Waar ben jij Drxx?quote:Op zondag 27 juli 2014 12:00 schreef Drxx het volgende:
[..]
No shit SherlockFeit is en blijft dat jullie het over Ajacieden hadden. En ik corrigeerde jullie hierop.
Meid, het is watquote:Op zondag 27 juli 2014 18:00 schreef Disorder het volgende:
Jihadvlag op het oorlogsmonument:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 juli 2014 18:00 schreef Disorder het volgende:
[ afbeelding ]
Natuurlijk is context belangrijk, maar hoe bepaal je objectief wat de context is? Zij, die 'zandfiguren' kunnen natuurlijk ook gaan schermen met het begrip context. "Ja, we zagen de verschrikkelijke beelden op tv, we wilden het uiten in een demonstratie, met Joden bedoelen we geen Nederlandse joden maar alleen die uit Israel, en met vermoorden bedoelen we alleen die, die actief de Palestijnen aan het uitmoorden zijn."quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:45 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Vent, lul niet zo slap. Context is het woord, en dat begrijp jij heel goed. Als ik tegen een vriend van mij lacherig zeg "ik vermoord je" als die een geintje flikt of ik loop op een wildvreemde op straat af en zeg met een stalen blik "ik vermoord je", in welke situatie ben ik dan eerder geneigd om gerechtelijk vervolgd te worden?
Of omdat je het echt niet lijkt te snappen herhaal ik het nog maar een keer: deze zandfiguren hebben het over Joden als in echte Joden, bij voetbal bedoelt men met Joden Ajacieden en geen echte Joden. Hun haat is dus niet geprojecteerd op een bevolkingsgroep, waar dat bij deze zandfiguren wel het geval is. Niet dat dat het gedrag van voetbalsupporters normaal maakt, maar het is een andere categorie. Derhalve horen deze zandfiguren dus ook niet thuis in Nederland, maar in één of ander haatland waar ze beter zullen aarden en minder botsen met de meerderheid van de bevolking. En wat mij betreft mogen die idiote voetbalsupporters elkaar wel in één groot kooigevecht afmaken, zijn we daar ook meteen vanaf. Liefst met een realityshow van Endemol erbij.
Het is al een wonder dat veel van die mennekes kunnen lezen en schrijven, dit soort nuance en eloquentie van ze verwachten is denk ik een paar eeuwen te hoog gegrepen.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:44 schreef skrn het volgende:
[..]
Natuurlijk is context belangrijk, maar hoe bepaal je objectief wat de context is? Zij, die 'zandfiguren' kunnen natuurlijk ook gaan schermen met het begrip context. "Ja, we zagen de verschrikkelijke beelden op tv, we wilden het uiten in een demonstratie, met Joden bedoelen we geen Nederlandse joden maar alleen die uit Israel, en met vermoorden bedoelen we alleen die, die actief de Palestijnen aan het uitmoorden zijn."
Ik moest 'm even opzoeken, maar dat heb ik net gedaan en ik snap nog steeds het verband niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is al een wonder dat veel van die mennekes kunnen lezen en schrijven, dit soort nuance en eloquentie van ze verwachten is denk ik een paar eeuwen te hoog gegrepen.
Of het moeten taqqiyatongen als Abou JahJah en Tariq Ramadan zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Abou JahJah en Tariq Ramadan zijn sjiieten die hun geloof verbergen?
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:55 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik moest 'm even opzoeken, maar dat heb ik net gedaan en ik snap nog steeds het verband niet.Die letterlijke vertaling bedoel ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Abou JahJah en Tariq Ramadan zijn sjiieten die hun geloof verbergen?
Het slangengedrag, liegen over je werkelijke bedoelingen. Ramadan gebruikt dat om linkse meisjes het bed in te lokken, zeg maar.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik vind het verschrikkelijk dat mensen dit soort dingen zeggen. Ik hoop vooral maar dat ze niet menen wat te zeggen.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is al een wonder dat veel van die mennekes kunnen lezen en schrijven, dit soort nuance en eloquentie van ze verwachten is denk ik een paar eeuwen te hoog gegrepen.
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je de filmpjes van die demo bekijkt, zie ik maar weinig verschil met de gemiddelde isis gek. Minus de wapens en de kapotgeschoten gebouwen.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:34 schreef sonnyspek het volgende:
Op Facebook is er vandaag de pagina 'Islamitische staat in Schilderswijk' aangemaakt...Ongeveer geliked door 70 mensen, het lijkt wel alsof er wat in de lucht hangt van hun kant af. Protesteb bijvoorbeeld tegen politie.
In dat filmpje van Regio15 op het eind als zo'n auto met 3 mensen wegrijdt en je ze totaal niet kan herkennen door alle doeken en sjaals...Er missen inderdaad alleen nog wapens.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:36 schreef Proximo het volgende:
[..]
Als je de filmpjes van die demo bekijkt, zie ik maar weinig verschil met de gemiddelde isis gek. Minus de wapens en de kapotgeschoten gebouwen.
Geen uitkering.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:06 schreef Speculant. het volgende:
Waarom gaan ze nu niet eens gewoon allemaal naar Irak? Daar is het warm en mooi weer + er is veel zand. Wie wil er nu hier wonen tussen al die heidenen?
Je bent niet de enige hier.quote:Op zondag 27 juli 2014 11:34 schreef Werkman het volgende:
Ik heb heimwee naar vroeger...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel een beetje zwak natuurlijk. Demonstreren voor een nieuw land maar er zelf niet willen wonen. Zelfs de diehard jihadisten moeten westerlingen zijn(althans toch een redelijk aantal). Valt me wel een beetje tegen eigenlijk.quote:
Goed bezig, de nieuwe nazivlag.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:00 schreef Disorder het volgende:
[ afbeelding ]
De salonjihadist is een soort zolderkamerFOK!ker maar dan met langere baard.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:40 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Wel een beetje zwak natuurlijk. Demonstreren voor een nieuw land maar er zelf niet willen wonen. Zelfs de diehard jihadisten moeten westerlingen zijn(althans toch een redelijk aantal). Valt me wel een beetje tegen eigenlijk.
Een nieuw land met allemaal moslims die niet zo gek denken als jezelf+ veel ruimte om in te richten. Je hebt ook nog een grote kans om tegen de Amerikanen te vechten binnen een aantal jaren. Wat wil je nog meer als echt Jihadist?
Deze jongeman zou gewoon 20 jaar cel + TBS dwangverpleging moeten krijgen.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:00 schreef Disorder het volgende:
[ afbeelding ]
70 X 70 jaar cel als het aan mij ligt.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:34 schreef sonnyspek het volgende:
Op Facebook is er vandaag de pagina 'Islamitische staat in Schilderswijk' aangemaakt...Ongeveer geliked door 70 mensen, het lijkt wel alsof er wat in de lucht hangt van hun kant af. Protesten bijvoorbeeld tegen politie.
Ik was ook sarcastisch, maar irritant is het wel. Helemaal die Jodenhaat.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De salonjihadist is een soort zolderkamerFOK!ker maar dan met langere baard.
Was het trouwens geen Ramadan, een tijd van bezinning en verenzelviging met de armen? "Vermoord de joden", wat een bezinning...
Preciesquote:Op zondag 27 juli 2014 19:51 schreef Proximo het volgende:
Ha en straks op 4 mei weer lekker bij datzelfde monument hard dit nooit weer!111 roepen![]()
Omdat men bang is. En dat is maar goed ook.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:36 schreef Eenskijken het volgende:
waarom doet de politie in den haag hier niets tegen? Wat een misselijke vertoning is die bijeenkomst zeg
Jij vind de angst die die ISIS-aanhangers uitoefenen in onze samenleving iets positiefs?quote:Op maandag 28 juli 2014 08:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Omdat men bang is. En dat is maar goed ook.
Het zal niet de eerste keer zijn dat moslims een jihad moeten voeren om zichzelf te beschermen.quote:Op maandag 28 juli 2014 08:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jij vind de angst die die ISIS-aanhangers uitoefenen in onze samenleving iets positiefs? [ link | afbeelding ]
Iedereen heeft wel een intercontinentale ballistische raket inclusief lanceerinstallatie in zijn schuur staan, tenslotte.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:09 schreef Nintex het volgende:
Voor die malle haatbaarden ben ik niet zo bang, ik ben wel bang dat dat volk vanaf Nederland een raket op Israel schiet die dan ergens in Belgie terecht komt en de IDF wraak komt nemen.
Ik wist niet dat we Moslims in de Schilderswijk bombarderen.quote:Op maandag 28 juli 2014 08:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste keer zijn dat moslims een jihad moeten voeren om zichzelf te beschermen.![]()
Als er niemand opkomt voor de belangen van moslims dan komt men als het volk wel voor zichzelf op.
Nee maar men wilt wel die mensen dwingen tot assimilatie. Culturele bombardementen dus.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:14 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik wist niet dat we Moslims in de Schilderswijk bombarderen.
En dat los je op door Joden willen te vermoorden?quote:Op maandag 28 juli 2014 09:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee maar men wilt wel die mensen dwingen tot assimilatie. Culturele bombardementen dus.
Dat is een andere kwestie. Dat is opkomen voor je medemoslims die uitgemoord worden door zionisten.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
En dat los je op door Joden willen te vermoorden?
quote:Op maandag 28 juli 2014 09:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee maar men wilt wel die mensen dwingen tot assimilatie. Culturele bombardementen dus.
Vreemd dan dat we niets over de islamitische Staat horen. Die moorden hun mede-Moslims uit alsof het een sport is.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat is een andere kwestie. Dat is opkomen voor je medemoslims die uitgemoord worden door zionisten.
quote:Op maandag 28 juli 2014 09:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat is een andere kwestie. Dat is opkomen voor je medemoslims die uitgemoord worden door zionisten Allah.
Dan moet je je ogen open doen en niet selectief lezen. Ik kan wel weer topics gaan oprakelen over mensen die publiekelijk bepaalde dingen die ISIS doet afkeuren maar dan krijg ik weer reacties met "ja maar" er in.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:25 schreef Disorder het volgende:
[..]
Vreemd dan dat we niets over de islamitische Staat horen. Die moorden hun mede-Moslims uit alsof het een sport is.
Maar waarom wel protesten/rellen voor Gaza en niet Irak?quote:Op maandag 28 juli 2014 09:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dan moet je je ogen open doen en niet selectief lezen. Ik kan wel weer topics gaan oprakelen over mensen die publiekelijk bepaalde dingen die ISIS doet afkeuren maar dan krijg ik weer reacties met "ja maar" er in.
Niemand zegt dat ISIS heilig is maar ze komen wel op voor moslims in Nederland, iets wat ik politieke partijen in Nederland niet zie doen want ja, stemmen enzo
Dat gebeurt wel. Je leest selectief.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:29 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Maar waarom wel protesten/rellen voor Gaza en niet Irak?
Omdat moslims die moslims vermoorden niet zo erg zijn. Dat zit gewoon in de aard van het beestje.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:29 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Maar waarom wel protesten/rellen voor Gaza en niet Irak?
Zionisten <> Joden.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat is een andere kwestie. Dat is opkomen voor je medemoslims die uitgemoord worden door zionisten.
Vooral dit soort onzin blijven roepen, dan kan je geloven dat het wel zo is.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat moslims die moslims vermoorden niet zo erg zijn. Dat zit gewoon in de aard van het beestje.
Het gebeurt anders niet met hetzelfde fanatisme als wat we bij deze demonstratie zien. Ik hoor nergens "dood Isis". Oh nee want zij zijn juist pro-Isisquote:Op maandag 28 juli 2014 09:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel. Je leest selectief.
NWS / Moslimgeleerden: verdrijving Christenen is onislamitisch
Tys nou eens op met je "maar waarom nou niet protesteren om onderwerp x". Het is al honderd keer gezegd dat dat wel gebeurt.
Zie geen protesten?quote:Op maandag 28 juli 2014 09:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel. Je leest selectief.
NWS / Moslimgeleerden: verdrijving Christenen is onislamitisch
Tys nou eens op met je "maar waarom nou niet protesteren om onderwerp x". Het is al honderd keer gezegd dat dat wel gebeurt.
Je bedoelt dat men fanatieker is als het gaat om een staat die een groep mensen helemaal kapot bombardeert? Wow, nooit gedacht dat dit zou kunnen. Echte psycholoog jij.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:32 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het gebeurt anders niet met hetzelfde fanatisme als wat we bij deze demonstratie zien. Ik hoor nergens "dood Isis". Oh nee want zij zijn juist pro-Isis. Lekkere jongens hoor. Meer druk maken om Palestijnen die in kleinere aantallen worden vermoord dan mede-moslims (Sjiit en Soenni), Christenen, Alewieten, en Koerden.
quote:
Dat wij vs zij zit er goed in inderdaad. Maar da's ok, moslims zijn voor mij ook de 'zij' en zou, als het kon, vandaag nog protesteren tegen het in leven houden vd Islam en zijn volgers.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat moslims die moslims vermoorden niet zo erg zijn. Dat zit gewoon in de aard van het beestje.
Maar alsnog veel minder slachtoffers maakt dan ISIS en al die andere vage groepen. En geen mensen barbaars onthoofdt puur omdat ze Christen zijn, of niet hun Koran aanhangen, of Alewiet zijn, of Koerd zijn, of wat dan ook zijn. Veelzeggend trouwens dat je met buitenlandse voorbeelden aankomt. Waar is het protest van deze wannabe bin Laden's uit de Schilderswijk dan?quote:Op maandag 28 juli 2014 09:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je bedoelt dat men fanatieker is als het gaat om een staat die een groep mensen helemaal kapot bombardeert? Wow, nooit gedacht dat dit zou kunnen. Echte psycholoog jij.
Vrijwel niet dus inderdaad.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://m.facebook.com/profile.php?id=1427227440890067
Je kan verder de kolere krijgen want je zit alleen te proberen goedkoop te scoren met je nietszeggende comments
Als jij denkt dat mensen niet fanatieker zijn bij een populairder onderwerp waar er een grote verschil in meningen is kan ik je niet helpen want dan probeer je gewoon simpele argumenten te gebruiken om het protest af te kraken in plaats van inhoudelijk in te gaan op het onderwerp.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:35 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Maar alsnog veel minder slachtoffers maakt dan ISIS en al die andere vage groepen. En geen mensen barbaars onthoofdt puur omdat ze Christen zijn, of niet hun Koran aanhangen, of Alewiet zijn, of Koerd zijn, of wat den ook zijn.
Moet ik nu echt de vergelijking onder je neus duwen met filmpjes van de Gaza-protesten in Europa?quote:Op maandag 28 juli 2014 09:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als het niet in je straatje past is het vrijwel niets uiteraard![]()
Moet ik je nu echt weer gaan uitleggen dat men fanatieker en in grotere aantallen zijn bij populaire onderwerpen? Ja echt? Wil je het niet spannen of zit je gewoon te trollen?quote:Op maandag 28 juli 2014 09:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Moet ik nu echt de vergelijking onder je neus duwen met filmpjes van de Gaza-protesten in Europa?
Je kan ook gewoon toegeven dat de zaak in Palestina meer radicale emoties losmaakt, terwijl daar objectief gezien geen reden voor zou moeten zijn omdat ISIS voor veel meer en op veel brutere wijze voor slachtoffers onder moslims zorgt (en niet alleen moslims).quote:Op maandag 28 juli 2014 09:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als jij denkt dat mensen niet fanatieker zijn bij een populairder onderwerp waar er een grote verschil in meningen is kan ik je niet helpen want dan probeer je gewoon simpele argumenten te gebruiken om het protest af te kraken in plaats van inhoudelijk in te gaan op het onderwerp.
Voor mij is het al helder waarom het een meer populair is dan het ander.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Moet ik je nu echt weer gaan uitleggen dat men fanatieker en in grotere aantallen zijn bij populaire onderwerpen? Ja echt? Wil je het niet spannen of zit je gewoon te trollen?
Veel bruter dan bombardementen op mensen die gevangen zijn in Gaza gaat het niet worden. Maar goed, men gaat in op randzaken ipv inhoudelijk op het onderwerp zelf te gaan want dat komt men niet uit. Altijd "ja maar"quote:Op maandag 28 juli 2014 09:41 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon toegeven dat de zaak in Palestina meer radicale emoties losmaakt, terwijl daar objectief gezien geen reden voor zou moeten zijn omdat ISIS voor veel meer en op veel brutere wijze voor slachtoffers onder moslims zorgt (en niet alleen moslims).
quote:Op maandag 28 juli 2014 09:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik kan wel weer topics gaan oprakelen over mensen die publiekelijk bepaalde dingen die ISIS doet afkeuren maar dan krijg ik weer reacties met "ja maar" er in.
Ja? Wil je het weer roepen? Ja dat het joden zijn? Ja ga je gang maar hoor. Roep het maar. Ja het zijn joden.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:42 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Voor mij is het al helder waarom het een meer populair is dan het ander.
Ik zocht iemand die het tegendeel kon beargumenteren. Ik ga verder op zoek.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja? Wil je het weer roepen? Ja dat het joden zijn? Ja ga je gang maar hoor. Roep het maar. Ja het zijn joden.
Zo, lees het straks nog maar 5 keer op dan geloof je vanzelf weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |