abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 juli 2014 @ 22:11:31 #201
236046 NotYou
tigerblood
pi_142761651
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 22:10 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik vind het woord 'homofobie' altijd zo vreemd.. net of je angst moet hebben voor homo's :')

Het woord 'homohaat' is meer op zijn plaats..
Voor je 't weet stoppen ze 'm erin hoor! Pas maar op!
Je suis Charlie Sheen
pi_142761717
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 22:11 schreef NotYou het volgende:

[..]

Voor je 't weet stoppen ze 'm erin hoor! Pas maar op!
Ik neem aan dat dat over het algemeen vrijwillig gebeurt, dus fobie voor homo's is gewoon geen correcte term.. heb me wel eens laten vertellen dat homohaat het meest voorkomt bij lieden die de angst hebben zelf homo te zijn.. maar of je dan van homofobie kan spreken weet ik niet.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 22:15:30 #203
236046 NotYou
tigerblood
pi_142761778
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 22:13 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat dat over het algemeen vrijwillig gebeurt, dus fobie voor homo's is gewoon geen correcte term.. heb me wel eens laten vertellen dat homohaat het meest voorkomt bij lieden die de angst hebben zelf homo te zijn.. maar of je dan van homofobie kan spreken weet ik niet.
Als het ze lukt ben je dat inderdaad geworden. Daarom ook een zeer begrijpelijke angst.
Je suis Charlie Sheen
  zaterdag 26 juli 2014 @ 23:13:19 #204
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_142763834
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 20:45 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Ranzige vertoning.

Ik voel echt plaatsvervangende schaamte als ik deze beelden zie.

In mijn stad gedraaid , op nog geen 10 minuten afstand.
Je bedoelt de vertoning op fok waar men de dood van honderden Palestijnse gezinnen en kinderen toejuicht? Jij en die andere zionisten op Fok kunnen de boom in, smerige zolderbewoners. Jullie hebben totaal geen recht op spreken als we het hebben over de demonstranten, bloeddorstige hypocrieten

[ Bericht 0% gewijzigd door Deadre op 26-07-2014 23:19:09 ]
Schijt aan iedereen
  zaterdag 26 juli 2014 @ 23:17:18 #205
117098 Hathor
Effe niet
pi_142764002
U mad?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 23:19:34 #206
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
  zaterdag 26 juli 2014 @ 23:20:23 #207
117098 Hathor
Effe niet
pi_142764107
pi_142764111
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 23:13 schreef Deadre het volgende:

[..]

Je bedoelt de vertoning op fok waar men de dood van honderden Palestijnse gezinnen en kinderen toejuicht? Jij en die andere zionisten op Fok kunnen de boom in, smerige zolderbewoners. Jullie hebben totaal geen recht op spreken als we het hebben over de demonstranten, bloeddorstige hypocrieten
Ik voel een ban aankomen
pi_142764367
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 23:20 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik voel een ban aankomen
Nee hoor, als op simpel gedrag een ban zou staan kan het halve forum dicht.
pi_142764489
Maar nu moet Deadre wel met voorbeelden komen waarin mensen staan te juichen om dode Palestijnen op FOK!.

En dan op het forum, het liefst NWS.
pi_142764497
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 23:27 schreef Specularium het volgende:

[..]

Nee hoor, als op simpel gedrag een ban zou staan kan het halve forum dicht.
Maar hij noemt ons smerige zolderkamerbewoners. Dat vind ik schokkend. :+
pi_142764586
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 23:31 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Zolderbewoners zelfs, alsof er van een kamer geen sprake is.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 23:44:54 #213
117098 Hathor
Effe niet
pi_142764948
Ik heb niet eens een zolder. :(
pi_142765073
Nederlandse Joden huren bewaking in

DEN HAAG -
Nederlandse Joden worden met de dood bedreigd en stelselmatig geterroriseerd. Zeker vijftien tot twintig vooraanstaande Joden en zakenmensen hebben sinds de escalatie tussen Israël en Gaza met zoveel agressie te maken, dat ze persoonlijk worden beveiligd.

Een van hen is ondernemer Roland Kahn, die een mode-imperium in het binnen- en buitenland heeft opgebouwd als eigenaar van onder meer CoolCat. „Ik word enorm bedreigd. Ik word niet alleen uitgemaakt voor ’vieze vuile Jood’ en met de dood bedreigd, ook mijn winkels zijn het mikpunt geworden. Ze dreigen die in brand te steken. Nu wordt mijn dochter die in Amerika woont ook nog eens bedreigd, mijn vriendin van islamitische afkomst eveneens. Ook mijn medewerkers hebben er last van. Een aantal Marokkaanse werknemers wordt zelfs bedreigd door hun eigen achterban omdat ze voor mij werken en achter mij staan. Deze mensen zijn heel verontwaardigd en boos.”

Kahn gaat maandag aangifte doen bij de Amsterdamse politie. „Zij neemt de situatie hoog op. Het is nog afwachten of het Openbaar Ministerie tot vervolging overgaat. De Nederlandse Staat moet dit een halt toeroepen. Ik roep niet alleen de overheid, maar heel Nederland op om hun eigen democratie te beschermen.”

„Joodse gezinnen halen het gebedsrolletje, de mezoeza, van hun deurpost uit angst om doelwit te worden. In Amsterdam-Zuid worden auto’s bekrast met hakenkruizen. Een grote groep Joden heeft last van antisemitisme in hun woongebied. Dat aantal loopt in de duizenden”, zegt een bron die zich bezighoudt met de veiligheid van Joodse burgers. Opperrabbijn Jacobs, die vorige week keien door de ruiten van zijn woning kreeg, roept de PKN, de Rooms-Katholieke Kerk en moskeeën op om met een openbare stelling te komen. „Het gaat hier niet over Israël, maar over antisemitisme.”

Bij de Stichting Bij Leven en Welzijn, die al veertig jaar Joodse instellingen en evenementen beveiligt, komen er signalen van groeiend antisemitisme binnen. „We zijn alerter dan normaal. Joods Nederland staat buiten het conflict tussen Israël en Hamas. Hamas heeft de doelstelling om Israël van de kaart te vegen en alle Joden uit te roeien, dat waait nu over naar Europa. We adviseren om iedereen die last heeft van antisemitisme aangifte te doen”, zegt voorzitter Dennis Mok.

De Jodenhaat die donderdagavond werd geventileerd tijdens een pro-Gaza-demonstratie in de Haagse Schilderswijk heeft tot een grote schok geleid. Het niet optreden van de Haagse burgemeester Van Aartsen (VVD) stemt een groot deel van de Kamer boos. Minister Opstelten (Veiligheid en Justitie) kreeg gisteren kritische vragen van de VVD, CDA, CU en SGP.

Het Centrum Informatie en Documentatie Israël roept burgemeesters op om antisemitische uitingen tijdens demonstraties niet langer te tolereren. Het Openbaar Ministerie in Den Haag gaat de beelden van de demonstratie uitkijken om vast te stellen of er strafbare feiten zijn gepleegd. Burgemeester Van Aartsen liet weten dat demonstreren een grondrecht is en dat alle Nederlandse burgemeesters ervoor moeten zorgen dat ook mensen met een omstreden mening een demonstratie moeten kunnen houden.
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_bewaking_in__.html

[ Bericht 1% gewijzigd door DoubleChoc op 27-07-2014 01:07:48 ]
pi_142766820
Als je vermoord de moslims roept in een groepje. Staat het hele land op z'n kop, nou stelt het allemaal helemaal niks voor. Ziek volk die moslims en ja er zitten ook hele goeie moslims tussen. Maar die extremisten mogen van mij allemaal verdwijnen. Allah Akbar roepen als of Allah dit zou willen :') Ik geloofde eerst in God dat is nu verdwenen. Maar God, Allah of een ander pietje. Wil vrede neem ik aan niet allah akbar allah wil het dit dat.
  zondag 27 juli 2014 @ 00:44:47 #216
236046 NotYou
tigerblood
pi_142767048
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 00:37 schreef Fokker101 het volgende:
Als je vermoord de moslims roept in een groepje. Staat het hele land op z'n kop, nou stelt het allemaal helemaal niks voor. Ziek volk die moslims en ja er zitten ook hele goeie moslims tussen. Maar die extremisten mogen van mij allemaal verdwijnen. Allah Akbar roepen als of Allah dit zou willen :') Ik geloofde eerst in God dat is nu verdwenen. Maar God, Allah of een ander pietje. Wil vrede neem ik aan niet allah akbar allah wil het dit dat.
Sommige goede vrienden van mij zijn moslim!
Je suis Charlie Sheen
pi_142767062
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 23:31 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ja en ik heb geen eens een zolder, want "Onderdrukt door Israël, slachtofferrol, dramaqueen, zionisten aan de top, genocide" :+
pi_142767068
quote:
10s.gif Op zondag 27 juli 2014 00:44 schreef NotYou het volgende:

[..]

Sommige goede vrienden van mij zijn moslim!
leuk
pi_142767070
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 23:44 schreef Hathor het volgende:
Ik heb niet eens een zolder. :(
Kunnen we samen de Joden de schuld geven.
pi_142767127
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 15:15 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Als je hun voortplantingstactieken 20 jaar doorberekend vraag ik me af: hoe ziet Nederland er over 20 jaar uit?
Kalifaat
pi_142767180
quote:

[..]

Dramaqueen
pi_142767316
quote:

[..]

Het enige wat men hier op Fok toejuicht is dat jij hulp zoekt voor je mental issues.
pi_142767538
Liep vanmiddag ook door de stad Groningen komen er een stelletje idioten aan lopen met protesten. Allemaal oprotten man, Viva Israel ^O^
pi_142767726
Die moslims zouden eens wat meer moeten demonstreren voor het uitmoorden van elkaar in Arabie zelf als ze zo begaan zijn met de mede moslims.

of wacht dat doen ze al.. pro-Isis :')

en verder natuurlijk Joodse mensen =/= Israelische mensen als je dan toch wil demonstreren voor de Palestijnen.
pi_142768141
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 23:18 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Ajacieden?
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 11:49 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Gecorrigeerd.
Jullie zijn een beetje in de war met supportersgroepen... In dit filmpje zeggen ze "en wie niet springt die is een Jood". Ajacieden zingen juist "en wie niet springt die is geen Jood".

Dus nee, niet Ajacieden. Eerder Feyenoorders ;) Ah, Schilderswijk, ADO-supporters dus :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')