De ultieme Underdog houding dus?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is menselijk, net zoals arabierenhaat, homofobie enz.
Niets om je druk over te maken.
Als ze deugdelijk geïnstrueerd waren voorafgaand aan de demonstratie hadden ze dit wel geweten, het is niet alsof dit type demonstrant een bijzonder uitgebreid repertoire aan leuzen heeft.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:49 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Omdat men er geen grip op heeft. Hoe moet zo'n agent weten wat er geroepen wordt in een andere taal?
Vent, lul niet zo slap. Context is het woord, en dat begrijp jij heel goed. Als ik tegen een vriend van mij lacherig zeg "ik vermoord je" als die een geintje flikt of ik loop op een wildvreemde op straat af en zeg met een stalen blik "ik vermoord je", in welke situatie ben ik dan eerder geneigd om gerechtelijk vervolgd te worden?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:40 schreef skrn het volgende:
[..]
Mooie boel. Dus als blanken dit soort teksten zeggen, bedoelen ze het niet zo en moet je goed naar de achtergrond en situatie ter plekke kijken, als moslims het zeggen moet je dat letterlijk opvatten en moeten ze de cel in.
Zal moeilijk worden in de rechtstaat om hier fatsoenlijke regelgeving voor te maken.
Dat de hele tijd doen alsof Gaza een vergeten conflict is en niemand zich ervoor interesseertquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:11 schreef MisterCe het volgende:
Tis dat ik beter weet maar anders zou ik niet geloven dat dit in Nederland is:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ewijzen_zochten.html
Als je hun voortplantingstactieken 20 jaar doorberekend vraag ik me af: hoe ziet Nederland er over 20 jaar uit?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:14 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat de hele tijd doen alsof Gaza een vergeten conflict is en niemand zich ervoor interesseertHeb ook al een paar van die clowns voorbij zien komen op facebook.
Vraag me dan altijd af waar die optochtjes van ze waren bij andere conflicten/rampen.
Religie is onmenselijk?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:07 schreef Jigzoz het volgende:
Homofobie is niet menselijk, maar komt voort uit religie.
Wat gedragingen betreft? Absoluut. Om onduidelijkheden te voorkomen zou ik eerder de term 'inhumaan' gebruiken overigens.quote:
Als je de beelden bekijkt dan weet je precies wie er hysterisch doen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als jij er hysterisch over wil gaan doen, dan moet je dat vooral doen.
Robbin Hood.
Volkomen mee eens.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:45 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Vent, lul niet zo slap. Context is het woord, en dat begrijp jij heel goed. Als ik tegen een vriend van mij lacherig zeg "ik vermoord je" als die een geintje flikt of ik loop op een wildvreemde op straat af en zeg met een stalen blik "ik vermoord je", in welke situatie ben ik dan eerder geneigd om gerechtelijk vervolgd te worden?
Of omdat je het echt niet lijkt te snappen herhaal ik het nog maar een keer: deze zandfiguren hebben het over Joden als in echte Joden, bij voetbal bedoelt men met Joden Ajacieden en geen echte Joden. Hun haat is dus niet geprojecteerd op een bevolkingsgroep, waar dat bij deze zandfiguren wel het geval is. Niet dat dat het gedrag van voetbalsupporters normaal maakt, maar het is een andere categorie. Derhalve horen deze zandfiguren dus ook niet thuis in Nederland, maar in één of ander haatland waar ze beter zullen aarden en minder botsen met de meerderheid van de bevolking. En wat mij betreft mogen die idiote voetbalsupporters elkaar wel in één groot kooigevecht afmaken, zijn we daar ook meteen vanaf. Liefst met een realityshow van Endemol erbij.
Ranzige vertoning.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:11 schreef MisterCe het volgende:
Tis dat ik beter weet maar anders zou ik niet geloven dat dit in Nederland is:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ewijzen_zochten.html
Dat was de grap.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nee piratenpartij, hadden we gisteren besproken tog?
Het is jouw stad niet meerquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:45 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Ranzige vertoning.
Ik voel echt plaatsvervangende schaamte als ik deze beelden zie.
In mijn stad gedraaid , op nog geen 10 minuten afstand.
Ik vind het woord 'homofobie' altijd zo vreemd.. net of je angst moet hebben voor homo'squote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is menselijk, net zoals arabierenhaat, homofobie enz.
Niets om je druk over te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |