Als je de filmpjes van die demo bekijkt, zie ik maar weinig verschil met de gemiddelde isis gek. Minus de wapens en de kapotgeschoten gebouwen.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:34 schreef sonnyspek het volgende:
Op Facebook is er vandaag de pagina 'Islamitische staat in Schilderswijk' aangemaakt...Ongeveer geliked door 70 mensen, het lijkt wel alsof er wat in de lucht hangt van hun kant af. Protesteb bijvoorbeeld tegen politie.
In dat filmpje van Regio15 op het eind als zo'n auto met 3 mensen wegrijdt en je ze totaal niet kan herkennen door alle doeken en sjaals...Er missen inderdaad alleen nog wapens.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:36 schreef Proximo het volgende:
[..]
Als je de filmpjes van die demo bekijkt, zie ik maar weinig verschil met de gemiddelde isis gek. Minus de wapens en de kapotgeschoten gebouwen.
Geen uitkering.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:06 schreef Speculant. het volgende:
Waarom gaan ze nu niet eens gewoon allemaal naar Irak? Daar is het warm en mooi weer + er is veel zand. Wie wil er nu hier wonen tussen al die heidenen?
Je bent niet de enige hier.quote:Op zondag 27 juli 2014 11:34 schreef Werkman het volgende:
Ik heb heimwee naar vroeger...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel een beetje zwak natuurlijk. Demonstreren voor een nieuw land maar er zelf niet willen wonen. Zelfs de diehard jihadisten moeten westerlingen zijn(althans toch een redelijk aantal). Valt me wel een beetje tegen eigenlijk.quote:
Goed bezig, de nieuwe nazivlag.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:00 schreef Disorder het volgende:
Jihadvlag op het oorlogsmonument:
[ afbeelding ]
De salonjihadist is een soort zolderkamerFOK!ker maar dan met langere baard.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:40 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Wel een beetje zwak natuurlijk. Demonstreren voor een nieuw land maar er zelf niet willen wonen. Zelfs de diehard jihadisten moeten westerlingen zijn(althans toch een redelijk aantal). Valt me wel een beetje tegen eigenlijk.
Een nieuw land met allemaal moslims die niet zo gek denken als jezelf+ veel ruimte om in te richten. Je hebt ook nog een grote kans om tegen de Amerikanen te vechten binnen een aantal jaren. Wat wil je nog meer als echt Jihadist?
Deze jongeman zou gewoon 20 jaar cel + TBS dwangverpleging moeten krijgen.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:00 schreef Disorder het volgende:
Jihadvlag op het oorlogsmonument:
[ afbeelding ]
70 X 70 jaar cel als het aan mij ligt.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:34 schreef sonnyspek het volgende:
Op Facebook is er vandaag de pagina 'Islamitische staat in Schilderswijk' aangemaakt...Ongeveer geliked door 70 mensen, het lijkt wel alsof er wat in de lucht hangt van hun kant af. Protesten bijvoorbeeld tegen politie.
Ik was ook sarcastisch, maar irritant is het wel. Helemaal die Jodenhaat.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De salonjihadist is een soort zolderkamerFOK!ker maar dan met langere baard.
Was het trouwens geen Ramadan, een tijd van bezinning en verenzelviging met de armen? "Vermoord de joden", wat een bezinning...
Preciesquote:Op zondag 27 juli 2014 19:51 schreef Proximo het volgende:
Ha en straks op 4 mei weer lekker bij datzelfde monument hard dit nooit weer!111 roepen![]()
Omdat men bang is. En dat is maar goed ook.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:36 schreef Eenskijken het volgende:
waarom doet de politie in den haag hier niets tegen? Wat een misselijke vertoning is die bijeenkomst zeg
Jij vind de angst die die ISIS-aanhangers uitoefenen in onze samenleving iets positiefs?quote:Op maandag 28 juli 2014 08:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Omdat men bang is. En dat is maar goed ook.
Het zal niet de eerste keer zijn dat moslims een jihad moeten voeren om zichzelf te beschermen.quote:Op maandag 28 juli 2014 08:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jij vind de angst die die ISIS-aanhangers uitoefenen in onze samenleving iets positiefs? [ link | afbeelding ]
Iedereen heeft wel een intercontinentale ballistische raket inclusief lanceerinstallatie in zijn schuur staan, tenslotte.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:09 schreef Nintex het volgende:
Voor die malle haatbaarden ben ik niet zo bang, ik ben wel bang dat dat volk vanaf Nederland een raket op Israel schiet die dan ergens in Belgie terecht komt en de IDF wraak komt nemen.
Ik wist niet dat we Moslims in de Schilderswijk bombarderen.quote:Op maandag 28 juli 2014 08:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste keer zijn dat moslims een jihad moeten voeren om zichzelf te beschermen.![]()
Als er niemand opkomt voor de belangen van moslims dan komt men als het volk wel voor zichzelf op.
Nee maar men wilt wel die mensen dwingen tot assimilatie. Culturele bombardementen dus.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:14 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik wist niet dat we Moslims in de Schilderswijk bombarderen.
En dat los je op door Joden willen te vermoorden?quote:Op maandag 28 juli 2014 09:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee maar men wilt wel die mensen dwingen tot assimilatie. Culturele bombardementen dus.
Dat is een andere kwestie. Dat is opkomen voor je medemoslims die uitgemoord worden door zionisten.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
En dat los je op door Joden willen te vermoorden?
quote:Op maandag 28 juli 2014 09:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee maar men wilt wel die mensen dwingen tot assimilatie. Culturele bombardementen dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |