Ajacieden?quote:At 1:35, a person shouts "Those who do not jump are Jews!" followed by ten seconds of jumping to avoid being tagged with that horrible title.
Niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:17 schreef Crazy_like_Alex_Jones het volgende:
PS, hoe kan je hier liveleak videos invoegen zoals youtube videos?
De burgermeester vond dat er geen grenzen overschreden zijn dus daar sluit ik mij bij aan. En de belaagde journaliste had maar moeten weten dat mensen boos zouden worden als zij 't protest voor haar medium (geenstijl) zou verslaan. Goed dat politie haar heeft afgevoerd.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:17 schreef Crazy_like_Alex_Jones het volgende:
Vreedzame pro-hamas protestanten roepen op tot genocide van de totale joodse bevolking.
Netherlands pro-Hamas protests
At 1:35, a person shouts "Those who do not jump are Jews!" followed by ten seconds of jumping to avoid being tagged with that horrible title.
At 2:27 a chant starts, "Al Maut, Al Maut, Al Maut al Yahud" - "Kill, Kill, Kill the Jews." That goes on for 30 seconds, and then comes the chant of "Beware, Oh Jews, the army of Mohammed is coming!
Video: http://www.liveleak.com/view?i=036_1406312304
PS, hoe kan je hier liveleak videos invoegen zoals youtube videos?
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:22 schreef NotYou het volgende:
[..]
De burgermeester vond dat er geen grenzen overschreden zijn dus daar sluit ik mij bij aan. En de belaagde journaliste had maar moeten weten dat mensen boos zouden worden als zij 't protest voor haar medium (geenstijl) zou verslaan. Goed dat politie haar heeft afgevoerd.
Vergeet de IDF-babes niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:28 schreef Nintex het volgende:
Verwachting van de extremisten:
[ afbeelding ]
Realiteit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja genocide plegen in een concentratie kamp is niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:28 schreef Nintex het volgende:
Verwachting van de extremisten:
[ afbeelding ]
Realiteit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Persvrijheid is een van de belangrijkste pijlers van een vrije samenleving en een zeer belangrijke taak voor de politie om te beschermen tijdens een demonstratie.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:22 schreef NotYou het volgende:
[..]
En de belaagde journaliste had maar moeten weten dat mensen boos zouden worden als zij 't protest voor haar medium (geenstijl) zou verslaan. Goed dat politie haar heeft afgevoerd.
Vind ik ook. De politie moet uiteraard deze vrome mensen beschermen tegen de vreselijke vrije pers.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:22 schreef NotYou het volgende:
[..]
De burgermeester vond dat er geen grenzen overschreden zijn dus daar sluit ik mij bij aan. En de belaagde journaliste had maar moeten weten dat mensen boos zouden worden als zij 't protest voor haar medium (geenstijl) zou verslaan. Goed dat politie haar heeft afgevoerd.
Men moet keihard zijn en grenzen stellen. Demonstreren us prima. Iemand bedreigen == direct opgepakt worden.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Persvrijheid is een van de belangrijkste pijlers van een vrije samenleving en een zeer belangrijke taak voor de politie om te beschermen tijdens een demonstratie.
Maar het trieste is dat Annabel Nanninga van tevoren al de-escalerend bezig was en alle kenmerken dat zij van geenstijl was verborgen hield. Pas toen 1 van de demonstranten een foto van hemzelf zag op die website werd het duidelijk wat haar functie was.
Verder is zij niet afgevoerd door de politie zoals jij stelt maar is zij op eigen verzoek in veiligheid gebracht door de politie toen zij fysiek belaagt werd.
Maar blijkbaar spuug jij op persvrijheid en moedig jij doodsbedreigingen en fysiek geweld tegen vreedzame journalisten aan
Deze man weetquote:Onacceptabel! Journalisten bedreigen en racistische uitingen zijn strafbaar. Ook als het tijdens demonstratie gebeurt. Opsporen die hufters!
Ahmed Marcouch مركوش
https://twitter.com/ahmedmarcouch
PvdA-kamerlid dus mediatraining gehad. Al siert het hem wel dat hij die opleiding afgemaakt en in tegenstelling tot enkele fractiegenoten ook begrepen heeft natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Deze man weet![]()
Ik ben trots dat hij mijn burgemeester is in plaats van zo'n laffe Jozias van Aartsen
Ahmed Marcouch is jouw burgemeesterquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Deze man weet![]()
Ik ben trots dat hij mijn burgemeester is in plaats van zo'n laffe Jozias van Aartsen
Die andere Ahmed uiteraardquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:37 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ahmed Marcouch is jouw burgemeester
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |