.
Hihihi, ga maar slapen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ben jij pro Al Qaida of pro ISIS
Net als dat joden in Israël het gerechtvaardigd vinden dat er onschuldige mensen vermoord worden, het doel heiligt volgens hen het middel, vinden die mensen die ISIS steunen dat ook. Beide gedachten zijn bizar natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:22 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O, dat geloof ik ook wel hoor. Ik ben alleen wel benieuwd naar mensen die die organisatie wél steunen. Wat is hun motivatie? Wat vinden ze van die slachtingen, martelingen en de onderdrukking?
ik zeg het niet, ik heb gewoon bepaalde gedachtes erbijquote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee... want ISIS.
Je kan lastig zeggen dat die mensen geen moslims zijn, aangezien je dan hetzelfde doet als zij.
Waarom meteen boos zijn dan?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mad?
Je vraag was onnozel, niet meer dan dat.
“O you who believe! Stand out firmly for justice, as witnesses to Allah, even though it be against yourselves, or your parents, or your kin” [an-Nisa’ 4:135].quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:15 schreef DrDentz het volgende:
Dat je nog de moeite neemt. Gelet op de teksten die hij produceert is hij of aan het trollen of lijdt hij aan een mentale ziekte. Hoe kan iemand serieus geloven dat alle moslims in de wereld elkaar boven het hand houden? Complotdenkers zijn er niets bij.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:27 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
“O you who believe! Stand out firmly for justice, as witnesses to Allah, even though it be against yourselves, or your parents, or your kin” [an-Nisa’ 4:135].
Ibn al-Qayyim (may Allah have mercy on him) said:
In this verse, Allah, may He be glorified, commands us to stand out firmly for justice, which is equity. This is a command to be just towards everyone, whether he is an enemy or a friend. End quote from ar-Risaalah at-Tabookiyyah, p. 31
Ik zal vast naïef zijn, maar ik heb zoals zovelen de beelden gezien die ISIS zelf verspreidde. Daarop is te zien hoe ze op bijna industriële wijze tientallen mensen in koelen bloede executeren. Op een rijtje zetten en dan stuk voor stuk een of meer kogels in het achterhoofd.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:26 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Net als dat joden in Israël het gerechtvaardigd vinden dat er onschuldige mensen vermoord worden, het doel heiligt volgens hen het middel, vinden die mensen die ISIS steunen dat ook. Beide gedachten zijn bizar natuurlijk.
Helaas maak ik dit in de praktijk niet mee, vind het geen leuke mensen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:27 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
“O you who believe! Stand out firmly for justice, as witnesses to Allah, even though it be against yourselves, or your parents, or your kin” [an-Nisa’ 4:135].
Ibn al-Qayyim (may Allah have mercy on him) said:
In this verse, Allah, may He be glorified, commands us to stand out firmly for justice, which is equity. This is a command to be just towards everyone, whether he is an enemy or a friend. End quote from ar-Risaalah at-Tabookiyyah, p. 31
Uiteraard.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Heb je wel eens gehoord van de dingen die ISIS doet?
Ik vind het ook weerzinwekkend. Maar blijkbaar, als je zodanig overtuigd bent dat het doel het waard is, worden de methoden opeens geaccepteerd.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:29 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik zal vast naïef zijn, maar ik heb zoals zovelen de beelden gezien die ISIS zelf verspreidde. Daarop is te zien hoe ze op bijna industriële wijze tientallen mensen in koelen bloede executeren. Op een rijtje zetten en dan stuk voor stuk een of meer kogels in het achterhoofd.
Ik kan me echt niet voorstellen hoe iemand dat kan zien en dan denkt: ja, goed dat dit gebeurt.
Jouw persoonlijke ervaringen zijn om te zetten in universele waarheden? Draait het universum om jou?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Helaas maak ik dit in de praktijk niet mee, vind het geen leuke mensen.
Hij spreekt toch uit de ik-vorm?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:33 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Jouw persoonlijke ervaringen zijn om te zetten in universele waarheden? Draait het universum om jou?
Lees zijn eerdere posts. Hij doet uitspraken over alle moslims.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij spreekt toch uit de ik-vorm?
Ik vind zijn uitspraken ook bekrompen, maar hij is niet aan het generaliseren strikt gezien.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:04 schreef DrDentz het volgende:
Er is wel veel verbondenheid bij die lui, ik merk in de praktijk dat als een islamiet een conflict ziet tussen een andere islamiet en een ongelovige hij altijd blind de islamiet steunt, ook als de ongelovige het bij het juiste eind heeft. Dat is altijd zo, of het nu extremisten zijn of gematigde moslims, het zijn allemaal broeders, en broeders steun je onvoorwaardelijk.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:15 schreef DrDentz het volgende:
Ik begin er toch wel een redelijk patroon in te herkennen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:35 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Lees zijn eerdere posts. Hij doet uitspraken over alle moslims.
Zelfs dan kan ik het me niet voorstellen. Al zou het doel zijn om Jigzoz te voorzien van een miljard euro, dan nog zou ik denken: hou je miljard dan maar. Echt.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:31 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik vind het ook weerzinwekkend. Maar blijkbaar, als je zodanig overtuigd bent dat het doel het waard is, worden de methoden opeens geaccepteerd.
Komt denk ik ook omdat je vooral leest over moslims en hun conflicten die er zijn over de hele wereld. Van het Midden Oosten tot Canada en China aan toe.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:33 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Jouw persoonlijke ervaringen zijn om te zetten in universele waarheden? Draait het universum om jou?
Nee, maar je doet dan hetzelfde als hen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
.. je vind het raar als mensen uitspraken doen als dat ISIS geen moslims zijn?
Wederom een misplaatste en uit de lucht gegrepen vergelijking. Ik kan hier he-le-maal niets mee.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:37 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Komt denk ik ook omdat je vooral leest over moslims en hun conflicten die er zijn over de hele wereld. Van het Midden Oosten tot Canada en China aan toe.
Dat verklaart een hoop.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:37 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Wederom een misplaatste en uit de lucht gegrepen vergelijking. Ik kan hier he-le-maal niets mee.
Inderdaad. Het illustreert dat je niet bij het onderwerp kan blijven en volstrekt irrelevante zaken betrekt bij het discussiepunt.quote:
+ 1quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:41 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Inderdaad. Het illustreert dat je niet bij het onderwerp kan blijven en volstrekt irrelevante zaken betrekt bij het discussiepunt.
