Poeh hé, het is wat.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:17 schreef Crazy_like_Alex_Jones het volgende:
At 1:35, a person shouts "Those who do not jump are Jews!" followed by ten seconds of jumping
hier ben ik het niet mee eens ...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 06:36 schreef Ludd het volgende:
[..]
Poeh hé, het is wat.Dat kan je vrijwel maandelijks in Nederlandse voetbalstadions horen. Blijkbaar zijn deze jongens goed integreerd. Nee, op mij komt het redelijk onschuldig over. Als dit een uitlaatklep voor die jongens is, dan laat ze lekker.
Beter dan dat ze hier ondergronds gaan, en tot actie overgaan. Vervolgen is het domste wat je kan doen. Daarmee vervreemd je ze alleen maar meer en zal hun antipathie ten opzichte van het Westen alleen maar versterken.
Met het verschil dat mensen in voetbalstadions met Joden Ajacieden bedoelen en niet echte Joden. Deze mensen hebben een echte hekel aan Joden. Overigens moet ik vanuit mijn ervaring DrDentz gelijk geven, maar dan moet je wel je zolderkamer uit.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 06:36 schreef Ludd het volgende:
[..]
Poeh hé, het is wat.Dat kan je vrijwel maandelijks in Nederlandse voetbalstadions horen. Blijkbaar zijn deze jongens goed integreerd. Nee, op mij komt het redelijk onschuldig over. Als dit een uitlaatklep voor die jongens is, dan laat ze lekker.
Beter dan dat ze hier ondergronds gaan, en tot actie overgaan. Vervolgen is het domste wat je kan doen. Daarmee vervreemd je ze alleen maar meer en zal hun antipathie ten opzichte van het Westen alleen maar versterken.
Bovenstaand plaatje: extremistenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:28 schreef Nintex het volgende:
Verwachting van de extremisten:
[ afbeelding ]
Realiteit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie boel. Dus als blanken dit soort teksten zeggen, bedoelen ze het niet zo en moet je goed naar de achtergrond en situatie ter plekke kijken, als moslims het zeggen moet je dat letterlijk opvatten en moeten ze de cel in.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 10:37 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Met het verschil dat mensen in voetbalstadions met Joden Ajacieden bedoelen en niet echte Joden. Deze mensen hebben een echte hekel aan Joden. Overigens moet ik vanuit mijn ervaring DrDentz gelijk geven, maar dan moet je wel je zolderkamer uit.
Gecorrigeerd.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:40 schreef skrn het volgende:
[..]
Mooie boel. Dus als blanken Ajacieden dit soort teksten zeggen, bedoelen ze het niet zo en moet je goed naar de achtergrond en situatie ter plekke kijken, als moslims het zeggen moet je dat letterlijk opvatten en moeten ze de cel in.
Zal moeilijk worden in de rechtstaat om hier fatsoenlijke regelgeving voor te maken.
Ja, deze jongens zouden zich maar eens tegen het westen gaan keren.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 06:36 schreef Ludd het volgende:
[..]
Maak je geen illusies. Het merendeel van de bevolking is bijna nog te dom om te schijten. Die zien het pas wanneer het te laat is. Beter sparen zodat je kunt immigreren wanneer het niet meer leefbaar is.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:50 schreef Spanky78 het volgende:
Ik meen het serieus als ik zeg dat we deze extremen echt moeten bestrijden. Desnoods met geweld. Als we dit laten woekeren lopen onze dochters over 25 jaar gesluierd rond.
Dit zijn mensen die misbruik maken van onze vrijheden en onze tolerantie inzetten voor hun eigen onverdraagzaamheid. Ik ben opgegroeid in een wijk waar nu veel jihadisten vandaan komen. Dit gaat niet stoppen totdat het serieus mis gaat.
We de extremisten echt keihard aanpakken. Anders staan ze straks niet bij Wenen, maar roepen ze het kalifaat uit in de wijken die ze al in handen hebben.
Waarom zou je immigreren als je hier toch al bent?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:52 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Maak je geen illusies. Het merendeel van de bevolking is bijna nog te dom om te schijten. Die zien het pas wanneer het te laat is. Beter sparen zodat je kunt immigreren wanneer het niet meer leefbaar is.
Ik denk het niet. Noem me naïef, maar het toejuichen van genocide en het tentoonspreiden van jodenhaat gaat hier nooit geaccepteerd worden. Dit soort extremisme zie ik eerder verdwijnen dan toenemen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:50 schreef Spanky78 het volgende:
Ik meen het serieus als ik zeg dat we deze extremen echt moeten bestrijden. Desnoods met geweld. Als we dit laten woekeren lopen onze dochters over 25 jaar gesluierd rond.
Dit zijn mensen die misbruik maken van onze vrijheden en onze tolerantie inzetten voor hun eigen onverdraagzaamheid. Ik ben opgegroeid in een wijk waar nu veel jihadisten vandaan komen. Dit gaat niet stoppen totdat het serieus mis gaat.
We de extremisten echt keihard aanpakken. Anders staan ze straks niet bij Wenen, maar roepen ze het kalifaat uit in de wijken die ze al in handen hebben.
Dat lijkt mij een totaal ongegronde angst. Dit is een zeer klein groepje dat nauwelijks invloed heeft. Niet maatschappelijk, en politiek al helemaal niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:50 schreef Spanky78 het volgende:
Juist.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:49 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ja, deze jongens zouden zich maar eens tegen het westen gaan keren.
Dit volk leeft al compleet buiten onze maatschappij, keihard aanpakken.
Het probleem is ook niet dit kleine groepje.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:57 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een totaal ongegronde angst. Dit is een zeer klein groepje dat nauwelijks invloed heeft. Niet maatschappelijk, en politiek al helemaal niet.
Wederom juist.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:59 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Het probleem is ook niet dit kleine groepje.
Het probleem is de grote groep "gematigden" die er niet actief aan meedoen maar het allemaal wel prima vinden.
Als dat de werkelijkheid is (dat laat ik even in het midden), zou keiharde repressie tegen die kleine groep radicalen dan werkelijk het probleem opplossen?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:59 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Het probleem is de grote groep "gematigden" die er niet actief aan meedoen maar het allemaal wel prima vinden.
Ja natuurlijk. Was dat niet zo, dan kunnen we het strafrecht wel afschaffen, want dat is dan toch maar geldverspilling.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:03 schreef skrn het volgende:
[..]
Als dat de werkelijkheid is (dat laat ik even in het midden), zou keiharde repressie tegen die kleine groep radicalen dan werkelijk het probleem opplossen?
Ik zag / zie niemand iets tegen ze roepen / het er niet mee eens zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:03 schreef skrn het volgende:
[..]
Als dat de werkelijkheid is (dat laat ik even in het midden), zou keiharde repressie tegen die kleine groep radicalen dan werkelijk het probleem opplossen?
Alsof respressie het enige is waarom mensen wel of niet aan de wet houden.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:04 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Was dat niet zo, dan kunnen we het strafrecht wel afschaffen, want dat is dan toch maar geldverspilling.
Maak je zin eens af?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:08 schreef skrn het volgende:
[..]
Alsof respressie het enige is waarom mensen wel of niet aan de wet houden.
Ook dat valt nogal mij lijkt mij. Zeker geen reden om te vrezen dat we over 25 jaar in een kalifaat leven. Daar zijn de demografische verhoudingen niet naar. Het grootste deel van de moslims in Nederland is liberaal en die zitten echt niet te wachten op salafistische uitwassen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:59 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Correctie: dan zou de politie ingrijpen. Nu niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:07 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Ik zag / zie niemand iets tegen ze roepen / het er niet mee eens zijn.
Als een stel neo nazi's zo bezig zou zijn zouden terecht de omstanders wel ingrijpen / tegengeluiden laten horen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |