abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 juli 2014 @ 01:36:48 #101
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142739751
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 01:31 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Wees eens specifiek?
.. je vindt het raar als mensen uitspraken doen als dat ISIS geen moslims zijn?
pi_142739758
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 01:33 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Jouw persoonlijke ervaringen zijn om te zetten in universele waarheden? Draait het universum om jou?
Komt denk ik ook omdat je vooral leest over moslims en hun conflicten die er zijn over de hele wereld. Van het Midden Oosten tot Canada en China aan toe.
pi_142739778
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 01:36 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

.. je vind het raar als mensen uitspraken doen als dat ISIS geen moslims zijn?
Nee, maar je doet dan hetzelfde als hen.

Maar wees eens specifiek over de daden waar jij op doelt, dan zal ik zeggen hoe ik daar over denk.
pi_142739782
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 01:37 schreef Tukker87 het volgende:

[..]

Komt denk ik ook omdat je vooral leest over moslims en hun conflicten die er zijn over de hele wereld. Van het Midden Oosten tot Canada en China aan toe.
Wederom een misplaatste en uit de lucht gegrepen vergelijking. Ik kan hier he-le-maal niets mee.
pi_142739832
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 01:37 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Wederom een misplaatste en uit de lucht gegrepen vergelijking. Ik kan hier he-le-maal niets mee.
Dat verklaart een hoop.
pi_142739849
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 01:40 schreef Tukker87 het volgende:

[..]

Dat verklaart een hoop.
Inderdaad. Het illustreert dat je niet bij het onderwerp kan blijven en volstrekt irrelevante zaken betrekt bij het discussiepunt.
pi_142739864
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 01:41 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Inderdaad. Het illustreert dat je niet bij het onderwerp kan blijven en volstrekt irrelevante zaken betrekt bij het discussiepunt.
+ 1
pi_142739867
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 01:37 schreef Tukker87 het volgende:

[..]

Ik heb in mijn horeca vakantiebaantje nu regelmatig te maken met groepjes allochtonen (moslims), als je dat tuig aan ziet komen weet je dat je gezeik krijgt en dat hun begeleiders (taliban-achtige figuren) het voor ze op gaan nemen. Denk dat ik binnenkort stop want het maakt mijn wereldbeeld zwartgallig.
pi_142739894
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 01:42 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Ik heb in mijn horeca vakantiebaantje nu regelmatig te maken met groepjes allochtonen (moslims), als je dat tuig aan ziet komen weet je dat je gezeik krijgt en dat hun begeleiders (taliban-achtige figuren) het voor ze op gaan nemen. Denk dat ik binnenkort stop want het maakt mijn wereldbeeld zwartgallig.
Eerst ging het over moslims die altijd opkwamen voor andere moslims en nu gaat het specifiek om begeleiders. Nogal wiedes dat een begeleider het opneemt voor zijn pupillen.
pi_142739931
_O-
pi_142740303
quote:

[..]

Waar werk je dan dat je dat soort mensen aantrekt?
pi_142740326
quote:

[..]

Ach ja, dat zie je ook op het forum hier bij bepaalde moslims. Je kunt wel zien hoe defensief of ontwijkend sommigen zijn maar goed je moet ze niet allemaal over een kam scheren.

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 01:42 schreef theunderdog het volgende:

[..]

+ 1
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 01:46 schreef theunderdog het volgende:
_O-
Nuttige bijdrages!
  zaterdag 26 juli 2014 @ 02:22:17 #113
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_142740445
De protestanten beginnen na 50 jaar zich enigzins te hebben ingehouden weer oude antisemitische trekjes te vertonen? :r
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_142740450
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 01:44 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Eerst ging het over moslims die altijd opkwamen voor andere moslims en nu gaat het specifiek om begeleiders. Nogal wiedes dat een begeleider het opneemt voor zijn pupillen.
Helemaal niet. Als die pupillen iets fout doen behoort hij dat aan te pakken. Maar ik zie taliban achtige figuren nog niet zo snel horeca bezoeken eigenlijk. Of het moet een theehuis zijn.
pi_142740458
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 02:22 schreef Aloulou het volgende:
De protestanten beginnen na 50 jaar zich enigzins te hebben ingehouden weer oude antisemitische trekjes te vertonen? :r
Waar?
  zaterdag 26 juli 2014 @ 02:25:45 #116
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_142740490
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 02:22 schreef Marzoen het volgende:
Helemaal niet. Als die pupillen iets fout doen behoort hij dat aan te pakken. Maar ik zie taliban achtige figuren nog niet zo snel horeca bezoeken eigenlijk. Of het moet een theehuis zijn.
Maar ik denk niet dat Martin Drent daar als beveiliger voor de deur staat. Maar kan het fout hebben natuurlijk.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_142740514
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 02:25 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Maar ik denk niet dat Martin Drent daar als beveiliger voor de deur staat. Maar kan het fout hebben natuurlijk.
Dat is de vraag natuurlijk. Waar werkt hij wel als hij dat soort figuren ziet en binnenlaat?
pi_142740895
Hoop gefrustreerde 20ers die hun leven maar niet op de rails krijgen, gooi er een flinke dosis xenofobie bij, wat extremistische invloed, en je krijgt dit soort uitwassen.

En alsof oppakken gaat helpen. Een nachtje cel of veroordeling versterkt hun religieuze waanzin alleen maar. Kun je als samenleving verder ook 0,0 niks meer mee, gedachtegoed zoals deze demonstranten (ahum) tentoonstellen krijg je er nooit meer uitgestampt, die lui zijn totaal verloren. De weg kwijt. En gevaarlijk.
pi_142741728
Als dat soort leuzen geoorloofd zijn dan mag men blijkbaar ook een protest organiseren tegen moslims en daarbij roepen dat alle moslims dood moeten. Kan gewoon in Den Haag.
pi_142741748
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 04:57 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Als dat soort leuzen geoorloofd zijn dan mag men blijkbaar ook een protest organiseren tegen moslims en daarbij roepen dat alle moslims dood moeten. Kan gewoon in Den Haag.
Wat mij betreft wel ja. Volledige vrijheid van meningsuiting, krijg je ook niet van dit soort onzindiscussie en kan die linkse hypocrisie ook de koelkast in.

Minder, minder, minder!
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 26 juli 2014 @ 05:12:54 #121
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142741771
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 05:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat mij betreft wel ja. Volledige vrijheid van meningsuiting, krijg je ook niet van dit soort onzindiscussie en kan die linkse hypocrisie ook de koelkast in.

Minder, minder, minder!
Tik eens bij google 'dood aan'
pi_142741816
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 05:12 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Tik eens bij google 'dood aan'
Eerste link:

http://m.spelletjes.nl/spel/dood-aan-de-zombies

En nu?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

zaterdag 26 juli 2014 @ 05:26:02 #123
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142741820
quote:
mobiel :')
pi_142741824
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 05:26 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

mobiel :')
iPad, wat zou dat?

zaterdag 26 juli 2014 @ 06:04:36 #125
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142741906
quote:
12s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 05:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

iPad, wat zou dat?
Laat maor vriend
pi_142741972
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 23:17 schreef Crazy_like_Alex_Jones het volgende:
At 1:35, a person shouts "Those who do not jump are Jews!" followed by ten seconds of jumping
Poeh hé, het is wat. :o Dat kan je vrijwel maandelijks in Nederlandse voetbalstadions horen. Blijkbaar zijn deze jongens goed integreerd. Nee, op mij komt het redelijk onschuldig over. Als dit een uitlaatklep voor die jongens is, dan laat ze lekker.

Beter dan dat ze hier ondergronds gaan, en tot actie overgaan. Vervolgen is het domste wat je kan doen. Daarmee vervreemd je ze alleen maar meer en zal hun antipathie ten opzichte van het Westen alleen maar versterken.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 07:41:21 #127
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_142742193
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 06:36 schreef Ludd het volgende:

[..]

Poeh hé, het is wat. :o Dat kan je vrijwel maandelijks in Nederlandse voetbalstadions horen. Blijkbaar zijn deze jongens goed integreerd. Nee, op mij komt het redelijk onschuldig over. Als dit een uitlaatklep voor die jongens is, dan laat ze lekker.

Beter dan dat ze hier ondergronds gaan, en tot actie overgaan. Vervolgen is het domste wat je kan doen. Daarmee vervreemd je ze alleen maar meer en zal hun antipathie ten opzichte van het Westen alleen maar versterken.
hier ben ik het niet mee eens ...
er zijn voor mindere uitspraken mensen jaren lang vast gezet.

en waarom als uitlaat klep zien ?
maar zou begon het bij Stalin , Hitler ook ..
het afgeven op een andere culture of denkwijzen is gewoon gevaarlijk

vaak lijkt het onschuldig want het zijn maar woorden:

denk maar aan onze Pim Fortuyn en wat daar mee gebeurd is , er hoeft maar 1 gek te denken dat het een gevaar is en die gaat rare sprongen maken ..
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  zaterdag 26 juli 2014 @ 10:37:00 #128
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_142743614
quote:

[..]

Met het verschil dat mensen in voetbalstadions met Joden Ajacieden bedoelen en niet echte Joden. Deze mensen hebben een echte hekel aan Joden. Overigens moet ik vanuit mijn ervaring DrDentz gelijk geven, maar dan moet je wel je zolderkamer uit.
pi_142743760
Ranzig publiek vertoon van debiliteit en openlijke haat in de eigen thuisbasis / wijk die allang geen Nederlands grondgebied meer is.

Een burgemeester die paaiend in z'n broek schijt.

Tolerantie steeds weer blijven opbrengen tot in het perverse.

Daar is een (te) groot deel van Nederland kampioen in.
pi_142743915
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 23:28 schreef Nintex het volgende:
Verwachting van de extremisten:
[ afbeelding ]

Realiteit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bovenstaand plaatje: extremisten

Onderstaande plaatje met Netanyahu: helden _O_

Ik vind het triest dat zulke leuzen in NL kunnen worden geroepen, het is tijd voor politieke actie (maar daar kunnen we lang op wachten...)
pi_142744609
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 10:37 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Met het verschil dat mensen in voetbalstadions met Joden Ajacieden bedoelen en niet echte Joden. Deze mensen hebben een echte hekel aan Joden. Overigens moet ik vanuit mijn ervaring DrDentz gelijk geven, maar dan moet je wel je zolderkamer uit.
Mooie boel. Dus als blanken dit soort teksten zeggen, bedoelen ze het niet zo en moet je goed naar de achtergrond en situatie ter plekke kijken, als moslims het zeggen moet je dat letterlijk opvatten en moeten ze de cel in.

Zal moeilijk worden in de rechtstaat om hier fatsoenlijke regelgeving voor te maken.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 11:47:54 #132
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_142744773
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 23:28 schreef Red_85 het volgende:
Ziek volk. Echt. Wat doet dat hier.
Onze cultuur verrijken.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 11:49:27 #133
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_142744811
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 11:40 schreef skrn het volgende:

[..]

Mooie boel. Dus als blanken Ajacieden dit soort teksten zeggen, bedoelen ze het niet zo en moet je goed naar de achtergrond en situatie ter plekke kijken, als moslims het zeggen moet je dat letterlijk opvatten en moeten ze de cel in.

Zal moeilijk worden in de rechtstaat om hier fatsoenlijke regelgeving voor te maken.
Gecorrigeerd.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 11:49:56 #134
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_142744823
quote:

[..]

Ja, deze jongens zouden zich maar eens tegen het westen gaan keren. :')
Dit volk leeft al compleet buiten onze maatschappij, keihard aanpakken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Twiitch op 26-07-2014 11:58:35 ]
pi_142744844
Ik meen het serieus als ik zeg dat we deze extremen echt moeten bestrijden. Desnoods met geweld. Als we dit laten woekeren lopen onze dochters over 25 jaar gesluierd rond.

Dit zijn mensen die misbruik maken van onze vrijheden en onze tolerantie inzetten voor hun eigen onverdraagzaamheid. Ik ben opgegroeid in een wijk waar nu veel jihadisten vandaan komen. Dit gaat niet stoppen totdat het serieus mis gaat.

We de extremisten echt keihard aanpakken. Anders staan ze straks niet bij Wenen, maar roepen ze het kalifaat uit in de wijken die ze al in handen hebben.
Whatever...
  zaterdag 26 juli 2014 @ 11:52:56 #136
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_142744893
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 11:50 schreef Spanky78 het volgende:
Ik meen het serieus als ik zeg dat we deze extremen echt moeten bestrijden. Desnoods met geweld. Als we dit laten woekeren lopen onze dochters over 25 jaar gesluierd rond.

Dit zijn mensen die misbruik maken van onze vrijheden en onze tolerantie inzetten voor hun eigen onverdraagzaamheid. Ik ben opgegroeid in een wijk waar nu veel jihadisten vandaan komen. Dit gaat niet stoppen totdat het serieus mis gaat.

We de extremisten echt keihard aanpakken. Anders staan ze straks niet bij Wenen, maar roepen ze het kalifaat uit in de wijken die ze al in handen hebben.
Maak je geen illusies. Het merendeel van de bevolking is bijna nog te dom om te schijten. Die zien het pas wanneer het te laat is. Beter sparen zodat je kunt immigreren wanneer het niet meer leefbaar is.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 11:53:57 #137
117098 Hathor
Effe niet
pi_142744915
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 11:52 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Maak je geen illusies. Het merendeel van de bevolking is bijna nog te dom om te schijten. Die zien het pas wanneer het te laat is. Beter sparen zodat je kunt immigreren wanneer het niet meer leefbaar is.
Waarom zou je immigreren als je hier toch al bent?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_142744973
quote:

Ik denk het niet. Noem me naïef, maar het toejuichen van genocide en het tentoonspreiden van jodenhaat gaat hier nooit geaccepteerd worden. Dit soort extremisme zie ik eerder verdwijnen dan toenemen.
pi_142744998
quote:
Dat lijkt mij een totaal ongegronde angst. Dit is een zeer klein groepje dat nauwelijks invloed heeft. Niet maatschappelijk, en politiek al helemaal niet.
pi_142745019
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 11:49 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ja, deze jongens zouden zich maar eens tegen het westen gaan keren. :')
Dit volk leeft al compleet buiten onze maatschappij, keihard aanpakken.
Juist.
pi_142745038
...hoewel ik het wel toe zou juichen als de Hell's Angels een flink conflict zouden krijgen met dit volk...
  zaterdag 26 juli 2014 @ 11:59:42 #142
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_142745049
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 11:57 schreef Ludd het volgende:

[..]

Dat lijkt mij een totaal ongegronde angst. Dit is een zeer klein groepje dat nauwelijks invloed heeft. Niet maatschappelijk, en politiek al helemaal niet.
Het probleem is ook niet dit kleine groepje.
Het probleem is de grote groep "gematigden" die er niet actief aan meedoen maar het allemaal wel prima vinden.
pi_142745100
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 11:59 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Het probleem is de grote groep "gematigden" die er niet actief aan meedoen maar het allemaal wel prima vinden.
Wederom juist.
pi_142745137
quote:

[..]

Als dat de werkelijkheid is (dat laat ik even in het midden), zou keiharde repressie tegen die kleine groep radicalen dan werkelijk het probleem opplossen?
pi_142745155
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 12:03 schreef skrn het volgende:

[..]

Als dat de werkelijkheid is (dat laat ik even in het midden), zou keiharde repressie tegen die kleine groep radicalen dan werkelijk het probleem opplossen?
Ja natuurlijk. Was dat niet zo, dan kunnen we het strafrecht wel afschaffen, want dat is dan toch maar geldverspilling.
pi_142745237
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 12:03 schreef skrn het volgende:

[..]

Ik zag / zie niemand iets tegen ze roepen / het er niet mee eens zijn.

Als een stel neo nazi's zo bezig zou zijn zouden terecht de omstanders wel ingrijpen / tegengeluiden laten horen..
pi_142745267
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 12:04 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja natuurlijk. Was dat niet zo, dan kunnen we het strafrecht wel afschaffen, want dat is dan toch maar geldverspilling.
Alsof respressie het enige is waarom mensen wel of niet aan de wet houden.
pi_142745288
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 12:08 schreef skrn het volgende:

[..]

Alsof respressie het enige is waarom mensen wel of niet aan de wet houden.
Maak je zin eens af?
pi_142745310
quote:

[..]

Ook dat valt nogal mij lijkt mij. Zeker geen reden om te vrezen dat we over 25 jaar in een kalifaat leven. Daar zijn de demografische verhoudingen niet naar. Het grootste deel van de moslims in Nederland is liberaal en die zitten echt niet te wachten op salafistische uitwassen.

En wat vinden ze prima? Een demonstratie tegen Israël? Wat heeft dat te maken met een user hier die vreest dat zijn dochter over 25 jaar gesluierd rond moet lopen?

Het overgrote deel van de islamitische vrouwen in Nederland loopt niet eens gesluierd rond, laat staan dat over 25 jaar iedere vrouw gesluierd rond moet lopen. :')
  Moderator zaterdag 26 juli 2014 @ 12:11:59 #150
249559 crew  Lavenderr
pi_142745341
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 12:07 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Ik zag / zie niemand iets tegen ze roepen / het er niet mee eens zijn.

Als een stel neo nazi's zo bezig zou zijn zouden terecht de omstanders wel ingrijpen / tegengeluiden laten horen..
Correctie: dan zou de politie ingrijpen. Nu niet.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 12:12:46 #151
132605 kawotski
Il Dottore
pi_142745360
Tijd dat onze mariniers weer eens een opschoonactie gaan houden, dit keer in Den Haag. Op mijn steun kunnen ze rekenen.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_142745369
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 12:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou, het is wel vreemd dat de Antifa in dit geval niets van zich laat horen.
pi_142745397
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 12:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nieuws van deze week gevolgd?
pi_142745442
Wat een repressie vraagt iedereen. Ziek. Vooral in de week dat er bijna 200 Nederlandse doden te betreuren zijn door toedoen van een natie die politiek Nederland vooral te vriend wilde houden, koste wat het kost.
pi_142745443
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 12:13 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nou, het is wel vreemd dat de Antifa in dit geval niets van zich laat horen.
Die laten alleen wat van zich horen als het de 'fascisten' zijn, die Antifa is niks meer dan een agressief clubje linkse extremisten met een antisemtisch tintje.
pi_142745494
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 12:16 schreef Jano9 het volgende:

[..]

Die laten alleen wat van zich horen als het de 'fascisten' zijn, die Antifa is niks meer dan een agressief clubje linkse extremisten met een antisemtisch tintje.
Op welke manier zou je die ISIS-beesten geen fascisten kunnen noemen?
pi_142745543
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 12:19 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Op welke manier zou je die ISIS-beesten geen fascisten kunnen noemen?
Ik vind ze een stel bloeddorstige fascisten, maar de antifa wil zich liever bezig houden met Wilders aanhangers :'). Vandaar ook 'fascisten' tussen haakjes, antifa vind alles fascistisch dat niet extreem links is.
pi_142745582
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 02:22 schreef Aloulou het volgende:
Waarom die kots smiley?
  zaterdag 26 juli 2014 @ 12:56:24 #159
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_142746369
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 12:22 schreef theunderdog het volgende:
Waarom die kots smiley?
Jij vindt antisemitisme wel een wenselijke verschijning?

:r
pi_142746410
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 12:56 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Jij vindt antisemitisme wel een wenselijke verschijning?

:r
Het is menselijk, net zoals arabierenhaat, homofobie enz.

Niets om je druk over te maken.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 12:59:39 #161
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_142746461
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 12:57 schreef theunderdog het volgende:

Gevaarlijke kerel jij :r
pi_142746482
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 12:59 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Gevaarlijke kerel jij :r
_O-

Waarom zo labiel Aloulou?
  zaterdag 26 juli 2014 @ 13:01:08 #163
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_142746508
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 13:00 schreef theunderdog het volgende:
_O-

Waarom zo labiel Aloulou?
Heb me periode :@
pi_142746536
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 13:01 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Heb me periode :@
:* :* :* :* :*
  zaterdag 26 juli 2014 @ 13:07:21 #165
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_142746694
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 12:16 schreef Jano9 het volgende:

[..]

Grappige is dat bij een demonstratie in Duitsland, toen een groepje mensen met de mohammed cartoons liep te zeulen, ze aangevallen werden door de salafisten en antifascisten, toen de politie de mensen met de cartoon had ontzet keerden de salafisten zich ook tegen de antifascisten. :')
pi_142746702
quote:

[..]

Homofobie is niet menselijk, maar komt voort uit religie. Voor de kerstening van Europa was homofilie volslagen normaal.
pi_142746748
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 13:07 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Homofobie is niet menselijk, maar komt voort uit religie. Voor de kerstening van Europa was homofilie volslagen normaal.
Nee, homofobie heeft wel degelijk een biologische inslag.

Maar daarvoor kan je beter een aparte topic aanmaken. Besef dit: alles is natuur.
pi_142746803
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 13:09 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Maar daarvoor kan je beter een aparte topic aanmaken. Besef dit: alles is natuur.
Samenvatting

Fobie is angst is menselijk
Wat er voor fobie komt te staan is cultureel afhankelijk
Maar cultuur komt weer voort uit/is natuur
pi_142746807
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 13:09 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee hoor.

quote:
Maar daarvoor kan je beter een aparte topic aanmaken.
Inderdaad.
pi_142746827
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 13:11 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nee hoor.

[..]

Inderdaad.
Echt een kindje jij he..

Je kan je er ook gewoon oprecht in gaan verdiepen en dan de volwassenheid hebben om te zeggen : hee, je hebt gelijk man.

Is geen schande, ik moet dat zo vaak doen.
pi_142746846
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 13:11 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Samenvatting

Fobie is angst is menselijk
Wat er voor fobie komt te staan is cultureel afhankelijk
Maar cultuur komt weer voort uit/is natuur
Yes.
pi_142746851
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 13:12 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Echt een kindje jij he..

Je kan je er ook gewoon oprecht in gaan verdiepen en dan de volwassenheid hebben om te zeggen : hee, je hebt gelijk man.

Is geen schande, ik moet dat zo vaak doen.
Ten eerste: volwassen reactie.

Ten tweede: heb ik al gedaan. Dit was de uitkomst.
pi_142746860
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 13:13 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ten eerste: volwassen reactie.

Ten tweede: heb ik al gedaan. Dit was de uitkomst.
:W
pi_142747012
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 12:16 schreef skrn het volgende:
Wat een repressie vraagt iedereen. Ziek. Vooral in de week dat er bijna 200 Nederlandse doden te betreuren zijn door toedoen van een natie die politiek Nederland vooral te vriend wilde houden, koste wat het kost.
Wat heeft dat met deze actie van deze middeleeuwse debielen te maken?
pi_142747019
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 12:16 schreef skrn het volgende:
En wat is jouw oplossing tegen deze radicaalgekkies?
pi_142747037
quote:

[..]

De ultieme Underdog houding dus?
pi_142747049
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 13:21 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

De ultieme Underdog houding dus?
Als jij er hysterisch over wil gaan doen, dan moet je dat vooral doen.

Robbin Hood.
pi_142747423
quote:
5s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:49 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Omdat men er geen grip op heeft. Hoe moet zo'n agent weten wat er geroepen wordt in een andere taal?
Als ze deugdelijk geïnstrueerd waren voorafgaand aan de demonstratie hadden ze dit wel geweten, het is niet alsof dit type demonstrant een bijzonder uitgebreid repertoire aan leuzen heeft.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 13:45:19 #179
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_142747508
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 11:40 schreef skrn het volgende:

[..]

Mooie boel. Dus als blanken dit soort teksten zeggen, bedoelen ze het niet zo en moet je goed naar de achtergrond en situatie ter plekke kijken, als moslims het zeggen moet je dat letterlijk opvatten en moeten ze de cel in.

Vent, lul niet zo slap. Context is het woord, en dat begrijp jij heel goed. Als ik tegen een vriend van mij lacherig zeg "ik vermoord je" als die een geintje flikt of ik loop op een wildvreemde op straat af en zeg met een stalen blik "ik vermoord je", in welke situatie ben ik dan eerder geneigd om gerechtelijk vervolgd te worden?

Of omdat je het echt niet lijkt te snappen herhaal ik het nog maar een keer: deze zandfiguren hebben het over Joden als in echte Joden, bij voetbal bedoelt men met Joden Ajacieden en geen echte Joden. Hun haat is dus niet geprojecteerd op een bevolkingsgroep, waar dat bij deze zandfiguren wel het geval is. Niet dat dat het gedrag van voetbalsupporters normaal maakt, maar het is een andere categorie. Derhalve horen deze zandfiguren dus ook niet thuis in Nederland, maar in één of ander haatland waar ze beter zullen aarden en minder botsen met de meerderheid van de bevolking. En wat mij betreft mogen die idiote voetbalsupporters elkaar wel in één groot kooigevecht afmaken, zijn we daar ook meteen vanaf. Liefst met een realityshow van Endemol erbij.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 15:11:44 #180
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_142749915
Tis dat ik beter weet maar anders zou ik niet geloven dat dit in Nederland is:

http://www.geenstijl.nl/m(...)ewijzen_zochten.html
pi_142749997
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 15:11 schreef MisterCe het volgende:

Dat de hele tijd doen alsof Gaza een vergeten conflict is en niemand zich ervoor interesseert :') Heb ook al een paar van die clowns voorbij zien komen op facebook.

Vraag me dan altijd af waar die optochtjes van ze waren bij andere conflicten/rampen.
Conscience do cost.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 15:15:59 #182
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_142750042
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 15:14 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat de hele tijd doen alsof Gaza een vergeten conflict is en niemand zich ervoor interesseert :') Heb ook al een paar van die clowns voorbij zien komen op facebook.

Vraag me dan altijd af waar die optochtjes van ze waren bij andere conflicten/rampen.
Als je hun voortplantingstactieken 20 jaar doorberekend vraag ik me af: hoe ziet Nederland er over 20 jaar uit?
pi_142750133
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 13:07 schreef Jigzoz het volgende:
Homofobie is niet menselijk, maar komt voort uit religie.
Religie is onmenselijk?
-
pi_142750252
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 15:19 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Religie is onmenselijk?
Wat gedragingen betreft? Absoluut. Om onduidelijkheden te voorkomen zou ik eerder de term 'inhumaan' gebruiken overigens.
pi_142750269
Geen grenzen overschreden _O_ mooi land dit _O_
pi_142758723
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 13:22 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Als jij er hysterisch over wil gaan doen, dan moet je dat vooral doen.

Robbin Hood.
Als je de beelden bekijkt dan weet je precies wie er hysterisch doen.

Indien je de beroemde volksheld Robin Hood bedoelt , die naam schrijf je met één b.
pi_142758772
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 13:45 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Vent, lul niet zo slap. Context is het woord, en dat begrijp jij heel goed. Als ik tegen een vriend van mij lacherig zeg "ik vermoord je" als die een geintje flikt of ik loop op een wildvreemde op straat af en zeg met een stalen blik "ik vermoord je", in welke situatie ben ik dan eerder geneigd om gerechtelijk vervolgd te worden?

Of omdat je het echt niet lijkt te snappen herhaal ik het nog maar een keer: deze zandfiguren hebben het over Joden als in echte Joden, bij voetbal bedoelt men met Joden Ajacieden en geen echte Joden. Hun haat is dus niet geprojecteerd op een bevolkingsgroep, waar dat bij deze zandfiguren wel het geval is. Niet dat dat het gedrag van voetbalsupporters normaal maakt, maar het is een andere categorie. Derhalve horen deze zandfiguren dus ook niet thuis in Nederland, maar in één of ander haatland waar ze beter zullen aarden en minder botsen met de meerderheid van de bevolking. En wat mij betreft mogen die idiote voetbalsupporters elkaar wel in één groot kooigevecht afmaken, zijn we daar ook meteen vanaf. Liefst met een realityshow van Endemol erbij.
Volkomen mee eens.
pi_142758885
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 15:11 schreef MisterCe het volgende:

Ranzige vertoning.

Ik voel echt plaatsvervangende schaamte als ik deze beelden zie.

In mijn stad gedraaid , op nog geen 10 minuten afstand.
pi_142758901
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 15:19 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Religie is onmenselijk?
Onwenselijk.
pi_142758935
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 15:23 schreef Scorpie het volgende:
Geen grenzen overschreden _O_ mooi land dit _O_
Ja joh , met de billen omhoog ligt van Aarsen.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 20:48:11 #191
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142758990
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 20:45 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Onwenselijk.
Jij bent zelf onwenselijk.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 20:53:08 #192
236046 NotYou
tigerblood
pi_142759169
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 20:48 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Jij bent zelf onwenselijk.
Maar stem je PVV?
Je suis Charlie Sheen
pi_142759316
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 20:53 schreef NotYou het volgende:

[..]

Maar stem je PVV?
Lijk me niet aannemelijk.
pi_142759669
De linkse policor gaat nu zeker ook massaal aangifte doen?

Onee wacht, het gaat niet over Marokkanen :')
  zaterdag 26 juli 2014 @ 21:08:10 #195
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142759715
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 20:53 schreef NotYou het volgende:

[..]

Maar stem je PVV?
Nee piratenpartij, hadden we gisteren besproken tog?
  zaterdag 26 juli 2014 @ 21:08:26 #196
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142759722
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 20:57 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Lijk me niet aannemelijk.
Gelukkig interesseren jouw aannames mij niet.
HE!
  zaterdag 26 juli 2014 @ 21:09:39 #197
236046 NotYou
tigerblood
pi_142759776
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 21:08 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Nee piratenpartij, hadden we gisteren besproken tog?
Dat was de grap. :@
Je suis Charlie Sheen
  zaterdag 26 juli 2014 @ 21:10:00 #198
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142759791
quote:
12s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 21:09 schreef NotYou het volgende:

[..]

Dat was de grap. :@
Weet ik. Ik counter-grap je!
  zaterdag 26 juli 2014 @ 22:00:38 #199
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_142761288
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 20:45 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Ranzige vertoning.

Ik voel echt plaatsvervangende schaamte als ik deze beelden zie.

In mijn stad gedraaid , op nog geen 10 minuten afstand.
Het is jouw stad niet meer :')
pi_142761632
quote:

[..]

Ik vind het woord 'homofobie' altijd zo vreemd.. net of je angst moet hebben voor homo's :')

Het woord 'homohaat' is meer op zijn plaats..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')