Ik heb in mijn horeca vakantiebaantje nu regelmatig te maken met groepjes allochtonen (moslims), als je dat tuig aan ziet komen weet je dat je gezeik krijgt en dat hun begeleiders (taliban-achtige figuren) het voor ze op gaan nemen. Denk dat ik binnenkort stop want het maakt mijn wereldbeeld zwartgallig.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:37 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Komt denk ik ook omdat je vooral leest over moslims en hun conflicten die er zijn over de hele wereld. Van het Midden Oosten tot Canada en China aan toe.
Eerst ging het over moslims die altijd opkwamen voor andere moslims en nu gaat het specifiek om begeleiders. Nogal wiedes dat een begeleider het opneemt voor zijn pupillen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb in mijn horeca vakantiebaantje nu regelmatig te maken met groepjes allochtonen (moslims), als je dat tuig aan ziet komen weet je dat je gezeik krijgt en dat hun begeleiders (taliban-achtige figuren) het voor ze op gaan nemen. Denk dat ik binnenkort stop want het maakt mijn wereldbeeld zwartgallig.
Waar werk je dan dat je dat soort mensen aantrekt?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb in mijn horeca vakantiebaantje nu regelmatig te maken met groepjes allochtonen (moslims), als je dat tuig aan ziet komen weet je dat je gezeik krijgt en dat hun begeleiders (taliban-achtige figuren) het voor ze op gaan nemen. Denk dat ik binnenkort stop want het maakt mijn wereldbeeld zwartgallig.
Ach ja, dat zie je ook op het forum hier bij bepaalde moslims. Je kunt wel zien hoe defensief of ontwijkend sommigen zijn maar goed je moet ze niet allemaal over een kam scheren.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
quote:
Nuttige bijdrages!quote:
Helemaal niet. Als die pupillen iets fout doen behoort hij dat aan te pakken. Maar ik zie taliban achtige figuren nog niet zo snel horeca bezoeken eigenlijk. Of het moet een theehuis zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:44 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Eerst ging het over moslims die altijd opkwamen voor andere moslims en nu gaat het specifiek om begeleiders. Nogal wiedes dat een begeleider het opneemt voor zijn pupillen.
Waar?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:22 schreef Aloulou het volgende:
De protestanten beginnen na 50 jaar zich enigzins te hebben ingehouden weer oude antisemitische trekjes te vertonen?
Maar ik denk niet dat Martin Drent daar als beveiliger voor de deur staat. Maar kan het fout hebben natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:22 schreef Marzoen het volgende:
Helemaal niet. Als die pupillen iets fout doen behoort hij dat aan te pakken. Maar ik zie taliban achtige figuren nog niet zo snel horeca bezoeken eigenlijk. Of het moet een theehuis zijn.
Dat is de vraag natuurlijk. Waar werkt hij wel als hij dat soort figuren ziet en binnenlaat?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:25 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat Martin Drent daar als beveiliger voor de deur staat. Maar kan het fout hebben natuurlijk.
Wat mij betreft wel ja. Volledige vrijheid van meningsuiting, krijg je ook niet van dit soort onzindiscussie en kan die linkse hypocrisie ook de koelkast in.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 04:57 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Als dat soort leuzen geoorloofd zijn dan mag men blijkbaar ook een protest organiseren tegen moslims en daarbij roepen dat alle moslims dood moeten. Kan gewoon in Den Haag.
Tik eens bij google 'dood aan'quote:Op zaterdag 26 juli 2014 05:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel ja. Volledige vrijheid van meningsuiting, krijg je ook niet van dit soort onzindiscussie en kan die linkse hypocrisie ook de koelkast in.
Minder, minder, minder!
mobielquote:Op zaterdag 26 juli 2014 05:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eerste link:
http://m.spelletjes.nl/spel/dood-aan-de-zombies
En nu?
iPad, wat zou dat?quote:
Poeh hé, het is wat.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:17 schreef Crazy_like_Alex_Jones het volgende:
At 1:35, a person shouts "Those who do not jump are Jews!" followed by ten seconds of jumping
hier ben ik het niet mee eens ...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 06:36 schreef Ludd het volgende:
[..]
Poeh hé, het is wat.Dat kan je vrijwel maandelijks in Nederlandse voetbalstadions horen. Blijkbaar zijn deze jongens goed integreerd. Nee, op mij komt het redelijk onschuldig over. Als dit een uitlaatklep voor die jongens is, dan laat ze lekker.
Beter dan dat ze hier ondergronds gaan, en tot actie overgaan. Vervolgen is het domste wat je kan doen. Daarmee vervreemd je ze alleen maar meer en zal hun antipathie ten opzichte van het Westen alleen maar versterken.
Met het verschil dat mensen in voetbalstadions met Joden Ajacieden bedoelen en niet echte Joden. Deze mensen hebben een echte hekel aan Joden. Overigens moet ik vanuit mijn ervaring DrDentz gelijk geven, maar dan moet je wel je zolderkamer uit.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 06:36 schreef Ludd het volgende:
[..]
Poeh hé, het is wat.Dat kan je vrijwel maandelijks in Nederlandse voetbalstadions horen. Blijkbaar zijn deze jongens goed integreerd. Nee, op mij komt het redelijk onschuldig over. Als dit een uitlaatklep voor die jongens is, dan laat ze lekker.
Beter dan dat ze hier ondergronds gaan, en tot actie overgaan. Vervolgen is het domste wat je kan doen. Daarmee vervreemd je ze alleen maar meer en zal hun antipathie ten opzichte van het Westen alleen maar versterken.
Bovenstaand plaatje: extremistenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:28 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]
Realiteit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie boel. Dus als blanken dit soort teksten zeggen, bedoelen ze het niet zo en moet je goed naar de achtergrond en situatie ter plekke kijken, als moslims het zeggen moet je dat letterlijk opvatten en moeten ze de cel in.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:37 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Met het verschil dat mensen in voetbalstadions met Joden Ajacieden bedoelen en niet echte Joden. Deze mensen hebben een echte hekel aan Joden. Overigens moet ik vanuit mijn ervaring DrDentz gelijk geven, maar dan moet je wel je zolderkamer uit.
Gecorrigeerd.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:40 schreef skrn het volgende:
[..]
Mooie boel. Dus als blanken Ajacieden dit soort teksten zeggen, bedoelen ze het niet zo en moet je goed naar de achtergrond en situatie ter plekke kijken, als moslims het zeggen moet je dat letterlijk opvatten en moeten ze de cel in.
Zal moeilijk worden in de rechtstaat om hier fatsoenlijke regelgeving voor te maken.
Ja, deze jongens zouden zich maar eens tegen het westen gaan keren.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 06:36 schreef Ludd het volgende:
[..]
Maak je geen illusies. Het merendeel van de bevolking is bijna nog te dom om te schijten. Die zien het pas wanneer het te laat is. Beter sparen zodat je kunt immigreren wanneer het niet meer leefbaar is.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:50 schreef Spanky78 het volgende:
Ik meen het serieus als ik zeg dat we deze extremen echt moeten bestrijden. Desnoods met geweld. Als we dit laten woekeren lopen onze dochters over 25 jaar gesluierd rond.
Dit zijn mensen die misbruik maken van onze vrijheden en onze tolerantie inzetten voor hun eigen onverdraagzaamheid. Ik ben opgegroeid in een wijk waar nu veel jihadisten vandaan komen. Dit gaat niet stoppen totdat het serieus mis gaat.
We de extremisten echt keihard aanpakken. Anders staan ze straks niet bij Wenen, maar roepen ze het kalifaat uit in de wijken die ze al in handen hebben.
Waarom zou je immigreren als je hier toch al bent?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:52 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Maak je geen illusies. Het merendeel van de bevolking is bijna nog te dom om te schijten. Die zien het pas wanneer het te laat is. Beter sparen zodat je kunt immigreren wanneer het niet meer leefbaar is.
Ik denk het niet. Noem me naïef, maar het toejuichen van genocide en het tentoonspreiden van jodenhaat gaat hier nooit geaccepteerd worden. Dit soort extremisme zie ik eerder verdwijnen dan toenemen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:50 schreef Spanky78 het volgende:
Ik meen het serieus als ik zeg dat we deze extremen echt moeten bestrijden. Desnoods met geweld. Als we dit laten woekeren lopen onze dochters over 25 jaar gesluierd rond.
Dit zijn mensen die misbruik maken van onze vrijheden en onze tolerantie inzetten voor hun eigen onverdraagzaamheid. Ik ben opgegroeid in een wijk waar nu veel jihadisten vandaan komen. Dit gaat niet stoppen totdat het serieus mis gaat.
We de extremisten echt keihard aanpakken. Anders staan ze straks niet bij Wenen, maar roepen ze het kalifaat uit in de wijken die ze al in handen hebben.
Dat lijkt mij een totaal ongegronde angst. Dit is een zeer klein groepje dat nauwelijks invloed heeft. Niet maatschappelijk, en politiek al helemaal niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:50 schreef Spanky78 het volgende:
Juist.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:49 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ja, deze jongens zouden zich maar eens tegen het westen gaan keren.
Dit volk leeft al compleet buiten onze maatschappij, keihard aanpakken.
Het probleem is ook niet dit kleine groepje.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:57 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een totaal ongegronde angst. Dit is een zeer klein groepje dat nauwelijks invloed heeft. Niet maatschappelijk, en politiek al helemaal niet.
Wederom juist.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:59 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Het probleem is ook niet dit kleine groepje.
Het probleem is de grote groep "gematigden" die er niet actief aan meedoen maar het allemaal wel prima vinden.
Als dat de werkelijkheid is (dat laat ik even in het midden), zou keiharde repressie tegen die kleine groep radicalen dan werkelijk het probleem opplossen?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:59 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Het probleem is de grote groep "gematigden" die er niet actief aan meedoen maar het allemaal wel prima vinden.
Ja natuurlijk. Was dat niet zo, dan kunnen we het strafrecht wel afschaffen, want dat is dan toch maar geldverspilling.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:03 schreef skrn het volgende:
[..]
Als dat de werkelijkheid is (dat laat ik even in het midden), zou keiharde repressie tegen die kleine groep radicalen dan werkelijk het probleem opplossen?
Ik zag / zie niemand iets tegen ze roepen / het er niet mee eens zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:03 schreef skrn het volgende:
[..]
Als dat de werkelijkheid is (dat laat ik even in het midden), zou keiharde repressie tegen die kleine groep radicalen dan werkelijk het probleem opplossen?
Alsof respressie het enige is waarom mensen wel of niet aan de wet houden.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:04 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Was dat niet zo, dan kunnen we het strafrecht wel afschaffen, want dat is dan toch maar geldverspilling.
Maak je zin eens af?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:08 schreef skrn het volgende:
[..]
Alsof respressie het enige is waarom mensen wel of niet aan de wet houden.
Ook dat valt nogal mij lijkt mij. Zeker geen reden om te vrezen dat we over 25 jaar in een kalifaat leven. Daar zijn de demografische verhoudingen niet naar. Het grootste deel van de moslims in Nederland is liberaal en die zitten echt niet te wachten op salafistische uitwassen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:59 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Correctie: dan zou de politie ingrijpen. Nu niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:07 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Ik zag / zie niemand iets tegen ze roepen / het er niet mee eens zijn.
Als een stel neo nazi's zo bezig zou zijn zouden terecht de omstanders wel ingrijpen / tegengeluiden laten horen..
Nou, het is wel vreemd dat de Antifa in dit geval niets van zich laat horen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Correctie: dan zou de politie ingrijpen. Nu niet.
Nieuws van deze week gevolgd?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Correctie: dan zou de politie ingrijpen. Nu niet.
Die laten alleen wat van zich horen als het de 'fascisten' zijn, die Antifa is niks meer dan een agressief clubje linkse extremisten met een antisemtisch tintje.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:13 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou, het is wel vreemd dat de Antifa in dit geval niets van zich laat horen.
Op welke manier zou je die ISIS-beesten geen fascisten kunnen noemen?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:16 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Die laten alleen wat van zich horen als het de 'fascisten' zijn, die Antifa is niks meer dan een agressief clubje linkse extremisten met een antisemtisch tintje.
Ik vind ze een stel bloeddorstige fascisten, maar de antifa wil zich liever bezig houden met Wilders aanhangersquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Op welke manier zou je die ISIS-beesten geen fascisten kunnen noemen?
Waarom die kots smiley?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:22 schreef Aloulou het volgende:
De protestanten beginnen na 50 jaar zich enigzins te hebben ingehouden weer oude antisemitische trekjes te vertonen?
Jij vindt antisemitisme wel een wenselijke verschijning?quote:
Het is menselijk, net zoals arabierenhaat, homofobie enz.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:56 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Jij vindt antisemitisme wel een wenselijke verschijning?
Gevaarlijke kerel jijquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:57 schreef theunderdog het volgende:
Het is menselijk, net zoals arabierenhaat, homofobie enz.
Niets om je druk over te maken.
Heb me periodequote:
Grappige is dat bij een demonstratie in Duitsland, toen een groepje mensen met de mohammed cartoons liep te zeulen, ze aangevallen werden door de salafisten en antifascisten, toen de politie de mensen met de cartoon had ontzet keerden de salafisten zich ook tegen de antifascisten.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:16 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Die laten alleen wat van zich horen als het de 'fascisten' zijn, die Antifa is niks meer dan een agressief clubje linkse extremisten met een antisemtisch tintje.
Homofobie is niet menselijk, maar komt voort uit religie. Voor de kerstening van Europa was homofilie volslagen normaal.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, homofobie heeft wel degelijk een biologische inslag.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:07 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Homofobie is niet menselijk, maar komt voort uit religie. Voor de kerstening van Europa was homofilie volslagen normaal.
Samenvattingquote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, homofobie heeft wel degelijk een biologische inslag.
Maar daarvoor kan je beter een aparte topic aanmaken. Besef dit: alles is natuur.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, homofobie heeft wel degelijk een biologische inslag.
Inderdaad.quote:Maar daarvoor kan je beter een aparte topic aanmaken.
Echt een kindje jij he..quote:
Yes.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:11 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Samenvatting
Fobie is angst is menselijk
Wat er voor fobie komt te staan is cultureel afhankelijk
Maar cultuur komt weer voort uit/is natuur
Ten eerste: volwassen reactie.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Echt een kindje jij he..
Je kan je er ook gewoon oprecht in gaan verdiepen en dan de volwassenheid hebben om te zeggen : hee, je hebt gelijk man.
Is geen schande, ik moet dat zo vaak doen.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:13 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ten eerste: volwassen reactie.
Ten tweede: heb ik al gedaan. Dit was de uitkomst.
Wat heeft dat met deze actie van deze middeleeuwse debielen te maken?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:16 schreef skrn het volgende:
Wat een repressie vraagt iedereen. Ziek. Vooral in de week dat er bijna 200 Nederlandse doden te betreuren zijn door toedoen van een natie die politiek Nederland vooral te vriend wilde houden, koste wat het kost.
En wat is jouw oplossing tegen deze radicaalgekkies?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:16 schreef skrn het volgende:
Wat een repressie vraagt iedereen. Ziek. Vooral in de week dat er bijna 200 Nederlandse doden te betreuren zijn door toedoen van een natie die politiek Nederland vooral te vriend wilde houden, koste wat het kost.
De ultieme Underdog houding dus?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als ze deugdelijk geïnstrueerd waren voorafgaand aan de demonstratie hadden ze dit wel geweten, het is niet alsof dit type demonstrant een bijzonder uitgebreid repertoire aan leuzen heeft.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:49 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Omdat men er geen grip op heeft. Hoe moet zo'n agent weten wat er geroepen wordt in een andere taal?
Vent, lul niet zo slap. Context is het woord, en dat begrijp jij heel goed. Als ik tegen een vriend van mij lacherig zeg "ik vermoord je" als die een geintje flikt of ik loop op een wildvreemde op straat af en zeg met een stalen blik "ik vermoord je", in welke situatie ben ik dan eerder geneigd om gerechtelijk vervolgd te worden?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:40 schreef skrn het volgende:
[..]
Mooie boel. Dus als blanken dit soort teksten zeggen, bedoelen ze het niet zo en moet je goed naar de achtergrond en situatie ter plekke kijken, als moslims het zeggen moet je dat letterlijk opvatten en moeten ze de cel in.
Zal moeilijk worden in de rechtstaat om hier fatsoenlijke regelgeving voor te maken.
Dat de hele tijd doen alsof Gaza een vergeten conflict is en niemand zich ervoor interesseertquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:11 schreef MisterCe het volgende:
Tis dat ik beter weet maar anders zou ik niet geloven dat dit in Nederland is:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ewijzen_zochten.html
Als je hun voortplantingstactieken 20 jaar doorberekend vraag ik me af: hoe ziet Nederland er over 20 jaar uit?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:14 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat de hele tijd doen alsof Gaza een vergeten conflict is en niemand zich ervoor interesseertHeb ook al een paar van die clowns voorbij zien komen op facebook.
Vraag me dan altijd af waar die optochtjes van ze waren bij andere conflicten/rampen.
Religie is onmenselijk?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:07 schreef Jigzoz het volgende:
Homofobie is niet menselijk, maar komt voort uit religie.
Wat gedragingen betreft? Absoluut. Om onduidelijkheden te voorkomen zou ik eerder de term 'inhumaan' gebruiken overigens.quote:
Als je de beelden bekijkt dan weet je precies wie er hysterisch doen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als jij er hysterisch over wil gaan doen, dan moet je dat vooral doen.
Robbin Hood.
Volkomen mee eens.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:45 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Vent, lul niet zo slap. Context is het woord, en dat begrijp jij heel goed. Als ik tegen een vriend van mij lacherig zeg "ik vermoord je" als die een geintje flikt of ik loop op een wildvreemde op straat af en zeg met een stalen blik "ik vermoord je", in welke situatie ben ik dan eerder geneigd om gerechtelijk vervolgd te worden?
Of omdat je het echt niet lijkt te snappen herhaal ik het nog maar een keer: deze zandfiguren hebben het over Joden als in echte Joden, bij voetbal bedoelt men met Joden Ajacieden en geen echte Joden. Hun haat is dus niet geprojecteerd op een bevolkingsgroep, waar dat bij deze zandfiguren wel het geval is. Niet dat dat het gedrag van voetbalsupporters normaal maakt, maar het is een andere categorie. Derhalve horen deze zandfiguren dus ook niet thuis in Nederland, maar in één of ander haatland waar ze beter zullen aarden en minder botsen met de meerderheid van de bevolking. En wat mij betreft mogen die idiote voetbalsupporters elkaar wel in één groot kooigevecht afmaken, zijn we daar ook meteen vanaf. Liefst met een realityshow van Endemol erbij.
Ranzige vertoning.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:11 schreef MisterCe het volgende:
Tis dat ik beter weet maar anders zou ik niet geloven dat dit in Nederland is:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ewijzen_zochten.html
Dat was de grap.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nee piratenpartij, hadden we gisteren besproken tog?
Het is jouw stad niet meerquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:45 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Ranzige vertoning.
Ik voel echt plaatsvervangende schaamte als ik deze beelden zie.
In mijn stad gedraaid , op nog geen 10 minuten afstand.
Ik vind het woord 'homofobie' altijd zo vreemd.. net of je angst moet hebben voor homo'squote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Voor je 't weet stoppen ze 'm erin hoor! Pas maar op!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind het woord 'homofobie' altijd zo vreemd.. net of je angst moet hebben voor homo's![]()
Het woord 'homohaat' is meer op zijn plaats..
Ik neem aan dat dat over het algemeen vrijwillig gebeurt, dus fobie voor homo's is gewoon geen correcte term.. heb me wel eens laten vertellen dat homohaat het meest voorkomt bij lieden die de angst hebben zelf homo te zijn.. maar of je dan van homofobie kan spreken weet ik niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:11 schreef NotYou het volgende:
[..]
Voor je 't weet stoppen ze 'm erin hoor! Pas maar op!
Als het ze lukt ben je dat inderdaad geworden. Daarom ook een zeer begrijpelijke angst.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat over het algemeen vrijwillig gebeurt, dus fobie voor homo's is gewoon geen correcte term.. heb me wel eens laten vertellen dat homohaat het meest voorkomt bij lieden die de angst hebben zelf homo te zijn.. maar of je dan van homofobie kan spreken weet ik niet.
Je bedoelt de vertoning op fok waar men de dood van honderden Palestijnse gezinnen en kinderen toejuicht? Jij en die andere zionisten op Fok kunnen de boom in, smerige zolderbewoners. Jullie hebben totaal geen recht op spreken als we het hebben over de demonstranten, bloeddorstige hypocrietenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:45 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Ranzige vertoning.
Ik voel echt plaatsvervangende schaamte als ik deze beelden zie.
In mijn stad gedraaid , op nog geen 10 minuten afstand.
quote:
Ik voel een ban aankomenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:13 schreef Deadre het volgende:
[..]
Je bedoelt de vertoning op fok waar men de dood van honderden Palestijnse gezinnen en kinderen toejuicht? Jij en die andere zionisten op Fok kunnen de boom in, smerige zolderbewoners. Jullie hebben totaal geen recht op spreken als we het hebben over de demonstranten, bloeddorstige hypocrieten
Maar hij noemt ons smerige zolderkamerbewoners. Dat vind ik schokkend.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee hoor, als op simpel gedrag een ban zou staan kan het halve forum dicht.
Zolderbewoners zelfs, alsof er van een kamer geen sprake is.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Maar hij noemt ons smerige zolderkamerbewoners. Dat vind ik schokkend.
Sommige goede vrienden van mij zijn moslim!quote:Op zondag 27 juli 2014 00:37 schreef Fokker101 het volgende:
Als je vermoord de moslims roept in een groepje. Staat het hele land op z'n kop, nou stelt het allemaal helemaal niks voor. Ziek volk die moslims en ja er zitten ook hele goeie moslims tussen. Maar die extremisten mogen van mij allemaal verdwijnen. Allah Akbar roepen als of Allah dit zou willenIk geloofde eerst in God dat is nu verdwenen. Maar God, Allah of een ander pietje. Wil vrede neem ik aan niet allah akbar allah wil het dit dat.
Ja en ik heb geen eens een zolder, want "Onderdrukt door Israël, slachtofferrol, dramaqueen, zionisten aan de top, genocide"quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Maar hij noemt ons smerige zolderkamerbewoners. Dat vind ik schokkend.
leukquote:Op zondag 27 juli 2014 00:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
Sommige goede vrienden van mij zijn moslim!
Kalifaatquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:15 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Als je hun voortplantingstactieken 20 jaar doorberekend vraag ik me af: hoe ziet Nederland er over 20 jaar uit?
Dramaqueenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:13 schreef Deadre het volgende:
[..]
Je bedoelt de vertoning op fok waar men de dood van honderden Palestijnse gezinnen en kinderen toejuicht? Jij en die andere zionisten op Fok kunnen de boom in, smerige zolderbewoners. Jullie hebben totaal geen recht op spreken als we het hebben over de demonstranten, bloeddorstige hypocrieten
Het enige wat men hier op Fok toejuicht is dat jij hulp zoekt voor je mental issues.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:13 schreef Deadre het volgende:
[..]
quote:
Jullie zijn een beetje in de war met supportersgroepen... In dit filmpje zeggen ze "en wie niet springt die is een Jood". Ajacieden zingen juist "en wie niet springt die is geen Jood".quote:
Omdat Amsterdammers dat als een geuzennaam gebruiken. maar verder slaat het gewoon nergens op.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:02 schreef Fokker101 het volgende:
Wat ik nooit snap dat feyenoord fans JODEN JODEN JODEN roepen waarom eigenlijk
feyenoord fans roepen hamas hamas joden aan het gas en wie niet springt die is een jood.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:02 schreef Fokker101 het volgende:
Wat ik nooit snap dat feyenoord fans JODEN JODEN JODEN roepen waarom eigenlijk
Jij bent in de war met waar het over ging. De essentie van de discussie is dat die gasten in de filmpje het echt over joden hebben, wanneer ze zingen "wie niet springt is een jood.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:30 schreef Drxx het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn een beetje in de war met supportersgroepen... In dit filmpje zeggen ze "en wie niet springt die is een Jood". Ajacieden zingen juist "en wie niet springt die is geen Jood".
Dus nee, niet Ajacieden. Eerder FeyenoordersAh, Schilderswijk, ADO-supporters dus
Hier en daar? Als ik dat filmpje bekijk is het eerder overal.quote:Op zondag 27 juli 2014 10:41 schreef waht het volgende:
Ach ja, wat woestijnratten hier en daar. Laat ze lekker in hun waan.
Laat me raden. Jij stem geen PvdA, groen links of D66?quote:Op zondag 27 juli 2014 11:34 schreef Werkman het volgende:
Ik heb heimwee naar vroeger...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
No shit Sherlockquote:Op zondag 27 juli 2014 11:26 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Jij bent in de war met waar het over ging. De essentie van de discussie is dat die gasten in de filmpje het echt over joden hebben, wanneer ze zingen "wie niet springt is een jood.
Ajacieden hebben het niet over joden wanneer zij zingen "wie niet springt is geen jood".
Jij mistte de essentie van de discussie.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:00 schreef Drxx het volgende:
[..]
No shit SherlockFeit is en blijft dat jullie het over Ajacieden hadden. En ik corrigeerde jullie hierop.
Ajax is de beste man. PSV is politieke seks vereniging.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:00 schreef Drxx het volgende:
[..]
No shit SherlockFeit is en blijft dat jullie het over Ajacieden hadden. En ik corrigeerde jullie hierop.
Waar ben jij Drxx?quote:Op zondag 27 juli 2014 12:00 schreef Drxx het volgende:
[..]
Meid, het is watquote:Op zondag 27 juli 2014 18:00 schreef Disorder het volgende:
Jihadvlag op het oorlogsmonument:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 juli 2014 18:00 schreef Disorder het volgende:
[ afbeelding ]
Natuurlijk is context belangrijk, maar hoe bepaal je objectief wat de context is? Zij, die 'zandfiguren' kunnen natuurlijk ook gaan schermen met het begrip context. "Ja, we zagen de verschrikkelijke beelden op tv, we wilden het uiten in een demonstratie, met Joden bedoelen we geen Nederlandse joden maar alleen die uit Israel, en met vermoorden bedoelen we alleen die, die actief de Palestijnen aan het uitmoorden zijn."quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:45 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Vent, lul niet zo slap. Context is het woord, en dat begrijp jij heel goed. Als ik tegen een vriend van mij lacherig zeg "ik vermoord je" als die een geintje flikt of ik loop op een wildvreemde op straat af en zeg met een stalen blik "ik vermoord je", in welke situatie ben ik dan eerder geneigd om gerechtelijk vervolgd te worden?
Of omdat je het echt niet lijkt te snappen herhaal ik het nog maar een keer: deze zandfiguren hebben het over Joden als in echte Joden, bij voetbal bedoelt men met Joden Ajacieden en geen echte Joden. Hun haat is dus niet geprojecteerd op een bevolkingsgroep, waar dat bij deze zandfiguren wel het geval is. Niet dat dat het gedrag van voetbalsupporters normaal maakt, maar het is een andere categorie. Derhalve horen deze zandfiguren dus ook niet thuis in Nederland, maar in één of ander haatland waar ze beter zullen aarden en minder botsen met de meerderheid van de bevolking. En wat mij betreft mogen die idiote voetbalsupporters elkaar wel in één groot kooigevecht afmaken, zijn we daar ook meteen vanaf. Liefst met een realityshow van Endemol erbij.
Het is al een wonder dat veel van die mennekes kunnen lezen en schrijven, dit soort nuance en eloquentie van ze verwachten is denk ik een paar eeuwen te hoog gegrepen.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:44 schreef skrn het volgende:
[..]
Natuurlijk is context belangrijk, maar hoe bepaal je objectief wat de context is? Zij, die 'zandfiguren' kunnen natuurlijk ook gaan schermen met het begrip context. "Ja, we zagen de verschrikkelijke beelden op tv, we wilden het uiten in een demonstratie, met Joden bedoelen we geen Nederlandse joden maar alleen die uit Israel, en met vermoorden bedoelen we alleen die, die actief de Palestijnen aan het uitmoorden zijn."
Ik moest 'm even opzoeken, maar dat heb ik net gedaan en ik snap nog steeds het verband niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is al een wonder dat veel van die mennekes kunnen lezen en schrijven, dit soort nuance en eloquentie van ze verwachten is denk ik een paar eeuwen te hoog gegrepen.
Of het moeten taqqiyatongen als Abou JahJah en Tariq Ramadan zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Abou JahJah en Tariq Ramadan zijn sjiieten die hun geloof verbergen?
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:55 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik moest 'm even opzoeken, maar dat heb ik net gedaan en ik snap nog steeds het verband niet.Die letterlijke vertaling bedoel ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Abou JahJah en Tariq Ramadan zijn sjiieten die hun geloof verbergen?
Het slangengedrag, liegen over je werkelijke bedoelingen. Ramadan gebruikt dat om linkse meisjes het bed in te lokken, zeg maar.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik vind het verschrikkelijk dat mensen dit soort dingen zeggen. Ik hoop vooral maar dat ze niet menen wat te zeggen.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is al een wonder dat veel van die mennekes kunnen lezen en schrijven, dit soort nuance en eloquentie van ze verwachten is denk ik een paar eeuwen te hoog gegrepen.
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je de filmpjes van die demo bekijkt, zie ik maar weinig verschil met de gemiddelde isis gek. Minus de wapens en de kapotgeschoten gebouwen.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:34 schreef sonnyspek het volgende:
Op Facebook is er vandaag de pagina 'Islamitische staat in Schilderswijk' aangemaakt...Ongeveer geliked door 70 mensen, het lijkt wel alsof er wat in de lucht hangt van hun kant af. Protesteb bijvoorbeeld tegen politie.
In dat filmpje van Regio15 op het eind als zo'n auto met 3 mensen wegrijdt en je ze totaal niet kan herkennen door alle doeken en sjaals...Er missen inderdaad alleen nog wapens.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:36 schreef Proximo het volgende:
[..]
Als je de filmpjes van die demo bekijkt, zie ik maar weinig verschil met de gemiddelde isis gek. Minus de wapens en de kapotgeschoten gebouwen.
Geen uitkering.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:06 schreef Speculant. het volgende:
Waarom gaan ze nu niet eens gewoon allemaal naar Irak? Daar is het warm en mooi weer + er is veel zand. Wie wil er nu hier wonen tussen al die heidenen?
Je bent niet de enige hier.quote:Op zondag 27 juli 2014 11:34 schreef Werkman het volgende:
Ik heb heimwee naar vroeger...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel een beetje zwak natuurlijk. Demonstreren voor een nieuw land maar er zelf niet willen wonen. Zelfs de diehard jihadisten moeten westerlingen zijn(althans toch een redelijk aantal). Valt me wel een beetje tegen eigenlijk.quote:
Goed bezig, de nieuwe nazivlag.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:00 schreef Disorder het volgende:
[ afbeelding ]
De salonjihadist is een soort zolderkamerFOK!ker maar dan met langere baard.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:40 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Wel een beetje zwak natuurlijk. Demonstreren voor een nieuw land maar er zelf niet willen wonen. Zelfs de diehard jihadisten moeten westerlingen zijn(althans toch een redelijk aantal). Valt me wel een beetje tegen eigenlijk.
Een nieuw land met allemaal moslims die niet zo gek denken als jezelf+ veel ruimte om in te richten. Je hebt ook nog een grote kans om tegen de Amerikanen te vechten binnen een aantal jaren. Wat wil je nog meer als echt Jihadist?
Deze jongeman zou gewoon 20 jaar cel + TBS dwangverpleging moeten krijgen.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:00 schreef Disorder het volgende:
[ afbeelding ]
70 X 70 jaar cel als het aan mij ligt.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:34 schreef sonnyspek het volgende:
Op Facebook is er vandaag de pagina 'Islamitische staat in Schilderswijk' aangemaakt...Ongeveer geliked door 70 mensen, het lijkt wel alsof er wat in de lucht hangt van hun kant af. Protesten bijvoorbeeld tegen politie.
Ik was ook sarcastisch, maar irritant is het wel. Helemaal die Jodenhaat.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De salonjihadist is een soort zolderkamerFOK!ker maar dan met langere baard.
Was het trouwens geen Ramadan, een tijd van bezinning en verenzelviging met de armen? "Vermoord de joden", wat een bezinning...
Preciesquote:Op zondag 27 juli 2014 19:51 schreef Proximo het volgende:
Ha en straks op 4 mei weer lekker bij datzelfde monument hard dit nooit weer!111 roepen![]()
Omdat men bang is. En dat is maar goed ook.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:36 schreef Eenskijken het volgende:
waarom doet de politie in den haag hier niets tegen? Wat een misselijke vertoning is die bijeenkomst zeg
Jij vind de angst die die ISIS-aanhangers uitoefenen in onze samenleving iets positiefs?quote:Op maandag 28 juli 2014 08:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Omdat men bang is. En dat is maar goed ook.
Het zal niet de eerste keer zijn dat moslims een jihad moeten voeren om zichzelf te beschermen.quote:Op maandag 28 juli 2014 08:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jij vind de angst die die ISIS-aanhangers uitoefenen in onze samenleving iets positiefs? [ link | afbeelding ]
Iedereen heeft wel een intercontinentale ballistische raket inclusief lanceerinstallatie in zijn schuur staan, tenslotte.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:09 schreef Nintex het volgende:
Voor die malle haatbaarden ben ik niet zo bang, ik ben wel bang dat dat volk vanaf Nederland een raket op Israel schiet die dan ergens in Belgie terecht komt en de IDF wraak komt nemen.
Ik wist niet dat we Moslims in de Schilderswijk bombarderen.quote:Op maandag 28 juli 2014 08:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste keer zijn dat moslims een jihad moeten voeren om zichzelf te beschermen.![]()
Als er niemand opkomt voor de belangen van moslims dan komt men als het volk wel voor zichzelf op.
Nee maar men wilt wel die mensen dwingen tot assimilatie. Culturele bombardementen dus.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:14 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik wist niet dat we Moslims in de Schilderswijk bombarderen.
En dat los je op door Joden willen te vermoorden?quote:Op maandag 28 juli 2014 09:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee maar men wilt wel die mensen dwingen tot assimilatie. Culturele bombardementen dus.
Dat is een andere kwestie. Dat is opkomen voor je medemoslims die uitgemoord worden door zionisten.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
En dat los je op door Joden willen te vermoorden?
quote:Op maandag 28 juli 2014 09:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee maar men wilt wel die mensen dwingen tot assimilatie. Culturele bombardementen dus.
Vreemd dan dat we niets over de islamitische Staat horen. Die moorden hun mede-Moslims uit alsof het een sport is.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat is een andere kwestie. Dat is opkomen voor je medemoslims die uitgemoord worden door zionisten.
quote:Op maandag 28 juli 2014 09:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat is een andere kwestie. Dat is opkomen voor je medemoslims die uitgemoord worden door zionisten Allah.
Dan moet je je ogen open doen en niet selectief lezen. Ik kan wel weer topics gaan oprakelen over mensen die publiekelijk bepaalde dingen die ISIS doet afkeuren maar dan krijg ik weer reacties met "ja maar" er in.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:25 schreef Disorder het volgende:
[..]
Vreemd dan dat we niets over de islamitische Staat horen. Die moorden hun mede-Moslims uit alsof het een sport is.
Maar waarom wel protesten/rellen voor Gaza en niet Irak?quote:Op maandag 28 juli 2014 09:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dan moet je je ogen open doen en niet selectief lezen. Ik kan wel weer topics gaan oprakelen over mensen die publiekelijk bepaalde dingen die ISIS doet afkeuren maar dan krijg ik weer reacties met "ja maar" er in.
Niemand zegt dat ISIS heilig is maar ze komen wel op voor moslims in Nederland, iets wat ik politieke partijen in Nederland niet zie doen want ja, stemmen enzo
Dat gebeurt wel. Je leest selectief.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:29 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Maar waarom wel protesten/rellen voor Gaza en niet Irak?
Omdat moslims die moslims vermoorden niet zo erg zijn. Dat zit gewoon in de aard van het beestje.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:29 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Maar waarom wel protesten/rellen voor Gaza en niet Irak?
Zionisten <> Joden.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat is een andere kwestie. Dat is opkomen voor je medemoslims die uitgemoord worden door zionisten.
Vooral dit soort onzin blijven roepen, dan kan je geloven dat het wel zo is.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat moslims die moslims vermoorden niet zo erg zijn. Dat zit gewoon in de aard van het beestje.
Het gebeurt anders niet met hetzelfde fanatisme als wat we bij deze demonstratie zien. Ik hoor nergens "dood Isis". Oh nee want zij zijn juist pro-Isisquote:Op maandag 28 juli 2014 09:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel. Je leest selectief.
NWS / Moslimgeleerden: verdrijving Christenen is onislamitisch
Tys nou eens op met je "maar waarom nou niet protesteren om onderwerp x". Het is al honderd keer gezegd dat dat wel gebeurt.
Zie geen protesten?quote:Op maandag 28 juli 2014 09:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel. Je leest selectief.
NWS / Moslimgeleerden: verdrijving Christenen is onislamitisch
Tys nou eens op met je "maar waarom nou niet protesteren om onderwerp x". Het is al honderd keer gezegd dat dat wel gebeurt.
Je bedoelt dat men fanatieker is als het gaat om een staat die een groep mensen helemaal kapot bombardeert? Wow, nooit gedacht dat dit zou kunnen. Echte psycholoog jij.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:32 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het gebeurt anders niet met hetzelfde fanatisme als wat we bij deze demonstratie zien. Ik hoor nergens "dood Isis". Oh nee want zij zijn juist pro-Isis. Lekkere jongens hoor. Meer druk maken om Palestijnen die in kleinere aantallen worden vermoord dan mede-moslims (Sjiit en Soenni), Christenen, Alewieten, en Koerden.
quote:
Dat wij vs zij zit er goed in inderdaad. Maar da's ok, moslims zijn voor mij ook de 'zij' en zou, als het kon, vandaag nog protesteren tegen het in leven houden vd Islam en zijn volgers.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat moslims die moslims vermoorden niet zo erg zijn. Dat zit gewoon in de aard van het beestje.
Maar alsnog veel minder slachtoffers maakt dan ISIS en al die andere vage groepen. En geen mensen barbaars onthoofdt puur omdat ze Christen zijn, of niet hun Koran aanhangen, of Alewiet zijn, of Koerd zijn, of wat dan ook zijn. Veelzeggend trouwens dat je met buitenlandse voorbeelden aankomt. Waar is het protest van deze wannabe bin Laden's uit de Schilderswijk dan?quote:Op maandag 28 juli 2014 09:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je bedoelt dat men fanatieker is als het gaat om een staat die een groep mensen helemaal kapot bombardeert? Wow, nooit gedacht dat dit zou kunnen. Echte psycholoog jij.
Vrijwel niet dus inderdaad.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://m.facebook.com/profile.php?id=1427227440890067
Je kan verder de kolere krijgen want je zit alleen te proberen goedkoop te scoren met je nietszeggende comments
Als jij denkt dat mensen niet fanatieker zijn bij een populairder onderwerp waar er een grote verschil in meningen is kan ik je niet helpen want dan probeer je gewoon simpele argumenten te gebruiken om het protest af te kraken in plaats van inhoudelijk in te gaan op het onderwerp.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:35 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Maar alsnog veel minder slachtoffers maakt dan ISIS en al die andere vage groepen. En geen mensen barbaars onthoofdt puur omdat ze Christen zijn, of niet hun Koran aanhangen, of Alewiet zijn, of Koerd zijn, of wat den ook zijn.
Moet ik nu echt de vergelijking onder je neus duwen met filmpjes van de Gaza-protesten in Europa?quote:Op maandag 28 juli 2014 09:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als het niet in je straatje past is het vrijwel niets uiteraard![]()
Moet ik je nu echt weer gaan uitleggen dat men fanatieker en in grotere aantallen zijn bij populaire onderwerpen? Ja echt? Wil je het niet spannen of zit je gewoon te trollen?quote:Op maandag 28 juli 2014 09:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Moet ik nu echt de vergelijking onder je neus duwen met filmpjes van de Gaza-protesten in Europa?
Je kan ook gewoon toegeven dat de zaak in Palestina meer radicale emoties losmaakt, terwijl daar objectief gezien geen reden voor zou moeten zijn omdat ISIS voor veel meer en op veel brutere wijze voor slachtoffers onder moslims zorgt (en niet alleen moslims).quote:Op maandag 28 juli 2014 09:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als jij denkt dat mensen niet fanatieker zijn bij een populairder onderwerp waar er een grote verschil in meningen is kan ik je niet helpen want dan probeer je gewoon simpele argumenten te gebruiken om het protest af te kraken in plaats van inhoudelijk in te gaan op het onderwerp.
Voor mij is het al helder waarom het een meer populair is dan het ander.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Moet ik je nu echt weer gaan uitleggen dat men fanatieker en in grotere aantallen zijn bij populaire onderwerpen? Ja echt? Wil je het niet spannen of zit je gewoon te trollen?
Veel bruter dan bombardementen op mensen die gevangen zijn in Gaza gaat het niet worden. Maar goed, men gaat in op randzaken ipv inhoudelijk op het onderwerp zelf te gaan want dat komt men niet uit. Altijd "ja maar"quote:Op maandag 28 juli 2014 09:41 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon toegeven dat de zaak in Palestina meer radicale emoties losmaakt, terwijl daar objectief gezien geen reden voor zou moeten zijn omdat ISIS voor veel meer en op veel brutere wijze voor slachtoffers onder moslims zorgt (en niet alleen moslims).
quote:Op maandag 28 juli 2014 09:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik kan wel weer topics gaan oprakelen over mensen die publiekelijk bepaalde dingen die ISIS doet afkeuren maar dan krijg ik weer reacties met "ja maar" er in.
Ja? Wil je het weer roepen? Ja dat het joden zijn? Ja ga je gang maar hoor. Roep het maar. Ja het zijn joden.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:42 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Voor mij is het al helder waarom het een meer populair is dan het ander.
Ik zocht iemand die het tegendeel kon beargumenteren. Ik ga verder op zoek.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja? Wil je het weer roepen? Ja dat het joden zijn? Ja ga je gang maar hoor. Roep het maar. Ja het zijn joden.
Zo, lees het straks nog maar 5 keer op dan geloof je vanzelf weer.
Inzake Israël zijn er nog twee partijen die tegen elkaar vechten (vergeet voor het gemak niet dat als Israël geen raketschild had er veel meer doden zouden vallen aan hun kant). De Christenen, moslims en andere mensen die door ISIS worden onthoofd hebben vaak niets gedaan.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Veel bruter dan bombardementen op mensen die gevangen zijn in Gaza gaat het niet worden. Maar goed, men gaat in op randzaken ipv inhoudelijk op het onderwerp zelf te gaan want dat komt men niet uit. Altijd "ja maar"
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |