Komt denk ik ook omdat je vooral leest over moslims en hun conflicten die er zijn over de hele wereld. Van het Midden Oosten tot Canada en China aan toe.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:33 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Jouw persoonlijke ervaringen zijn om te zetten in universele waarheden? Draait het universum om jou?
Nee, maar je doet dan hetzelfde als hen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
.. je vind het raar als mensen uitspraken doen als dat ISIS geen moslims zijn?
Wederom een misplaatste en uit de lucht gegrepen vergelijking. Ik kan hier he-le-maal niets mee.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:37 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Komt denk ik ook omdat je vooral leest over moslims en hun conflicten die er zijn over de hele wereld. Van het Midden Oosten tot Canada en China aan toe.
Dat verklaart een hoop.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:37 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Wederom een misplaatste en uit de lucht gegrepen vergelijking. Ik kan hier he-le-maal niets mee.
Inderdaad. Het illustreert dat je niet bij het onderwerp kan blijven en volstrekt irrelevante zaken betrekt bij het discussiepunt.quote:
+ 1quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:41 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Inderdaad. Het illustreert dat je niet bij het onderwerp kan blijven en volstrekt irrelevante zaken betrekt bij het discussiepunt.
Ik heb in mijn horeca vakantiebaantje nu regelmatig te maken met groepjes allochtonen (moslims), als je dat tuig aan ziet komen weet je dat je gezeik krijgt en dat hun begeleiders (taliban-achtige figuren) het voor ze op gaan nemen. Denk dat ik binnenkort stop want het maakt mijn wereldbeeld zwartgallig.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:37 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Komt denk ik ook omdat je vooral leest over moslims en hun conflicten die er zijn over de hele wereld. Van het Midden Oosten tot Canada en China aan toe.
Eerst ging het over moslims die altijd opkwamen voor andere moslims en nu gaat het specifiek om begeleiders. Nogal wiedes dat een begeleider het opneemt voor zijn pupillen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb in mijn horeca vakantiebaantje nu regelmatig te maken met groepjes allochtonen (moslims), als je dat tuig aan ziet komen weet je dat je gezeik krijgt en dat hun begeleiders (taliban-achtige figuren) het voor ze op gaan nemen. Denk dat ik binnenkort stop want het maakt mijn wereldbeeld zwartgallig.
Waar werk je dan dat je dat soort mensen aantrekt?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb in mijn horeca vakantiebaantje nu regelmatig te maken met groepjes allochtonen (moslims), als je dat tuig aan ziet komen weet je dat je gezeik krijgt en dat hun begeleiders (taliban-achtige figuren) het voor ze op gaan nemen. Denk dat ik binnenkort stop want het maakt mijn wereldbeeld zwartgallig.
Ach ja, dat zie je ook op het forum hier bij bepaalde moslims. Je kunt wel zien hoe defensief of ontwijkend sommigen zijn maar goed je moet ze niet allemaal over een kam scheren.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
quote:
Nuttige bijdrages!quote:
Helemaal niet. Als die pupillen iets fout doen behoort hij dat aan te pakken. Maar ik zie taliban achtige figuren nog niet zo snel horeca bezoeken eigenlijk. Of het moet een theehuis zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:44 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Eerst ging het over moslims die altijd opkwamen voor andere moslims en nu gaat het specifiek om begeleiders. Nogal wiedes dat een begeleider het opneemt voor zijn pupillen.
Waar?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:22 schreef Aloulou het volgende:
De protestanten beginnen na 50 jaar zich enigzins te hebben ingehouden weer oude antisemitische trekjes te vertonen?
Maar ik denk niet dat Martin Drent daar als beveiliger voor de deur staat. Maar kan het fout hebben natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:22 schreef Marzoen het volgende:
Helemaal niet. Als die pupillen iets fout doen behoort hij dat aan te pakken. Maar ik zie taliban achtige figuren nog niet zo snel horeca bezoeken eigenlijk. Of het moet een theehuis zijn.
Dat is de vraag natuurlijk. Waar werkt hij wel als hij dat soort figuren ziet en binnenlaat?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:25 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat Martin Drent daar als beveiliger voor de deur staat. Maar kan het fout hebben natuurlijk.
Wat mij betreft wel ja. Volledige vrijheid van meningsuiting, krijg je ook niet van dit soort onzindiscussie en kan die linkse hypocrisie ook de koelkast in.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 04:57 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Als dat soort leuzen geoorloofd zijn dan mag men blijkbaar ook een protest organiseren tegen moslims en daarbij roepen dat alle moslims dood moeten. Kan gewoon in Den Haag.
Tik eens bij google 'dood aan'quote:Op zaterdag 26 juli 2014 05:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel ja. Volledige vrijheid van meningsuiting, krijg je ook niet van dit soort onzindiscussie en kan die linkse hypocrisie ook de koelkast in.
Minder, minder, minder!
mobielquote:Op zaterdag 26 juli 2014 05:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eerste link:
http://m.spelletjes.nl/spel/dood-aan-de-zombies
En nu?
iPad, wat zou dat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |