Omdat Amsterdammers dat als een geuzennaam gebruiken. maar verder slaat het gewoon nergens op.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:02 schreef Fokker101 het volgende:
Wat ik nooit snap dat feyenoord fans JODEN JODEN JODEN roepen waarom eigenlijk
feyenoord fans roepen hamas hamas joden aan het gas en wie niet springt die is een jood.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:02 schreef Fokker101 het volgende:
Wat ik nooit snap dat feyenoord fans JODEN JODEN JODEN roepen waarom eigenlijk
Jij bent in de war met waar het over ging. De essentie van de discussie is dat die gasten in de filmpje het echt over joden hebben, wanneer ze zingen "wie niet springt is een jood.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:30 schreef Drxx het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn een beetje in de war met supportersgroepen... In dit filmpje zeggen ze "en wie niet springt die is een Jood". Ajacieden zingen juist "en wie niet springt die is geen Jood".
Dus nee, niet Ajacieden. Eerder FeyenoordersAh, Schilderswijk, ADO-supporters dus
Hier en daar? Als ik dat filmpje bekijk is het eerder overal.quote:Op zondag 27 juli 2014 10:41 schreef waht het volgende:
Ach ja, wat woestijnratten hier en daar. Laat ze lekker in hun waan.
Laat me raden. Jij stem geen PvdA, groen links of D66?quote:Op zondag 27 juli 2014 11:34 schreef Werkman het volgende:
Ik heb heimwee naar vroeger...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
No shit Sherlockquote:Op zondag 27 juli 2014 11:26 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Jij bent in de war met waar het over ging. De essentie van de discussie is dat die gasten in de filmpje het echt over joden hebben, wanneer ze zingen "wie niet springt is een jood.
Ajacieden hebben het niet over joden wanneer zij zingen "wie niet springt is geen jood".
Jij mistte de essentie van de discussie.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:00 schreef Drxx het volgende:
[..]
No shit SherlockFeit is en blijft dat jullie het over Ajacieden hadden. En ik corrigeerde jullie hierop.
Ajax is de beste man. PSV is politieke seks vereniging.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:00 schreef Drxx het volgende:
[..]
No shit SherlockFeit is en blijft dat jullie het over Ajacieden hadden. En ik corrigeerde jullie hierop.
Waar ben jij Drxx?quote:Op zondag 27 juli 2014 12:00 schreef Drxx het volgende:
[..]
Meid, het is watquote:Op zondag 27 juli 2014 18:00 schreef Disorder het volgende:
Jihadvlag op het oorlogsmonument:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 juli 2014 18:00 schreef Disorder het volgende:
Jihadvlag op het oorlogsmonument:
[ afbeelding ]
Natuurlijk is context belangrijk, maar hoe bepaal je objectief wat de context is? Zij, die 'zandfiguren' kunnen natuurlijk ook gaan schermen met het begrip context. "Ja, we zagen de verschrikkelijke beelden op tv, we wilden het uiten in een demonstratie, met Joden bedoelen we geen Nederlandse joden maar alleen die uit Israel, en met vermoorden bedoelen we alleen die, die actief de Palestijnen aan het uitmoorden zijn."quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:45 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Vent, lul niet zo slap. Context is het woord, en dat begrijp jij heel goed. Als ik tegen een vriend van mij lacherig zeg "ik vermoord je" als die een geintje flikt of ik loop op een wildvreemde op straat af en zeg met een stalen blik "ik vermoord je", in welke situatie ben ik dan eerder geneigd om gerechtelijk vervolgd te worden?
Of omdat je het echt niet lijkt te snappen herhaal ik het nog maar een keer: deze zandfiguren hebben het over Joden als in echte Joden, bij voetbal bedoelt men met Joden Ajacieden en geen echte Joden. Hun haat is dus niet geprojecteerd op een bevolkingsgroep, waar dat bij deze zandfiguren wel het geval is. Niet dat dat het gedrag van voetbalsupporters normaal maakt, maar het is een andere categorie. Derhalve horen deze zandfiguren dus ook niet thuis in Nederland, maar in één of ander haatland waar ze beter zullen aarden en minder botsen met de meerderheid van de bevolking. En wat mij betreft mogen die idiote voetbalsupporters elkaar wel in één groot kooigevecht afmaken, zijn we daar ook meteen vanaf. Liefst met een realityshow van Endemol erbij.
Het is al een wonder dat veel van die mennekes kunnen lezen en schrijven, dit soort nuance en eloquentie van ze verwachten is denk ik een paar eeuwen te hoog gegrepen.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:44 schreef skrn het volgende:
[..]
Natuurlijk is context belangrijk, maar hoe bepaal je objectief wat de context is? Zij, die 'zandfiguren' kunnen natuurlijk ook gaan schermen met het begrip context. "Ja, we zagen de verschrikkelijke beelden op tv, we wilden het uiten in een demonstratie, met Joden bedoelen we geen Nederlandse joden maar alleen die uit Israel, en met vermoorden bedoelen we alleen die, die actief de Palestijnen aan het uitmoorden zijn."
Ik moest 'm even opzoeken, maar dat heb ik net gedaan en ik snap nog steeds het verband niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is al een wonder dat veel van die mennekes kunnen lezen en schrijven, dit soort nuance en eloquentie van ze verwachten is denk ik een paar eeuwen te hoog gegrepen.
Of het moeten taqqiyatongen als Abou JahJah en Tariq Ramadan zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Abou JahJah en Tariq Ramadan zijn sjiieten die hun geloof verbergen?
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:55 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik moest 'm even opzoeken, maar dat heb ik net gedaan en ik snap nog steeds het verband niet.Die letterlijke vertaling bedoel ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Abou JahJah en Tariq Ramadan zijn sjiieten die hun geloof verbergen?
Het slangengedrag, liegen over je werkelijke bedoelingen. Ramadan gebruikt dat om linkse meisjes het bed in te lokken, zeg maar.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik vind het verschrikkelijk dat mensen dit soort dingen zeggen. Ik hoop vooral maar dat ze niet menen wat te zeggen.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is al een wonder dat veel van die mennekes kunnen lezen en schrijven, dit soort nuance en eloquentie van ze verwachten is denk ik een paar eeuwen te hoog gegrepen.
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |