Vreemd dan dat we niets over de islamitische Staat horen. Die moorden hun mede-Moslims uit alsof het een sport is.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat is een andere kwestie. Dat is opkomen voor je medemoslims die uitgemoord worden door zionisten.
quote:Op maandag 28 juli 2014 09:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat is een andere kwestie. Dat is opkomen voor je medemoslims die uitgemoord worden door zionisten Allah.
Dan moet je je ogen open doen en niet selectief lezen. Ik kan wel weer topics gaan oprakelen over mensen die publiekelijk bepaalde dingen die ISIS doet afkeuren maar dan krijg ik weer reacties met "ja maar" er in.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:25 schreef Disorder het volgende:
[..]
Vreemd dan dat we niets over de islamitische Staat horen. Die moorden hun mede-Moslims uit alsof het een sport is.
Maar waarom wel protesten/rellen voor Gaza en niet Irak?quote:Op maandag 28 juli 2014 09:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dan moet je je ogen open doen en niet selectief lezen. Ik kan wel weer topics gaan oprakelen over mensen die publiekelijk bepaalde dingen die ISIS doet afkeuren maar dan krijg ik weer reacties met "ja maar" er in.
Niemand zegt dat ISIS heilig is maar ze komen wel op voor moslims in Nederland, iets wat ik politieke partijen in Nederland niet zie doen want ja, stemmen enzo
Dat gebeurt wel. Je leest selectief.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:29 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Maar waarom wel protesten/rellen voor Gaza en niet Irak?
Omdat moslims die moslims vermoorden niet zo erg zijn. Dat zit gewoon in de aard van het beestje.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:29 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Maar waarom wel protesten/rellen voor Gaza en niet Irak?
Zionisten <> Joden.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat is een andere kwestie. Dat is opkomen voor je medemoslims die uitgemoord worden door zionisten.
Vooral dit soort onzin blijven roepen, dan kan je geloven dat het wel zo is.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat moslims die moslims vermoorden niet zo erg zijn. Dat zit gewoon in de aard van het beestje.
Het gebeurt anders niet met hetzelfde fanatisme als wat we bij deze demonstratie zien. Ik hoor nergens "dood Isis". Oh nee want zij zijn juist pro-Isisquote:Op maandag 28 juli 2014 09:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel. Je leest selectief.
NWS / Moslimgeleerden: verdrijving Christenen is onislamitisch
Tys nou eens op met je "maar waarom nou niet protesteren om onderwerp x". Het is al honderd keer gezegd dat dat wel gebeurt.
Zie geen protesten?quote:Op maandag 28 juli 2014 09:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel. Je leest selectief.
NWS / Moslimgeleerden: verdrijving Christenen is onislamitisch
Tys nou eens op met je "maar waarom nou niet protesteren om onderwerp x". Het is al honderd keer gezegd dat dat wel gebeurt.
Je bedoelt dat men fanatieker is als het gaat om een staat die een groep mensen helemaal kapot bombardeert? Wow, nooit gedacht dat dit zou kunnen. Echte psycholoog jij.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:32 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het gebeurt anders niet met hetzelfde fanatisme als wat we bij deze demonstratie zien. Ik hoor nergens "dood Isis". Oh nee want zij zijn juist pro-Isis. Lekkere jongens hoor. Meer druk maken om Palestijnen die in kleinere aantallen worden vermoord dan mede-moslims (Sjiit en Soenni), Christenen, Alewieten, en Koerden.
quote:
Dat wij vs zij zit er goed in inderdaad. Maar da's ok, moslims zijn voor mij ook de 'zij' en zou, als het kon, vandaag nog protesteren tegen het in leven houden vd Islam en zijn volgers.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat moslims die moslims vermoorden niet zo erg zijn. Dat zit gewoon in de aard van het beestje.
Maar alsnog veel minder slachtoffers maakt dan ISIS en al die andere vage groepen. En geen mensen barbaars onthoofdt puur omdat ze Christen zijn, of niet hun Koran aanhangen, of Alewiet zijn, of Koerd zijn, of wat dan ook zijn. Veelzeggend trouwens dat je met buitenlandse voorbeelden aankomt. Waar is het protest van deze wannabe bin Laden's uit de Schilderswijk dan?quote:Op maandag 28 juli 2014 09:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je bedoelt dat men fanatieker is als het gaat om een staat die een groep mensen helemaal kapot bombardeert? Wow, nooit gedacht dat dit zou kunnen. Echte psycholoog jij.
Vrijwel niet dus inderdaad.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://m.facebook.com/profile.php?id=1427227440890067
Je kan verder de kolere krijgen want je zit alleen te proberen goedkoop te scoren met je nietszeggende comments
Als jij denkt dat mensen niet fanatieker zijn bij een populairder onderwerp waar er een grote verschil in meningen is kan ik je niet helpen want dan probeer je gewoon simpele argumenten te gebruiken om het protest af te kraken in plaats van inhoudelijk in te gaan op het onderwerp.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:35 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Maar alsnog veel minder slachtoffers maakt dan ISIS en al die andere vage groepen. En geen mensen barbaars onthoofdt puur omdat ze Christen zijn, of niet hun Koran aanhangen, of Alewiet zijn, of Koerd zijn, of wat den ook zijn.
Moet ik nu echt de vergelijking onder je neus duwen met filmpjes van de Gaza-protesten in Europa?quote:Op maandag 28 juli 2014 09:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als het niet in je straatje past is het vrijwel niets uiteraard![]()
Moet ik je nu echt weer gaan uitleggen dat men fanatieker en in grotere aantallen zijn bij populaire onderwerpen? Ja echt? Wil je het niet spannen of zit je gewoon te trollen?quote:Op maandag 28 juli 2014 09:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Moet ik nu echt de vergelijking onder je neus duwen met filmpjes van de Gaza-protesten in Europa?
Je kan ook gewoon toegeven dat de zaak in Palestina meer radicale emoties losmaakt, terwijl daar objectief gezien geen reden voor zou moeten zijn omdat ISIS voor veel meer en op veel brutere wijze voor slachtoffers onder moslims zorgt (en niet alleen moslims).quote:Op maandag 28 juli 2014 09:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als jij denkt dat mensen niet fanatieker zijn bij een populairder onderwerp waar er een grote verschil in meningen is kan ik je niet helpen want dan probeer je gewoon simpele argumenten te gebruiken om het protest af te kraken in plaats van inhoudelijk in te gaan op het onderwerp.
Voor mij is het al helder waarom het een meer populair is dan het ander.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Moet ik je nu echt weer gaan uitleggen dat men fanatieker en in grotere aantallen zijn bij populaire onderwerpen? Ja echt? Wil je het niet spannen of zit je gewoon te trollen?
Veel bruter dan bombardementen op mensen die gevangen zijn in Gaza gaat het niet worden. Maar goed, men gaat in op randzaken ipv inhoudelijk op het onderwerp zelf te gaan want dat komt men niet uit. Altijd "ja maar"quote:Op maandag 28 juli 2014 09:41 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon toegeven dat de zaak in Palestina meer radicale emoties losmaakt, terwijl daar objectief gezien geen reden voor zou moeten zijn omdat ISIS voor veel meer en op veel brutere wijze voor slachtoffers onder moslims zorgt (en niet alleen moslims).
quote:Op maandag 28 juli 2014 09:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik kan wel weer topics gaan oprakelen over mensen die publiekelijk bepaalde dingen die ISIS doet afkeuren maar dan krijg ik weer reacties met "ja maar" er in.
Ja? Wil je het weer roepen? Ja dat het joden zijn? Ja ga je gang maar hoor. Roep het maar. Ja het zijn joden.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:42 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Voor mij is het al helder waarom het een meer populair is dan het ander.
Ik zocht iemand die het tegendeel kon beargumenteren. Ik ga verder op zoek.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja? Wil je het weer roepen? Ja dat het joden zijn? Ja ga je gang maar hoor. Roep het maar. Ja het zijn joden.
Zo, lees het straks nog maar 5 keer op dan geloof je vanzelf weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |